petak, 2. siječnja 2015.

Dobro nam došla 2015. + objava dobitnice darivanja



Drage moje čitateljice (i pokoji čitatelju), želim vam sve najbolje u novoj 2015. godini. Budite mi zdrave, sretne i vesele, zadovoljne i ispunjene, okružene ljudima koje volite i koji vas vole, neka se poslovni i osobni uspjesi nižu i vode vas prema ostvarenju vaših snova. Para neka uvijek bude više nego manje. Neka vam LE proizvodi koje želite nikada ne pobjegnu iz parfumerija i drogerija, neka se umjetne trepavice uvijek zalijepe iz prvog pokušaja, a linija tuša neka vam uvijek bude besprijekorna. :D 




Ne usuđujem se objavljivati svoje odluke, želje i obećanja za predstojeću godinu, ali ću se svojski potruditi da ih ostvarim. Ovo se ponajviše odnosi na redovitost objavljivanja postova jer mi se krajem sada već minule godine nakupilo dosta obaveza i promjena, a nisam se baš najbolje organizirala, tako da trenutačno imam hrpu recenzija i zanimljivih postova u glavi, a malo na blogu. Umjesto opravdavanja, u roku odmah, bacam se na posao! :)

Prije godinu dana novu sam 2014. dočekala s nekolicinom dragih ljudi u jednoj lijepoj osamljenoj kućici u Ogulinu, i tada sam uz peku i pokoju čašicu više hrabro odlučila da u 2014. godini konačno započinjem s pisanjem beauty bloga. Tri i pol mjeseca kasnije odluku sam provela u djelo i danas mogu reći da je Lil'Mee's lil'blog najbolja stvar koja mi se dogodila u protekloj godini, koja je promijenila, potaknula i pokrenula toliko toga. Ništa od toga ne bi bilo moguće da nema vas, mojih dragih čitateljica. Želim vam svima zahvaliti što me pratite i što ste od samoga početka raširenih ruku dočekale Lil'Mee's lil'blog. Svaki vaš komentar neizmjerno me veseli, svaki put kad čujem da je neka od vas na moju preporuku isprobala neki proizvod koji sada obožava, znam da činim pravu stvar. Svaki put kada sa mnom podijelite preporuke za neke proizvode, s veseljem ih istražim i isprobam. 




Ovaj je blog zaslužan i za to što sam u protekloj godini upoznala mnoštvo dragih ljudi i započela neka nova prijateljstva. <3 Pisanje postova, čitanje drugih blogova, isprobavanje i istraživanje potaknulo me i na to da se poželim dodatno educirati, što me dovelo do druge najbolje odluke u 2014. godini – završila sam make up školu Ministry of Beauty i odlučila se okušati i kao make up artistica.




Sve u svemu, od 2015. očekujem pregršt novih iskustava, raznolikih postova, blogodruženja i divnih trenutaka, rast i razvoj vlastitog bloga, ali i cijele blogozajednice. I neizmjerno se veselim danima koji dolaze. :)

Usput vas želim podsjetiti na to da me možete pratiti na Facebooku, Instagramu (lilmee13), Bloglovinu i Blenderu.

Nova godina donijet će i brojna nova darivanja, a danas želim čestitati dobitnici prosinačkog darivanja koja je osvojila paketić s čoko-mint kombinacijom Ammara prirodne kozmetike, a to je:

Nikolina Vukelić

Molim Nikolinu da mi se sa svojim podacima javi u inbox na Facebooku ili na e-mail u roku od 48 sati. :)

Uživala sam u čitanju komentara u kojima ste mi otkrivali koje su vaše najdraže čokolade pa mislim da bi bilo fer da i ja objavim svoju: trenutačno sam luda za čokoladom Milka Oreo, i to onom u velikom pakiranju. Kad je otvorim, ne znam stati! <3 :D




P. S. Treća najbolja odluka u 2014. godini definitivno je udomljavanje male Ade. <3




Broj komentara: 12:

  1. Izgleda da je 2014 bila puna dobrih odluka, nek 2015 bude jos bolja :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Hvala ti, draga, nek je i tebi sretna, najsretnija! :)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Hvala ti, Renchice, isto i tebi želim! :)

      Izbriši
  4. Hvala na lijepim željama koje uzvraćam :D Drago mi je što si puno postigla otvaranjem bloga i želim ti da i dalje rasturaš ;) Pozdravi mi malecku Adu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ja se nadam da se uskoro opet vidimo na nekom blogodruženju! <3 Ada me upravo gnjavi i skače po laptopu, tako da možemo reći i da je osobno pročitala tvoj pozdrav! :D

      Izbriši
  5. Uh, zaslinila sam nad ovim fotkama! Hvala ti na željama, također puno, puno sreće i uspjeha u Novoj :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)