subota, 4. listopada 2014.

Šminkanje frendica i jedna lijepa najava



Poznato vam je da se jako volim šminkati, zar ne? Znate da istinski uživam u tome, da volim svakoga dana na sebi kreirati neki novi look, da me to opušta, zabavlja i uveseljava. Vjerojatno ste već shvatili i da imam veeeliku i raznovrsnu make up kolekciju. Čovjek bi pomislio da vjerojatno redovito šminkam frendice za izlaske i posebne prigode, ali začudo – ne, nije tako, barem donedavno nije bilo tako. Stavila sam tu i tamo nekome rumenilo ili sjenilo, ali valjda još od srednje škole nisam nekoga našminkala onako od A do Ž. Iako sam najveća frikuša za šminku u širem društvu. Zašto je to tako? Pa, za početak, većina mojih frendica ni ne šminka se previše, nemamo grupna šminkanja prije izlazaka – duže od dvije minute šminkam se samo ja. :D Nije ni bilo spontanih prilika za tako nešto. Međutim, nekako je dio logičnog slijeda događaja bilo i to da ja pomislim: hej, ako toliko uživam u činu šminkanja, zašto se ne bih poigrala šminkom i na tuđim licima? Zašto ono što već dugo istražujem i primjenjujem na sebi ne bih pokušala primijeniti i na drugima? Zašto ne bih otišla korak dalje? I tako sam objavila „javni poziv‟ frendicama koje mi se žele predati u ruke kako bih vježbala na njima. :)

Prve hrabre kandidatkinje bile su moje drage prijateljice Teddea i Barbara. Bile su jako uzbuđene i odmah su rekle da žele na blog, ma kako god to sve skupa ispalo. :D Iako tehnički nije savršeno (ipak mi je bio prvi put :) ) i iako se sve odvijalo predvečer pa nam je ponestalo sunca i mogućnosti za uspješno fotkanje lookova, sve su strane bile vrlo zadovoljne. (Nakljukala sam nas pinacoladom pa smo morale biti :P). Za mene je ovo bilo fantastično iskustvo jer sam šminkala djevojke koje izgledaju potpuno drugačije nego ja, jedina osoba koju inače šminkam. :) Također, međusobno su potpuno različite. Mislim da će mi svako novo lice biti prilika da naučim nešto novo – sada već znam što ću učiniti drugačije sljedeći put kada mi se Teddea i Barbara nađu pod kistovima. One su, pak, bile oduševljene samom činjenicom da ih netko drugi šminka, a svidio im se i konačni rezultat (jeeeeeij! :) ). Objema im se posebno svidjelo kako im lice izgleda potpuno drugačije nakon što sam im malo naglasila obrve.







Znala sam otprilike kakav ću look isprobati na svakoj od njih jer ih dugo poznajem, znam kako se inače šminkaju i koje boje vole. Za početak sam, dakle, htjela isprobati nešto što je blisko njihovom uobičajenom šminkanju, ali morao je to biti cjelokupni look, sa svim mogućim proizvodima. Nažalost, nemamo sliku prije šminkanja, drugi put bit ćemo pametnije. :) 

Moram priznati da sam tijekom šminkanja bila ponosna na svoju kolekciju kistova, imala sam odgovarajući kist ama baš za sve što mi je zatrebalo, i to za svaku od njih. :)






Za početak sam im lice očistila Bioderma ABCDerm micelarnom otopinom te su nanijele hidratantnu dnevnu kremu Oriflame Aqua-Rhythm koja je odlična podloga za šminku. Šminkala sam ih redoslijedom kojim šminkam i sebe – oči, lice, obrve, usne. 

Šminkanje Teddee započela sam nanošenjem baze za sjenilo na kapke – odabrala sam MAC Paint Pot u nijansi Soft Ochre koji i sama najčešće koristim. Za šminkanje gornjeg kapka koristila sam sjenila iz Urban Decay Naked paleteSmog (na pokretnom dijelu kapka), Half Baked (vanjski dio kapka) i Virgin (ispod obrva). Naime, Teddea je ljubiteljica zlaćanih tonova i često ih i sama koristi na očima, a mislim da joj i odlično stoje. Na donjem je kapku Avon Precision Glimmer u nijansi Bronze, a maskara je Max Factor 2000 Calorie Curved Brush Volume & Curl. Na podočnjake sam stavila NYX HD korektor u nijansi Yellow, a na prištiće Bourjois Ultra-Covering Concealer u nijansi 21 Ivoire. Teddea ima problematičan ten, proširene pore te nešto ožiljaka od akni pa sam među svojim tekućim puderima tražila neki koji dobro prekriva, a da mu je nijansa dovoljno svijetla za nju. Odabrala sam Catrice Photo Finish u nijansi 010 Sand Beige jer on zaista dobro prekriva, a na licu ne izgleda teško. Teddei se jako svidio, no nažalost, morala sam joj reći da se više ne proizvodi. Na njoj ću svakako isprobati još kombinacija, pretpostavljam da ćemo super efekt dobiti i s malo Artdeco kamuflaže ili Laura Mercier Secret Camouflage na problematičnim mjestima. Također, vjerujem da bi joj se mogao svidjeti tekući puder Revlon Colorstay. Podlogu sam fiksirala kompaktnim puderom Maybelline Fit Me u nijansi 220 Natural Beige – najsvjetlijim koji trenutačno imam. Lice sam lagano (bojažljivo :D ) konturirala Burberry rumenilom u nijansi Earthy, a kao rumenilo sam upotrijebila Nars Orgasm. Na jagodice sam stavila Diorskin Nude Shimmer kao highlighter, još jedan proizvod koji je Teddeu oduševio, a i meni se efekt jako svidio. Teddea strašno voli sjaj, šljokice, shimmer – mislim da ću se na njoj puno igrati highlighterima. :) Obrve sam popunila kombinacijom svjetlijeg i tamnijeg sjenila iz Kryolan palete za obrve. Usne sam obrubila Essence liplinerom u nijansi Femme Fatale te sam kistićem nanijela predivan crveno-malinasti Rouge Dior u nijansi Red Muse. Teddea je cura koja odlično nosi crveni ruž. <3






Barbaru sam pak „vidjela‟ s tamnim, smokey nijansama na očima i nude usnama. Baza za sjenilo bio je Too Faced Shadow Insurance – Candlelight (inače puno više volim običnu verziju ove baze) uz mrvicu kremastog sjenila Maybelline Color Tattoo u nijansi Timeless Black kako bi sjenila koja ću kasnije staviti još više došla do izražaja. Koristila sam izvrsno crno sjenilo Stiletto iz palete Too Faced Naked Eye, izblendala sam ga pomoću predivnog sivo-ljubičasto-shimmerasto-šućmurastog (alaj volim tu riječ! :D ) sjenila Lap Dance, a ispod obrva nanijela sam malo svijetle nijanse In The Buff. Na vanjskom dijelu donjeg kapka upotrijebila sam, čini mi se, crnu olovku Golden Rose Kajal Pencil u nijansi Blackest Black, a preko nje malo spomenutog Too Faced Stiletto sjenila. Unutarnji dio donjeg kapka posvijetlila sam Essence Bloom Me Up! dvostrukom highlighter-olovkom. Maskara je opet je Max Factor 2000 Calorie Curved Brush Volume & Curl. Na podočnjake sam, kao i Teddei, nanijela NYX HD korektor u nijansi Yellow, a na dva-tri prištića Bourjois Ultra-Covering Concealer u nijansi 21 Ivoire. Barbari ne treba puder jake pokrivne moći pa sam odabrala fini i lagani Bobbi Brown Luminous Moisturizing Foundation u nijansi Warm Ivory koji se preko njezine kože nanosio gotovo sam od sebe, predivno je razmaziv i izgleda potpuno prirodno. Nažalost, nijansa joj je mrvicu pretamna, za sljedeći put moram provjeriti imam li koji lagani puder u još svjetlijoj nijansi. Fiksirala sam kompaktnim Maybelline Fit Me u nijansi 220 Natural Beige, dodala mrvičak bronzera Burberry Earthy i rumenilo Nars Douceur – međutim, drugi put svakako ide neko blago ružičasto rumenilo i transparentni puder The Balm Sexy Mama jer je ova kombinacija ipak ispala malo pretamna. Barbari se također jako svidio njezin tekući puder. Obrve sam popunila tamnijom nijansom iz Kryolan palete za obrve, pri čemu sam pokušala istaknuti luk jer je Barbara tako željela. Objema nam se svidjelo kako je ispalo. Fiksirala sam ih prozirnim Essence Lash & Brow gelom, a na usne sam nanijela neutralni Revlon Lip Butter u nijansi Crème Brulee.






Kada sam završila sa šminkanjem Barbare, već je bio mrak pa se njezin make up, nažalost, ne vidi najbolje. No to nas nije spriječilo da se slikamo kao da nema sutra. :D

Još jednom zahvaljujem svojim dragim curama na povjerenju i volji za eksperimentiranjem, bilo je vrlo zabavno i umirale smo od smijeha, uskoro ćemo to ponoviti i sada kada im „poznajem‟ lica rezultat će biti još bolji! :) 






Za kraj bih željela s vama podijeliti i jednu lijepu novost. Od ponedjeljka krećem na Professional Make up tečaj u Make up učilište Ministry of Beauty koje vode Boris Čavlina i Silva Stojanović. Već godinama po internetu „škicam‟ njihove tečajeve i ne mogu vam ni opisati koliko sam sretna i uzbuđena zbog svega što me čeka. Nažalost, od sljedećeg tjedna više nisam zaposlena, ali tu sam situaciju odlučila iskoristiti kao priliku da naučim nešto novo, da se razvijem i educiram u smjeru koji me zaista zanima. Možda je ovo i prilika za neki novi početak. :) U svakom slučaju, ovo je jedinstven trenutak u kojem imam dovoljno sredstava i vremena da uđem u tu avanturu. Pozivam i vas da pratite moju make up avanturu – naime, planiram vas izvještavati o svojim pohodima u Ministry of Beauty i svemu što ću naučiti. Zanima li vas? :)

32 komentara:

  1. Žao mi je zbog posla :( no kako si se već organizirala da iskoristiš priliku slobodnog vremena želim ti puno sreće i još više uspjeha i svakako bi mi bilo drago čitati postove sa tvojim iskustvima u MOB :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na lijepim željama, draga - definitivno ću pisati o svojim iskustvima u Ministry of Beauty i jedva čekam da tečaj počne! :)

      Izbriši
  2. Sjajno za prvi put :D veselim se iskustivma i slijedecim lookovima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sljedeći će, nadam se, biti još bolji! :D

      Izbriši
  3. Super za prvi put, a vidim i da su cure baš, baš uživale! Žao mi je zbog posla, ali istovremeno ti čestitam što si odlučila poduzeti ovaj korak i uložiti vrijeme, novac i trud u nešto što istinski voliš raditi, sretno!!! I baš me zanimaju tvoji dojmovi iz MOB-a, mislim da do sada nitko nije pisao o svojem iskustvu tamo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Mikka :) I meni je jako drago što sam se odvažila na to. Da, tražila sam i ja po netu i zaista se čini da još nitko nije pisao o svojem iskustvu o Ministry of Beauty, drago mi je što ću imati prilike sve to malo približiti ostalim make up entuzijasticama :)

      Izbriši
  4. Vidi se da ste uživale, ja nerijetko imam ovakve večeri s frendicom, ali više manje samo za kućna izdanja :D
    To je itekako prilika za novi početak. Nikad ne znaš di će te život odvesti, ali bitno je ostati svoj i uživati u njemu, a ti to svakako radiš. Sretno <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma baš nam je bilo super i mislim da ćemo sad redovito imati seanse šminkanja, a najavile su mi se i neke druge frendice, imat ću na kome vježbati :))) Hvala ti na lijepim riječima, Sara, ja prva smatram da treba uživati u životu i iskoristiti ga maksimalno jer je samo jedan. I volim nove početke, a ovome se posebno veselim <3

      Izbriši
  5. Meni je to tako super :) Voljela bih da i ja imam priliku sminkati i/ili biti sminkana, svakako je potpuno drugaciji dozivljalj od onog uobicajenog sminkanja vlastitog lica. A iz prilozenog se vidi da ste se i vise nego dobro zabavile sto je na kraju i najbitnije.
    Zao mi je zbog posla, no kako kazu, uvijek se jedna vrata moraju zatvoriti da se druga otvore, pa ti zelim puno srece u dogadjajima koji tek slijede.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, baš kako si rekla - potpuno drugačiji doživljaj i fino ti promijeni perspektivu, proširi vidike. Kad našminkaš više različitih lica, vidiš i nekako ti je logično da nekome odgovaraju puderi jedne vrste, a drugima neki drugačiji, nekima je primer potrebniji nego drugima, nešto što na meni izgleda bezveze nekoj od mojih frendica stoji odlično i obratno... Recimo, ja uopće ne posjedujem uvijač za trepavice, moje su uvijene i podignute i ja ignoriram njegovo postojanje, ali šminkajući cure u praksi sam vidjela da nekad maskara nije dovoljna da ih podigne i sad razumijem zašto je taj alat toliko popularan :)
      Ako te put nanese u Zagreb, doći ćeš do mene na kavu i međusobno šminkanje :))
      I hvala ti na lijepim željama. Tu izreku već godinama imam uokvirenu na zidu i u mom slučaju pokazalo se da je zaista tako

      Izbriši
  6. Drzim ti fige,i srecno!! Pa sta ima lepse nego da ulepsavas zene!! Samo napred!! I svoje drugarice si super nasminkala!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se sviđa kako sam ih našminkala :) I potpisujem, osjećaj je fenomenalan, pogotovo kad su ti mušterije poslije tako sretne i vesele <3

      Izbriši
  7. Odlično! Već sam ti rekla da ti je to super odluka s obzirom na to da sam i sama završila Ministry Of Beauty!
    Bit će ti super, Boris i Silva su odlični!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi djeluju kao super ekipa i pravi profesionalci, Silvu sam neku večer i upoznala na Bocassyjevom eventu :) Drago mi je da je i tebi bilo super, poslije ćemo razmjenjivati iskustva! :))

      Izbriši
  8. Doci ce novi posao kad tad a ti nas do tog trenutka izvjestavaj o tecaju :))) jako mi je drago sto si krenula u smjeru koji te najvise privlaci <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je drago, bila je to jedna od onih odluka sad-ili-nikad :) Definitivno ću pisati o tečaju jer vidim da vas to sve jako zanima, a sigurno ću biti prepuna dojmova i novih saznanja :))

      Izbriši
  9. Photo Finish se i dalje proizvodi, još ga ima u našim drogerijama. Ako ga povuku reci joj da su odlični Catrice puderi All Matt Plus (koji je dobar i za moju mješovito/masnu i frendičinu normalno/suhu kožu) i Velvet Finish (ista stvar ko AMP) i obadva imaju svijetle nijanse (010) i srednje prekrivanje. :)
    Revlon Colorstay je svijetao ali jako težak, bar meni. Kakav je tebi?

    Žao mi je zbog posla ali mi je i jako drago zbog tečaja i jedva čekam pročitati dojmove!
    Želim ti puno uspjeha i šminkanja i zabave ;)) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ozbiljno, još se proizvodi? Pa to je super! Na nekom blogu sam još prije pročitala da ga izbacuju i uopće to nisam provjeravala jer ga imam još dosta. Hvala ti na informaciji, reći ću Teddei da ga još može kupiti :)
      Ja Revlon Colorstay nikada nisam imala ali sam ga probala na ruci, mislim da bi za moju kožu bio pretežak ali dosta cura s problematičnim tenom ga obožava i vidjela sam da na njima zna izgledati odlično. Kupit ću ga jednom čisto iz znatiželje, da ne moram više samo pretpostavljati :D
      I hvala ti na lijepim željama <3 Šminkamo se za vikend! :))

      Izbriši
  10. žao mi je zbog posla, ali sretna sam što si našla nešto s čim ćeš iskoristiti tu prazninu, nešto što te istinski veseli. Jedva čekam postove kada počneš sa tečajem. SRETNOO

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Situacija nezaposlenosti nikada nije ugodna, no nadam se da neće dugo trajati, a ja sam odlučila izvući maksimum iz tog razdoblja i odraditi neke stvari koje sam uvijek željela, a nikad nisam mogla/stigla. :) Hvala ti, draga imenjakinjo, baš se veselim što ću moći podijeliti dojmove sa svima vama :)

      Izbriši
  11. Cure su odlično ispale :D
    Meni je uvijek čudno šminkati nekog drugog, pogotovo oči jer su drukčije nego moje...
    I ja sam škicala njihove tečajeve i baš se veselim što ćeš nas izvještavati iz prve ruke. Sretno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mi je, baš mi je drago da ti se sviđa kako je ispala šminka na curama :) Da, slažem se, osjećaj je baš neobičan, ali meni i divan jer je to sve skupa baš nekako poučno, daje ti drugačiju perspektivu i omogućuje da bolje upoznaš moć šminke, vidiš u praksi što s različitim proizvoda možeš napraviti na različitim licima :)

      Izbriši
  12. Lijepe i ruzne vijesti, u svakom slucaju vjerujem da je ovo prilika za nesto bolje i ono sto volis. Sto se tice sminkanja odlican posao!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komplimentu, Martina, sigurna sam da će nakon tečaja biti još bolje :) Ja ću ovu priliku svakako iskoristiti najbolje što mogu! :)

      Izbriši
  13. Bas si lijepo nasminkala frendice!Zao mi je zbog posla,ali eto sad ces krenuti na tecaj i super ces iskoristiti vrijeme a pritom svasta nauciti i vjerujem dobro se zabaviti.Ocekujem jos ovakvih lookova sa curama,i naravno izvjestaje sa tecaja!
    Sretno:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ja se baš veselim svemu što me čeka i rado ću vas izvještavati o detaljima! :) A bit će i lookova, barem za ove dvije frendice znam da će uvijek rado pristati na fotkanje za blog :))

      Izbriši
  14. šminkati tuđe lice je sasvim drugačije od šminkanja vlastitog, ali definitivno zanimljivo iskustvo, i ja volim kad me puste da se igram :D
    biti nezaposlen sucks, ali veselim se tvojoj make up školi, i naravno da očekujemo podrobne izvještaje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno je zanimljivo iskustvo, ja se sad jako veselim novim licima i novim otkrićima :) Baš mi je super što vas sve zanima Ministry of Beauty i moje iskustvo, potrudit ću se ispuniti očekivanja i izvijestiti vas o svemu! :)

      Izbriši
  15. Kod mene je drugačija situacija, cure uvijek prije izlaska dođu kod mene na šminkanje hehe već sam se navikla da se moramo naći barem 2 sata prije polaska u grad :D Baš mi je drago što ćeš ići na tečaj u MOB, svakako javi iskustva! :)
    Žao mi je zbog posla, no iz svake situacije treba izvući najbolje što se može, držim fige da se snađeš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi se sviđa običaj tebe i tvojih cura, moje uglavnom nisu toliko zainteresirane za šminku ali otkad sam pokrenula blog i to se pomalo mijenja :))
      Tako je, gdje se jedna vrata zatvore, druga se otvore, a ja ne planiram čekati na mjestu :)

      Izbriši
  16. Lijepo si ih našminkala. :) Žao mi je što si ostala bez posla, no drago mi je što ćeš sada krenuti u jednu zanimljivu avanturu. :) Veselim se izvještajima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga, baš mi je drago što ti se sviđa kako sam ih našminkala :) Veselim se toj svojoj novoj avanturi, sada kad sam počela s tim mislim da sam stvorena za to i drago mi je da sam u nekom trenutku života odlučila krenuti s tim :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)