petak, 12. prosinca 2014.

Omiljene tuširalice u studenome



Malo kasnim s ovim postom, ali to uopće nije bitno jer proizvode kojima sam se tuširala u studenome volim i dalje, a mislim da su odlični za sve hladnije i hladnije vrijeme koje nam stiže. Niske temperature za mene znače početak uživanja u tuširalicama toplijih, slatkih, zimskih nota. Onih koje zvuče jestivo, štoviše, vrlo ukusno. :D U studenome to su bili Afrodita uljni gel za tuširanje Sweet Almond, Dove Purely Pampering njegujuća gel krema za tuširanje – miris pistacije i magnolije i Balea kremasto uljni gel za tuširanje s uljem koštica grožđa i mirisom pistacije.




Afrodita uljni gel za tuširanje Sweet Almond novija je verzija vrlo popularnog Afroditinog gela za tuširanje s mirisom badema. Dolazi u količini od čak 400 ml, zbog čega sam nekada davno mislila da je to zapravo pjenušava kupka. :D Ipak, riječ je o uljnom gelu koji je vrlo ugodan i, za razliku od raznih random tuširalica, izvrsno njeguje kožu. Miris mu je divan, slatkast i zimski (naljepnica ga određuje kao med + badem), a želite li da duže potraje na vašoj koži, nakon tuširanja možete nanijeti hranjivo mlijeko za tijelo iz iste linije (koje također imam i volim). Ovaj uljni gel sadrži ekstrakt matične mliječi, proteine badema te njegujući uljni kompleks. Cijena mu je 25,90 kn, no uzmite u obzir činjenicu da je pakiranje ogromno (dakle 200 ml platili biste 13-ak kn) i da će vam trajati sto godina, kao i da je zaista kvalitetniji od većine povoljnih tuširalica. Afroditine gelove za tuširanje i mazalice za tijelo otkrila sam tek nedavno i sve sam čvršće uvjerena u to da s njima nije moguće pogriješiti.

Dove Purely Pampering njegujuća gel krema za tuširanje – miris pistacije i magnolije draga mi je zbog svog slatkastog mirisa (prošlogodišnja Yves Rocherova zimska kolekcija kriva je za moju ljubav prema pistacijastim tuširalicama i mazalicama), ali i zbog toga što je zaista kremasta i njegujuća. Neki tvrde da im nakon Dove kremastih gelova losion za tijelo nije potreban, ali ja to ne mogu potvrditi jer se nakon tuširanja redovito mackam. :) Rekla bih da mu njega nije na razini Afroditinog bademastog ulja, no ipak je itekako osjetna. Boja samog proizvoda blago je zelenkasta, u skladu s trakom na čepu – mislim da je ta usklađenost svojstvena čitavoj ovoj Dove liniji. Gel se lijepo pjeni i klizi po koži te ima sva odlična svojstva ostalih gelova iz linije Purely Pampering. Pakiranje sadrži 250 ml, a cijena mu iznosi 18,90 kn.

Balea kremasto uljni gel za tuširanje s uljem koštica grožđa i mirisom pistacije pripada omiljenoj mi liniji Baleinih tuširalica, jedinoj za koju mogu reći da njeguje kožu. Ove su tuširalice tako divno kremaste i mirisne, a pakiranja su im nekako „ambicioznija‟ i ulijevaju više povjerenja od standardnih Baleinih šarenih, vrištećih bočica i tubica s gelovima za tuširanje (nemojte misliti da to znači da ne padam na to šarenilo! :D ). Bočica ovog gela prigušene je žućkaste boje, sa zelenim čepom i naljepnicom sa slikom pistacija – sve je lijepo usklađeno. Ovaj je kremasto uljni gel namijenjen suhoj koži, mojoj normalnoj odlično odgovara i nimalo je ne isušuje. Proizvod je vrlo gust, bijele je boje, a njegova se blaga uljastost osjeća tek kad ga počnete razmazivati po tijelu. Miris mu je topao i orašast, odličan za zimske večeri. Pakiranje od 250 ml ovog proizvoda platit ćete 9,90 kn, što ga čini najpovoljnijim izborom od ove tri tuširalice.


Iskreno, ne mogu odrediti jednog favorita među ovom trojkom, svi su mi dragi i sve ih rado koristim.

Jeste li isprobali neki od ovih proizvoda? Koje tuširalice koristite u ovim hladnim danima? :)

Broj komentara: 18:

  1. Slažem se za Afroditu, ja osobno volim koristiti Afrodita Jojoba oil :)
    A od gelova za tuširanje isto koristim Dove i još uvijek se ne mogu odlučiti koji mi je najdraži :D

    Martina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jojoba oil kod mene još čeka svoj red za korištenje, ali neće ga još dugo čekati. Baš sam zavoljela Afroditu. :)
      Što se Dove tuširalica tiče, meni su svi iz te purely pampering linije jako dragi :) Čim su izašli kupila sam ona prva tri, kokos, badem i... valjda kakao? Sada i pistacija... zanima me što će sljedeće izmisliti, zasad su sve neki mirisi koji se meni sviđaju :)

      Izbriši
  2. Isprobala sam ovu Afroditinu tuširalicu i stvarno je bila krasna. Trenutno se tuširam dosadnjikavim, ljekarničkim proizvodima bez ikakvog mirisa i izgleda da će tako ostati još neko vrijeme zbog mog dermatitisa :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajooooj da, ti ljekarnički proizvodi znaju biti baš dosadnjikavi i bez karaktera, ali često su zaista bolji od ovih naših dragih šarenih i mirisnih čudesa. :) A to je još više izraženo kod mazalica. :)

      Izbriši
  3. Konkretno ove nisan probala, ali od ovih brendova jesam. Afrodita ima odlične tuširalice i mislim da ću ovu od badema prvu isprobati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne možeš pogriješiti s Afroditom! :)

      Izbriši
  4. Koristim Dove sa pistaćima, jedna od najlepših tuširalica koje sam ikad imala :) A svakako ću pogledati i ostale dve, posebno me prva mami :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nas dvije imamo sličan ukus kad je riječ o tuširalicama, zato vjerujem da će ti se i ostale dvije svidjeti! :)

      Izbriši
  5. sva tri djeluju peivlačno :D
    Dove sam isprobala i super mi je .. a Afroditu i Baleu imam u planu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno ih isprobaj ako voliš takve mirise, odlične su! :)

      Izbriši
  6. Imam prve dvije tusiralice i odlicne su mi,a mislim da cu se danas zaletit do Dm-a i po ovu Baleu:-)Obozavam takve tople mirise!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta Baleina linija je stvarno super, a sad ima i verzija s vanilijom koju jedva čekam isprobati! :)

      Izbriši
  7. Definitivno djelimo favorite što se brendova tiče, Dove tuširalice su mi se do sada pokazale kao najbolji izbor u drogerijskom rangu no Afrodita i Balea ih slijede u stopu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što se i tebi sviđaju tuširalice ovih brandova. :) I što je najbolje, stalno izlaze neke nove koje treba isprobati! :D

      Izbriši
  8. Sviđa mi se tvoj izbor :). Afrodita badem sam imala onu staru verziju, Dove pistacija me čeka u zalihama (miris joj je odličan!), a Balea uljne gelove obožavam <3.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah te zalihe, moje su uvijek prepune :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)