ponedjeljak, 15. prosinca 2014.

Veliki jesenski new in – prvi dio




Danas je na rasporedu prvi dio serije od dva ili tri posta s novitetima koji su se kod mene skupili u posljednja tri i pol mjeseca. I onda više nećemo tako, ubuduće ću novitete objavljivati jednom mjesečno jer ne može svačije srce podnijeti toliko koliko sam vam ja ovaj put pripremila. :D 




Kraj rujna protekao je u znaku moga rođendana, a kad je meni rođendan, tu je obavezno i puno nove kozmetike! :) Dogodile su se i neke lijepe suradnje, a dobar dio noviteta kupila sam tijekom i nakon tečaja u Ministry of Beauty kako bih ciljano nadogradila svoj kit za šminkanje. Red je da vam pokažem rezultate svega toga. :)

Nekim sam se stvarima počastila još prije rođendana. Pala je prva narudžba s Pink Pande i koristim ovu priliku da pohvalim ovaj izvrstan web shop. Naručene stvarčice stigle su mi već sljedeći dan. 




The Balm Sexy Mama poželjela sam nakon što ga je nahvalila Babushka. Potvrđujem da je ovo jedan izvrstan, lagan, dugotrajan transparentni puder u kamenu. Zaista sam ga zavoljela. The Balm Cindy-Lou Manizer novi je hit u nizu popularnih highlightera ovoga branda. Nakon brončane Betty-Lou i megapopularne Mary-Lou u boji slonovače, morala sam nabaviti i roskastu Cindy-Lou. Baš kao i njezine prethodnice, fenomenalno je pigmentirana, licu daje bogat sjaj, ali i boju, i definitivno je ne bih nazvala decentnom. Ipak, i dalje mi je najdraža Mary-Lou. Sigma Synthetic Kabuki Kit predugo je bio na mojoj listi želja. Toliko sam čitala o kvaliteti ovih kistova, a u ovih nekoliko mjeseci, koliko ih koristim, pokazalo se da je sve bilo točno. Ova multifunkcionalna petorka sintetičkih kistova za lice pokriva toliko funkcija da je bolje da ni ne počinjem nabrajati, ionako će dobiti svoju recenziju. U kitu dobivate sljedeće kistove: F80 (Flat Kabuki), F82 (Round Kabuki), F84 (Angled Kabuki), F86 (Tapered Kabuki) i F88 (Flat Angled Kabuki). Kao poklon sam dobila predivnu šarenu paletu Makeup Revolution Ultimate Colour Chaos koja me potakla da ponovno isprobavam lude kombinacije na očima. Zašto bi one bile rezervirane samo za ljeto? :)




La Roche Posay Toleriane Ultra Fluid kupila sam jer mi je koža u jednom trenutku nakon mora pošizila i postala strašno osjetljiva i reaktivna. Mislim da je dobro u kupaonici imati ovakav tip kreme koji možete koristiti u takvim situacijama. Kao poklon uz kupnju dobila sam komplet za njegu kože – La Roche Posay termalnu vodu i Toleriane mlijeko za čišćenje kože i uklanjanje šminke.

Hidratantnu kremu Vichy Aqualia Thermal Riche osvojila sam na darivanju kod Ane s bloga Beauty Break by Ana. Početak isprobavanja čuvam za najhladnije tjedne kada će mi bogata njega i hidratacija biti itekako potrebne. Kremu za lice koja je namijenjena borbi protiv starenja tijekom dana, Vichy Liftactiv Supreme, dobila sam prilikom njezina predstavljanja o kojem sam vam nedavno pisala. Jako mi se sviđa jer fino osvježi lice i super je podloga za šminku, a posebno mi je simpatična anegdota koja mi se dogodila prvoga jutra kad sam je isprobala. Naime, nedavno smo udomili jednu macu s ulice i toga jutra odvela sam je veterinaru. U čekaonici me jedna starija teta pitala hoće li mi roditelji dopustiti da je zadržim, ja sam joj objasnila da već dugo živim s dečkom pa roditelji tu više nemaju prava glasa, na što se ona zgranula. Šokiralo ju je to što živim s dečkom jer je bila uvjerena da imam oko 16 godina. :D Okej, stvarno je malo pretjerala, ali priznajem da mi je imponiralo, a i fino se poklopilo s početkom testiranja nove anti-age kreme za lice. :D




Prada Candy (EDP – Eau de Parfum) bit će moj parfem ove zime. Svake zime volim imati jedan novi fini, slatkasti parfem koji onda te sezone najčešće nosim. Prošle godine bio je to divni Marc Jacobs Honey koji sam napola potrošila te će se izmjenjivati s novom Pradom. Uz kupnju sam dobila presladak set četiri minijaturna šljokičasta lakića branda FamousX koji, koliko čujem, više ne postoji.

Gospođa Katica Wolf iz Aromaterapije Viole dala mi je na probu svoj prirodni regenerator za kosu s kokosom koji sam nahvalila u ovom postu. Kao što ćete kasnije vidjeti, vratila sam se po još. :) Nisam sigurna zašto sam fotkala SpeedyClean baby vlažne maramice kad ih baš i ne smatram zanimljivima, ali ajd. U međuvremenu sam od frendice dobila dvadesetak pakiranja. :D Tu su i testeri Apivitine kreme Aqua Vita koju baš volim i seruma Natural Radiance koji tek trebam isprobati.




Obožavam nova sjenila L'Oreal Color Riche L'Ombre Pure i čini mi se da ću ih kad-tad skupiti sve, a ovaj put uzela sam nijansu 301 Escape in Bordeaux (Smoky). Ovo su najpigmentiranija sjenila ikad i divno surađuju s kistovima za šminkanje. Flormar mono sjenilo u nijansi 48 (ili 10? nisam sigurna koji broj označava nijansu) kupila sam jer je prekrasne bogate smeđe boje i jer je bilo na bijesnom sniženju. Misslyn ruž za usne u nijansi 60 (La Madonna) i olovku za usne u nijansi 44 – Material Girl dobila sam od Ivane s bloga Makeup Break jer njoj nijanse baš i nisu odgovarale, a meni se sviđaju sve nijanse ruževa ikad. :D




Malo Afrodite za rutinu tuširanja i mazanja. Donedavno nisam imala nijednu Afroditinu tuširalicu ni mazalicu, a danas ih obožavam. Uljni gel za tuširanje i hranjivo mlijeko za tijelo Sweet Almond tako su nekako topli i meki i zimski i hranjivi, kao stvoreni za zimu. Revno ih koristim i shvaćam zašto svi s oduševljenjem pišu o ovoj liniji, a gel za tuširanje uvrstila sam među najdraže tuširalice u studenome. Afrodita kremasti gel za tuširanje i njegujuće mlijeko za tijelo Coconut Milk čekaju toplije dane u kojima se redovito pomamim za svime što sadrži kokos. Gel za tuširanje i hidratizirajući losion za tijelo Hyaluron zamišljeni su kao pružatelji hidratacije i mogu potvrditi da losion zbilja divno hidratizira kožu i iznimno je ugodan, a i vrlo se brzo upija. 




Stigli smo do rođendanskih poklona! Većinu ovoga još nisam stigla isprobati. Fruttini poklon paket Lime Mint (limeta i menta) sastoji se od gela za tuširanje, spreja za tijelo i losiona za tijelo, a ja sam ga namijenila za ljeto jer vjerujem da će mi ova mirisna kombinacija najbolje odgovarati u vrućim ljetnim danima. Zatim imamo Playboy gel za tuširanje Play It Sexy, Ulola lavanda & čajevac balzam za tijelo za osjetljivu kožu (ovo je jedan od najgušćih balzama za tijelo koje sam isprobala!) i dva sapuna – Ulola sapun za sve tipove kože Polja lavande i Wild Rose Soap by Scottish Fine Soaps koji dolazi u preslatkoj kutijici u kojoj ću poslije držati, recimo, testere parfema.




Proizvodi za njegu kose, prikupljeni u doba kad sam još imala dugu i oštećenu kosu, no i sada će mi dobro doći kako bi moja kosa ostala zdrava i lijepa. :) Aussie Miracle Recharge lagani balzam u spreju za suhu kosu na prvu mi se čini super i jako je jednostavan za korištenje. A ja volim lagane leave-in balzame za kosu. Na nekom od blogova čitala sam pohvale za Gliss Daily Oil Elixir i zaključila sam da i njega želim isprobati jer moja kosa voli ulja. Za moju dugu, suhu i kovrčavu kosu ovaj je proizvod bio odličan i nije me nimalo mastilo, nadam se da će i dalje biti tako. Ipak mi je sad kosa puno kraća i u dobrom stanju pa sam opreznija s proizvodima koji bi je mogli zamastiti. Tigi Bed Head Treat Me Right predivna je maska za kosu na bazi paprene metvice, ovaj sam primjerak dobila za rođendan, no već sam je imala prije par godina i obožavala sam njezin osvježavajući miris i efekt i način na koji je djelovala na moju kosu.

Labello Lip Butter Coconut dobila sam na nagradnoj igri kod drage Martine s bloga Alter Ego Style. Volim balzame za usne, a volim i kokos, tako da je ovo pun pogodak! :)




Lush Sweetie Pie drhtavac za tuširanje, Shimmy Shimmy pločicu za masažu i Popcorn piling za usne dobila sam za rođendan. Volim Lush, a iz ove grupice posebno me oduševio piling za usne s obzirom na to da prije njega nisam posjedovala nijedan. Ovo je toliko fora i blago, a u isto vrijeme učinkovito, i mirišljavo i fino, a bonus je to što nakon korištenja slobodno možete oblizati usne i uživati u njegovoj slatkoći. :D 




Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow došao je u predivnoj net-a-porterovoj ukrasnoj kutiji kao rođendanski poklon od mog dragog. Ovaj je duo sve što sam zamišljala da jest i zbog njega silno želim isprobati i ostale CT proizvode. Luksuzan je, praktičan i fin, bronzer je krasne nijanse i omogućuje divno, suptilno sjenčanje, a može se i nadograđivati, a highlighter pruža divan zlaćani sjaj i gotovo ga svakodnevno koristim na jagodicama i u unutarnjem kutu oka. Da, da, ne čini vam se, bronzer je postavljen naopako, netko je u tvornici očito bio mamuran. :D Ali ni najmanje mi ne smeta, to je moj special edition proizvod koji obožavam. :P

Catrice Defining Blush u lijepoj pinky nijansi 070 Pinkerbell i Essence Party Jewels šljokičavac u nijansi Live, Laugh & Party dobila sam od moje drage kolegice blogerice i suigračice u Ingressu – Lendoxie. :) Pinkerbell me podsjetio zašto sam voljela Catrice rumenila dok ih nisam zanemarila zbog nekih novih igračaka. To su zaista dobra drogerijska rumenila, fino pigmentirana, blendabilna i povoljna. Što se Essence šljokičavca tiče, voljela bih da na noktu mogu dobiti ono što vidim u bočici, ali šljokice i ostala čudesa vole se skupiti na dnu bočice i unatoč mućkanju i izokretanju teško mi je doći do njih. Dobila sam i svoj prvi YSL lak za nokte, nijansa je Bleu Cobalt i sav je fin i elegantan i kvalitetan i divan. Morat ću vam ga pokazati, po mogućnosti na noktima neke od frendica jer su moje ruke već tjednima posvećene igranju s našom malom macom i mislim da ne želite gledati sve silne ogrebotine koje sam zaradila. :D




Za rođendan sam, kao i obično, organizirala dernek, a u ponoć mi se nasred dnevnog boravka nekako stvorila golema kutija prepuna... svačega. :D Osim gomile ukrasnih papirića, blendera i raznog voća, što vam neću pokazivati jer je ovaj post, ako niste primijetili, ionako stravično dug, izvukla sam i razne Avon i Oriflame divote. :) O Avon Ultra Colour Bold ruževima za usne puno se rejvalo po blogovima, a i ja ću vam reći da su zbilja prekrasni i odlični, što je već standardno za Avon ruževe. Dobila sam nijanse Extreme Mauve i Hi-def Plum. Željela sam isprobati i ruževe Avon Hidrokolor Absolute, dobila sam nijanse Tender Mauve i Lovely Cherry i volim ih jer su balzamasti i izrazito ugodni, ali i dovoljno pigmentirani – za razliku od mnogih balzamastih ruževa, ovi će lijepo obojiti vaše usne.

Avon Naturals Essential Balm od vanilije već je napola potrošen. Koristim ga kao balzam za usne i za njegu oštećenih dijelova kože. Sviđa mi se njegova tekstura i miris, ali i njega koju pruža. Avon Big & Daring Volume maskara zaslužila je sve pohvale kojima je svi obasipaju. Trepavicama pruža famozan volumen i u dva sloja pruža vrlo dramatičan efekt. Zbog ovakvih maskara ja donedavno (do škole make upa :D ) nisam ni pomislila na to da bih stavila umjetne trepavice. Ipak, neće se svidjeti onima koje ne vole velike četkice jer njezina je zaista ogromna i mogla bi vam stvarati probleme ako imate male oči ili ste navikli na umjerenije četkice.




Avon Naturals piling za tijelo – čokolada dugo mi je bio na wishlisti jer sam obožavala njihov piling od vanilije i za zimu sam si baš željela i ovu verziju. Sad imam oba i uskoro ću ih otvoriti i paralelno testirati i recenzirati. Moram priznati da sam trenutačno opskrbljena odličnim pilinzima i dugo nisam naletjela na promašaj u tom polju. Avon Naturals krema za ruke – kakao i lotosov cvijet lagana je, nježna i hidratantna, no ne sviđa mi se to što se otvara odvrtanjem poklopca, nezgodno je to za brzinsku upotrebu.

Za Oriflame The One Illuskin Foundation (nijansa Fair Nude) i Illuskin Concealer (nijansa Fair Light) zainteresirale su me pozitivne recenzije blogerica i baš mi je drago što sam ih dobila. Oba su proizvoda lagana, kremasta, srednje gusta i lako se blendaju (obožavam to što nisu vodenasti), na licu izgledaju prirodno i svježe, a pružaju vrlo lagano prekrivanje koje je meni sasvim dovoljno za svaki dan ako na licu nemam neke veće probleme. Korektor mi lagano posvijetli i osvježi područje oko očiju, a posebno mi se sviđa njegova higijenska ambalaža u obliku tubice. I tekući puder i korektor vrlo su hidratantni, a postojanost im nije jača strana, zbog čega preporučujem fiksiranje puderom u kamenu ili prahu.




Početkom listopada Bocassy je okupio blogerice na jednom predivno organiziranom druženju o kojem sam vam pisala u ovom postu. Odmah nakon tog eventa započela sam s isprobavanjem noviteta koji su mi ustupljeni – Bocassy seruma i hidratantne noćne kreme, moram priznati da sam nakon istraživanja samog branda i čitanja recenzija očekivala fenomenalne proizvode. I dobila sam točno to što sam očekivala. Bocassy ima moju svesrdnu preporuku, oba proizvoda mojoj koži pružaju odličnu hidrataciju i njegu. Uvrstila sam ih među svoje favorite, a s vremenom ću im posvetiti i recenziju. 




Na moju adresu nedavno je stigao paket pun Essence i Catrice noviteta. Odmah sam ih počela koristiti, sada sam ih već dobro isprobala i uskoro ću vam pisati o njima. Sada, dakle, imam još jedno Catrice rumenilo, i to u lijepoj, nježnoj nijansi Mandy-rine. Ovo su vjerojatno najbolja rumenila koja možete naći u našim drogerijama. Catrice Tinted Lip Glow Balm zanimljiv je proizvod – balzamast je, no usnama daje vrlo lijep prirodni sjaj, a manje pigmentiranim usnama možda bi pružio i dašak boje. Kod mene boje nema, no čini da mi usne izgledaju ljepše, zdravo i sjajno. Essence Silky Touch Blush u nijansi Autumn Peach nisam još puno isprobavala, sram me bilo – konkurencija mu je jednostavno prevelika, no ispravit ću tu nepravdu ovih dana. :) Essence Effect Eyeshadow (nijansa Brazil's Sunset) otpisala sam čim sam ga ugledala jer još nisam doživjela da kremasto sjenilo stoji na mojim kapcima bez uvlačenja u pregib. Ni pod kojim uvjetima. Pogotovo ako to sjenilo ne košta 200 kn. Ali ovaj je malac uz lagani sloj baze za sjenilo na mojim kapcima izdržao cijelu dugu večer. Impresivno. Catrice Lash Extension Volume Mascara ne pruža mi dovoljno volumena i satrta je konkurencijom u vidu maskara koje trenutačno obožavam – Essence Lash Princess i YSL Baby Doll, mogla bih dodati i Avon Big & Daring. Ali zato me slatki mali tuš oduševio – nikad nisam imala Essence tuš za oči, ali nakon što sam isprobala Essence Liquid Ink Matt Eyeliner, uvidjela sam da sam puno toga propustila. Ovo je postojano, crno kao ugljen, malo i praktično. Što se tiče samog načina nanošenja, trenutačno su mi najdraži gel lineri u kombinaciji s Zoevinim kistovima za nanošenje eyelinera, no to je čisto osobna preferencija. Tu su i dva vrlo posebna i efektna laka za nokte – Essence Holographics u nijansi I <3 Magic i Catrice Luxury Lacquers u nijansi It's Showtime.

Catrice Velvet Matt Eyeshadow (nijansa Vanillaty Fair) fino je, meko i baršunasto sjenilo, lijepo se nanosi i blenda, nijansa je divno vanilijasta, ali... puca li ga puca! Mnoge su se cure žalile da su im sjenila iz ove linije popucala već na putu iz drogerije, stoga me pomalo začudilo što je moj primjerak neoštećen preživio dostavu. Međutim, sjenilo je puklo pri prvom korištenju, a zaista sam bila nježna. I zato ga koristim rjeđe nego što bih željela. Za kraj imamo jedan kremasti proizvod – Essence Soo Glow! Cream to Powder Highlighter u roskastoj nijansi 020 Bright Up Your Life. O ovom proizvodu već se puno pisalo, a kod mene je gostovao u postu o trenutačnim favoritima iliti instant crushes. I dalje volim taj fini sjaj koji pruža dijelovima lica na koje ga nanesete, njegovu nježnu roskastu nijansu i pomalo neobičnu kremastu teksturu.


Mislim da je ovo sasvim dovoljno za jedan post, drugi dio slijedi za koji dan! :D

A sada mi recite što vam se od svega ovoga najviše sviđa i što vas najviše zanima... :)


34 komentara:

  1. Vau koliko stvari!! Ne znam o čemu bi prije čitala, ali ako moram birati to bi bili Sigma kistovi, jer kistova nikad dosta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već ti sad mogu reći da je ovaj Sigmin komplet genijalan, stalno koristim sve kistove, a imam i set malih sintetičkih kistova (Precision) i također su odlični. Veliki za tekući puder, puder u kamenu, blendanje... mali za korektor. :) Nadam se da će mi dugo trajati jer mi više nijedno šminkanje ne prođe bez njih. :)

      Izbriši
  2. Stvarno lijep i velik new in :D sve mi se sviđa...najvise me privlaci Cindy Loumanizer, jos otkako je stigao mi se svidio :) imam thebalm Sexy Mama i nazalost meni je skroz bezveze, ne znam, nikakav efekt nemam s njim :/ zao mi je da sam ga kupila. Ali dobro da nije svima takav i da vama odgovara :) Aussie sprej je super kao i Bocassy proizvodi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Sexy Mama super kad želim fiksiranje bez nekog posebnog matiranja, ali znam da nekima nije sjeo, mišljenja oko njega su baš podijeljena. Ali zato me Cindy-Lou nije oduševila baš toliko koliko sam očekivala, dok se Mary-Lou ne bih odrekla za ništa. :D
      Oko Bocassyja se svi slažemo <3

      Izbriši
  3. O Sigminim kistovima imam samo riječi hvale i polako, ali sigurno nadopunjujem svoju kolekciju <3 Charlotte Tilbury set mi je predivaaaan i kad tad ću si ga priuštiti jer svakodnevno konturiram lice pa će se itekako isplatiti. Loreal sjenilo je preeeedivno!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažemo se za Sigmine kistove, sad i mene zanima i ostatak njihovog asortimana. :) Charlotte Tilbury si definitivno priušti kad se ukaže neka prilika, to je zbilja krasan proizvod i sigurno ćeš ga voljeti i puno koristiti, kao i ja. :)

      Izbriši
  4. Fantastičan new in! :D Sve mi se sviđa..a posebno ysl lak, tigi maska za kosu i prada parfemček :) i sama ga želim, uh uh :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prada je fantastična <3 Mislim, onima koji ne vole slatke parfeme ne bi bila fantastična :D ali ja je obožavam

      Izbriši
  5. Ajme,koje divotice!Pisi nam o svemu:-)
    Lush stvarcice imamo iste!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dugo nisam bila u Lushu i baš mi je drago što sam dobila ove stvarčice i podsjetila se koliko su dobri :)
      Pisat ću o svemu i svačemu, obećajem! :D

      Izbriši
  6. Ajme!! Koliko diiiivnih stvari,nemogu se nagledat. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)) i ja volim new in postove, tako da te razumijem :D

      Izbriši
  7. OMFG skrolam, i skrolam, i skrolam... :D Sve je super, ali prvo bih ti ukrala Charlote LE (lol) i kistove. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čekaj samo sljedeći post u kojem ide još hrpa kistova, ovaj put Zoeva :D :D
      Charlotte je zakon <3 i sad, naravno, umirem od želje da probam još njezinih proizvoda - rumenila, sjenila, ruževe...

      Izbriši
  8. Sve ljepše od ljepšeg haha :D Lush Shimmy Shimmy, kako si želim tu stvarčicu, divna je, a volim blještit :D Za sljedeće ljeto def nabavljm. Afrodita je stvarno maher što se tiče mazalica i tuširalica. Baš sam neki dan nabavila ovaj novi gel od kokosa i zasada mi se sviđa, ali sam uopće zaboravila da imaju i mazalicu iz te linije, ccc. Kokos <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kokooos, slažem se! <3 :D Ma sve su Afroditine tuširalice i mazalice dobre, još nisam naletjela na promašaj. :)

      Izbriši
  9. Wooow wooow woooow, predivan new in..Ma sve bi ti uzela.. A pogotovo ove afroditine tuširalice i mazalice i lush proizvode :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sve sviđa, i ja redovito uživam u tvojim new in postovima! :))

      Izbriši
  10. Kažeš ovo je tek prvi dio trilogije? :D Wow! Najviše mi se sviđa tekst, volim pitke i pismene postove, unatoč veličini nisi uspjela ni sekundu zagnjaviti! Veselim se pojedinačnim recenzijama i umiranju od ljubomore u sljedećim dijelovima! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na ovom komplimentu, divno je pročitati tako nešto i baš mi je drago da ti je post bio zanimljiv unatoč ogromnosti. :)) Ipak neće biti trilogija - pišući prvi dio nikako nisam mogla stati pa su noviteti podijeljeni u 'samo' dva posta! :D

      Izbriši
  11. Sve bih ti ukrala, a pogotovo Sigma kistove ;)
    Afroditine tuširalice obožavam, a badem kupujem već treću zimu zaredom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je čuti da dijelimo naklonost prema Afroditinim tuširalicama, ja bih ih preporučila svakome bez puno razmišljanja. :)
      A Sigmini kistovi su predivni, mislim da proteklih tjedana nisam imala šminkanje u kojem nisam koristila barem jedan ili dva kista iz ovog seta! :)

      Izbriši
  12. Fenomenalan new in post, pravo ne znam sta bih prije izdvojila. Mozda ipak Sigma kistove. Nedavno sam nabavila fejk verziju tih kistova sa Born Pretty sajta. Cak su mi i oni iznenadjujuce dobri, ali svakako se nekad nadam i originalnima. Vec bih ih odavno porucila, da me ne odbija ponasanje nasih carinika. :-/
    A i Charlotte Tilbury poklon ti je krasan, svaka cast za dragog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala sam tvoju recenziju Born Pretty kistova i baš mi je drago što su dobri, s tim fejkovima je uvijek lutrija ali stvarno se zna potrefiti dobrih ulova. Za Sigmu pak mogu potvrditi da je san snova i nadam se da ćeš jednog dana nabaviti i njih, sigurna sam da ćeš uživati u korištenju. :)
      Dragi je zakon, a i Charlotte Tilbury <3 :D

      Izbriši
  13. oh čovjeće koliko stvari! budes li osvakom proizvodu pojedinačno pisala imati ces pune ruke posla i recenzija ko' u priči :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imat ću, definitivno, samo treba naći vremena! :)

      Izbriši
  14. super nove stvari :D
    u planu mi je kupiti si avonov čokoladni piling :D nekako nemam sreće s kupnjom njega, kada dođem do kataloga nema ga u ponudi :D a kada ga ima ne mogu obaviti narudžbu :D
    ovaj Aussie balzam u spreju mi djeluje kao odličan preparat za kosu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takva je i moja priča s Avon čokoladnim pilingom, ganjala sam ga valjda godinu dana dok ga konačno nisam ulovila, tj. ulovili su ga za mene i dali mi ga kao rođendanski poklon :D

      Izbriši
  15. E ovo se zove new in, kad se u dva posta pise :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Indeed :D Ovo je samo rezultat moje lijenosti, mogla sam lijepo svaki mjesec objaviti po jedan new in pa se ne bi baš toliko nakupilo. Uskoro slijedi i jedan maratonski empties :D

      Izbriši
  16. Definitivno bih ti pokupila gomilu proizvoda, a posebno kompletnu The Balm kolekciju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. The Balm je zakon <3 Posebno obožavam Mary-Lou, takvog highlightera svijet nema :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)