petak, 5. prosinca 2014.

Nova frizura + nagradna igra



Ovih dana sinusi me baš zezaju, mozak su mi popili i ne mogu razmišljati niti pisati. Odradim ono što moram i brzo se umatam u dekicu uz topli čaj i kapi za nos. Nadam se da će ova sinusobolna faza što prije proći jer se oko mene stalno događaju neke uzbudljive stvari u kojima želim sudjelovati, čeka me hrpa divnih proizvoda koje treba isprobati, a i željela bih više hladnih kasnojesenskih večeri provesti u šetnji gradom u kojem već vlada blagdanski ugođaj. Umjesto, jelte, pod spomenutom dekom. :)



Ipak, uspjela sam otići na šišanje! Kosu sam puštala godinama, volim dugu kosu i moja je bila prilično narasla, no kovrčava je i vrlo suha, često i oštećena jer sam u fazama kad puštam kosu sklona ignorirati potrebu za redovitim skraćivanjem vrhova. :D Njegujem je, koristim uglavnom kvalitetne proizvode namijenjene kovrčavoj, suhoj i oštećenoj kosi, no nakon nekog vremena ipak to više nije bilo to i jednostavno sam poželjela osvježenje. Nova bob frizura jako mi se sviđa, a osim u njezinom izgledu, uživam i u tome što mi više ne treba sto godina da operem kosu i dodatnih sto da je osušim. Sve je gotovo za tili čas, a za lijepu frizuru više mi ne treba puno truda. Sad još samo trebam osvježiti pramenove, a već razmišljam i o nekim novim nijansama i mogućim kombinacijama! :)



Frizerski salon Anel, koji se nalazi u mom susjedstvu i čija je divna vlasnica Ana zaslužna za moju novu frizuru, u suradnji sa mnom nagradit će četiri sretnice blagdanskim paketom uljepšavanja koji uključuje besplatno šminkanje i frizuru. Sreću možete okušati putem Facebooka, a osvojite li paket, možete ga iskoristiti sami ili ga pokloniti nekome tko tijekom prosinca može posjetiti ovaj frizerski salon u Zagrebu, točnije na Črnomercu. :)

Nagradna igra ima četiri kruga, za svaki od četiri tjedna u prosincu. Možete se prijaviti svaki tjedan, dakle, imate četiri šanse da izvučemo baš vaše ime!

Za sudjelovanje u prvom krugu možete se prijaviti do nedjelje 7. 12. u 23:59 h, i to na sljedeći način:

1. Morate biti fanovi Facebook stranica Frizerski salon Anel i Lil'Mee's lil'blog (like, like! :) ).
2. Podijelite ovaj post (public share).
3. Ispod istog tog posta ostavite komentar.

Dobitnicu (ili dobitnika :) ) odabrat ćemo pomoću stranice random.org. Njezino ili njegovo ime objavit ćemo u ponedjeljak 8. 12., a istoga dana započinje i novi krug nagradne igre.

Sretno! :)

Broj komentara: 20:

  1. Odgovori
    1. Hvala ti, shpeksyy :) ovo je bila super odluka i jako mi je drago što sam je provela :D

      Izbriši
  2. Odlična promjena :) super ti stoji nova frizurica!

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna si. Odlično ti stoji nova frizura. Puno bolje nego stara ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, hvala ti! :) U biti se totalno slažem s tobom, ovo je puno bolje i baš me osvježilo. Pokušat ću se sjetiti toga kad mi opet dođe da pustim kosu! :D

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Bit će ludi pramenovi svakako, a sad kad će stalno biti ovako kratka mogu je bez problema i cijelu bojiti bez straha od oštećivanja! :)

      Izbriši
  5. Ajmeeee,kako ti je odlicna frizura,preslatka si i mlada barem pet godina:-)Jako,jako mi se svidja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga! :) Definitivno ostaje ovakva neko vrijeme (što se dužine tiče, boja će se mijenjati :)) )

      Izbriši
  6. Koji ruž imaš na slici? :)
    Super promjena frizure :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam YSL olovku za usne u nijansi 13 (preko cijelih usana) i preko ruž Gosh Cappuccino :)

      Izbriši
  7. preslatko ti stoji nova frizura i jako te pomladila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tiii :) pitam se zašto mi je toliko trebalo da ovo napravim :D

      Izbriši
  8. komentirala već na fb ali moram i tu - zurka je odlična i savršeno ti pristaje <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Hvala ti, draga! Nakon svih ovih pohvala i nakon što sam i sama vidjela koliko mi je bob bolji od duge kose, mislim da definitivno ostaje na mojoj glavi neko duže vrijeme! :)

      Izbriši
  9. baš te osvježila ova frizura, super ti pristaje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, baš mi je drago da ti se sviđa! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)