srijeda, 5. studenoga 2014.

Vratila se Lil'Mee, gdje je bila!?



Drage moje, dragi moji, mogli ste primijetiti da sam početkom listopada udarno štancala postove, a onda sam odjednom nestala. Osim s Facebooka – tamo vas, naime, uvijek mogu brzinski pozdraviti te objaviti pokoju fotku i rečenicu. Danas vam želim reći ponešto o tome gdje sam bila i što sam radila te vam najaviti svoj povratak i ubrzano nadoknađivanje svih zaostataka. :)

Mnogi od vas već znaju da sam u listopadu pohađala (i završila! :) ) pro make up tečaj na make up učilištu Ministry of Beauty koje vode vrhunski vizažisti i divni ljudi – Boris Čavlina i Silva Stojanović. U prekrasno uređenom studiju u Varšavskoj četiri tjedna stjecala sam znanja i vještine koje čine make up umjetnost. Učila sam o preparativnoj i dekorativnoj kozmetici, kozmetologiji i higijeni te make up stilovima kroz povijest. Sve je to bilo okrunjeno intenzivnom praksom pod budnim okom Silve i Borisa. Tečaj je zaista intenzivan, naučila sam puno, puno toga. Znali smo biti u pogonu i više od 10-11 sati, vjerujem da vam je sada jasnije zbog čega nisam stigla pisati. :) Svaka se minuta isplatila i moj je trud prije nekoliko dana nagrađen diplomom make up artista. :) Ne mogu vam ni opisati koliko sam sretna zbog svega što se dogodilo i zaista mi je drago što sam odlučila krenuti u tom smjeru. Veselim se budućnosti i svakoj novoj prilici da steknem iskustvo i unaprjeđujem stečene vještine šminkanja. Svom iskustvu u Ministry of Beauty uskoro ću posvetiti poseban post ili više njih (uz puno fotki :) ). Zasada vam samo želim reći da mi je bilo divno i da škola bez ikakve dvojbe ima moju preporuku. 






Ovih dana još uvijek sam vrlo zaposlena, i to u vlastitoj organizaciji – gotovo sam zaposlenija nego kada sam bila službeno zaposlena. :D Naime, svakodnevno šminkam frendice u želji da što prije, sada dok mogu i stignem, skupim što više iskustva s različitim licima i lookovima. Zaista uživam u tome. <3 Šminkanje drugih ljudi pruža potpuno drugačiji osjećaj nego šminkanje vlastitoga lica. Osjećam kako mi se otvara jedna nova dimenzija, potpuno novi svijet prepun novih iskustava i spoznaja. Sada i proizvode gledam na drugačiji način jer na vlastite oči vidim kako se različite teksture i formule različito ponašaju na različitim licima. Potaknuta svime time, počela sam uređivati i svoj prvi pravi make up kutak – vjerovali ili ne, dosad sam se šminkala u kupaonici. :) Planiram posjet Ikei, kupnju različitih organizatora i kutijica te ugradnju nekoliko zidnih polica, a u budućnosti bih voljela imati i ogledalo s osvjetljenjem jer nakon fenomenalnih uvjeta u Ministry of Beauty moje mi osvjetljenje jednostavno više nije dovoljno dobro. :)






Krajem tjedna očekuje me i šminkanje modela na revijama u sklopu Modnog ormara, bit će to moje prvo iskustvo te vrste i baš mu se veselim. Potrudit ću se izvijestiti vas i o tome te podijeliti pokoju fotku. :) Inače, Modni ormar posvećen je predstavljanju mladih talenata, a organizira ga Tekstilno-tehnološki fakultet. Ovaj višednevni događaj otvorenoga je tipa i svi ga mogu posjetiti, a više informacija o njemu te sam raspored možete pročitati na njegovoj stranici na Facebooku.

Ministry of Beauty te moji vizažistički počeci nisu jedina novost u mom životu – naime, Chaky i ja prije nešto više od mjesec dana udomili smo jednu preslatku, vrlo maznu i nevjerojatno malenu macu. Spasili smo je s ulice, doskakutala je do našeg stana prateći našu frendicu jedne večeri kada smo imali tulum. Odmah smo se zaljubili u nju i odlučili je zadržati. Ada sada već ima tri mjeseca i prava je zaigrana beba koja zaokuplja svu našu pažnju kad smo kod kuće. :) 






Poklopilo se tu i nekih drugih stvari, raznih obaveza i zadataka, no većinu sam riješila i mislim da vam mogu obećati da će moji postovi ponovno biti redoviti. Zaista se nakupilo puno toga što želim podijeliti s vama. Imam toliko noviteta da ponovno možete očekivati kilometarski post na tu temu. Krajem rujna proslavila sam rođendan i, dakako, dobila hrpu kozmetike. :D Tu su i neke stvarčice koje su mi trebale za šminkanje drugih. Ostvarila sam i neke nove suradnje, a bilo je tu i nekoliko evenata i promocija o kojima vam želim pisati. 



 ItGirls @ Illamasqua event



U listopadu se nisam puno šminkala izvan škole jer smo si mi, kolegice, buduće make up artistice, međusobno bile modeli za vježbanje i lice mi je ionako poludjelo od neprekidnog stavljanja i skidanja šminke. Također, u proteklom mjesecu nisam mogla testirati preparativne proizvode kako spada jer sam koristila previše toga (u školi jedno, kod kuće drugo) da bih mogla procijeniti djelovanje ičega. Moram samo brzinski pohvaliti Nikelov serum protiv proširenih pora za koji točno znam da mi je pomogao da malo sredim svoje poludjele pore i učinim šminkanje svoga lica izvedivim. :) Definitivno ću mu posvetiti recenziju. U biti, očekujte puno recenzija svega i svačega jer sam se nakon završetka škole posvetila vraćanju kože u normalu, u čemu mi pomaže mnoštvo starih i novih preparativnih favorita. U školi sam, pak, otkrila Dermalogicu, čiji je svaki proizvod genijalan te ću u budućnosti još više istražiti ovaj brand. Tu su i neka dekorativna otkrića koja su me oborila s nogu, već sada vam moram spomenuti fenomenalne Too Faced tekuće ruževe (Melted Liquified Long Wear Lipstick) – zaista nisam probala ništa slično tome. Oduševili su me i Zoeva kistovi kojima smo se koristili u školi, nakon čega sam ih bez razmišljanja kupila.






Za kraj vam želim zahvaliti što me niste zaboravili i što ste me u velikom broju pratili na Facebooku i Instagramu u ovom ludom razdoblju u kojem nisam imala vremena za prave postove. <3 Nedostajalo mi je pisanje postova i čavrljanje s vama i jedva sam dočekala da vam se vratim.

Kako ste vi proveli proteklih nekoliko tjedana? Ima li i kod vas kakvih novosti? Što ste novo isprobali, što vas je oduševilo? Pišite mi. :)

Broj komentara: 12:

  1. Cestitam :-) ja sam jednom bila na kratkoj obuci u skoli sminkanja I zaista je drugaciji osjecat sminkati druge; medjutim to nije nimalo umanjilo zelju da idem na obuku za profesionalnog make-up artista samo je jaca nego ikad. Jos jednom iskrene cestitke :-) sretno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, Kroki! :) Držim ti fige da odeš na obuku za make up artista jer je to nešto jedinstveno <3

      Izbriši
  2. Cestitam na diplomi , vjerujem da si neizmjerno sretna :) Ja osobno immam strah od sminkanja drugih, to mi nekako stvara nervozu i uvijek se bojim nezadovoljstva klijenta, jer sam po prirodi jako samokriticna. Ali drago mi je vidjet da moje kolegice, blogerice i u praksi uspijevaju raditi ono o cemu vole pisati :) Samo naprijed, i zelim ti puno klijentica :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, draga Tanja, presretna sam :) Strah je i mene pomalo, ali tako je na početku u većini poslova. Svako novo lice je nova prilika za usavršavanje i stjecanje iskustva. A sada mi i pisanje o proizvodima ima jednu novu dimenziju jer još bolje razumijem koliko su lica različita, a i ono što ljudi očekuju od proizvoda. :) Hvala ti na lijepim željama :-*

      Izbriši
  3. Cestitam,draga!Stvarno je bilo burno kod tebe...Kod mene je listopad prosao malo u putovanjima,kupanju,suncanju,i poslu,bilo je tu svega!U zadnje vrijeme odusevio me Bocassy serum koji sam nedavno pocela koristiti,vidit cemo kakav ce se pokazati kad zapuse bura:-)Jako,jako se veselim tvojem nadoknadivanju postova!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se jako sviđa Bocassy serum, bit će i recenzija s vremenom! :)
      Super mi je kako ste se svi doli kupali u listopadu, bilo je uglavnom super i vrijeme <3 Ja sam bila u Istri krajem 9. mjeseca i skočila sam u more par puta ali sam se pošteno smrzla :D

      Izbriši
  4. Draga, čestitam ti od srca :D Nadam se da ćemo kad nadođeš od sveg ovog uzbuđenja vidjeti i neke tvoje make up uratke :D Ada je predivna ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga Mona. :) Fotić mi otkazuje poslušnost kada je riječ o fotkanju lica, tj. lookova, ispere sve boje i to mi je trenutačno velika prepreka, no svakako ću staviti svaku dobru fotku koju uspijem dobiti. :)
      Ada je ljubaf mala <3

      Izbriši
  5. Eto, kad se jedna vrata zatvore, druga se otvore i baš mi je drago da si se našla u tom svijetu :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga Nives. :) Slažem se s tobom i s tom izrekom i obožavam nove početke! :)

      Izbriši
  6. Čestitam ti! Šminkanje je divno kao hobi, a još ljepše kao posao <3 Jedva čekam slike :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Petra, mogu se samo složiti s tobom :) <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)