subota, 13. prosinca 2014.

Too Faced Melted Liquified Long Wear Lipstick – Melted Berry



U posljednje vrijeme otkrila sam mnoštvo odličnih proizvoda, no danas vam predstavljam jedan kojim sam potpuno opčinjena. 

U malenoj tubici i pod smiješno dugačkim nazivom – Too Faced Melted Liquified Long Wear Lipstick – krije se najbolji tekući ruž koji sam ikada dotaknula. Kad je ovaj proizvod lansiran, ja ga uopće nisam doživjela jer me tekući ruževi nekako baš i ne privlače. S obzirom na ono što sam isprobala, zaključila sam da su ili previše slični sjajilima, slabo pigmentirani i nepostojani, ili su pak tvrdokorni i strašno isušuju usne. Nijedna od te dvije opcije nije me zanimala. A onda mi je ovaj proizvod nahvalio netko čija preporuka nešto znači (hvala, Borise! :) ), pružila mi se prilika da ga isprobam, a srećom i da ga odmah kupim. Nakon što sam ga prvi put nosila na usnama, poželjela sam nabaviti i ostale nijanse, što ću svakako i učiniti čim se neki Too Faced štand pojavi preda mnom. Ili, vjerojatnije, ja pred njim. :D




Proizvođač ih opisuje kao „topljene‟ ruževe, kombinaciju lip staina, tekućeg ruža i sjajila, i oni zaista posjeduju određena svojstva svih navedenih tipova mazalica za usne. Proizvode se u deset nijansi, a moja je Melted Berry. Ispričavam se na tome što je na slikama rabljeni proizvod, no ja se nisam mogla suzdržati i ostaviti ga na miru do fotkanja – to bi bilo protivno mom nestrpljivom karakteru i znatiželjnim prstićima. :)

Too Faced Meltedići dolaze u divnim mekim tubicama čija boja prati nijansu samog ruža, s čepom na odvrtanje u boji starog zlata. Zbog svoga pakiranja ovi su mi ruževi preslatki na grupnim fotkama više nijansi, tako maleni i šareni, kao neke tempere. :) Aplikator je mekan, spužvast i predviđen za nanošenje proizvoda izravno na usne, i to je zaista lako izvesti, iako ja svoju tamniju nijansu radije nanosim kistićem za usne kako bih bila što preciznija. Pri nanošenju je potrebno malo stisnuti tubicu kako bi proizvod izašao na površinu – preporučujem vam određenu dozu opreza dok to činite kako vam ne bi izletjelo previše ove dragocjene tekućine. U tubici ćete dobiti količinu od 5 ml i smatram da je to malo, iako je proizvod vrlo pigmentiran i ne troši se brzo. Međutim, ja ga toliko volim nositi i koristiti na drugima da ću ga definitivno prebrzo potrošiti, a nije mi lako dostupan. Rok trajanja ovog proizvoda iznosi 12 mjeseci.




Kao što sam već spomenula, ovaj je proizvod iznimno pigmentiran i usnama pruža bogatu, intenzivnu boju i potpuno prekrivanje. Moja je nijansa tamna i intenzivna, no pogledate li swatcheve na stranim blogovima, vidjet ćete da ni kod svijetlih, nude nijansi pigmentacije ne nedostaje. Dok ga nanosim na usne, tekuć je i pruža osjećaj vlažnosti, a nakon nanošenja usnama daje blagi sjaj. Ne onaj intenzivan sjaj poput sjajila, nego više poput blago kremastog ruža. Nije nimalo ljepljiv. Nakon što se osuši, izgled usana postaje gotovo mat, no ne potpuno mat, i one ni u jednom trenutku ne djeluju suho. Što je najbolje od svega, ovaj proizvod nimalo ne isušuje usne, štoviše, on je meni ugodan (iako ne i hidratantan), što nipošto ne očekujem od ove vrste proizvoda. Vrlo je, vrlo postojan, na mojim usnama ostaje satima i piće mu ne smeta, a u smanjenom intenzitetu preživjet će i obrok. Preživio je i polovicu famoznog zloburgera u mekPersu, ekipa iz Zagreba znat će cijeniti to postignuće. :D U početnoj fazi ostavlja vidljiv trag na čaši, no kad dođe u fazu staina to se događa u puno manjoj mjeri. Ne razlijeva se izvan rubova usana, ne uvlači se u linije niti ističe suhe dijelove (no bez obzira na to, preporučujem da prije svakog ruža usne pripremite balzamom, a iako vam se to možda čini nepotrebnim, vjerujte mi da ih je dobro povremeno ispilingirati). Ova divota ne skida se s usana u krpama, ljuskicama ili na neki od ostalih ružnih načina koje sam doživljavala s klasičnim tekućim ruževima. Blijedi dostojanstveno i jednoliko, ostavljajući stain na usnama




Kao što već spomenuh, posjedujem nijansu Melted Berry, divnu tamniju nijansu bobičastog voća, koja je sva nekako seksi i jesenska i volim je u različitim kombinacijama – uz vrlo laganu šminku na očima i ostatku lica kako bi sva pažnja bila usmjerena na putene usne, uz smeđi smokey na očima i lagano berry rumenilo kao dio kakvog toplog jesenskog looka, ili pak uz oči naglašene tamnim nijansama u prilikama kada želim dramatičan vamp izgled. Obavezno je koristim uz neku tamniju olovku za usne, takva mi je praksa sa svim tamnijim i intenzivnim ruževima. Moje mišljenje o ovom proizvodu utemeljeno je isključivo na mom iskustvu s nijansom Melted Berry jer ostale nisam imala prilike vidjeti i isprobati. Ako između pojedinih nijansi postoji razlika u kvaliteti, ja to ne mogu znati, no nadam se da ću s vremenom i to moći provjeriti. :) Najviše su me zainteresirale nijanse Melted Candy, Melted Peony, Melted Marshmallow, Melted Fig, Melted Fuchsia i Melted Ruby. Hm, gotovo sve. :D Prilažem vam swatcheve nijanse Melted Berry – najrealniju nijansu uspjela sam dobiti kad sam je fotkala zajedno s Essence highlighterom i Burberry tekućim puderom, zbog toga kradem fotku iz posta Instant crushes 2




Cijena ovih „topljenih‟ ruževa iznosi oko 17 € u europskim Sephorama, 21 $ u američkim Sephorama, oko 24 € na lookfantasticu te 19 € za većinu nijansi na BeautyBayu. Ako mene pitate, preporučujem vam da nabavite barem jedan primjerak, kako god znate i umijete. :) Za mene ovaj proizvod zapravo nema mane. Ne sviđa mi se to što nije dostupan u Hrvatskoj, no to ne mogu zamjeriti njemu nego nekim drugim čimbenicima. :) 

Jeste li isprobali ovu jedinstvenu mazalicu za usne? Volite li ovakve hibridne proizvode ili su vam draži klasični ruževi, ili pak sjajila?

Broj komentara: 16:

  1. Nisam probala, ali izgleda super. Budući da nisam ljubitelj sjajila, ovo se čini kao odlična alternativa. Nijansa je super! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo zaista nije slično sjajilima, više je poput ruža, ali tekućeg. :) U svakom slučaju, moglo bi ti se svidjeti! :)

      Izbriši
  2. Izgleda stvarno krasno na usnama. Obožavam ove berry nijanse! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja obožavam berry nijanse na usnama, kao stvorene su za jesen i zimu <3

      Izbriši
  3. Definitivno sam više old school i volim klasične ruževe, ali ovaj mi djeluje jako primamljivo :) Šteta što nisu dostupni u HR

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je šteta što ih nema kod nas, vjerujem da bi se puno više cura odlučilo na kupnju kad bi ih mogle vidjeti uživo. Ni mene nisu zainteresirali dok ovog malca nisam sama isprobala. :)

      Izbriši
  4. Toliko svi hvale ove TF ruzeve da i ja zelim da ih probam :)
    Super je ova nijansa i divno ti stoji <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga. :) Ima li ovih ruževa u vašoj Sephori?

      Izbriši
  5. Više sam ljubitelj klasičnih ruževa,ali lijepo si ih opisala,možda i promijenim mišljenje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja inače obožavam klasične ruževe i rijetko posežem za nekim drugim oblikom usnomazalica, ali ovo je zbilja nešto posebno! <3

      Izbriši
  6. Meni je odličan, super pigmentiran, nijansa mi se sviđa baš je pravi pogodak. U zadnje vrijeme draži su mi kremasti/tekući ruževi nego klasični u stiku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago čuti da se i tebi sviđa. :) Ovo je definitivno prvi ruž ove vrste koji je mene oduševio :)

      Izbriši
  7. Jako mi se sviđa , gledam ga već dugo, ali neke druge nijanse ... bojim se da će mi se brzo obrisati, ali ipak je još na wl :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je trajan, barem ova moja nijansa, nije od onih koji brzo nestanu :) Nadam se da će koja nijansa s wish liste uskočiti u tvoju kolekciju! :))

      Izbriši
  8. Wooo super izgleda!! Pogotovo ta tvoja nijansa. Tak si ga nahvalila da dolazim u napast kupiti ga :D
    (sanda)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još kad ti ga pokažem uživo... imat ćeš i ti razloga tražiti Sephoru po inozemnim gradovima! :P

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)