ponedjeljak, 5. siječnja 2015.

Élixir face oil & skin treatment



Danas vam konačno pišem o jednom višenamjenskom ulju koje sam dobila na recenziju i koristila proteklih mjeseci, a nedavno sam ga i potrošila do posljednje kapljice. Ovo je bilo moje prvo višenamjensko ulje u „pravom‟, velikom (netesterskom) pakiranju, koje sam mogla istražiti do kraja i isprobati na više načina.

Élixir face oil & skin treatment* proizvod je hrvatskog proizvođača prirodne kozmetike. Élixir dolazi iz Osijeka, a svi su proizvodi ovoga branda ručno izrađeni i mješavina su prirodnih, organskih i hladno tješnjenih biljnih ulja, maslaca i eteričnih ulja koja imaju umirujuća, hidratizirajuća i zacjeljujuća svojstva. Sastojci se biraju vrlo pažljivo i ne koriste se štetni konzervansi ni mineralno ulje.


Riječ proizvođača
Proizvođač kaže da ovo ulje pretvara dehidriranu kožu u meku i elastičnu te joj već prvim korištenjem vraća zdravi sjaj. Također kontrolira proizvodnju viška sebuma, zbog čega odgovara i masnoj koži. Ublažava i smanjuje vidljivost znakova starenja, ujednačava ten te svojim eteričnim uljima umiruje kožu. Namijenjeno je svim tipovima kože. Osim za svakodnevnu njegu lica, može se koristiti i za njegu tijela jer zbog svoje formule bogate vitaminom E smanjuje i vidljivost ožiljaka, a može malo smanjiti i vidljivost tek nastalih strija. Smiruje upale i njeguje osjetljivu kožu. Vrlo je lagano te ne začepljuje pore i poboljšava ten. Dobro posvjetljuje tamne podočnjake, djeluje protuupalno, ima prirodna antioksidacijska i antibakterijska svojstva. Regenerira kožu, smanjuje razlike u pigmentaciji i lomljivost kapilara




Ulje dolazi u tamnoj staklenoj bočici s poklopcem na odvrtanje u čijem se nastavku nalazi praktična i funkcionalna pipeta koja je na samom dnu lagano zakrivljena, što olakšava „hvatanje‟ proizvoda. Na vrhu poklopca nalazi se pumpica kojom ćete „usisati‟ dozu koju želite te je istisnuti na ruku i nanijeti na željeno područje. Odličan i vrlo praktičan sustav koji omogućuje lako doziranje proizvoda. Sviđa mi se što je bočica izrađena od tamnog stakla jer ulja u takvom pakiranju duže čuvaju svoja svojstva. Naljepnica sadrži podatke o ulju, njegovoj količini i sastavu, svojstvima i upotrebi te proizvođaču, a čitav je tekst na engleskom jeziku. Istaknuta su tri moćna sastojka: ylang-ylang, geranij i vitamin E. Miris ulja doživjela sam kao nenametljiv, djeluje toplo i umirujuće, no ne mogu ga točnije opisati. Boja mu je zlatnožuta, a tekstura – klasično uljasta, nikako pregusta ni preteška. 

Moja je koža lica mješovita, s time da ponekad naginje dehidraciji, a ponekad je uhvati masnija faza. U razdoblju kada sam koristila ovo ulje koža mi je bila u prilično normalnom stanju, uz nešto veću potrebu za hidratacijom. Kožu tijela nazivam normalnom, no također se dogodi da traži pojačanu hidrataciju.

Ono što me kod ovog ulja oduševilo jest njegova multifunkcionalnost. Mislim da je najbolje da vam opišem načine na koje sam ga ja koristila te vam prenesem svoje dojmove o tome kakvim se pokazalo u svakoj od uloga koje sam mu namijenila.

  


Njega lica

S obzirom na potrebe kože lica, prema uputi proizvođača, Élixir ulje možete nanositi na očišćeno lice ujutro i/ili navečer, pa i više puta dnevno, samostalno ili ispod kreme za lice. Štedljivo ga koristite, za dobar učinak potrebno je samo nekoliko kapi. Možete ga i pomiješati s kremom za lice, u tom slučaju potrebne su samo 2-3 kapljice. 

Priznajem, bila sam skeptična prema ideji da nanosim ulje na svoju mješovitu kožu, pogotovo s obzirom na to da sam ga počela koristiti ljeti. Pitala sam se hoće li me zamastiti ili mi začepiti pore i izazvati prištiće, no ništa od toga nije se dogodilo. Otkrila sam da mi najbolje odgovara kada ga koristim umjesto noćne kreme i kada ga nanosim na vlažnu kožu – napominjem da je za njegu kože lica potrebno samo nekoliko kapi. Jap, prvih par puta nanijela sam ga na suhu kožu i tada mi je lice bilo masno, a ulje bi se dugo upijalo. Mislila sam da se nećemo složiti, no nakon što sam se malo informirala na internetu i počela ga stavljati na vlažnu kožu, sve se promijenilo i ulje se pokazalo kao odličan njegujući i regenerativni proizvod. Nakon takvog nanošenja upija se brzo, a na koži ostavlja lagani sjaj koji izgleda zdravo, a ne špekasto. :) Na moju je kožu djelovalo umirujuće, to je riječ koja ga definitivno najbolje opisuje. Ujutro bi mi koža bila meka, glatka i nahranjena, nikada masna. Na temelju svoga iskustva vjerujem da ovo ulje zaista pomaže u kontroliranju viška sebuma koji koža izlučuje

Kao što sam spomenula, kratko sam ga koristila početkom ljeta, a zatim sam imala pauzu do jeseni jer sam dosta putovala i nisam ga nosila sa sobom. Nakon ljetovanja započela sam s ozbiljnim korištenjem te sam ga u razdoblju pojačane dehidracije nanosila svake večeri, ponekad samostalno, a ponekad bih nakon sat-dva nanijela i noćnu kremu (to su one večeri kad se spremim za spavanje, a onda upalim laptop i dva sata kasnije još sam budna :D ). U večerima kada sam ga koristila samostalno, dala bih mu dovoljno vremena da se upije u kožu kako se ne bi „preslikalo‟ na jastučnicu. Brzina upijanja ovisi i o stanju kože, no u svakom slučaju pričekajte barem 15-20 minuta prije nego što odjurite u krevet. :)

Izvrsno je umirilo moju kožu i oporavilo je od izlaganja suncu. Kada sam osjetila da mi je koža oporavljena i da mi je ulje postalo prebogato, prorijedila sam upotrebu i nanosila ga svaki drugi ili treći dan. Pratila sam stanje svoje kože i to je funkcioniralo odlično. Koža mi se nije mastila, štoviše, bila je u odličnom stanju, hidrirana i nahranjena. Na putovanjima sam puno eksperimentirala i trošila testere te sam se jednom ili dvaput vratila crvene, prištave i nadražene kože, tako mi i treba kad na sebe moram staviti svaki tester. Ovo je ulje u kombinaciji s nekim drugim proizvodima uvijek doprinijelo vraćanju moje kože u normalu. Primijetila sam da uz redovito korištenje blago djeluje na ujednačavanje tena i zacjeljivanje svježih ožiljaka od prištića. I uvijek uspješno suzbija crvenilo i nadraženost kože.

Kao dnevnu kremu ja ga nisam isprobala jer se ujutro obično i šminkam te preferiram kreme, i to one lagane, koje mi odgovaraju kao podloga za šminku. Uostalom, osobno bih ionako svako ulje preporučila isključivo za noćnu njegu.

Neki ga koriste (i hvale!) i kao proizvod za uljno čišćenje lica, no za tu sam ideju čula prekasno da bih je stigla iskoristiti. :)


Njega vrata i dekoltea

Nekoliko puta koristila sam ga i za njegu vrata i dekoltea, voljela bih da se to događalo češće, no činjenica je da taj dio često nepravedno zanemarujem. Vrijedi isto pravilo – najlakše se nanosi i najbrže upija kada se nanese na blago vlažnu kožu. Osjetila sam finu hidrataciju i umirivanje, a konkretnijih dojmova nemam zbog zabušavanja. :)


Njega tijela

Nekoliko puta koristila sam ga za njegu isušene i nadražene kože tijela, najčešće na nogama. Također bih preporučila nanošenje na vlažnu kožu. Isušenu kožu njeguje i hidratizira, a primjetila sam i da nakon depilacije umiruje nadražena područja. Odličan je i za njegu suhih laktova i stopala. Nisam primijetila utjecaj na stare ožiljke, strije i celulit (uostalom, kod potonjeg treba biti zbilja uporan, truditi se i redovito utrljavati proizvod uz primjenu masaže), no pomoglo mi je da se riješim nekakve crvenkaste, sitnoprištićaste iritacije na podlaktici. S obzirom na to da sam primijetila da ujednačava ten i suzbija svježe ožiljke od prištića na licu, voljela bih da ga imam i sada kada sam konstantno puna ogrebotina od igranja s macom – iskreno me zanima bi li, s obzirom na svoja regenerativna svojstva, moglo pospješiti zarastanje tih ogrebotina i malo smanjiti šarenilo od ožiljaka na mojim rukama. :)


Njega kožice oko noktiju

Nekoliko puta iskoristila sam ga i za mazanje suhih ruku, s naglaskom na područje oko noktiju. Iako preferiram kreme za ruke i specijalizirane proizvode za njegu kožice oko noktiju, ovo je ulje također ostavilo dobar dojam jer je omekšalo i hidratiziralo moju jadnu kožicu oko noktiju.


Njega kose

Jednom prilikom, dok sam još imala dugu kosu, izgledala mi je posebno otužno i suho te mi je palo na pamet da je predugo nisam počastila nekim pakungom. Naravno da u tom trenutku nisam imala nijedan specijalizirani pakung za kosu, a previše sam lijena za DIY projektiće, pa sam se dosjetila da bih mogla isprobati kako će se Élixir ulje ponijeti u toj ulozi. Držala sam ga na kosi oko sat vremena, nakon čega sam je oprala i nanijela uobičajeni regenerator. I prošlo je test. :) Kosa mi je nakon tretmana i pranja izgledala nahranjeno, zdravije i sretnije i svakako bih ponovila ovaj pakung.


Slika je opaljena kao i ja kad sam ugledala sunce, no priliku za bolju izvedbu više nemam - ulje je potrošeno, a ja sam vam ipak htjela pokazati njegovu boju i samu pipetu. :)


Summa summarum

Kao što već pretpostavljate, oduševila me multifunkcionalnost i prilagodljivost ove uljne mješavine. Svakom dijelu tijela na kojem sam ga koristila ovaj je „eliksir‟ pomogao tako što ga je umirio te mu pružio hidrataciju, njegu i regeneraciju. Posebno pohvaljujem to što se predivno složio s mojom mješovitom kožom lica te to što zaista umiruje kožu i djeluje na ujednačavanje tena. Zbilja mi je drago što sam isprobala ovaj, u mojoj rutini neuobičajen proizvod koji je promijenio moj stav prema korištenju ulja u njezi lica.

Kao proizvod za (rutinsku ili povremenu) njegu lica bez dvojbe ga preporučujem osobama koje imaju suhu, normalnu i mješovitu kožu (osobito u slučaju dehidriranosti kože). Prema stanju svoje kože moći ćete odrediti koliko ga često želite i trebate koristiti. Nisam sigurna kako bi se ovo ulje svidjelo okorjelim masnokošcima, no mnogi ga umjereni i dehidrirani masnokošci hvale. Kao višenamjensko sredstvo za njegu i umirivanje suhih, dehidriranih, oštećenih i nadraženih dijelova kože, mirne duše mogu ga preporučiti apsolutno svima.
 
Sastav:
Prunus Dulcis (bademovo ulje), Prunus Americana (ulje sjemenki marelice), Oenothera Biennis (ulje noćurka), Vitis Vinifera (ulje sjemenki grožđa), Rosa Canina (ulje divlje ruže), Calendulae Oleum (nevenovo ulje), Pelargonium Graveolens (geranij), Cananga Odorata (ylang-ylang), Dehydroacetic Acid (DHA), Benzyl Alcohol, Tocopherol (vitamin E), Citronellol, Geraniol, Limonen, Linalol
*Ulje je mješavina prirodnih hladno tješnjenih biljnih ulja i eteričnih ulja uz dodatak sintetičkog konzervansa koji je dopušten u organskoj kozmetici.

Cijena ovog ulja u bočici od 30 ml iznosi 100 kn (plus troškovi dostave – 5 kn običnom poštom, 17 kn preporučeno ako plaćate pouzećem). Možete naručiti i probno pakiranje od 2,5 ml po cijeni od 10 kn. Mislim da je ova cijena sasvim u redu za jedan prirodan i kvalitetan proizvod koji će vam dugo trajati jer je za optimalan učinak potrebna vrlo mala količina. Ipak, imajte na umu da je ovo prirodni proizvod koji biste trebali potrošiti u roku od 6 mjeseci. Preporučuje se čuvanje na hladnom, suhom i tamnom mjestu.

Élixir u svojoj ponudi ima još nekoliko zanimljivih proizvoda, a ja sam već snimila i poželjela piling za tijelo s kavom. :) Sve proizvode možete naručiti putem Facebooka. Ljubazna ekipa rado će vam odgovoriti na sva pitanja.

Imate li iskustva s uljima u službi njege lica, tijela i kose? Koja su vam omiljena? Jeste li isprobali Élixir? Ako jeste, svakako mi napišite svoje dojmove. :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu, bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 12:

  1. Prekrasno napisan i opširan tekst. Uživao sam u čitanju i mogu se složiti s tobom oko svega. :)
    Meni je ulje odlično poslužilo kao i balzam nakon brijanja. Znao sam ga koristiti kao dnevno ulje kada ne bih koristio laganu toniranu kremu i kada mi je lice bilo čisto te nisam imao nikakvih problema. Imao sam zdrav sjaj na koži osim što se počelo mastiti tek nakon 8 sati što je uistinu izvrsno. :)
    Znao sam ga nanijeti na neka područja na nogama koja su me pekla i svrbila. Nakon nekoliko tretmana, prestala su me svrbiti. :)
    Odlično ulje - u svakom slučaju! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Subrino, baš mi je drago da ti se moja recenzija svidjela. :)
      Mislim da su svima ili barem većini dojmovi o ovom ulju vrlo pozitivni i da smo svi našli barem nekoliko načina primjene! :)

      Izbriši
  2. izvrsna recenzija! :)
    a ulje ste sve nahvalile :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga, divno je to čuti! :) A ulje je zaslužilo pohvale, meni je baš fora to što smo svi našli neke svoje načine za korištenje, baš je svestrano :)

      Izbriši
  3. Svaka čast na odličnoj i vrlo detaljnoj recenziji, uživala sam čitajući. Morat ću i ovo ulje isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je divno pročitati, hvala ti! :)

      Izbriši
  4. Kao i uvijek kod tebe,iscrpna i odlicna recenzija,takve obozavam citati.I sad,nakon procitanih nekoliko hvalospjeva i ja narucujem ovo ulje!A moj novcanik ti zahvaljuje:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga, tvoji su mi komentari vrlo motivirajući. <3 Drago mi je što sam te zainteresirala za Elixir ulje, sigurna sam da će se i kod tebe iskazati i to u više funkcija - svakako javi svoje dojmove! :)

      Izbriši
  5. Potpisujem sve pohvale za recenziju i za proizvod! Ulje je kod mene već nakon prvoga korištenja vrištalo holy grail materijal :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha super si to rekla, baš odmah vrišti holy grail materijal! :D

      Izbriši
  6. Sve pohvale za ovako iscrpnu recenziju :) Mislim da mi čak i treba ovo ulje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na pohvalama, draga. :) Mislim da je s ovim uljem teško pogriješiti jer se odlično snalazi u toliko funkcija da svatko može naći način upotrebe koji bi mu odgovarao :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)