subota, 24. siječnja 2015.

Liebster Blog Award



Nominiralo me! :D Liebster Blog Award tag već je nekoliko puta poharao našu blogosferu, a mene je nedavno nominirala Marijana s bloga Beauty chat room by Marijana. Hvala ti, Marijana – ovo je moj prvi Liebster i bilo mi je zanimljivo odgovarati na tvoja pitanja! :)




Pravila idu ovako: nakon što vas neka od blogokolegica nominira za Liebster Blog Award, trebate odgovoriti na 11 pitanja koja vam je postavila. Također trebate osmisliti vlastitih 11 pitanja i nominirati 11 blogova.

Evo mojih odgovora na Marijanina pitanja:

1. Cipele na petu ili ravne cipele?
Ravne cipele. Još bolje starke ili neke lijepe čizme. Imam, doduše, nekoliko lijepih cipela i čizama na petu, ali ja jako volim hodati i stalno sam u pokretu pa mi baš i nisu praktične. Na kraju ispada da ih nosim samo na svadbe i neke posebne evente.

2. Što biste prvo kupile, parfem ili puder za lice?
Puder za lice, bez ikakve dvojbe. Volim ja i parfeme, ali ta se ljubav ne može mjeriti s onom koju gajim prema dekorativnoj kozmetici. :)

3. Imate li svoj najdraži broj?
Imam – 13. Negdje u tinejdžerskim danima pomislila sam da je to moj sretan broj jer mi se puno dobrih stvari događalo 13. u mjesecu. To se nastavilo i kasnije, tako da sam 13. položila neke važne ispite, dobila neke poslove i prohodala sa svojim Chakyjem.

4. Kratka ili duga kosa?
Moja je trenutačno poluduga i to mi baš odgovara. Između duge i kratke kose biram dugu, barem u teoriji, a u praksi mi se sviđa svašta. :D Moram priznati da obožavam jako dugu kosu, ali pritom, dakako, mora izgledati lijepo i zdravo, a mojim suhim i nestašnim kovrčama to nikad nije uspjelo.

5. Koji je vaš tip muškarca?
Ne dijelim baš ljude na tipove, volim individualan pristup ( :D ) i uvijek mi je bilo teško odgovoriti na ovakva pitanja, ali mogu malo generalizirati i reći da mi se na prvi pogled uglavnom sviđaju tamnoputi i tamnokosi dečki. Još bolje, egzotični. :D A što se tiče karaktera, uvijek sam padala na dobrice i dečke s dobrim smislom za humor. :)

6. Klape ili folk glazba?
Klape! Folk glazbu zbilja, ali zbilja ne volim.

7. Volite li više vidjeti muškarca u odijelu ili u trapericama?
U trapericama! 

8. Torta ili sladoled?
Sladoled, obožavam sladoled. U slastičarnicama nikad ne naručujem torte ni kolače, uvijek sladoled. Najbolji sladoled? Haagen-Dazs i naš zagrebački Vincek.

9. Jeste li u srednjoj školi voljeli matematiku? Zašto?
Nisam voljela matematiku, voljela sam jezike i društvene predmete. I geografiju. Prirodni predmeti nisu me pretjerano zanimali, bili su mi teški i dosadni i učila sam ih jer sam morala. Danas bi možda bilo drugačije.

10.  Tuširanje ili kupanje u kadi?
Kupanje u kadi. Jednosatno opuštanje u kadi kad god je moguće. :)

11. Televizija ili kino?
Obožavam kino, ali iz praktičnih i financijskih razloga filmove ipak češće gledam u udobnosti vlastitog doma. Naravno, televizor služi samo kao monitor, a internet nam je izvor filmova i serija. :D


A ovo su moja pitanja:

1. U kojoj bi stranoj zemlji najradije živjela i zašto?
2. Imaš li kućnog ljubimca? Ako imaš, napiši nešto o njemu. :)
3. Koja su tvoja tri najdraža tekuća pudera?
4. Voliš li više nude ili intenzivne ruževe? Navedi nekoliko najdražih.
5. Jesi li ikad imala neku ludu/neobičnu boju kose?
6. Kada je i kako počelo tvoje zanimanje za kozmetiku?
7. Ljetovanje ili zimovanje, more ili skijanje?
8. Koje ti je žensko, a koje muško ime najljepše?
9. Znaš li/voliš li kuhati?
10. Kada bi dobila priliku postati dio tima nekog kozmetičkog branda, koji bi brand odabrala?
11. Imaš li girl crush iliti tko je najljepša žena na svijetu? :)


A nominirane su...


Nisam uspjela popratiti tko je sve nominiran na drugim blogovima tako da, ako se nekome ne da odgovarati u posebnom postu, može mi odgovoriti i u komentarima. Također, sve blogerice i čitateljice koje to žele mogu napisati svoje odgovore u komentarima, rado ću sve pročitati! :)

Broj komentara: 8:

  1. I ja obožavam kino i trudim se da idem što češće :D slabo gledam filmove kod kuće, ne znam ni sama zašto, tako da samo u kinu i gledam filmove xD a ja, ako ikako mogu, najradije bih da se istuširam za 5 minuta i završim sve, ali nažalost ne mogu, ali daleko od toga da bih mogla sad vremena da se "opuštam" u kadi. Smorila bih se :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, a meni nekad ni sat vremena nije dosta nego me moraju tjerati iz kade :D :D
      Zapravo i ja dosta filmova propustim ako ih ne pogledam u kinu. Doma ipak više gledam serije. A otkad čitam blogove i pišem svoj i to sam svela na minimum :D

      Izbriši
  2. Ovdje cu odgovoriti :)

    1. U kojoj bi stranoj zemlji najradije živjela i zašto?
    Najradije bi zivjela u SAD-u, po mogucnosti na jugu zemlje, taj kraj mi odgovara po svjetonazoru a i ljudi mi se cine toplima i pristupacnima, da ne pricam da je ekonomija u boljem stanju nego ovdje :D

    2. Imaš li kućnog ljubimca? Ako imaš, napiši nešto o njemu. :)
    Nazalost nemam. :/ prvi put u zivotu valjda da nemam, pas od 14 god uginuo prosle godine i od tad smo i ja i moja obitelj malo zatvoreni prema prinovama, ali hranimo jednog macka koji spava na nasoj terasi i sve pa eto, nije bas ljubimac jer nije taj tip macke da uopce zeli biti u kuci (probali smo xD) ali eto - zove se Jura :D

    3. Koja su tvoja tri najdraža tekuća pudera?
    Lancome Teint Miracle, Bourjois HM ili CC krema njihova i L'oreal True Match

    4. Voliš li više nude ili intenzivne ruževe? Navedi nekoliko najdražih.
    Nude radije nosim, ali volim i intenzivne. Najdrazi mi je Nudeist od Bourjois, zatim Rose Tweed od istog brenda, a volim od jacih i Lime Crime Centrifuchsiu i Sleek Mystic

    5. Jesi li ikad imala neku ludu/neobičnu boju kose?
    Imala sam sve boje kose u zivotu (osim zelene/plave/roze) i najluđa je bila jedna jako jarka ljubicasta. :)

    6. Kada je i kako počelo tvoje zanimanje za kozmetiku?
    Pocetkom srednje skole pocinje i moje zanimanje i moje prvo sminkanje, a vecu ljubav sam stekla zahvaljujuci baki i zapravo svu zaluđenost kozmetikom mogu pripisati njenim savjetima i uputama :)

    7. Ljetovanje ili zimovanje, more ili skijanje?
    Ljetovanje i more, uvijek. Zimu volim tocno 10ak dana oko Bozica i tad pada moj entuzijazam i hocu opet toplo vrijeme :)

    8. Koje ti je žensko, a koje muško ime najljepše?
    Lijepo pitanje :) najljepse zensko ime mi je Aurelija, a od muskih Dorian :)

    9. Znaš li/voliš li kuhati?
    Znam i volim :) dala sam si truda da skoro sve naucim sama pripremati a i stvarno uzivam u tome, posebno u kolacima :)

    10. Kada bi dobila priliku postati dio tima nekog kozmetičkog branda, koji bi brand odabrala?
    Bez sumnje, Bourjois - moj najdrazi brend ikad :) a od high end, bila bi mi cast biti dio Lancome tima

    11. Imaš li girl crush iliti tko je najljepša žena na svijetu? :)
    Imam naravno :) Doutzen Kroes, model za Victoria Secret donje rublje, a osim nje jako mi je lijepa i Chloe Grace Moretz <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam uživala čitajući tvoje odgovore. :) Voljela bih te vidjeti s ljubičastom kosom, ne mogu te zamisliti s njom jer sam se totalno navikla na tebe kao plavušu :D
      Super izbor ruževa i pudera, s time da L'Oreal True Match još nisam probala. A neki dan sam konačno kupila Bourjois CC kremu i ti si velikim dijelom zaslužna za to :)
      Doutzen je prekrasna, apsolutno se slažem s tobom, a Chloe sam morala guglati i jako mi je slatka.
      Što se tiče ljubimca, nama je krajem 2013. uginuo zamorčić, i to nakon što je dugo bio bolestan i baš nam je to sve teško palo. Svi su nas pitali kad ćemo nabaviti novog ljubimca ali ja sam se nekako nećkala, stalno sam se prisjećala kako je gadno bilo kad nam je Sheldon bio bolestan i kad je uginuo... A onda nam je, taman kad je prošlo oko 10 mjeseci i kad smo valjda taman bili spremni, beba maca došetala na vrata i nismo imali izbora nego je uzeti :D

      Izbriši
  3. Kako sam već pisala ovaj tag, odgovoriti ću ovdje:
    1. Ako bih baš morala otići iz Hrvatske, živjela bih u Italiji zbog njihovog mentaliteta. Mislim da je najsličniji našem.

    2. Nemam kućnog ljubimca

    3. Jedan i jedini: Estee Lauder: Ideale Matte

    4. Dugo godina sam nosila isključivo nude ruževe, ali ove jeseni se to promijenilo. Od nude ruževa najdraži mi je Estee Lauder Crystal Baby

    5. Prije sam često mijenjala boju kose. Najluđe je bilo kada sam imala crnu boju kose i crvene šiške

    6. Prvo sam mami kao djevojčica krala šminku, uvijek sam voljela lakirati nokte...kasnije se ta ljubav samo razvijala

    7. Ljetovanje....more! Ja sam dite s mora!

    8. Muško ime-Mario, žensko ime-Gracijela

    9. Znam kuhati, kuham svaki dan, ali mrzim kuhati!

    10. Chanel

    11. Uh....sada si me uhvatila na prepad...očito nemam kada se ne mogu sjetiti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, kao što sam iznad Ivani napisala da me baš zanima kako je izgledala s ljubičastom kosom, tako me zanima i tvoja kombinacija s crvenim šiškama! :)
      Crystal Baby obožavam <3
      Italija mi je prekrasna i Talijani su totalno ludi :D

      Izbriši
  4. Hvala na nominaciji :) Ovdje ću odgovoriti jer sam davno prije pisala ovaj tag pa mi se ne da pisati još jedan post :P

    1. Mislim da u Americi. Jako me privlači LA jer sam tip osobe za velike gradove u kojima ti je sve dostupno, a i plaža je odmah do i praktički je uvijek toplo :)

    2. Imam dva muška mačora, Miška i Maxa :D Jedan je star oko godinu i par mjeseci, a drugi tek oko 4 mjeseca. Isprva se nisu slagali, ali sad se i igraju, ližu, natjeravaju, baš su ko braceki :D

    3. Nemam baš previše pudera da bi lako mogla reći koji su to, ali trenutno volim Catrice Nude Illusion, Revlon Colorstay i NYX HD Photogenic Foundation.

    4. Oboje podjednako, ovisi o raspoloženju. Trenutno su mi najdraži Avon Carnation i Creamy Melon, Revlon Creme Brulee te Revlon Spiced Brandy. Po ljeti obožavam nositi Sleek Coral Reef ;)

    5. Jesam haha :D Doduše ne cijelu kosu već sam imala par ljubičastih (više ciklama) pramena koji mi nikako nisu uspjeli ispasti onako kako sam si zamislila xD

    6. Počelo je jako kasno, u usporedbi s današnjim osnovnoškolkama koje se šminkaju već na veliko. Mislim da sam veću pozornost kozmetici počela pridavati na kraju srednje škole. Tada sam koristila samo korektor i eventualno maskaru.

    7. Dajte mi što više ljetovanja i što više mora. Nisam zimski tip :D Radije bi da prži 35, nego -25.

    8. Hmmm... žensko Josipa, a muško Danijel.

    9. Znam i volim, no dosta toga još nisam sama probala skuhati. Ali ima vremena :)

    10. Ufff, tough one. Mislim da bi to bio ili Revlon ili Artdeco.

    11. Imam! Emma Watson. Ta mala je toliko prirodna i lijepa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa mačoriiii <3 nemam pojma kako bi moja mala ludača prihvatila drugog miceka, čini mi se da bi ga rastrgala ali tko zna :D
      Catrice Nude Illusion sam baš neki dan kupila i iznenađujuće je dobar, čak mi jako dobro prekriva. I nijansa mi je super. :) Tvoj izbor ruževa mi je predivan, a Carnation mi je stari favorit.
      Ti mi i sad imaš divnu boju kose <3
      Slažemo se za ljeto, nikad mi nije previše vruće, a zima nek je što kraća što se mene tiče :D
      Emma je prava prirodna slatkica, tu se slažemo :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)