utorak, 11. studenoga 2014.

L'Occitane Aromakologija revitalizirajući piling za tijelo i opuštajuće mirisne vrećice



Prije nekoliko mjeseci L'Occitane mi je poslao jedan predivan mirisni paketić. Tada još nisam znala da ću u njemu pronaći piling za tijelo koji će se dokazati kao najbolji proizvod u toj kategoriji koji sam ikada probala. Eto, nisam pošteno ni započela s recenzijom, a već sam vam sve rekla. :D O tom divnom proizvodu već ste mogli čitati u postu Instant crushes #1, a danas ćete doznati više informacija o njemu, kao i o ostatku kolekcije čiji je dio.

Aromakologija je znanost koja proučava utjecaj mirisa na dobrobit i harmoniju. To je umjetnost kombiniranja odabranih eteričnih ulja kako bi se stvorilo opuštajuće ili energizirajuće ozračje. Njezin su neiscrpan izvor dobrobiti jedinstvenih aromatičnih biljaka koje uspijevaju u Provansi i na Sredozemlju. L'Occitane ta dragocjena znanja s područja aromakologije brižno njeguje i produbljuje još od svog osnutka 1976. godine.

L'Occitane je u sklopu svoje linije pod nazivom Aromakologija osmislio kolekcije proizvoda potrebnih za dva rituala njege: opuštajući i revitalizirajući. Blagotvorne njegujuće formule tih proizvoda udružuju dobrobiti biljnih sastojaka i 100% prirodna eterična ulja s aromakološkim djelovanjem. U L'Occitaneu kažu da je potrebno samo nekoliko udisaja mirisa prave kombinacije pažljivo odabranih eteričnih ulja kako bismo se osjećali bolje i opuštenije ili pak smirenije i spremno za san. Opuštajući ritual tu je da potpomogne miran san, a sadrži opuštajuću maglicu, ulje za masažu, sol za kupku, gel za tuširanje, kremu za tijelo, mješavinu eteričnih ulja te opuštajuće mirisne vrećice. Revitalizirajući ritual omogućuje ugodno razbuđivanje te pruža potrebnu dozu energije i osvježenja, a sastoji se od revitalizirajućeg pilinga za tijelo i gela za tuširanje.

Na recenziju sam dobila revitalizirajući piling i opuštajuće mirisne vrećice. Našao se tu i informativni CD o proizvodima iz ove aromatične kolekcije – moram priznati da sam oduševljena trudom koji je L'Occitane uložio u slaganje ovih paketa. 






Opuštajuće mirisne vrećice napunjene su sušenom lavandom i kuglicama namirisanima eteričnim uljima prave lavande, bergamota, mandarine, slatke naranče i geranija. Dvije malene platnene vrećice koje u isto vrijeme izgledaju profinjeno i retro stigle su zapakirane u posebno oblikovanu kartonsku kutiju s tri rupice iz kojih se širio miris lavande. Izgledaju, kako je neki dan rekla moja frendica, „baš kao da bi se u njima trebala nalaziti lavanda‟. :) Ideja je da se jedna od vrećica, ili pak obje, prije spavanja stavi na noćni ormarić kako bi vam svojim umirujućim mirisom pomogla da što lakše utonete u san. Miris im je lagan i ugodan, a također lijepo izgledaju kao ukras na ormariću ili stolu. Utjecaj na san nisam primijetila jer uglavnom ionako legnem umorna i zaspim k'o top. :) Ove su vrećice pravi mali luksuz – naime, cijena paketića s dvije vrećice od 25 grama iznosi čak 118,80 kn. Moram priznati da sama nikada ne bih posegnula za ovim vrećicama, nekako toj vrsti proizvoda ne pridajem previše pažnje, a i nemam problema sa spavanjem, no smatram da bi bile izvrstan odabir za poklon osobama koje vole mirisne svijeće, štapiće i ostale aromatične stvarčice za dom.

Sastav:
Plastic balls, lavandula angustifolia (lavender) flower extract, fragrance, citrus aurantium dulcis (orange) oil, citrus nobilis (mandarin orange) peel oil, citrus aurantium bergamia (bergamot) fruit oil, pelargonium graveolens flower oil, lavandula angustifolia (lavender) oil, limonene, geraniol






Revitalizirajući piling za tijelo svoj učinak može zahvaliti kristalićima šećera koji nježno odstranjuju odumrle stanice kože i pružaju koži zdrav i lijep izgled. Koristi se kao i svaki piling – jednom do dvaput tjedno potrebno ga je nanijeti na mokru kožu tijela, nježno umasirati i isprati. Odmah ću vam reći da volim pilinge, trudim se redovito pilingirati svoju kožu i volim taj osjećaj čiste i oživljene kože koji mi taj ritual pruža. Probala sam puno pilinga, a neke sam izdvajala kao izvrsne – uglavnom zbog kombinacije ugodnoga mirisa, fine teksture i učinka koji sam mogla primijetiti. Volim kada je piling za tijelo kremaste teksture, s gustim zrncima, srednje grub, volim osjetiti da dobro riba moju kožu, no pritom ne izaziva crvenilo zbog pregrubih čestica. Volim pilinge koji su, onako, fini. :) Ali nijedan nije bio tako fin kao L'Occitane revitalizirajući piling. Njegova je tekstura savršena, vrlo gusta i uljno-kremasta, predivno se razmazuje i utrljava u kožu. Sadrži zrnca različite veličine (spomenute kristaliće šećera), ona odlično ribaju, ali nisu gruba, oštra ni neugodna. Možete točno osjetiti kako vas ovaj piling dubinski čisti i njeguje. Obogaćen je njegujućim uljima i to itekako možete primijetiti – ono što me oduševilo više od svega jest činjenica da ovaj piling tako dobro njeguje moju kožu da mi nakon upotrebe nije potrebna nikakva mazalica. Doduše, ja se uvijek namažem nakon tuširanja, ali nakon upotrebe ovog pilinga to je više stvar navike i rituala nego stvarne potrebe. Obično mi koža, kao i kod većine, nakon pilingiranja traži dodatnu hidrataciju i njegu, tako da je ovo za mene bilo pravo iznenađenje i dokaz da ova stvar čini nešto zbilja dobro za moju kožu. Inače mi je koža tijela normalna, nemam nekih većih problema sa suhoćom, ali već dugo nije bila tako glatka i fina kao nakon pilingiranja ovim divnim proizvodom. Kao što sam i spomenula u postu koji sam vam linkala na početku recenzije, zapravo sam pomalo i zaboravila da moja koža može biti baš tako glatka i meka, a kada bih i osjetila da je posebno divna, za to ne bi bio zaslužan neki piling nego kvalitetna hidratantna ili hranjiva mazalica za tijelo. Zbog svega toga ovaj piling preporučujem kome god stignem, a kriteriji za pilinge drastično su mi se povisili. :)






Miris mu je citrusan, ali ne i napadan. Meni je zaista ugodan. Piling dolazi u tamnoj plastičnoj teglici sa zanimljivim poklopcem, opet je to jedan fini spoj luksuznog i retro dojma. Iako je teglica izrađena od čvrste plastike, ostavlja dojam kao da je staklena i teška. Otvara se pomoću posebnog mehanizma, ne možete je otvoriti onako brzinski, usput – meni to pridonosi cjelokupnom spa dojmu. :) Općenito, upotreba ovog pilinga priziva mi osjećaj da sam na kakvom luksuznom tretmanu njege. 







Pakiranje sadrži 200 grama proizvoda, a cijena mu je 261,30 kn. Trebali biste ga potrošiti u roku od 12 mjeseci, sigurna sam da to nikome neće biti problem. Svjesna sam da je ovo velik iznos za jedan piling, no sada kada znam koliko je dobar, ja bih ga sigurno i sama kupila. Jedini razlog zbog kojeg to neću učiniti odmah nakon što ga potrošim jest to što neki drugi pilinzi čekaju da ih testiram. :) Ako ste u potrazi za kvalitetnim, učinkovitim i njegujućim pilingom, od srca vam preporučujem da obratite pažnju na ovaj. U L'Occitane trgovinama možete isprobati tester i provjeriti sviđaju li se i vama njegova svojstva koja su mene oduševila. 

Sastav:
Glycerin, sucrose, helianthus annuus (sunflower) seed oil, caprylic/capric triglyceride, PEG-8 beeswax, polyethylene, glyceryl dibehenate, limonene, trihydroxystearin, citrus limon (lemon) peel powder, citrus grandis (grapefruit) peel oil, citrus limon (lemon) peel oil, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf oil, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, citrus aurantium dulcis (orange) oil, mentha viridis (spearmint) leaf oil, tribehenin, hydroxyethyl acrylate/sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, glyceryl behenate, hydrogenated vegetable oil, sorbitan isostearate, polysorbate 60, aqua/water, sorbic acid, tocopherol, parfum/fragrance, linalool, citral


Za kraj ću vam reći da mi je L'Occitane kao brand vrlo drag i sigurno ćete čitati još puno recenzija njihovih proizvoda koji su me oduševili. :)

Jeste li isprobali neke od proizvoda iz kolekcije Aromakologija? Volite li neke druge L'Occitane proizvode?

4 komentara:

  1. Sad cu morati probati i ovaj piling:-)Koristim dosta njihovih proizvoda,seum,kremu,pjenu za umivanje,ulje za tusiranje i naravno kremu za ruke koja mi je broj 1..Opcenito volim Loccitane kao brand!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kreme za ruke su im najbolje, potrošila sam ih valjda u 10 varijanti! Ma općenito, svi su im proizvodi vrhunski. Obožavala sam karite iznimni serum, bademovo ulje za tuširanje i neke proizvode za kosu sam imala u obliku testera i sve mi se svidjelo, sve mazalice koje sam probala su super... sad sam baš kupila karite tonik, a i mlijeko iz iste linije me zanima :)

      Izbriši
  2. Uf, sad i ovaj piling zvuči savršeno! Kako sad odabrati, na teškim sam mukama, a taman potrošila Biobazu...mislim da će na kraju presuditi isključivo povoljnija cijena nekog drugog kandidata, a ovaj ću lijepo stavit na popis da me netko obraduje za Božić :)) hi, hi, hi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobra ti je ideja s popisom za Božić, tako i ja uglavnom rješavam želju za ovim skupljim, a ne baš uvijek prijeko potrebnim proizvodima. :D U svakom slučaju, i Biobazin piling sam obožavala i kupila bih ga ponovno, ali ono što L'Occitane izdvaja u odnosu na sve ostale pilinge je ta famozna njega kože :) Svakako ga barem isprobaj u kojoj L'Occitane poslovnici! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)