petak, 9. siječnja 2015.

Moji zimski parfemi



Iako nisam dobra u opisivanju parfema niti sam ekspert za njih, voljela bih vam pokazati i ukratko predstaviti parfeme koje volim i nosim ove zime. Zimi najviše volim tople, slatkaste, gurmanske mirise koji asociraju na kolače, tople napitke i ušuškanost. Ipak, trenutačni mi je izbor malo raznolikiji od toga. :)

Kako bih vam što bolje dočarala miris svojih ljubimaca, poslužit ću se i opisima sa stranice PunMiris, prave enciklopedije mirisa na koju često navraćam. 




Marc Jacobs Honey predstavljen je kao živahan, odvažan i spontan. Ovaj sunčani i očaravajući cvjetni miris otvara se notama zelene kruške, voćnog punča i sočne mandarine. Izvorna nota narančinog cvijeta nadopunjena je orlovim noktima i sokom breskve u srcu. U bazi su smješteni akordi meda, zlatne vanilije i glatkih drvenih nota.
Dobila sam ga od dragoga za Božić 2013., a posebno mi je prirastao srcu zbog toga što je Chaky zapamtio da sam nekoliko mjeseci prije u Cosmu dobila tester ovog parfema i spomenula da bih voljela imati full size, nakon čega je istražio o kojem se parfemu radilo te mi ga i poklonio. Moje je pakiranje veliko, sadrži čak 100 ml te mi omogućuje da već dvije zime uživam u ovom predivnom parfemu. Mislila sam da će biti slađi, meden, ali zapravo ima dozu svježine i nije rezerviran isključivo za zimu. Na početku je sav nekako cvjetan i voćan, a nakon nekog vremena sve više se osjeća ta medena slatkoća. Bočica je preslatka i mislim da mu u potpunosti odgovara. :)

Prada Candy orijentalni je parfem čija je kompozicija sastavljena od senzualnih slatkih nota mošusa u početku, benzoina iz Laosa (koji svojim toplim notama podsjeća na vaniliju) u srcu te karamele u bazi.
Dugo sam željela Candy i ove sam ga godine konačno kupila. Bočica mi nije ni najmanje privlačna, no to mi nije ni bitno jer se u njoj krije slatkiš koji me grije u hladnim danima. Gurmanski je, baš onakav kakvi mi zimi odgovaraju, podsjeća me na kolačiće i (dakako) karamelu, a na meni je vrlo dugotrajan (nanesem ga ujutro, a navečer još uvijek dobivam komplimente za miris). Za zimu mi je izvrstan, no nikako ga ne bih nosila u toplijim razdobljima. Mislim da bi se svidio većini ljubiteljica slatkih parfema.

Nina Ricci Nina L'Elixir imenom obećaje pravi „ljubavni napitak‟ sastavljen od nota crvenog voća i jasmina, osvježenih blistavim zelenim limunom Caipirinha. Senzualnost donosi trag mošusa koji zaokružuje čitavu kompoziciju.
Ovu voćkicu često zaboravim i nepravedno ignoriram, pojede je konkurencija mog obožavanog dvojca (Candy & Honey, ovo zvuči tako trashy! :D ). Ipak mi je ovaj miris vrlo lijep, sočan, na početku se dosta osjeti limun (kada ga stavim, Chaky kaže da mirišem limunasto :D ), a kasnije je nekako zimsko-slatkasto-voćni, ušećerene jabuke i tako to. :) Iznimno je postojan. Nije presladak i rado ću ga nositi i u proljeće. Proslijedila mi ga je mama jer je njoj bio previše neozbiljan (i slažem se s njezinom procjenom :) ).

Calvin Klein Euphoria orijentalni je cvjetni parfem, sočan i blistav kao voće čije mirise sadrži, tajanstven i privlačan kao tamno egzotično cvijeće, poziva vas da uživate u životnim radostima. Osnovne su note šipak, japanska jabuka, zeleno lišće, lotus, crna orhideja, crveno drvo, crna ljubičica i jantar.
Imam još samo par kapi Euphorie i čuvam je za zimske večeri i posebne prilike. Tatin je poklon – meni su moji dragi roditelji i Chaky jedno vrijeme stalno poklanjali parfeme (uokolo je kružila moja parfemska wishlista :) ). Imam ga već nekoliko godina i nimalo ga se nisam zasitila, štoviše, želim još! Ovo je pravi klasik, a na meni je vrlo trajan i donosi mi puno komplimenata. Opisuju ga epitetima: senzualan, privlačan, zavodljiv, moćan, a ja se tako i osjećam kada ga nosim.




Dijelimo li kojeg zimskog parfemskog ljubimca? Podijelite sa mnom svoje trenutačne parfemske favorite. :)

Broj komentara: 18:

  1. Pradu candy volim i nosim je cesto zimi i code armani koji kupujem iz godine u godinu.
    Jedini sa liste kojo ne volim, nikako mi ne odgovara, gusi me i izaziva glavobolje je Euphoria.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam imala Armani Code i baš sam ga voljela. :) A Candy je pravi zimski bombončić, slažemo se <3
      Znam da Euphoria nekima nikako ne odgovara, mislim da je i moja frendica spominjala da joj izaziva glavobolje. Meni je, eto, savršen :)

      Izbriši
  2. Parfeme obožavam, baš su mi velika strast i nema mi ništa ljepše nego po prvi puta skinuti celofan i staviti par kapi novoga parfema. :)
    Inače, preferiram i sama malo teže, slađe i orijentalnije parfeme, znači, idealne za ovaj period. Kad kažem slađe, ne onako bombonasto i girly slatko, nego slatko sa primjesom sexy i profinjenog pečata hehe.
    Da sada ne nabrajam koje sve imam, volim i koristim, reći ću da mi je tzv. signature Jean Paul Gaultier Classique (edp). Osim njega, u ovom hladnom periodu volim nositi predivni Muglerov Angel, stari Addict od Diora, tj. onu prvu verziju iz 2002., i to samo za posebne prilike, večernje izlaske i kada želim biti baš sexy do bola, i Guerlain L'instant de Guerlain, koji sam si uzela ove zime. Sav je profinjen i ima neku aristokratsku mednu puderastu slatkoću. Spomenula si da voliš medene parfeme, probaj njega, ako već nisi. ;))
    Od tvojih parfema imam Euphoriu, i koliko god bila nošena i poznata, meni je ona divna, baš zavodnički i sexy miris, ta crna orhideja je prekrasna u njoj. Imam i dekant Prada Candy, sav je cozy i ušuškan i od njega mi se jede Tofiffee. :D Na slici, osim parfema, divni su i napici, i sama ih imam u kolekciji. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim po tvojim rečenicama i opisima da obožavaš parfeme, a meni je predivno čitati kako ljubitelji parfema opisuju svoje ljubimce, tako da sam uživala u tvom komentaru. <3
      L'Instant de Guerlain ću definitivno probati, prema tvom opisu čini mi se da bi mi se svidio. :)
      Za Euphoriu se slažem u potpunosti. Imala ju je i moja cimerica, ali to mi uopće nije smetalo niti mi je dosadila.
      Čim sam smislila temu zimskih parfema, znala sam da ću uključiti i ove slatke napitke jer mi baš nekako odgovaraju zajedno. :) U zadnje vrijeme opako širim kolekciju nesica i sličnih napitaka, jednostavno su neodoljivi!

      Izbriši
  3. Ja sam ti draga luda za parfemima! Volim zimi jake, slatkaste parfeme.....volim se kupati u oblaku parfema.....
    Candy sam probala u parfumeriji, savršen mi je! Nažalost, ove zime ih imam previše doma....nema kupovanja!
    CK Euphoria imam isto doma, predobar je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Marijana, onda nam je ukus za zimske parfeme sličan! :) Sretno s odlukom o nekupovanju, treba nekad nešto i potrošiti! :D Nadam se ipak da ćeš jednom kupiti Candy jer je predivan i vjerujem da ćeš ga jako voljeti.

      Izbriši
  4. Ja sam od ova tri tvoja parfema probala samo CK Euphoriu. A moj trenutačni zimski favoriti su Versace Crystal Noir i Givenchy Ange ou Demon. No, ono što je mene oduševilo u ovom postu su ove vrećice capuccina - sve sam ih probala i favorit mi je definitivno karamela <3 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj ja karamelu nekako najmanje volim, iako inače obožavam sve što je karamelasto i bila sam uvjerena da će mi se svidjeti. Meni su trenutačno najbolji amaretto i vanilija, ali često se to mijenja! :D
      Probala sam oba tvoja trenutačna parfemska favorita i slažem se da su krasni :)

      Izbriši
  5. Oooo,ti i ja imamo isti ukus sto se tice parfema(barem ovih zimskih).Euphoriu imam i obozavam,meni je famozna i bas si dobro napisala mocnPa,a jos mi je draza jer sam je dobila za jedan Bozic od dragog.Dijelimo i Ninu Ricci(malu jabucicu-tako je ja zovem i kod mene je cesto nekako zapostavljena,moram to ispraviti).Pradin Candy sam bas nekidan snjofkala i svidja mi se,ali stavila sam sebi zabranu kupovanja parfema bar do proljeca.Jedino mi ovaj Honey nije bas legao.Ja sam kupila od Diesela Loverdose Tattoo prosle zime,on ti je isto sladak pa probaj,a nekidan sam se pocastila sa Lancome La vie est belle,taj miris mi je vrh vrhova,bio mi je tiha patnja i onda sam ga odlucila kupiti i rjesiti se muka:-)On mi je sad broj 1 i ne odvajam se od njega i sve sam druge zapravo zapostavila .Ali on je bas pravi zimski,mislim da mi je za ljeto prejak.Za proljece imam na wish listi od Guerlaina La petite robe noir,nadam se da ce i on biti moj:-)Uh,ja se bas raspisala....Pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš imamo dosta istih miljenika! :) Probat ću svakako Diesel Loverdose Tattoo, nisam još nikad imala njihov parfem a ako je sladak mogao bi mi se svidjeti. :)
      A ja kao ti, kad kupim ili dobijem neki novi parfem koji sam dugo htjela, sve druge zapostavim na neko vrijeme! :D

      Izbriši
  6. Gledam ove napitke i dođe mi da odmah jedan skuham iako je kasno :D Što se tiče parfema, nemam ni jedan iz tvoje kolekcije ali ih znam i zaista su divni, posebno Euphoria :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Euphoria je jedinstvena, ni enormna popularnost joj nije uništila karizmu :)
      Napici su i meni zakon, a postoji i puno nezdravijih stvari koje bi mogla pojesti/popiti u noćne sate, ovo i nije baš tako strašan izbor :D

      Izbriši
  7. Od ovih sam koristila samo Euphoriu i parfem je nešto predivno. Ja sam inače ljubitelj muških parfema i uvijek kradem mužu, a moje bočice nikako da se potroše :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi, kradljivice jedna! :D Čujem to od dosta cura, ali meni se, eto, dosad nijedan muški parfem nije toliko svidio :D

      Izbriši
    2. Baš sam nedavno dobila Euphoriu za rođendan i parfem je odlično famozan :)

      Izbriši
  8. Volis malo jace i slatkastije parfeme nego ja, ja sam vise za neke prozracne, svjeze i blago puderaste :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljeti i ja više volim lagane i prozračne parfeme, a zimi si dam oduška s ovima koji su slatki i topli :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)