utorak, 16. rujna 2014.

Wet n Wild MegaLast ruževi – Mauve Outta Here i Cherry Bomb



Prije dva-tri mjeseca na adresu mi je stigao paketić s Wet n Wild proizvodima, recenzija laka za nokte u nijansi Tropicalia već je objavljena, a danas ću vam prenijeti svoje dojmove o ruževima pod nazivom MegaLast Lip Color. U paketiću koji sam dobila nalazila se nijansa Mauve Outta Here, ali to nije bio moj prvi susret s ovom linijom ruževa – naime, od prošlog Božića posjedujem nijansu Cherry Bomb koju mi je po mojoj želji poklonila prijateljica. Do sada sam dobro isprobala obje nijanse i mogu se raspričati o njima. :)

Za početak moram uputiti kritiku na račun pakiranja. Oko pola centimetra ruža viri izvan pakiranja i nema šanse da ga barem ponekad ne zakačite poklopcem. Zaista moram biti pažljiva kako ne bih „posjekla‟ ruž svaki put kada ga koristim. S druge strane, pohvaljujem činjenicu da ruževi dolaze zapakirani u plastičnu foliju, tako da ste prilikom kupnje apsolutno sigurni da ćete biti prvi korisnik. Ako kupujete u hrvatskim drogerijama, to je odlična stvar jer, ako proizvod nije zaštićen folijom, gotovo je sigurno oskvrnut nečijim prstićima. :) Pakiranje je crno, valjkasto, a plastični je čep proziran i omogućuje brzo raspoznavanje nijansi (uostalom, „meso‟ ruža koje viri van omogućuje vam da ga identificirate u sekundi :) ). Sve skupa djeluje pomalo labavo i nestabilno, ali moji su ruževi još u jednom komadu, samo se čep malo izgrebao, a oznaka branda na njemu polako je počela nestajati. 






Wet n Wild MegaLast ruževi nisu od onih kremastih, hidratantnih mazalica. Oni su nešto tvrđi, nešto više suhi, nešto više (ali ne potpuno) mat – proizvođač ih opisuje kao polumat. Uz to dolazi i velika prednost koju većina mojih dragih kremastih ruževa nema – prilično su trajni na usnama. Na usnama će potrajati nekoliko sati, a mogu preživjeti i pokoje piće (hranu ipak neće). Neće izgledati identično kao u trenutku kad ste ih nanijeli, ali dobra je stvar što blijede polagano i usne dugo ostaju obojene. Preslikavaju se na čaše, ali istovremeno i ostaju na usnama. Nijednom mi se nisu preslikali na zube, što kremastiji ruževi počesto čine. Fenomenalno su pigmentirani. Za cijenu od samo 22,90 kn mislim da u Hrvatskoj nećete naći ovako trajne i pigmentirane ruževe. Spomenula bih i da proizvođač navodi da ruževi iz ove linije sadrže koenzim Q10 i vitamine A i E.



 Lijevo Mauve Outta Here, desno Cherry Bomb




Ovo nisu hidratantni ruževi, a ja ih pomalo i osjećam na usnama. Ne u smislu da me isušuju (jer to ne čine), nego točno to što sam napisala – osjećam da ih imam na usnama. Ipak, to nije ništa prema osjećaju koji pruža većina mat ruževa – Wet n Wild ruževi dobar su kompromis između trajnosti i ugodnosti. Ako ispod njih nanesem balzam, osjećaj je puno bolji te definitivno preporučujem korištenje balzama za usne uz ove ruževe. Nisam sigurna kako bi se ovi ruževi svidjeli korisnicama kojima usne nisu u dobrom stanju, možda bi ih u tom slučaju ipak bilo bolje preskočiti jer mogu zamisliti da bi im ovi ruževi mogli dodatno isušivati usne. Kada ih nosim, volim usne obrubiti olovkom u sličnoj nijansi. Ne toliko zbog mogućnosti razlijevanja pri rubovima usana, nego zbog toga što mi kod ovako pigmentiranih ruževa usne izgledaju bolje i definiranije ako upotrijebim i olovku za usne.

Ruževi nemaju miris ni okus, potpuno su neutralni.

Nijanse koje imam u mojoj glavi totalno odgovaraju uz jesen, zato mislim da je sada pravi trenutak da ih predstavim. :)

Mauve Outta Here lijepa je prigušena ljubičasto-ružičasta nijansa. Na mojim usnama, a i na swatchu, ružičasta je puno izraženija nego u pakiranju. Ova je boja creme, čista, bez ikakvih naznaka šljokica ili shimmera. Ovo je jedan od mojih dnevnih ruževa, rado ga nosim na posao, u šetnju ili na kavu jer znam da se neće odmah skinuti s usana. Odličan je uz neutralni, ali i uz jači make up na očima. Mauve Outta Here prilično se lako nanosi na usne, iako zbog iznimne pigmentiranosti ipak treba malo pripaziti.




Cherry Bomb ruž je koji plijeni poglede, ovo je predivna tamnocrvena nijansa, a ovisno o ostatku make upa na vašem licu i odjeći, može biti jesenska i šik, može biti zavodnička i ultrasexy, ili pak darkerska i vamp. U svakom slučaju, ovaj ruž dominirat će svakim lookom u kojem ga upotrijebite. Nema shimmera ni šljokica, baš kao ni Mauve Outta Here. Na početku je sjajniji, taj se sjaj s vremenom pomalo gubi, no ruž ni u jednom trenutku ne postaje potpuno mat – a meni se baš to sviđa. Cherry Bomb nekako uspijeva biti mrvicu kremastiji, ali i trajniji od Mauve Outta Here. Volim ga u dramatičnim lookovima za večernje izlaske, ali ponekad i za dnevni odlazak u grad u jesenskim danima, uz neutralna sjenila na očima i neko nježno neutralno rumenilo. Zbog same tamnocrvene nijanse, ali i zbog urnebesne pigmentiranosti, potrebno je pripaziti prilikom nanošenja, pogotovo ako ste naviknuti na neutralnije ruževe. 





Wet n Wild ruževe možete kupiti u dm prodavaonicama koje imaju Wet n Wild štand, navedene su na Facebook stranici Wet n Wild Croatia, i to u albumu Katalog fw 2013/14. Za cijenu od 22,90 kn dobit ćete 3,3 grama ruža, a trebali biste ga potrošiti u roku od 18 mjeseci od otvaranja (no da, ruževe uvijek koristim dulje, ali moram navesti službeni podatak :) ). Ako mene pitate, odličan deal.

Postoji još divnih nijansi MegaLast ruževa, a ja bih voljela imati Sugarplum Fairy i Rose-Bud.
Imate li koju nijansu iz ove linije? Sviđaju li vam se moje nijanse? Koji su vaši najdraži drogerijski ruževi? :)

Broj komentara: 28:

  1. Imam samo Red Velvet a svaki put kad se nađem pored njihovog stalka zaključim da mi treba još bar 5-6 nijansi, pa se naljutim na samu sebe i svoju prokletost (kad je šminka u pitanju) i za kaznu ne kupim nijedan :D :D šteta samo što kod nas nisu dostupne i ostale nijanse, odmah bih zgrabila Pinkerbell jer je navodno dobar dupe za MAC VG Nicki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, vani ima krasnih nijansi koje kod nas nisu dostupne... šteta! Ali ionako želim previše ruževa pa ajd. :D Imaju i divnih crvenih, ali mene najviše privlače još ove dvije koje sam spomenula, Sugarplum Fairy (dupe za MAC Rebel) i Rose-Bud :)

      Izbriši
    2. hehe, znam da su navodno nekoliko njihovih nijansi dupovi za MAC; osim Sugarplum Fairy (kojeg svejedno želim iako imam Rebel, da se sama uvjerim, hhaah :nisamnormalna:),ovaj cherry bomb je navodno Diva dupe, zatim Red Velvet i Stoplight Red se često spominju kao dupovi za Ruby Woo i Russian Red itd.....kakogod okreneš, moramo ih skupit sve :D :D (ali Rose Bud je i meni prioritet, iako imam brdo sličnih nijansi :D )

      Izbriši
    3. Moramo ih skupit sve - apsolutno se slažem! :D :D

      Izbriši
  2. Cherry Bomb mi se jako sviđa :D prava Vamp nijansa :)
    imam dva ova ruža - Rose Bud i Sugar Plum Fairy (koji mi je najdraži) i slažem se da su lijepo pigmentirani i trajni, izbor nijansi ovih ruževa me isto oduševljava :)
    jedino, kao što si rekla, bolje je kad se stavi balzam prije njih i bolje je što bolje pripremit i njegovat usne prije njihove primjene, jer tad odlično izgledaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, Cherry Bomb je definicija vamp ruža <3 Obožavat ću ga ove jeseni i zime. Nosila sam ga van u subotu i odlično se držao, preživio je pića, čaganje, puno brbljanja... Obično kad sam u nekom klubu stalno moram popravljati ruž.
      I zaista su uz balzam puno, puno bolji, mislim da smo to sve primijetile :))

      Izbriši
  3. imam Mauve Outta Here i jako ga volim, a Cherry Bomb sam preskočila jer sam uzela Beauty UK plumalicious, a kako ne nosim često takve boje, zaključila sam da mi je jedan u takvoj nijansi ipak dovoljan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali ali nisu ti oni slični! :) Taj koji je kao Plumalicious (i kao MAC Rebel) je Sugarplum fairy. A ovaj Cherry Bomb je navodno sličan MACovoj Divi, samo što nju nemam pa ne mogu potvrditi :)

      Izbriši
  4. Mauve Outta Here ima odlično ime, ali Cherry Bomb nijansa je dušu dala za jesen i predobro izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem, Cherry Bomb je prava bomba, idealna za godišnje doba koje nam slijedi! :)

      Izbriši
  5. Imam Cherry Bomb, ali je još nisam probala stavit. Čeka svoje vrijeme :D Krasna boja, zaista.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njezino vrijeme dolazi :)) Baš bih je voljela vidjeti na tebi, mislim da će ti super stajati!

      Izbriši
  6. Ne mogu se odlučiti koji ti ljepše stoji :) Obožavam mauve nijanse, imam ih deset ali chery je divan, mislim da ću ga uzet za jesen/zimu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komplimentu, draga :) Boje su zbilja predivne. Ja ti od srca preporučujem Cherry Bomb, samo ne znam sjećam li se dobro da isto kao i ja voliš hidratantne ruževe - u tom slučaju obavezno ga nosi uz balzam :)

      Izbriši
  7. Imam Mauve Outta Here i još par nijansi kojima trenutno ne znam imena:D Cherry Bomb mi je prekrasan, slaba sam na tamnije ruževe u zadnje vrijeme :D Uvijek kad nosim jednog WnW crvendaća cure pitaju koji je to ruž tako da imaju + od mene što se ovih ruževa tiče :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi su poludjeli za ovim ruževima, uopće se ne čudim tome jer nam je stvarno falilo dobrih drogerijskih ruževa, pogotovo u kategoriji trajnijih :)
      I ja obožavam tamnije ruževe, ono, tamnije od klasične crvene, vampaste - fenomenalni su mi za jesen i zimu <3

      Izbriši
  8. Ja imam Just peachy i isto je super kao dnevni ruž, meni ne isušuje usne, a nanosim ga tapkanjem po usnama i stvarno sam se iznenadila koliko dugo ostaje, ne ode brzo. Kvalitetni su sami ruževi ali je pakiranje očaj, meni se moj nije pokidao jer sam ja jako pažljiva sa svojom kozmetikom ali vidjela sam da cure baš imaju problema, da se ambalaža jednostavno skroz raspadne. I onaj vrh ruža koji viri i o kojeg lako zapneš poklopcem, baš bezveze. Iz tvog posta želim Mauve outta here.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pakiranje je stvarno grozno, pravi test preciznosti. :D Sviđa mi se tvoja metoda nanošenja tapkanjem, probat ću i ja tako da dobijem taj stain na usnama :)

      Izbriši
  9. Ubija me ovaj blogger, ostavim komentar i onda komentar nestane pa izgubim želju za ponovnim pisanjem. :D
    Nego, ova Cherry Bomb nijansa mora biti moja. :D Baš volim takve nijanse, pogotovo u jesen. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrasan je Cherry Bomb, slažem se s tobom, i čini mi se da bi ti baš dobro stajao :)

      Izbriši
  10. Volim WnW ruževe, ali mrzim njihovu ambalažu :D Divno ti stoje oba ruža :D Meni je Cherry Bomb prediva, no ne stoje mi tamni ruževi pa bih prije izabrala Mauve Outta Here :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Čini mi se da se svi slažemo, volimo ove ruževe ali mrzimo ambalažu :D

      Izbriši
  11. Imam oba, i jako ih volim. Na tvojim fotkama izgledaju jako kremasto ("mokro"), znam da je cherry bomb bas mat i poprilicno suh za nanosenje. O ambalazi je sve receno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, meni Cherry Bomb nije suh niti težak za nanošenje, Mauve Outta Here mi je puno više suh i mat. I tako je s različitim balzamima koje koristim ispod, ali i bez njih. Ali, u svakom slučaju, oba su mi puno ugodnija od klasičnih mat ruževa, Golden Rose, Illamasquinih itd. :)

      Izbriši
  12. Kako ti dobro stoji Mauve Outta Here!!! :D predobro!
    Moram nabavit taj ruž ASAP :D
    Imam samo cherry bomb i odlican mi je za jesen <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, Mell! :)) Uzmi ga, znam kakve nijanse ruževa inače caruju u tvojim postovima i vjerujem da bi ti se ova jako svidjela! :)

      Izbriši
  13. Znaš da imam jedno četiri, samo meni Mauve drugačije izgleda..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni izgleda drugačije u pakiranju, a drugačije na ruci i na usnama :) I na mojoj frendici je nekako više čisto rozi, a na meni je prljavije rozi (sviđa mi se to što je kod mene prljavo rozi). Pravi neki mali kameleon. S druge strane, Cherry Bomb mi je isti na svima :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)