petak, 19. rujna 2014.

Vreća smeća 5/2014



Ponekad mi se čini da ću do Božića objavljivati postove koje sam počela pripremati na moru, ali što je – tu je. :) Potrošila sam hrpu proizvoda, a to se nastavilo i nakon mora, međutim, ovaj put odlučila sam biti dobra i ne maltretirati vas strahovito dugim postom. Zato će uskoro ići još jedna vreća smeća, zagrebačka.






Danas vam, dakle, pokazujem proizvode koje sam potrošila na moru. Neki od njih bili su već napola potrošeni, druge sam u ta dva tjedna uspjela iscijediti od prve do posljednje kapi. Potrošila sam i hrpu testera (testerijada!), ali pokazujem vam samo one koji su potrajali za barem nekoliko upotreba i čija ambalaža sliči kakvom-takvom proizvodiću, da ne slikam baš prazne vrećice. :)




Nivea Sun hidratantni losion za sunčanje SPF 50+ zapravo je potrošio Chaky, ali ja sam dva-tri puta njime namazala ramena pa sam ga ugurala među svoje potrošene proizvode, kao, nemam ih dosta. :D Chaky voli ovaj losion, svakoga ga ljeta kupuje i mogu potvrditi da ga izvrsno štiti. Meni se, doduše, ne sviđa to što se treba dobro potruditi da se ovaj losion razmaže, voli ostavljati bijele tragove po koži. U svakom slučaju, meni je najčešće dovoljan niži faktor. O nekima od sljedećih proizvoda već sam pisala u postu o favoritima s plaže, a o nekima u testerijadi. Frais Monde sprej za kosu izloženu suncu kupila sam sasvim slučajno, jer nisam mogla naći Balein sprej, no mislim da me zaista dobro štitio jer mi kosa nakon mora nije bila uništena kao obično, a i modri pramenovi potrajali su duže nego što sam očekivala. Hawaiian Tropic zaštitno ulje za sunčanje SPF 8 definitivno ne spada među favorite. Ovaj je proizvod nekako želatinast, ili je barem takav postao (kupila sam ga krajem prošlog ljeta, no tada ga baš i nisam stigla koristiti). Kada bih se pokušala namazati, zamastio bi sve oko mene, curi iz ambalaže, katastrofa. Prvi Hawaiian Tropic proizvod koji mi se ne sviđa. Doliva sprej za sunčanje SPF 20 u mini pakiranju praktična je stvarčica koja mi je nekoliko dana služila za zaštitu lica na plaži i u gradu. Proizvod je lagan, brzo se upija i ne ostavlja bijele tragove. Nakon mazanja nisam morala zapitkivati je li mi faca bijela. :) L'Occitane Jenipapo zaštitno mlijeko za tijelo SPF 20 ima predivan miris i božanstvenu teksturu, ne mogu opisati koliko je ugodno na koži i kako se lijepo razmazuje – jednostavno me oduševilo. Šteta, brzo sam ga potrošila i šteta što je limited edition. SAN prirodna kozmetika mlijeko za sunčanje SPF 6 bilo je i u favoritima i u testerijadi, ponovit ću samo da mi se sviđa i da će sljedeće godine biti u slobodnoj prodaji.





Balea Summer Glam losionom za tijelo sa shimmerom rado sam se mazala prije šetnje ili večernjeg izlaska (do birca ili slastičarnice, nije baš da smo ružili na Korčuli :D ). Inače ne padam na shimmeraste mazalice, ali ova je bila vrlo povoljna i hvaljena pa sam je morala isprobati. Ostavlja fini diskretni sjaj te lijepo izgleda na preplanuloj koži. Hawaiian Tropic After Sun Cooling Aloe Gel ono je što ja zovem SOS after-sun mazalicom! Ove godine nisam izgorjela, no ponijela sam ovaj gel jer je bio pri kraju i nisam željela da dočeka još jedno ljeto živ. Prethodnih godina spašavao je mene, a ponekad i Chakyja i ponekog od naših frendova, nakon što bismo se „zaboravili‟ na suncu. Predivno hladi i umiruje vruću, crvenu kožu opaljenu, da ne kažem spaljenu suncem. Kupila sam ga na Malti, gdje sam prije nekoliko godina i otkrila ovaj odličan brand, nisam sigurna može li se kupiti kod nas. Minus je to što curi iz pakiranja i lijepi stvari po koferu ako ga ne stavite u tri zaštitne vrećice. Yves Rocher Monoi de Tahiti suho ulje nešto je od čega sam očekivala puno, a ostala sam meh. Sviđa mi se miris, jako mi se sviđa, ali ulje mi je klizavo i nekako nezgrapno, dugo se upija u kožu. Tekstura se ne može ni usporediti s finom teksturom Nuxe ulja koje sam na moru isprobala u obliku testera, no opet, Nuxe ima i „finu‟ cijenu. Yves Rocher mini Eau de Toilette – Pineapple-Coconut idealan je ljetni parfemčić o kojem sam pisala u postu o svom izboru parfema za ljeto 2014. Kokos i ananas, ljetna kombinacija iz snova. Nije pretjerano trajan, ali na moru me baš briga. Eubos Sensitive Lotion proizvod je s dobrom perspektivom, imala sam ga samo za 2-3 korištenja, ali uspjela sam primijetiti da mu je tekstura odlična, dobro hidratizira kožu, super se razmazuje i brzo upija. Eubos je novi brand na našem tržištu koji tek trebam istražiti. Ecotools Body Mist jedva sam potrošila, nikako mi se ne sviđa njegov biljni miris. Zašto sam se uopće mučila s njime? Zato što sam tvrdoglava, dovukla sam ga svojedobno iz Amerike i, kad je već toliko putovao, rekoh, iskoristit ću ja njega nekako! Na kraju sam ga šprickala kao neku vrstu dezića. Mislim, stvarno sam biser, nađem se u Americi, tako prepunoj nama nedostupnih kozmetičkih divota, i jedna od stvari koju donesem u Zagreb bude Ecotools set mini proizvoda za tuširanje i njegu tijela. Helou! Zašto, pobogu, nisam uzela neki od njihovih setova kistova koje ovdje ne mogu kupiti? Samo da napomenem, od četiri proizvoda u tom famoznom setu, dva su procurila, treći je bio neka neupotrebljiva spužvica, a četvrti je ovaj gadni sprej. :D




Alverde tonik za lice s glinom već sam spominjala na blogu, a za one koji još ne znaju, ovaj je tonik jedan veliki fail. Nažalost, osim velikog pakiranja, postoji i ovo malo, praktično i pomalo slatko, te sam ja početkom godine pomislila da bih baš mogla kupiti nekoliko bočica za putovanja. Čudne je teksture, uopće ne osjećam da radi ono što tonici obično rade, čudno miriše. S druge strane, Balea blagi gel za pranje lica s ekstraktom lotosa i bambusa odlična je stvar, ova mala pakiranja od 20 ml znala su mi potrajati gotovo tjedan dana, gel odlično čisti lice i zapravo nemam nijednu primjedbu. Mixa optimalno tolerantan dvofazni odstranjivač šminke i Garnier njegu za skidanje šminke s očiju hvalila sam u postu o dvofaznim skidačima šminke s očiju. Vrlo su učinkoviti i vrlo nježni, zaista ih obožavam. Melvita cvjetna vodica/hidrolat naranče nije me oduševila, iako znam da ima svoje poklonike. Koristila sam je za jutarnje čišćenje lica. Aveo odstranjivač laka s bademom moj je vjerni drug, jedini odstranjivač laka koji koristim.





Dvije male obične Nivee potrošila sam mažući stopala koja su mi ljeti uvijek strašno suha, a ponekad se i gule. Obična Nivea u mom slučaju najbolje riješi taj problem, uz nju nemam potrebe za specijaliziranim kremama za stopala. MAC BB krema (Medium Dark) čak mi se svidjela, iako nisam ljubiteljica BB krema. Kremasta je, lako se nanosi, prekriva bolje od većine BB krema i prilično je postojana. Labello Velvet Rose dugo sam nosila u torbi i sad sam ga konačno potrošila, dobro me služilo i voljela sam ga nanositi ispod ruževa suhe i mat teksture. Dietpharm balzam za usne sa zaštitnim faktorom nosila sam na plažu, rastopio se sto puta. :D Njegov okus nikada mi nije bio naročito ugodan, ali ljeti sam ga koristila jer ima zaštitni faktor. Ole Henriksen Truth Creme Advanced Hydration Facial Moisturizer vrlo je rijetka i vodenasta krema za lice, nije mi nimalo hidratantna, djeluje mi u potpunosti beskorisnom. Ne znam ni otkud mi uopće ova teglica. :D 




Garnier Fructis Color Resist šampon za kosu tretiranu bojom sasvim je u redu, no nije me se dojmio toliko da bih razmišljala o tome da kupim veliko pakiranje. Garnier Nutrisse regenerator došao je uz neku boju za kosu – kao i šampon, okej je, nemam posebnih dojmova.
Tu je i nekoliko random šampona/gelova za tuširanje dobivenih u hotelima i u ljekarnama. Svi su onako obični i solidni, mirisom i teksturom kao zanimljiv mi se izdvojio samo BioEnergy ylang ylang gel za kupanje i tuširanje. Ali ne sjećam mu se porijekla i vjerojatno ga više nikad neću vidjeti. :)




U ovoj neobičnoj bočici (ona predstavlja facu, vidite li?) krije se regenerator za kosu Tahiti Village, suvenir iz najljepšeg hotela u kojem sam ikada bila. Okej, nije baš da sam u životu puno išla po hotelima, barem u odraslom dijelu života, ali ovaj je stvarno bio poseban. Tahiti Village nalazi se Las Vegasu u kojem smo Chaky, tri frenda i ja proveli tri noći tijekom našeg putovanja po Americi prije tri godine. Hotel je do posljednjeg detalja uređen u stilu Tahitija, ima vlastiti vodeni park, a sobe su apsolutno prekrasne, a što je najbolje, uopće nije ispao previše skup s obzirom na to da nas je u apartmanu bilo petoro. Kad već meljem o hotelu umjesto o regeneratoru, evo i par fotkica. Čisto da malo začinim ovu vreću smeća. :)









A regenerator? Nosila sam ga onako, da ga konačno potrošim, ne očekujući da će išta postići s mojom kosom. Čak sam ga namjeravala miješati s nekim od drugih mini regeneratora koje sam nosila. Međutim, ovaj je malac samostalno obavio posao, i to izvrsno – mala je količina dovoljna, a savršeno raspetlja kosu. Srećom, imam još jedan ili dva! :)


Došli smo do kraja, moram priznati da sam zadivljena količinom proizvoda koju sam uspjela potrošiti u ta dva tjedna. U koferu je na povratku s ljetovanja bilo puno više mjesta! :) Dogodi li se vama da ispraznite toliko bočica na putovanju? Jeste li koristili koji od proizvoda iz ovog posta?

Broj komentara: 20:

  1. super hrpa potrošenih,,sad opet možeš u shopping xD
    zajednički su nam Mixa i Garnier odstranjivači, iako kod mene Mixa ima još malo xD I Aveo zeleni od kojeg se ne odvajam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jap, kod mene se uvijek puno toga potroši, ali sam i nadoknadila shoppingom :D
      Inače, kupila sam u međuvremenu i Afrodita i Maybelline dvofazne ostranjivače, Afrodita mi je super!

      Izbriši
  2. Odlična kao i uvijek, moja najdraža blogerice :)))
    Drago mi je da ti se Balein lotus gel pokazao dobar jer taman sam ga kupila ali ga još nisam probala.
    Nemam ništa od Y.Rochera ali ovaj edt zvuči kao to die for za ljeto... Samo tako nastavi, uživam čitati tvoje postove jer uvijek imaš tako punooo kozmetike na jednom mjestu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, Ellena, baš si me razveselila, hvala ti na komentaru, jako mi je drago da ti se moj blog i postovi sviđaju :)
      Sigurno ću jednom kupiti i full size ovog Baleinog gela (pretpostavljam da postoji i veliko pakiranje :) )
      Šteta što je cijela ta Yves Rocher ananas-kokos kolekcija bila ograničena, tih proizvoda više nema u ponudi, ali svako ljeto oni izmisle nešto novo i lijepo :)

      Izbriši
  3. Ajme, moram priznati da me se od svega najviše dojmio ovaj hotel! Predivan je, a također i ta mini plaža... I ja bih tamo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, hotel je prekrasan, imao je nekoliko bazena, lazy river, hrpu palmi... nikad prije ni kasnije nisam (uživo) vidjela nešto slično :)

      Izbriši
  4. Kad vidim ovoliko proizvoda za plažu dođe mi da plačem!:( Hotel je baš wow! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi ti ono pisala da si na moru, ali se zbog posla ni ne stigneš okupati tijekom ljeta? Uh, to je gadno.
      Ja sam ove godine bome iskoristila dosta proizvoda za sunčanje, ne znam kad sam zadnji put bila dva tjedna na moru, obično je to samo pokoji produženi vikend. A baš obožavam more <3

      Izbriši
  5. Mene je ovaj hotel očarao i već se zamišljam kako bučkam noge dok ležim na pijesku, predivno :D I bila si vrijedna :D Još uvijek mislim na divan hotel :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh kad bih se vratila tamo barem još jednom u životu, ali sumnjam da ću se opet naći u Vegasu, svakako ćemo ponovno ići u Ameriku ali ciljamo na New York i San Francisco :) No nadam se da ću se nekad opet naći u ovako dobrom hotelu, čak unutra ne mora biti ništa posebno dok izvana ovako izgleda, ah <3

      Izbriši
  6. Oh oh oh .... kada sam vidjela zadnje fotke zaboravila sam na proizvode.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hotel - i njegovo okruženje - tu je ipak glavna zvijezda :))

      Izbriši
  7. Ajmeeee,i ja bi u ovaj hotel:-)
    Super si ti tih proizvoda potrosila,svaka cast!I bas si me,zainteresirala za ovaj Balein gel!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj ga, u svakom slučaju nije skup, a ima i tih mini pakiranja - idealno za isprobavanje! :) Stvarno učinkovito čisti, to mi je najbolja Baleina čistilica

      Izbriši
  8. Zadnje fotke..ostala sam paf! Take me to Americaaaa :D Baš šteta da ti Hwaiian Tropic ulje nije pasalo, meni je odlično bilo na moru. I da, želatinasti je i moj primjerak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, meni ta tekstura nikako nije odgovarala... ali eto, ipak sam ga nekako potrošila :)) Srećom pa postoji toliko različitih mazalica za sunčanje da svatko može pronaći nešto što mu je super :) Inače mi Hawaiian Tropic ima odlične proizvode!

      Izbriši
  9. Bila si vredna, ja kako skupim da napravim post o potrošenim proizvodima meni mama sve pobaca :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, da živim s mamom tako bi i meni bilo, moja sve pobaca! :D Dragoga sam naučila u kojoj kutiji stoje potrošeni proizvodi i to ne smije dirati :D

      Izbriši
  10. Kod tebe se uvek nagledam new in i potroseni proizvodi...Bas si vredna :)

    http://javolimkozmetiku.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga Tijana, to ti je tako kad volim kupovati, ali i koristiti kozmetiku! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)