srijeda, 28. siječnja 2015.

MAC Lipstick Giveaway - ZATVORENO



Prije nekoliko dana na Facebooku sam pokrenula jedno darivanje, a kako nisu svi stalno na Facebooku kao ja, pomislila sam da bih vas mogla i ovdje obavijestiti o tome. :D Vjerujem da će vam se svidjeti!




Dakle, pripremam vam post sa swatchevima svih MAC ruževa koje imam. U međuvremenu sam vas odlučila izazvati da pokušate pogoditi što više nijansi s ove fotke – imam ih, dakle, ukupno 15. Tko uspije pogoditi najviše nijansi, osvaja MAC ruž po vlastitom izboru – pod uvjetom da je željena nijansa dostupna u novootvorenoj MAC trgovini u Zagrebu.

Za sudjelovanje u giveawayu trebate učiniti sljedeće:

1. Like na Lil'Mee's lil'blog (ako još niste :) )
2. Podijelite ovaj post (public share)
3. U komentaru na isti taj post pokušajte pogoditi što više nijansi sa slike (samo ih nabrojite – i nemojte navoditi više od maksimalno mogućih 15 nijansi :) )

Igramo se do 31.1. Sretno! :)


Nevezano uz darivanje na Facebooku, voljela bih da mi u komentarima napišete što ćete prvo kupiti kada posjetite MAC trgovinu. Ili, ako ste to već obavili što ste kupili? :)

Broj komentara: 9:

  1. nasumično: Rebel, Kinda Sexy, Gunner, Vogue en Violet, Luxe Naturale, High Tea, Japanese Maple, Velvet Teddy, Shy Girl, Modesty, Myth, Razzledazzler, Fleshpot, Creme d'Nude, Cherish. Što bih kupila? Vjerovatno MAC fix + ili ruž Angel

    OdgovoriIzbriši
  2. samo sam htjela reći kako je čitav koncept giveaway-a super. pobjedit će najveća mac obožavateljica i poznavateljica hehe ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Creme d'Nude, Cherish. Razzledazzler, Kinda Sexy, Modesty, Rebel, Luxe Naturale, Japanese Maple, High Tea, Velvet Teddy, Shy Girl, Gunner, Vogue en Violet, Myth, Fleshpot :) Kristina Sušec

    OdgovoriIzbriši
  4. vidiš meni svi ovi bež izgledaju potpuno isto i to kao korektori... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neki su slični, ali vjeruj mi da ima razlike, vidjet ćeš na swatchevima sljedeći tjedan. :) Dva-tri su možda kao korektori, ali nikako svi :D

      Izbriši
  5. Ja sam istu večer kada si stavila objavu na FB tamo odgovorila, pa mislim da ne moram ovdje sve ponovo pisati!
    Prvo ću naravno kupiti ruž

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Igra i je na Facebooku, ovo je samo objava o njoj :)
      Nisam ni sumnjala da ćeš ti prvo kupiti ruž :))) sad još samo trebaš odlučiti koji, a toliko je divnih! :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)