subota, 11. listopada 2014.

Druženje uz Bocassy Paris u Klubu Gastronomada



Prije tjedan dana bila sam na jednom krasnom blogerskom druženju. Znate one opuštene, ugodne, zanimljive događaje na kojima je baš sve kako treba? Upravo tako bilo nam je na večeri koju je za blogerice organizirao Bocassy Paris. Zanimljiv je to i upečatljiv brand koji je odnedavno ekskluzivno dostupan u dm-u, no u planu je i širenje u ostale drogerije. 






Evo usput i looka koji sam nosila na eventu – na usnama je Avonov ruž u nijansi Buttered Rum iz starije verzije današnje Hidrokolor linije. Moram priznati da nemam pojma što sam imala na ostatku lica. Maskara je Max Factor 2000 Calorie Volume & Curl, u to sam jedino sigurna. :D






Okupile smo se u predivno uređenom Klubu Gastronomada u Jurišićevoj ulici u Zagrebu. Prostor je to koji naprosto poziva na uživanje u finim delicijama, prostor iz kojega sasvim sigurno nećete izaći gladni. :) Došle smo vesele, raspoložene i znatiželjne, nas desetak blogerica, a dočekale su nas dvije Marine koje su nam u opuštenoj atmosferi ispričale sve o nastanku, filozofiji i osobitostima preparativne kozmetike pod nazivom Bocassy te planovima za budućnost. Bocassy Paris rezultat je francusko-hrvatske suradnje, a za njegov nastanak zaslužna je simpatična, energična i svestrana Hrvatica Marina Mustapić, koja je inzistirala na tome da proizvodnja ostane u Hrvatskoj. Ispričala nam je priču o svojoj potrazi za idealnim sastojcima te kako se pri stvaranju svojih krema vodila mišlju da ne želi ponuditi tržištu ništa što i sama ne bi stavila na lice. Njezina je misija ponuditi luksuzne proizvode i učiniti ih dostupnima apsolutno svakome. Bocassy Paris predano pazi na sastav svojih proizvoda, zbog čega se on temelji na prirodnim aktivnim sastojcima. Čitava linija naglasak stavlja na rješavanje problema koji je prisutan kod većine ljudi – dehidracije kože lica. Svi proizvodi usmjereni su na pružanje hidratacije i priznajem da mi se to jako sviđa. Objašnjenje svojstava i djelovanja svakog od sastojaka, kao i dodatne informacije o samom brandu i proizvodima, možete pronaći na internetskim stranicama www.bocassy.com




                            Maybe's new start, Beauty of Dawn i Dear Skin pažljivo slušaju Marinu :)


                                                                   Moja malenkost i Roseybelle



 Vizažistica Silva Stojanović, A little make up obsessed, Marina Mustapić, Beauty of Dawn,
Cydonia, moja malenkost, Lendoxia



Samo druženje proteklo je uz delicije francuske tematike koje nam je pripremio fenomenalni tim iz Kluba Gastronomada. Bila je ovo jedinstvena prilika da uživo promatramo pripremu određenih jela te s kulinarskim stručnjacima popričamo o čudesnom svijetu namirnica i pripreme hrane. Čavrljale smo grickajući francuske sireve, pršut, fini domaći kruh s francuskom paštetom, a zatim je uslijedila fenomenalna juha od luka te dvije vrste tjestenine od kojih me se osobito dojmila verzija s umakom od gljiva, uz nezaobilazni šampanjac te kvalitetno crno vino.










Nakon svega što sam čula i pročitala o Bocassy kozmetici, zbilja sam je željela i sama isprobati, stoga me oduševilo kad sam čula da mogu izabrati dva proizvoda koja ću testirati. Izabrala sam hvaljeni serum i hidratantnu noćnu kremu, već sam započela s korištenjem i zasad sam oduševljena njihovom teksturom i hidratacijom koju pružaju. Budite sigurni da ćete o njima još čitati na blogu, a do tada vas pozivam da tijekom šetnje obližnjim dm-om i sami zastanete kod novih kremica u baršunastim crvenim kutijicama te isprobate testere. Tester lagane gel-kreme možete pronaći i u novom broju časopisa Gloria Glam. 






Jeste li čuli za Bocassy Paris? Jeste li možda već isprobali neki od njihovih proizvoda? 

Također, inspirirana izvrsnom hranom na ovom druženju, a u nedostatku vremena za komplicirano kuhanje, postavit ću vam jedno „pitanje‟ pomalo neuobičajeno za beauty blog: pozivam vas da u komentarima sa mnom podijelite neki supermegacool, a jednostavni recept. :)

Broj komentara: 14:

  1. Rado bih ti ostavila recept ali nemam pojma o kuhanju :P Divno druženje i odličan brend :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postaje mi jedan od najdražih preparativnih brandova :)

      Izbriši
  2. Bas vam je bilo lijepo,slike su krasne,ali klooooopa,odmah sam ogladnila:-)Ja sam nekidan kupila serum pa cekam da dovrsim ovaj sto trenutno koristim i bacam se na isprobavanie,jedva cekam!Sigurna sam da ce mi biti dobar,nakon toliko pozitivnih recenzija.Sto se tice kuhanja,i mene muci nedostatak vremena,pa uvijek smislim nesto na brzinu,tako da nemam neki supermegacool recept,puno puta kuham iz glave,pa sta ispadne,ali uvijek je jestivo:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Klopa je bila famozna, toliko toga finoga za isprobati!
      A tako i ja uglavnom, pogledam što imam u frižideru i ormaru pa izmislim nešto od toga :))

      Izbriši
  3. Bome nazalost ni ja nemam recept, vrhunac mog brzog kuhanja je pasta s umakom XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, vidim da smo sve odlične s kuhanjem :D :D

      Izbriši
  4. Vidi se da ste se lijepo provele :) Hrana izgleda fantastično!!
    Moj najdraži brzinski recept kada dođem mrtva umorna s faksa je piletina u umaku s njokama. Zbilja jednostavno, jeftino i ultrabrzo.
    Narezati piletinu na kockice, popržiti ju na ulju, začiniti soli, paprom i Vegetom. Skuhati njoke i kad su gotove ubaciti piletinu, zaliti sve vrhnjem za kuhanje i kuhati još 3 minute i voila! Prejednostavno, a prefino! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno jednostavno, isprobat ću sljedeći tjedan! :) Inače obožavam tjesteninu na sve načine
      (Svaka čast, neka od nas da ima neki fini recept! :)) )

      Izbriši
  5. Hrana je stvarno bila odlicna :) ispala sam mega retardirano na slici ali nema veze neka ostane :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni si baš slatka na slici :) A ja sam kraj tebe ispala ogromna, stala sam valjda pola koraka ispred tebe i vidi me, kao neka mrga od žene :D

      Izbriši
    2. Haha ma nisi sta ti je! :D svjetlo je bilo lose, reci cemo tako xD

      Izbriši
    3. Haha ajmo reći da je tako :P :D

      Izbriši
  6. Ajme koja hranaaaa :D Inače sam velika izjelica i čim vidim ovakve delicije odmah sam gladna. Baš vam je bilo lijepo, vidi se :) Bocassy kremice i samu me privlače i nadam se da ću ih što prije probati. Evo ti jedan fakat jednostavan recept, čak je osvanuo i na blogu:

    Palačinke od 2 jaja i banane

    Smutiš jaja i zgnječiš bananu, sve skupa dobro izradiš. U smjesu također možeš dodati cimeta, lanene sjemenke, bilo kaj kaj ti paše. Radiš male palačinke na tavi i pečeš :) Samo treba paziti kako ih se okreće jer je smjesa lagana pošto nema brašna,jel.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako probaj Bocassy kreme kad budeš u prilici i nemoj zaobići serum, predivan je!
      Hvala ti na receptu, stvarno je jednostavan i isprobat ću ga! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)