srijeda, 1. listopada 2014.

Omiljene tuširalice u rujnu



Vraćamo se vrsti posta koja vas je prethodnih mjeseci prilično zanimala – bit će ovo još jedan pregled tuširalica koje sam rado koristila tijekom protekloga mjeseca. Možda ste primijetili da nije bilo posta o omiljenim tuširalicama u kolovozu, a razlog je to što sam u kolovozu puno putovala te sam koristila testere i malena pakiranja različitih gelova za tuširanje. Toliko sam ih mijenjala da nijednu od njih nisam uspjela doživjeti kao favorita. :) No rujan sam uglavnom provela kod kuće i među novim tuširalicama koje sam otvorila tri su se izdvojile kao izvrsne – Dove njegujuća gel krema za tuširanje blue fig & orange blossom scent, Yves Rocher Jardins du Monde – krema za tuširanje makadamija s Guatemale i Nivea powerfruit refresh gel za tuširanje s goji bobicama i brusnicom. Aplauz, molim, konačno se potrefilo da su sve tuširalice koje vam pokazujem trenutačno dostupne i povoljne! :D






Dove njegujuća gel krema za tuširanje blue fig & orange blossom scent još je jedna u nizu Dove tuširalica koje su na mene ostavile dobar dojam. Omiljena mi je linija purely pampering koja nudi različite kremaste gelove za tuširanje finih, uglavnom toplih i bogatih mirisa (vanilija, badem, pistacija, kokos...). Ovaj pak kremasti gel pripada liniji go fresh i mogu reći da već samo pakiranje zaziva pojam svježine zahvaljujući svom tirkizno-plavom čepu, slovima i detaljima na naljepnici. Sam je proizvod nešto rjeđi od iznimno kremastih tuširalica iz linije purely pampering, no i dalje je to kremast gel koji glatko klizi po koži i pruža joj određenu njegu. Recimo to ovako: za razliku od mnogih običnih tuširalica (recimo Baleini standardni gelovi, Aveo, Oriflame), ovaj proizvod daje barem nekakav dojam njege i mislim da većinu ne bi isušivao. Ipak, nije u rangu pravih njegujućih kremastih i uljnih tuširalica. Krasi ga osvježavajući voćni miris (smokva i narančin cvijet), a moram napomenuti da mi je vrlo simpatično to što je nježne plavičaste boje. Dolazi u pakiranju od 250 ml, a cijena mu je oko 18-19 kn (18,90 kn u dm-u). Doduše, često ga možete naći na sniženjima u većini drogerija i supermarketa.

Yves Rocher Jardins du Monde – krema za tuširanje makadamija s Guatemale zvijezda je ovog posta i trenutačno mi najdraži proizvod za tuširanje. Obožavam kreme za tuširanje iz ove linije, a najdraže su mi bile verzije s kavom i kakaom. Ovo čudo brzinski im se pridružilo na tronu i trenutačno sam opsjednuta njime. Miris mu je nekako slatkasto mekan – Chaky kaže da ga podsjeća na bijelu čokoladu, ja ga ne mogu odrediti, ali mi je divan – a tekstura mu je božanstveno kremasta. Ovo ni u šali ne mogu zvati gelom za tuširanje, to je baš krema, prava krema. Ostavlja divan osjećaj na koži, imam osjećaj da je i njeguje. Proizvođač navodi da ovaj proizvod sadrži 97% prirodnih sastojaka, ne sadrži parabene, a obogaćen je uljem makadamije i organskim sezamovim uljem. Koža je nakon tuširanja meka, no ja nakon tuširanja, kao i uvijek, nanosim losion za tijelo. Nakon tuširanja ovom divnom kremom automatski biram neki fini njegujući losion (trenutačno Body Shop sa shea maslacem) kako ne bih pokvarila cjelokupni doživljaj jer mi je nakon nje bezveze namazati se nekom mirišljavom, no slabo njegujućom Baleom. :) Boja pakiranja, a i samog gela, nekakva je zamućena bež, slična boji nescafea od vanilije kada se napravi s puno mlijeka, baš je nekako divna i usklađena s mirisom i samim dojmom koji proizvod ostavlja. Pakiranje je maleno i slatko, praktično i kompaktno, a sadrži 200 ml proizvoda. Moram primijetiti da se pakiranje sada puno lakše otvara jer su promijenili mehanizam čepa, prije sam znala slomiti nokat pokušavajući otvoriti koju od tuširalica iz ove linije. :D Cijena je 17,90 kn u Yves Rocherovom web shopu, a čini mi se da je u Yves Rocherovim trgovinama (Ilica, Arena Centar) 15 kn. Viđala sam ove gelove i na sniženjima. Da me danas netko prisili da se sljedećih nekoliko mjeseci tuširam samo jednim proizvodom, odabrala bih ovaj – eto, toliko ga volim. :)

Nivea powerfruit refresh gel za tuširanje s goji bobicama i brusnicom osvježavajući je, energizirajući, razbuđujući proizvod. Za razliku od dva prethodna, ovo je pravi gelasti gel. :) Za olfaktivni doživljaj zaslužan je prodoran miris goji bobica – ja osjećam nešto svježe i voćno, intenzivno, definitivno razbuđujuće. Daje bogatu pjenu i odličan je za jutarnje tuširanje. Za doživljaj osvježenja i povećanja energije zaslužan je vitamin C iz brusnice kojim je ovaj gel obogaćen. Proizvođač tvrdi da koži pruža bogatu njegu i mekoću, no ja to ne mogu potvrditi, pogotovo u usporedbi s njegujućim kremastim gelovima koje sam usporedno koristila. Ne mogu reći da me isušuje, no nakon njega ipak osjećam potrebu za time da namažem svoju kožu nekim njegujućim losionom ili maslacem. Cijena mu je oko 18 kn, ovisno o prodajnom mjestu (u dm-u je 18,90 kn), a pakiranje sadrži 250 ml proizvoda. Nivea gelove za tuširanje možete kupiti u svim drogerijama i supermarketima.


Za kraj moram napomenuti da ću vjerojatno morati preskočiti i post o omiljenim listopadskim tuširalicama, iako baš volim pisati ove postove, a po komentarima vidim da se i vama sviđaju – naime, trenutačno ih imam previše otvorenih i moram ih potrošiti prije nego što počnem otvarati i testirati nove. :) Jeste li isprobali koju od mojih rujanskih tuširalica? Volite li i vi Yves Rocher Jardins du Monde kreme za tuširanje? Jeste li već prešli na jesensko-zimske mirise?

Broj komentara: 14:

  1. Inače volim Dove tuširalice, njihovu kremastu teksturu i predivne mirise. Ovaj konkretno još nisam isprobala. Trenutno sam opsjednuta Avonovim pa ne kupujem druge

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, Dove stvarno ima super tuširalice i sve koje sam isprobala su manje ili više kremaste, pogotovo ona purely pampering linija. <3 Moram priznati da jako dugo nisam kupila neku Avonovu tuširalicu :)

      Izbriši
  2. Dove tuširalice su me očarale mirisima,većinom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene, uvijek imam bar neku u zalihama :)

      Izbriši
  3. Znaš šta, imala sam Dove Purely P. od badema i neznamčegajoš i super mi je mirisao u pakiranju, ali kad bi se kupala s njim, uopće mi nije bio lijep miris, nekako zagušujuć, ne znam. Mojima se svidio pa sam im ga dala. A YR mooram stvarno probati, pogotovo sad nakon tvog opisa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš meni takvi mirisi baš pašu, pogotovo u hladnijem dijelu godine. :) Probaj obavezno Yves Rocher, mene je stvarno oduševio, a ako ti i ne bude pasao miris makadamije, u istoj liniji postoji i verzija s bademom, kavom, kakaom i još neke - samo pazi da su Jardis du Monde kreme za tuširanje, a ne gelovi - oni mi nisu tako dobri, nekako su obični :)

      Izbriši
  4. volim tuširalice sva tri branda, ali konkretno ove mirise uvijek preskočim, a zapravo mi se i sviđaju. morat ću to promijeniti (kad malo smanjim zalihe)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sva ova tri branda stvarno imaju super izbor tuširalica tako da svatko može pronaći nešto za sebe :) Što se tiče Nivee, ja zapravo najviše volim njihove kremaste i uljne tuširalice, ali ova je baš dobro došla za promjenu i osvježenje :)

      Izbriši
  5. Potpis na sve sto si napisala o YR kremi za tusiranje,nekidan mi je poklonila frendica i otad se ne odvajam od nje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da se i tebi sviđa, meni je zaista predivna <3

      Izbriši
  6. Odličan izbor! :)
    Ja sam trenutno opsjednuta Balea gelovima, fino miriše, a više su nego povoljni. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, Baleini gelovi su baš privlačni jer uvijek ima hrpa finih LE mirisa, bočice su tako šarene i vesele da moraju privući pažnju, a cijena im je stvarno niska. Najviše volim njihove kremasto-uljne tuširalice, kvalitetnije su od standardnih :)

      Izbriši
  7. Ja sam valjda jedna od rijetkih kojoj Dove tuširalice nemaju ugodan miris :D Koji god sam isprobala bio mi je kiselkast i nedefinirano loš :D
    Definitivno ću kupiti YR makadamiju, ne znam kako sam ju zaobišla do sada jer inače volim takve mirise. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako voliš takve mirise, nemoj preskočiti YR od makadamije jer je stvarno prekrasan, takvu finu kremastu teksturu rijetko nađem <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)