četvrtak, 5. veljače 2015.

MAC Creme d'Nude



Nakon jarkih i intenzivnih Heroine i Flat Out Fabulous, danas ću vam pokazati jedan od svojih MAC nudača. Creme d'Nude predstavljen je kao pale muted peach beige – svijetla prigušena breskvasto-bež nijansa. On je zaista svijetao, ali nije korektorast kao što je to, primjerice, Myth. Pripada cremesheen ruževima, što znači da je lagan, kremast i sjajan. Iz velike blizine primjećujem mnoštvo sitnih sjajnih čestica, no na usnama je vidljiv samo sjajni finish. Ovaj je ruž neutralan i mislim da bi dobro stajao mnogim svjetloputim curama, a za tamnije bi ova nijansa vjerojatno bila presvijetla.



Vrlo se lako nanosi i uz njega mi nije potrebna olovka za usne, i to kažem ja koja u posljednje vrijeme koristim olovku gotovo uz sve ruževe. Creme d'Nude odličan je izbor kada želite ruž koji možete nanijeti u sekundi, bez pretjerane pažljivosti. U prvom sloju može ostaviti neravnomjeran trag, zbog čega volim nekoliko puta prijeći po usnama. Ja jako volim kremaste ruževe, tako da mi njegov finish i formula odgovaraju. Ugodan je na usnama, no moram napomenuti da ipak nije ravan ruževima s amplified formulom. :)

S obzirom na to da je kremast i sjajan, ne može se pohvaliti impresivnom postojanošću. Bez konzumacije hrane i pića izdrži mi na usnama oko sat ili dva, a nakon hrane i pića potrebno ga je obnoviti. To mi nije ni najmanji problem s obzirom na to da se nanosi lako i jednostavno kao kakav balzam. Moj je najveći prigovor to što se nakon nekog vremena zna uvući u borice i linije na usnama, no s obzirom na njegovu neutralnost, to lako riješim tako što malo protrljam usne jednu o drugu. Ne znam kako bi se ponašao na usnama koje su u lošijem stanju, bojim se da bi mogao istaknuti suhe dijelove i nepravilnosti.

Pigmentacija mu je dobra, ali ne i izvrsna – očekivano je manja od ruževa iz drugih linija (matte, satin, amplified). Prekrivanje je, dakle, prilično dobro. Myth (satin), recimo, prekriva bolje, a Fresh Brew (lustre) slabije.




Što se tiče pakiranja, gramaže, roka trajanja, dostupnosti i cijene, sve je uobičajeno – da se ne ponavljam, sve sam to navela u postu o Heroine. :)

Za kraj mogu reći da ova nijansa nije must have, ima svojih mana i definitivno mi nije najdraži MAC nudač, ali je vrijedna isprobavanja. MAC ima mnoštvo zanimljivih nude ruževa i mislim da je najpametnije uživo isprobati nekoliko nijansi ili proguglati swatcheve kako biste što bolje mogli odrediti koji bi vam od njih odgovarao. 





Sada ću malo stati s ruževima jer imam još dosta drugih proizvoda koje vam želim pokazati tijekom ove MAC-veljače, a bit će tu ipak i nekoliko non-MAC postova. :) Ipak, među ovomjesečnim recenzijama svakako očekujte Chatterbox, Up the Amp, Blankety i Myth. :)

Imate li vi koji od brojnih MAC nudača? Želite li koji? :D

22 komentara:

  1. Lep je, ja još uvek ne posedujem ni jedan Mac karmin :( ali valjda ću do leta nabaviti bar jedan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Aleksandra, nadam se da ćeš uspjeti nabaviti bar jedan, ima krasnih nijansi :)

      Izbriši
  2. Super ti stoji, baš savršen pale nude za tebe, ja još tražim svoj :D
    Lijepo ti stoji ovaj prirodan look :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tiiii, Martina <3
      Da, zadovoljna sam kako mi stoji, ne ispere me - pogotovo mi se sviđa uz ovu boju kose :)

      Izbriši
  3. Gledala sam ga već što na yt što na googlu, priznajem. Razmišljala sam da ga naručim, ali možda bih radije pričekala da se nađem u nekom Mac dućanu i vidim ga uživo. Divan mi je baš. I odlično ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da je ove nudače zaista najbolje pogledati uživo jer razlike mogu biti male, a teško je naći savršen nudač. :)
      Hvala ti na komplimentu, drago mi je da ti se sviđa na meni :)

      Izbriši
  4. divna si! zelim li koji mac ruz? naravno da da!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tiii :)
      MAC ruževi su zlo, a u mom slučaju i ruževi općenito, sve ih želim! :D

      Izbriši
  5. Ja nisam ljubitelj nudaća ja volim boje na usnama :D Nude nijanse me umrtve i baš izgledam sa njima umorno, beživotno :D Tebi lijepo stoji ova nijansa ali najljepše ti stoji heroine hehe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 Ma ti si pristrana što se tiče Heroine :P ali šalu na stranu, stvarno sam zadovoljna time kako H. izgleda na meni, baš i nisam bila sigurna da će mi stajati kad sam ga naručila. :)

      Izbriši
  6. Boja mi se za razliku od finisha svidja, ali volim vidjeti i sjajne usne i lijepo ti stoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, sh :) ja volim i sjajno i mat, ovisno o raspoloženju i prigodi

      Izbriši
  7. Nemam nijedan nude ruz,tek sam sad skuzila!Ali mislim da mi i ne stoje,jos me nekako izblijede .Tebi i ovaj super stoji,a veliki lajk za novu boju kose (ako dobro vidim) i pramenove!!!Ovi su mi jos ljepsi od plavih,nekako topliji,bas nekako njezno izgledas:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tiii, da, to mi je nova boja i baš mi je drago čuti da ti se sviđa. :) Ja volim mijenjati boju kose i frizuru, a sad je promjene puno lakše izvesti jer mi je kosa puno kraća. :)

      Izbriši
  8. Ova nijansa nude ruža bi me totalno umrtvila. Hvala ti što nam redovito u zadnje vrijeme recenziraš MAC ruževe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prema fotkama mi se čini da si ti baš tip za jače ruževe, prava Mediteranka. :)
      Da, nameračila sam se na MAC ovaj mjesec, kad nam je već konačno došao, poželjela sam pokazati čitateljima dio (većinu) svoje kolekcije... Zasad su na tapeti ruževi, ali bit će i rumenila, sjenila, kistova, pudera... :)

      Izbriši
  9. Ovo je moj omiljeni MAC karmin! Sad tek vidim da je Myth tamniji od njega?
    Jako mi se svidja miris MAC karmina a ova boja je predivna, nekako sexy stoji :) i prilicno dugo traje
    Tebi sjajno stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Dodat ću još jednu fotku gdje su samo Myth i Creme d'Nude, ovdje se svjetlost prelama baš na njima pa je Myth ispao dosta tamniji, ali zapravo nije tamniji koliko je intenzivniji i više korektorast te mu je prekrivnost veća.

      Izbriši
  10. Sviđa mi se kako ti stoji, a i sama nijansa je vrlo lijepa. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
  11. Lijep je, ali me nekako više privlače ovi drugi koji će tek uslijediti :) Postala sa luda za nudačima u zadnje vrijeme, a prije ih nisam mogla podnijeti :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, meni se dogodilo obrnuto - prije sam stalno nosila nudače, a u zadnje vrijeme više volim intenzivnije boje na usnama :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)