srijeda, 14. siječnja 2015.

Oriflame Swedish Spa Exfoliating Body Scrub



Vjerojatno ste primijetili da ove godine „ubijam‟ s postovima o preparativi te vam za početak želim reći da za to postoje dva razloga. Kao prvo, u 2014. godini isprobala sam mnoštvo odličnih preparativnih proizvoda, a mnoge od njih jedva sam i spomenula na blogu zbog svoje opčinjenosti dekorativnom kozmetikom – make-upom. :) Dekorativa je prošle godine kod mene bila puno zastupljenija, a sada je idealno vrijeme da to dovedem u ravnotežu tako što ću vam u siječnju pretežno pisati o preparativi. Tu upada moj drugi razlog – možda znate, a možda i ne znate da nosim kontaktne leće, točnije jednu leću. Uskoro mi slijedi jedan okulistički pregled radi kojeg sam privremeno morala zamijeniti leću naočalama, a na njih nisam naviknuta i općenito puno bolje vidim kada nosim leću nego naočale. Da skratim, trenutačno sam ćorava kao šišmiš i ne želim se ni pokušati upuštati u swatchanje različitih nijansi i biranje najrealnijih fotki. :D Također, dekorativne proizvode volim pokazati i na licu, a ovih dana lookovi su mi ziheraški i vjerojatno ne baš najprecizniji. Naravno da se ja i dalje svakodnevno šminkam (#junkie), ali takvu me nećete gledati! :D

Večeras sam vam pripremila recenziju jednog sjajnog pilinga za tijelo. Oriflame Swedish Spa Exfoliating Body Scrub dobila sam na recenziju, ali prije dvije ili tri godine i sama sam kupila i potrošila dva pakiranja ovog proizvoda.




Oriflame svoj proizvod predstavlja kao piling za tijelo aromatičnoga mirisa s hydracare+ kompleksom koji hidratizira i omekšava kožu. Sol i bademove ljuskice otklanjaju odumrle ćelije kože, ulje đumbira tonizira kožu, ulje slatkog badema umiruje, a vitamin E štiti kožu. Nanosi se na suhu ili blago navlaženu kožu, potrebno ga je umasirati u kožu cijelog tijela te isprati.

U posljednje vrijeme poludjela sam za pilinzima za lice i tijelo. Nakon što sam ih neko vrijeme zanemarivala, od jeseni su ponovno dio moje rutine i vjerujte mi da ne mogu ne primijetiti koristi koje mi donose. Oriflame Spa piling koristim kao piling za ruke i tijelo. Kao piling za tijelo koristim ga tijekom tuširanja, u skladu s uputama, samo što ga ja uvijek nanosim na blago vlažnu kožu, nikada na potpuno suhu. S druge strane, kada ga koristim kao piling za ruke, nanosim ga na suhu kožu, dobro protrljam ruke i umasiram ga u kožu te isperem. Nakon korištenja nanosim losion ili maslac za tijelo, odnosno kremu za ruke.

Dolazi u okrugloj, prozirnoj plastičnoj posudici koja mi izgleda prilično jeftino, a kako mu je cijena prilično visoka i pripada jednoj od „boljih‟ Oriflameovih linija, voljela bih da je pakiranje odrađeno malo ljepše i da ipak izgleda malo luksuznije. Osobno ne patim previše na pakiranja, ali svjesna sam toga da je mnogima taj moment vrlo bitan, pogotovo kada je riječ o proizvodima za koje će izdvojiti nešto više novca. Kako god bilo, pakiranje i jest i nije praktično – definitivno nije za one koji ne vole teglice i činjenicu da moraju kontaminirati proizvod svojim prstima. Ipak, iako su higijensko rješenje, osobno mi popularne tubice znaju zasmetati ako se u njima nalazi izrazito gust piling te se moram dobro pomučiti da istisnem količinu koju želim. Ovdje s time nema problema, poklopac se odvrće na najjednostavniji mogući način i ja iz posudice uzmem točno onoliko proizvoda koliko mi treba. Baš zbog te jednostavnosti pakiranja u posljednje ga vrijeme držim na umivaoniku i koristim kao piling za ruke, bez straha da ću nehotice uzeti preveliku količinu.




Piling je gust, ali ne pregust. Dovoljno je gust da se ne pomakne ako posudicu okrenete naopako, ali nije poput guste, zbijene paste. Žućkaste je boje, a zrnca su mu srednje veličine i prilično su gusto raspoređena. Puno je gušći od uobičajenih, laganih drogerijskih pilinga i to mi se jako sviđa. Za razliku od njih, kod ovog je pilinga učinak u vidu eksfolijacije i njege zbilja primjetan. Miris mu opisuju kao kombinaciju badema i đumbira, ja bih rekla da miriše aromatično i zimski. Tekstura mu je više uljasta nego kremasta, pripada grubljim pilinzima, no ne bojte se da će vam oderati kožu. Odlično će je oribati i vrlo će učinkovito odstraniti odumrle stanice, ali će pritom njegovati i hraniti vašu kožu zahvaljujući uljima koja sadrži. Kada sam pročitala da sadrži zrnca soli i bademove ljuskice, ne budi lijena, ja sam ga mrvicu i liznula (:D :D) i zaista je slan. Ako vam je koža osjetljiva ili nadražena, nedavno ste se depilirali ili pak preferirate šećerne pilinge, uzmite ovu informaciju u obzir. 

Rado koristim ovaj piling kad osjećam da je mojoj koži potrebna dobra, učinkovita eksfolijacija jer sjajno obavlja taj posao, a koža je nakon uporabe meka, hidratizirana i nahranjena. Ne bih išla toliko daleko da tvrdim da nakon pilingiranja mazanje losionom ili maslacem za tijelo nije potrebno (to ovisi o vašem tipu i stanju kože), ali to je ionako dio moje svakodnevne rutine i nije mi problem. Uostalom, iako je moja koža normalna, samo sam od jednog pilinga doživjela da mi koža nakon uporabe djeluje kao da sam je već namazala najfinijim hranjivim maslacem, no riječ je o pilingu čija je cijena oko 260 kn. Oriflame piling vrlo je kvalitetan, učinkovit i vrijedan proizvod koji se ističe među pilinzima koje sam isprobala. Definitivno ga svrstavam među jače i grublje pilinge, a moram napomenuti i da je odličan za masažu. :) Zamjeram mu jedino to što se brzo troši, barem je u mom slučaju tako, iako se lijepo razmazuje po tijelu. I inače imam osjećaj da brzo trošim pilinge za tijelo, ali ovaj će zbilja nestati u rekordnom roku. Inače, pakiranje sadrži 150 grama proizvoda, a podatak o roku uporabe nakon otvaranja nisam pronašla. Nije mi ni bitno, potrošit ću ga uskoro. :D




Kao i ostali Oriflame proizvodi, ovaj je piling dostupan putem kataloške prodaje te ga možete naručiti preko Oriflameovih zastupnika. Puna mu je cijena 79 kn, no u trenutačnom katalogu koji vrijedi do 26. 1. snižen je na 47,90 kn. Mislim da je snižena cijena realna i više nego prihvatljiva, a znam da Oriflame često ima sniženja pa uvijek možete pričekati ponudu poput ove koja je sada aktualna. :) Zdušno vam preporučujem da isprobate ovaj piling, a iz preporuke izuzimam samo one koji ne vole pilinge na bazi soli, ili im je koža vrlo osjetljiva.

Sastav:
SODIUM CHLORIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, ETHYLENE/PROPYLENE/STYRENE COPOLYMER, CERA ALBA, AQUA, PHENOXYETHANOL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS SHELL POWDER, PARFUM, BUTYLENE/ETHYLENE/STYRENE COPOLYMER, TOCOPHERYL ACETATE, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ZINGIBER OFFICINALE ROOT EXTRACT, LIMONENE, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, RICINUS COMMUNIS SEED OIL, BHT, FURCELLARIA LUMBRICALIS EXTRACT, TOCOPHEROL, CI 77492


Jeste li isprobali Oriflame Swedish Spa Exfoliating Body Scrub? Koristite li pilinge za tijelo i imate li svoje favorite?

Broj komentara: 8:

  1. Nisam baš fan pilinga na bazi soli, draži su mi oni na bazi šećera :D Nisam ni fan tih malo grubljih pilinga, jer volim da se pilingujem često i zbog toga biram one nešto blaže. Nije ovaj pilingza mene nikako :P Slažem se da bi pakovanje moglo malo bolje da izgleda, baš zbog toga što pripada malo skupljim proizvodima u Oriflame katalogu. :) mada nisam odavno ni uzela njihov katalog, ne znam kakvesu trenutno cijene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ako ne voliš pilinge na bazi soli niti grublje pilinge, onda ovaj preskoči. :) Mislim, nije on meni nešto posebno grub, ali u usporedbi s drugim pilinzima koje sam u zadnje vrijeme koristila (L'Occitane, Avon vanilija i čokolada, Garnier) definitivno je grublji. Meni to baš odgovara kad želim dobru eksfolijaciju, a za ruke mi je savršen! :)

      Izbriši
  2. kod Roseybelle sam pomirisala ovaj piling i super mi je mirisao <3
    a vidim da hvalite i njegovu učinkovitost :D
    i sama češće recenziram preparativnu u zadnje vrijeme,, nekako ju češće koristim od dekorativne, pa mogu više toga reći/napisati hehe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja zapravo najviše volim kombinirati, malo o preparativi, malo o dekorativi. A volim i čitati o jednome i o drugome. :)
      Super je ovaj piling i mislim da ga se po akcijskoj cijeni definitivno isplati uzeti. Baleini i slični drogerijski pilinzi, rijetki i laaaagani, nisu mu ni do koljena! :)

      Izbriši
  3. Zvuči vrlo dobro. Samo ti nas i dalje "ubijaj" preparativom. Nikad dosta postova o ovakvim proizvodima. :) Želim ti da se što prije vratiš svojoj leći! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga :) vratila sam se leći, tj. leća se vratila meni, tako da će sada biti i dekorative! :D

      Izbriši
  4. Moj omiljeni piling vec neko vrijeme je onaj od Afrodite,bas pravi zimski,slatkast,gurmanski,i dobro radi posao!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E njega još nisam probala ali vjerujem da je odličan i mislim da će mi biti sljedeći! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)