četvrtak, 11. prosinca 2014.

Darivanje – Ammara prirodna kozmetika – ZATVORENO



Drage moje, dragi moji, nedavno sam se oduševljeno raspisala o nekoliko proizvoda Ammara prirodne kozmetike koji su postali neizostavan dio moje trenutačne rutine. Pisala sam vam o njihovom slatkom pakiranju, mirisu, sastavu i učinku te ste vjerojatno primijetili koliko mi se svidio čoko mint kruti maslac za tijelo čiji miris podsjeća na čokoladice After Eight i tjera me na konzumaciju čokoladnih delicija. Svidio mi se toliko da bih najradije svakome od vas dala po jedan kako biste ga svi pomirisali i isprobali!

A onda sam vidjela da je Ammara počela izrađivati novu poslasticu – balzam za usne After Eight! Iste sekunde znala sam koja će dva proizvoda biti zvijezde moga prosinačkog darivanja.

Dakle, jedna od vas osvojit će ovaj čokoladno-mentasti duo: čoko mint kruti maslac za tijelo i balzam za usne After Eight! :)




Za ovo darivanje možete se prijaviti do 31. prosinca 2014. u 23:59 h, i to na sljedeći način:

       1. Pratite (like) Lil'Mee's lil'blog na Facebooku.

             2. Pratite (like) stranicu Ammara prirodne kozmetike na Facebooku.

     3. Ispod ovog posta ostavite komentar u kojem ćete napisati koja je vaša najdraža čokolada. U komentaru navedite svoje ime ili nadimak. Ako nemate profil na Facebooku, navedite to u komentaru i uzet ću to u obzir. :)

            4. Ako želite, podijelite (share) ovaj post na Facebooku. Ovaj korak nije obavezan, ali puno bi mi značilo da to učinite. :)

U darivanju mogu sudjelovati svi koji imaju adresu u Hrvatskoj. Random.org odabrat će osobu koja će početkom 2015. godine dobiti ovaj mirisni paketić. :) Njezino ime objavit ću na blogu i Facebooku, a u roku od 48 sati morat će mi se javiti sa svojim podacima. 

Sretno! :)


P. S. Trenutačno smo u drugom krugu nagradne igre koju organiziram u suradnji s frizerskim salonom Anel, a u kojoj možete osvojiti blagdanski paket uljepšavanja - više detalja ovdje! :)

Broj komentara: 57:

  1. Jako lijepo darivanje :) A moja omiljena čokolada..hmm.. ne mogu se odlučiti..dal' kinder čokolada ili dorina s keksom.. ili možda ipak milka s jagodama :D teška je to odluka ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super darivanje,a najdraža čokolada je Dorina,sve i jedna

    OdgovoriIzbriši
  3. Jao kakvo slatko darivanje :)

    Samo ne znam da li vazi i za podrucje Srbije, ali ajde da okusam svoju srecu :)

    Cokolade obozavam, a trenutno mi je favorit najlepse zelje sa keksom i najlepse zelje obicna i simka tamna cokolada :) Uf.. sad mi se jede nesto :)

    Pozdrav!

    Facebook: Milica Vanilica

    Mail: mvanilica@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. After 8...savrsena kombinacija cokolade i mente ...mmmm...Obozavam je
    fb Marina Nerandzic ex Kolevska

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve su cokolade cokolade al Milka je ipak Milka ;)
    Moj favorit je ona s cjelim ljesnjacima :)
    Fb Anita Kažimir

    OdgovoriIzbriši
  6. Omiljena čokolada mi je kinder bueno :) FB: Emina Hlobik

    OdgovoriIzbriši
  7. Najdraža čokolada mi je Lindt mliječna :-)
    Podijeljeno na FB.

    OdgovoriIzbriši
  8. Najdraža mi je Milka s cijelim lješnjacima, mmmm, te Kanditove Dado & Goga :-)

    FB: Darija Bošnjak

    OdgovoriIzbriši
  9. Lidlove cokolade su mi najbolje :) biljana b.

    OdgovoriIzbriši
  10. Najdraže su mi gorke čokolade s visokim udjelom kakaa (85% kakaa).
    FB: Magdica Duvnjak

    OdgovoriIzbriši
  11. Najdraža čokolada mi je Milka Oreo. :)
    FB: Tea Šainović

    OdgovoriIzbriši
  12. Milka Oreo
    FB Ljiljana Stanić

    OdgovoriIzbriši
  13. Najdraža čokolada mi je ona tamna, sa što više kakaa :)
    FB: Ana-Marija Dujić

    OdgovoriIzbriši
  14. Moja najdraža čokoladica je bijeli Kinder Bueno! <3
    FB - Inka Malešević

    OdgovoriIzbriši
  15. Najdraža čokolada mi je milka oreo :)
    FB: Andrea Karlovac

    OdgovoriIzbriši
  16. Mozart kugle i Milka Oreo :D

    FB: Martina Berač

    OdgovoriIzbriši
  17. Jasmina Barušić Crlenjak-Milka sa keksom-mmmm

    OdgovoriIzbriši
  18. Pozdrav! Moja najdraža čokolada je milka s lješnjacima. :)
    Mateja B.

    OdgovoriIzbriši
  19. Najdraža čokolada mi je Milka Noisette. Euzebija P.

    OdgovoriIzbriši
  20. Uh, jako teško pitanje ali rekla bih da je Ferrero Rocher.
    Jelena L.M.

    OdgovoriIzbriši
  21. Najdraža čokolada mi je bijela Milka. Za nju sam uvijek raspoložena. :D
    FB: Jedna Jasna

    OdgovoriIzbriši
  22. Najdraža mi je čokolada Milka. Bilo koja! :D
    Na Facebooku te pratim kao Adriana Nigović.

    OdgovoriIzbriši
  23. najdraza coka mi je Milka sa crnim keksima
    Pratim na F pod Ivana Pauk :))

    OdgovoriIzbriši
  24. Najdraža čokolada mi je Ritter Sport Marzipan (crna čokolada s marcipanom)
    FB: Jelena Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  25. Bilo koja mlječna s cijelim lješnjacima! njam! :)
    Nikolina Vukelić (isto na fb)

    OdgovoriIzbriši
  26. Kinder čokolada :)
    FB: Rajka Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  27. Najdraza čokolada mi je Godiva s lješnjacima. :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Odlično darivanje! I hope I win. :D
    Meni osobno jedna od omiljenih čokolada je upravo Nestle-ov "After Eight". Obožavam je!!
    FB: Sanda Biuk

    OdgovoriIzbriši
  29. Odlično darivanje :)
    Meni osobno je najdraža čokolada Milka od jagode,al sve više i više mi se sviđa Milka sa Oreo keksima :)
    FB: Karolina Jokić

    OdgovoriIzbriši
  30. IVANA MEGLIĆ
    Super darivanje! Volim čokolade s keksima i lješnjacima. :)
    Podijelila na fb: Ivana Meglić.

    OdgovoriIzbriši
  31. Ljiljana Bošnjak Gligorević Volim čokoladu s keksom Fb Ljiljana Bošnjak Gligorević

    OdgovoriIzbriši
  32. Fb: Tamara Čokoholičarka :D
    Hahaha, za mene je mučenje dok me netko pita koja mi je najdraža čokolada, ali ozbiljno! :D (uz to sam i vaga po horoskopu haha) :D Volim jako onu Milku s bombončićima unutra, super mi je Dorina s keksićima, Ritterova mi je najdraža bijela s lješnjacima, od Kindera mi je najdraža svaka... (...) Ukratko: čokoholičarka sam i gotovo :D

    OdgovoriIzbriši
  33. FB: Mirta Krušić

    Najdraža čokolada mi je Mlka Oreo i Dorina s rižom a danas sam otkrila i Rum Trauben Nuss (kupljena u Hoferu) - čokolada ima okus po onim rum kokos Casali kuglicama. Mljac!!

    OdgovoriIzbriši
  34. Najdraza cokolada mi je Kinder :D, pogotovo bozicni dedek mraz cokolada :)

    FB Tanja TJ

    OdgovoriIzbriši
  35. FB: Jasmina Jaca
    Najdraža mi je Milka s jagodom i Kanditova Tutti Frutti

    OdgovoriIzbriši
  36. Ferrero Rocher.....i Milka sa keksom :) FB ZMaja Toncinic

    OdgovoriIzbriši
  37. FB: Brigita Bri

    Najdraža čokolada mi je Milka sa grožđicama i lješnjakom. :)))

    OdgovoriIzbriši
  38. Sve cokolade sa jogurtom obozavam a posebno Milku i Ritter sport ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zaboravila sam napisati Fb: SUZANA ŠAINOVIĆ

      Izbriši
  39. Najdraža čokolada mi je Milka s lješnjacima & Oreo i After Eight!! <3 <3 Na fb: Stela Dumić

    OdgovoriIzbriši
  40. Moram ti priznat da nisam nešto posebno izbirljiva kad je čokolada u pitanju, jer sam okorjela čokoholičarka pa kad je kriza, dobra je i ona za kuhanje :)) Jedna od najdražih mi je Volim te.. s bademima-lješnjacima-karamelom.. mmmm!! :)
    FB: Melita J.

    OdgovoriIzbriši
  41. Najdraza mi je cokolada sa rizom
    fb Andrea Amalija Rakosec

    OdgovoriIzbriši
  42. Fb : ljubica baranašić
    Obožavam sve cokolade, ali lindt je kraljica čokolada :)

    OdgovoriIzbriši
  43. omiljena čokolada mi je Milka i to Milka Oreo
    FB: Sunčica Belinić

    OdgovoriIzbriši
  44. sjajno darivanje :-)
    moja omiljena čokolada je sa Milka sa oreo keksima...
    fb: Anica Mirosavljević
    podijelila sam vijest o darivanju:
    https://www.facebook.com/anica.mirosavljevic/posts/10202372844440777

    OdgovoriIzbriši
  45. FB Ivana Ugarković
    Najdraže čokolade su mi Milka oreo i Milka jagoda :D

    OdgovoriIzbriši
  46. Lindt čokoladice, tako kremaste i nježne, najbolje ali si ih rijetko mogu priuštiti
    FB Hanna Ruza Matich
    podijelila

    OdgovoriIzbriši
  47. Predivno darivanje!
    Podjelila na fejsu :)

    Najdraža čokolada mi je bijeli kit kat i milka jagoda :)

    OdgovoriIzbriši
  48. Najdraža čokolada mi je Dorina sa keksima :)
    FB: Anamaria Jakelić

    OdgovoriIzbriši
  49. ...trenutno - Milka Tuc, obožavam :) :)
    FB: Ivana Nikola Goričanec

    OdgovoriIzbriši
  50. Milka sa cijelim lješnjacima..zaparavo sve čokolade sa lješnjacima :))
    FCB:Ines Neferanović Santovac
    inessantovac@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  51. Omiljena čokolada mi je Milka Oreo
    Ivana Budimir
    ivbudimir1@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  52. Najdraža čokolada mi je ona tamna za kuhanje (bilo koje marke/proizvođača) :-D
    Na fejsu sam kao "Blue Panther Sandrinne"

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)