petak, 12. rujna 2014.

Peti new in – summer edition



Iiiii evo ga, na samom kraju ljeta, megapost u kojem ću vam pokazati svoje novitete od kojih neki više baš i nisu tako novi. Neke ćete čak uskoro ponovno vidjeti među emptiesima. :) Posljednji „pravi‟ new in objavila sam prije nekoliko mjeseci, a u međuvremenu je uskočio berlinski new in u kojem sam vam pokazala stvarčice koje sam kupila na putovanju. Danas ćete vidjeti sve i svašta – bilo je tu puno nove preparative, potrepština za ljeto i more, lijepe šminke i lakova, a ostvarila sam i neke suradnje koje su mi omogućile da isprobam brojne zanimljive proizvode. Kako je ovo golemi new in, fotke su nastale tijekom više mjeseci i u različitim uvjetima te im stil nije identičan, a neke od njih već ste vidjeli na Facebooku.

Znam da jako volite čitati new in postove, zato se sada udobno zavalite u fotelju i krećemo! :)






Na ovoj grupnoj fotki nije ni približno sve, ona je nastala prije nekih mjesec dana. Ali na pojedinačnim fotkama vidjet ćete apsolutno svaki proizvod. :)




Za početak nezaobilazni Avon. Avon Gel Finish lakove za nokte prije nekoliko mjeseci viđala sam u svakom postu i nisam im odoljela, a odabrala sam nijanse Dazzle Pink, Very Berry, Wine And Dine Me i Fabulous. Predivni su, imaju tako sjajni finish da im nadlak ni ne treba, puno ću ih nositi ove jeseni. Vesele olovčice Glimmerstick Brights Eye Liner u nijansama Aqua Shock, Turquoise Burst i Purple Punch već sam spomenula u postu o dekorativnim favoritima s ljetovanja, a ovih dana napisat ću i recenziju. Glavni su im aduti zanimljive boje i nenadmašna postojanost. Avon Glow Illuminating Bronzer Duo u nijansi Medium Bronze praktičan je 2 u 1 proizvod u slatkom tankom pakiranju, sviđaju mi se obje nijanse, a i performanse. Također ga možete vidjeti u postu o dekorativnim favoritima s ljetovanja. Eye Shadow Primer kupila sam zbog brojnih pohvala koje sam pročitala, čekat će svoj red dok ne potrošim neku od baza za sjenilo koje trenutačno koristim. Avon Naturals Moisturizing Body Scrub Vanilla piling je koji sam već imala i vrlo mi je drag, nikako da potrefim čokoladnu verziju pa sam se ponovno odlučila za vaniliju.




Keune proizvodi za njegu kose oduvijek su me privlačili, još mi je kao maloj mama govorila da je Keune dobra marka s jako kvalitetnim proizvodima. :) Presretna sam što sam u sklopu suradnje s Keune Adriatic dobila priliku da isprobam cijelu Keratin Curl liniju za kovrčavu kosu. Tu su šampon za kovrčavu kosu, hidratantni regenerator za kovrčavu kosu, hranjivi tretman za suhu i kovrčavu kosu, sprej za aktivaciju kovrča te krema za definiranje kovrča. Kako ovoga ljeta uglavnom nisam bila kod kuće, nisam još imala prilike uživati u ovim proizvodima tijekom dužeg vremena, ali sada se bacam na pošteno isprobavanje, nakon čega ću svoje dojmove podijeliti s vama.
L'Occitane je imao odličnu akciju u kojoj sam uz kupnju Jenipapo zaštitnog mlijeka za tijelo SPF 20 i zaštitnog ulja za tijelo SPF 15 na poklon dobila Jenipapo ulje za tuširanje i lijepu ljetnu torbu. O zaštitnom mlijeku i ulju pisala sam u postu o favoritima među proizvodima za plažu, a ulje mi je bilo jedna od najdražih srpanjskih tuširalica. Cijela linija fenomenalno miriše, a proizvodi su zaista odlični.




Prilikom posjeta frizerskom salonu Dessange upoznala sam se s brandom Phytodess, zainteresirala me njihova linija za zaštitu kose od sunca te sam kupila Phytodess Symbio Sun serum s uljem karanje i masku s nevenom za suhu kosu. Uz ta dva proizvoda dobila sam ovu pletenu torbu za plažu koju sam proslijedila mami. O serumu sam pisala u postu o ljetnim plažnim favoritima, ponovit ću kratko da je dobro njegovao, ali i stilizirao moju kosu nakon izlaganja suncu. Maskom baš i nisam zadovoljna jer mi zapetlja kosu i otežava raščešljavanje, što mi rijetko koja maska čini.




Započela sam suradnju s proizvođačima prirodne kozmetike čiji su mi zanimljivi proizvodi proširili kozmetičke vidike. Sapunerija Rustika poslala mi je mirišljav paketić sa svojim sapunima Immortelle, Honey i Perfect Day. Već tjednima nemilice trošim Imortelle, a više o sva tri sapuna napisat ću vam nakon što ih sve isprobam.
Élixir Face Oil & Skin Treatment volim od dana kada mi je stigao na recenziju. Ovo divno višenamjensko ulje koristim za noćnu njegu lica, najbolje mi odgovara kada ga nanesem na lagano vlažno lice. Pruža fenomenalan osjećaj, ne masti me i ne izaziva probleme na licu. Često ćete ga viđati na mom blogu jer mi se zbilja sviđa.


U nagradnoj igri koju je organizirao portal Ogledalo osvojila sam Biotherm Skin Best Serum-in-cream, zanimljiv serum u kremi koji sam čuvala za jesen te uskoro počinjem s korištenjem. Osvojila sam i Biobaza Golden Sun zlatni pekmez za brzo tamnjenje i brončanu put, uz koji sam dobila testere Biobaza S.O.S. jogurta za tijelo nakon sunčanja i losiona za produljenje preplanulog tena. Biobaza pekmez fino naglašava preplanulost i koži pruža divan zlaćani sjaj, ali je i ljepljiv i lako prelazi na ručnike, odjeću, naslone na stolici... Više o njemu rekla sam, pogađate, u postu o favoritima s plaže, a još ću više reći u recenziji. After-sun jogurt i losion za tijelo ugodni su i lijepo razmazivi, ali više od toga nisam uspjela primijetiti.




Tuširalice, tuširalice! Balea kremasto ulje za tuširanje vanilija nešto je što sam morala kupiti jer obožavam vaniliju i volim Baleine kremasto-uljne tuširalice. Nivea gel za tuširanje Pure Fresh možda pamtite iz urnebesnog Chakyjevog new ina, a ja sam na kraju ipak i sebi priuštila jedan primjerak. Namjeravala sam ga koristiti ovo ljeto, no ono je trajalo toliko kratko da sam se odmah nakon mora prebacila na jesensko-zimske tuširalice. Kao što su, primjerice, Le Petit Marseillais kremasti gelovi za tuširanje s mlijekom vanilije te s mlijekom slatkog badema.




Već neko vrijeme u zalihama imam Afroditine tuširalice, a sada sam na sniženju konačno kupila i pripadajuće mazalice te ću ih sve zajedno staviti u upotrebu. Afrodita hidratantno mlijeko za tijelo Mineral Water, hranjivo mlijeko za tijelo Jojoba Oil i mlijeko za njegu tijela Acai Berries. O cijeloj liniji izvijestit ću vas naknadno. Tu su se našli i testeri Avene tekućeg pudera (isprobavala na moru, ništa posebno), Afrodita krema (čekaju isprobavanje) i L'Occitane proizvoda iz linije s anđelikom (volim cijelu liniju!).




Wet n Wild poslao mi je na recenziju svoja tri proizvoda – Megalast lak za nokte u nijansi Tropicalia (recenzija je napisana), Megalast ruž za usne u nijansi Mauve Outta Here (volim njihove ruževe, ali ne volim pakiranje u kojem dolaze) i Mega Glo Illuminating Powder u nijansi Starlight Bronze, još jedan prugasti bronzer/shimmer, tip proizvoda koji ljeti obožavam.




Nisam odoljela (sada više ne tako) novoj liniji mat ruževa Golden Rose Velvet Matte Lipstick, odabrala sam nijanse 04, 07 i 09. Ipak, možda bi bilo bolje da sam za početak kupila samo jedan primjerak jer, iako su nijanse krasne, još jednom sam utvrdila da su meni najdraži kremasti ruževi, osjećaj koji oni pružaju usnama ne može mi zamijeniti nikakav mat efekt, ma kako dobro izgledao. Mat ruževi meni jednostavno nisu toliko ugodni, zvali se oni Golden Rose, Illamasqua ili MAC. Zoeva Flat Kabuki iliti kist br. 118 moj je prvi, ali ne i posljednji Zoeva kist. Predivno je mek, ali i funkcionalan, a najviše ga volim koristiti za nanošenje pudera u kamenu. Golden Rose Vision Lipstick u nijansi 103 puno mi je draži od svojih mat rođaka, ali i dalje najviše volim njihovu klasičnu liniju u crnom pakiranju.


 

Anny Soul Sister donijela mi je prelijepa MakeUp Ner(e)d iz Mostara, riječ je o predivnoj tamnocrveno/smeđoj nijansi, dubokoj i vamp. Illamasqua Creator i OPI Today I Accomplished Zero dva su šljokičava ljepotana koja su dugo stajala na popisu lakova koje ću jednog dana kupiti, a onda mi se odjednom pružila povoljna prilika i evo ih kod mene. Više lajkam nijansu OPI laka, ali trajnost Illamasquinog. Yammay Beauty Bronzing Powder (02) vidjeli ste među bronzerima koje sam koristila na ljetovanju, ugodno me iznenadio, prvo samim svojim postojanjem (zar Yammay proizvodi i dekorativnu kozmetiku?), a potom i izgledom na licu.
Za sljedeće kupnje „krive‟ su blogerice: Bourjois Happy Light Ultra-covering Concealer u nijansi 21 Ivoire „prodala‟ mi je Meteo Beauty svojom recenzijom, a za Make Up Factory Mat Eye Shadow u nijansi 08 te za Rouge Bunny Rouge sjenila zainteresirale su me Martina i Vesna s bloga Beauty & Mess. Svoje istraživanje Rouge Bunny Rouge sjenila započela sam nijansama Chestnut-napped Apalis (iz mat linije) i Delicate Hummingbird (refil). Ludi nazivi nijansi, luda pigmentacija, predivna sjenila! Misslyn ruž za usne u nijansi 71 You Jane i pripadajuću olovku za usne u nijansi 13 Jungle Bird dobila sam na recenziju od Kameje, zastupnika Misslyn kozmetike, a više o njima napisala sam u recenziji. Za kraj ovog dekorativnog bućkuriša tu su dvije lijepe nude olovke za usne – Isadora Perfect Lipliner (28 Nude Skin) i Golden Rose Waterproof Lipliner (51).




Aveo odstranjivač laka za nokte badem x2. Jer Aveo odstranjivač laka mora biti u svakom new in postu. Dvaput. Garnier Roll-on Mineral Clean Sensation imala sam već nekoliko puta, meni je to jedan od najdražih dezića (pritom mislim na cijelu tu Garnier mineralnu roll-on liniju), ali više sam voljela staro, bucmasto-valjkasto pakiranje. Oriflame Aqua-Rhythm dnevna i noćna krema odličan su hidratantno-njegujući duo, super kreme za male pare kojima se svako toliko vratim. Balea krema za ruke – papaja i mlaćenica trenutačno se nalazi u mojoj torbi, ima prilično jak miris, njega je tako-tako, za ljeto mi je ova krema bila u redu. Kad je potrošim, što će biti uskoro, zamijenit će je Dove Purely Pampering krema za ruke – shea butter and warm vanilla, od koje očekujem ugodniji miris i bolju njegu.




Afrodita Clean Phase Soft mlijeko za čišćenje za suhu i osjetljivu kožu i odstranjivač šminke oko očiju za sve tipove kože dobit će svoju recenziju zajedno s tonikom iz iste linije. Na mlijeko nemam prigovora, a okoloočni odstranjivač od one je vrste koju najviše volim – dvofazne! U posljednje vrijeme drogerije su pune izvrsnih dvofaznih odstranjivača okoloočne šminke, što me jako veseli. Dr. Hauschka dnevna krema od ruže poslana mi je na recenziju, koju će i dobiti, ali to neće biti ovih dana jer sam tek počela s isprobavanjem. Garnier Moisture Match lagana krema za normalnu do suhu kožu već me dugo zanima, prema teksturi mi se čini da bi mogla biti odlična podloga za šminku. Garnier 5 sec Perfect Blur jer, eto, hype. Naravno da i ja moram isprobati ovaj hvaljeni primer, ionako ću uskoro potrošiti Eveline koji već dugo koristim. Koža iza ovog primera ostaje nestvarno glatka, zasad mi se stvarčica jako sviđa. Mixa optimalno tolerantno mlijeko za čišćenje lica i Balea pjena za pranje lica našle su svoje mjesto među mojim čistilicama, zasad obje lajkam jer učinkovito čiste lice i uklanjaju šminku.





Još malo zimske postave tuširalica i mazalica. Garnier Oil Beauty hranjivo mlijeko i hranjivi piling privlačno izgledaju i svašta obećavaju, vidjet ćemo kakvima će se pokazati kad ih počnem koristiti. Balea kremasto ulje za tuširanje pistacija i Dove Purely Pampering losion za tijelo – pistachio cream and magnolia ukazuju na to da moja prošlogodišnja ljubav prema proizvodima s pistacijom ne jenjava, dapače. Marie Colette gel za tuširanje i losion za tijelo Zuckerpüppchen iliti cupcakes – tko bi im odolio? Ne očekujem puno njege od ova dva proizvoda, no očekujem fini miris. :)




Većina proizvoda s ove fotke pratila me na ljetovanju i, dakako, više o njima možete pročitati u postu o plažnim favoritima. :) Redom: Cabana Sun suho ulje za sunčanje SPF 15, Hawaiian Tropic zaštitni losion za sunčanje SPF 20, SAN prirodna kozmetika mlijeko za sunčanje SPF 6, Balea gel za tuširanje poslije sunčanja (o njemu sam pisala u postu o omiljenim tuširalicama u srpnju) i Frais Monde sprej za kosu izloženu suncu.





Alfaparf proizvode dobila sam na recenziju – tu su Alfaparf Moisture Nutritive Shampoo – hranjivi šampon za suhu kosu, Moisture Nutritive Mask – hranjiva maska za suhu kosu te Alfaparf Diamond Cristalli Liquidi – serum za sjaj za sve tipove kose. Dosad se nisam susrela s ovim brandom pa me i samu jako zanima kakav će dojam ovi proizvodi ostaviti. Po opisu mi se čini da bi trebali odgovarati mojoj kosi. Afrodita anti-age krema za lice SPF 25 još je jedan od mojih ljetnih favorita, koristila sam je kao zaštitnu kremu za lice na plaži. Tu su i testeri Doliva i Pharmatheiss krema te Zona Vital Natura gela koji je fenomenalan za saniranje uboda insekata, vidjeli ste ga u testerijadi.




Početkom kolovoza bila sam u Vojvodini te sam u Novom Sadu obavila dugo željeni posjet Alexandar Cosmeticsu, točnije, trgovina se zvala Teodora Cosmetics, a proletjela sam i kroz obližnju drogeriju Lilly. Odabrala sam proizvode koji su me na temelju recenzija blogerica iz Srbije i Bosne i Hercegovine najviše zainteresirali – Aura rumenilo u nijansi Cotton Candy, Aura highlighter u nijansi Nude Shimmer, NYX Lip Butter u nijansi Lollies, duuugo željeno NYX rumenilo u nijansi Taupe, Aura Sunkiss Bronzer u nijansi Sunset Brown (swatch i dojmove možete vidjeti ovdje), lak za nokte Malena u nijansi 6 (ili 9?), China Glaze u nijansi Strawberry Fields, minijaturni Aura Nano Rouge Lipstick u nijansi Nice. Tu su i odlični Blush kistovi, zaista bih voljela da su dostupni kod nas. Ovaj put odabrala sam dva kista – br. 34 (ravni kist za puder) i 12A (kist za sjenčanje od sintetičke dlake). Konačno odlični drogerijski kistovi! Kist za puder stalno koristim i u rangu je sa skupim kistovima tog oblika i namjene.




Paula's Choice relativno je nov brand na našem tržištu, no u inozemstvu njihovi su proizvodi vrlo cijenjeni. Na recenziju sam dobila proizvode za koje smo zajednički zaključili da bi mogli odgovarati mojoj koži: Super Antioxidant Concentrate Serum, Skin Perfecting 2% BHA Liquid i Resist Anti-aging Clear Skin Hydrator. Korištenje sam planirala za jesensko razdoblje, tako da uskoro počinjem! :)




Ljetos sam posjetila Delmerionov centar na Knežiji, gdje me vrlo ljubazna Andrea upoznala s asortimanom brandova čiji su zastupnici. Za prvi put usmjerile smo se na Apivitu, no doznala sam ponešto i o proizvodima brandova dr. brandt i Neoviderm. Izvrsno informirana Andrea ispričala mi je sve o Apivitinoj filozofiji i brojnim linijama proizvoda, a na odlasku sam dobila vrećicu s odabranim proizvodima koje ću isprobati. Našli su se tu Apivita Express Beauty hranjiva i regenerativna maska s mrkvom, Apivita Express Beauty hidratizirajuća maska s aloe verom, Apivita balzam za usne s kamilicom, organskim pčelinjim voskom i maslinovim uljem SPF 15 te Neoviderm Skin Emulsion, vrlo zanimljiv multifunkcionalan proizvod o kojem ću vam svakako pisati. To je zapravo hidratizirajući i umirujući tretman za kožu koji se koristi u slučaju opeklina i raznih kožnih problema. Dobila sam i hrpu testera Apivita seruma, šampona, krema za lice i drugih proizvoda te nekoliko testera dr. brandt proizvoda. Više o svemu ispričat ću vam nakon što isprobam maske i balzam. :)




Ignorirajte Afroditinu kremu na ovoj slici, već ste je vidjeli na jednoj od prethodnih slika – iz nekog razloga mislila sam da je nisam slikala. Beauty uk matte bronzer (no. 2 dark), ruž u nijansi Snob i posh palette u nijansi Eden kupljeni su na Korčuli jer ja s putovanja kao suvenire ne donosim magnete i figurice nego kozmetiku. :D Bronzer mi se sviđa, ruž je prilično dobar, a paleta me razočarala lošom pigmentiranošću, iako su nijanse divne. O bronzeru i paleti pisala sam u postu o ljetnim favoritima. Turpijicu sam dobila na poklon uz kupnju u korčulanskom Kozmu.




Kako je četka koju trenutačno koristim sada već stvarno previše stara i gruba, odlučila sam je zamijeniti novom – Hello Beauty Detangling Brush, jednom od povoljnijih verzija popularnog Tangle Teezera. Frizerka me nedavno češljala jednom od takvih četaka i iskustvo mi se svidjelo, četka je lijepo i bez čupanja raščešljala moju kovrčavu, zapetljanu kosu. Svoju novu četku isprobala sam samo jednom, ali u kombinaciji s Phytodess maskom za kosu koja ju je dodatno zapetljala, pa još nisam uspjela stvoriti mišljenje o njezinom učinku. Hello Beauty Makeup Sponge Applicator – spužva za nanošenje make upa još je jedan relativno nov proizvod, verzija popularnog i puno skupljeg Beauty Blendera. Oba proizvoda možete kupiti u Bipi. Inače, ovdje na slici četka mi izgleda kao neka aždaja koja napada spužvu. :D




Manhattan Glowing Goddess Shimmer Powder – Pink Paradise i Moroccan Sun. Obožavam. Uvjerite se u recenziji.




Na dan kad sam primila jednu lošu vijest Avene mi je popravio raspoloženje paketom proizvoda koje mi je poslao na isprobavanje. Inače već godinama volim Avene i u mojoj kupaonici uvijek se nalazi nekoliko njihovih proizvoda. U paketu je bila Avene pjena za čišćenje, 50 ml Avene termalne vode, Avene Cold Cream sapun te brojni testeri, između ostaloga Avene Gentle Eye Make-up Remover, Mattifying Fluid, kreme za lice iz linije Hydrance Optimale Legere, Cold Cream, Ystheal+ emulzija, hidratantni serum, okoloočna krema, Gentle Purifying Scrub, tekući puder... Neke od testera već sam iskoristila te ste ih mogli vidjeti u testerijadi.




Nakon mora pao je shopping nekih potrebnih stvari, a ponešto sam i dobila. Laura Mercier Secret Camouflage (nijansa SC-2) kupila sam jer sam ulovila odličnu priliku, a korektore prilično brzo trošim. Bioderma ABCDerm H2O micelarna otopina od prekjučer je u upotrebi, prvi je dojam pozitivan, a pakiranje je toliko veliko da još ne znam gdje ću ga držati! :D Biobaza Natural Deo – Pure Nature kupila sam jer volim Biobazu i strašno me zanima kakvi su im ti novi dezići. Ovaj je u upotrebi i zasad mi je dobar, a vidjet ćete da sam se kasnije vratila po još jedan. Eveline MiniMax lak za nokte u nijansi 908, slatki mali tirkizac, kupila mi je moja draga frendica S. kao zamjenu za jedan Bourjoisov koji smo neuspješno pokušavale pronaći, ja u Korčuli a ona u Zagrebu, jedne srijede kada je u Kozmu bio popust na lakove.
Dok sam bila na moru, L'Occitane me iznenadio prekrasnim paketićem svojih noviteta iz linije Aromachologie – dobila sam revitalizirajući piling za tijelo i opuštajuće mirisne vrećice (a uz proizvode je stigao i informativni CD), recenzija slijedi nakon što konačno isprobam piling. Revlon Photoready Skinlights Face Illuminator (200 Pink Light) vrlo je hvaljen proizvod i moj prvi tekući iluminator. Balea Professional sprej za zaštitu kose na suncu kupila sam za sljedeće ljeto, neka stoji i čeka – kad sam ga konačno vidjela u dm-u, morala sam ugrabiti svoj primjerak jer ga već dvije godine neuspješno jurim. Tu su i testeri proizvoda iz Vichy Idealia i Aqualia Thermal linija. Usput rečeno, proizvodi iz tih linija najdraži su mi dio Vichyjevog asortimana.




Još jedan Biobaza dezić, ovaj put Silky Comfort, sa shea maslacem i jojobom. Jer su mi dobri i slatki i jer je dobro barem ponekad koristiti prirodniji dezić. Afrodita Clean Phase tonik Soft za suhu i osjetljivu kožu i Maybelline Jade odstranjivač šminke oko očiju ponovljene su kupnje. Tonik sam čak kupila dvaput zaredom, što je kod mene rijetkost. Maybelline je još jedan od odličnih drogerijskih dvofaznih skidača. Bez nekog od njih više ne znam skinuti šminku s očiju.
Ova će me dva lakića tijekom jeseni podsjećati na ljeto. Bourjois 1 Seconde u nijansi 8 Turquoise Block onaj je tirkizac koji sam tražila uz pomoć S. – na kraju sam ga ipak kupila po punoj cijeni, predivan je, a lee je zaslužna za to što sam ga primijetila. Smart Girls Get More u nijansi 124 poklon je s neke vrste nagradnog izvlačenja na vjenčanju mojih dragih prijatelja. Čak i na  vjenčanjima osvajam kozmetiku! :D




I za kraj, prekrasna nova sjenila, L'Oreal Color Riche L'Ombre Pure. Kupila sam dvije nijanse: 106 Breaking Nude (Matte) i 305 Kaki Repstyle (Smoky). Jako su pigmentirana, a tekstura im je predivna i posebna, meka, gotovo kao da je kremasta, nisam još naišla na nešto slično. Privlači me i bordo-ljubičasta nijansa, vraćam se po nju kad-tad!
 

Ako ste izdržali do kraja, preostaje mi samo da vam čestitam. :D Kako vam se sviđaju moji noviteti? Što vas najviše zanima, koje biste recenzije htjeli čitati? Što ste vi kupovali ovoga ljeta? :)

42 komentara:

  1. Videla sam na instagramu i jedva sam čekala da objaviš :D
    Kakve su BeutyUK stvari?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ilona, dojmovi su mi podijeljeni. Bronzer je super, lijepo se blenda, boja je lijepa i nimalo ne vuče na narančasto, samo mislim da bi tebi ova nijansa bila pretamna. No ima i barem jedna svjetlija nijansa. :) Ruž mi je isto dobar, imam već jedan njihov ruž (Plumalicious), za tu cijenu su sasvim okej (no ipak su mi i dalje draži Golden Rose jer su kremastiji). Ali paleta nije dovoljno pigmentirana. Nosila sam je puno na ljetovanju jer su nijanse lijepe, ali ne bih je preporučila jer na kapcima stvarno ostaje samo slabašna boja.

      Izbriši
  2. Tko jednom proba tangle teezer (ili neku varijantu) ne vraca se normalnim cetkama haha :D joj puno je ovdje proizvoda, ne znam sto da ti prvo iskomentiram :) svidja mi se sve, najvise me privlaci i zanima jer ga prvi put vidim garnier hranjivo mlijeko sa uljima, zgodno je pakiranje, a i svidja mi se Keune kolekcija iako nije za moj tip kose :) Bourjois tirkizni lak djeluje jako lijepo,obozavam tu liniju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probat ću ovih dana Garnier mlijeko, i mene baš zanima kakvo je, nadam se da je fino hranjivo i hidratantno kako i djeluje. :) A za ove četke sam ja stalno mislila da to mene ne može raščešljati, ali nakon iskustva kod frizera odlučila sam im dati šansu, i dobro da jesam! :)

      Izbriši
  3. Lepo si se ponovila :))))

    Reci mi, molim te, da li u Bipi moze da se kupi i pravi Beauty Blender? Negde sam procitala da moze, a kada je drugarica trazila da mi kupi nije ga bilo... Hvala! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema Beauty Blendera u Bipi, samo ova jeftinija verzija - Hello Beauty. Nažalost, za Beauty Blender još uvijek nam ostaje samo e-bay :)

      Izbriši
  4. Ma nisi normalna! hahaha :D Ne znam šta da uopće komentiram kad tu ima toliko toga :DD Meni se ionako sve jako sviđa,i jedva čekam nove recenzije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome imam materijala za tisuću recenzija! :D Joj ma nikako objaviti ovaj new in, trebala sam još prije odlaska na more pa nikako, a baš se skupilo toga :D

      Izbriši
  5. Koliko noviteta :D Avon lakovi su prekrasni <3 Naručila sam dva, ali kako sam trenutno na drugoj adresi moram pričekati par dana dok ih se dočepam. Manhattan Glowing Goddess Shimmer Powder ne znam koji mi je ljepši. Čekam recenziju L'Occitane pilinga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super su Avon lakovi, vjerujem da ćeš biti zadovoljna. Ja sam naletjela na akciju i za cijenu dva laka kupila četiri. :) Recenzija L'Occitane pilinga će svakako biti :)

      Izbriši
  6. Ostala sam bez riječi!

    OdgovoriIzbriši
  7. lijepi noviteti, posebno mi se sviđaju Bourjois tirkizni lak (već 2 ljeta ga gledam i na kraju ne kupim - ne znam zašto, a predivan mi je :/ ), Revlon i nova Loreal sjenila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno si uzmi taj Bourjois, super bi izgledao na tvojim noktima. A ta linija je baš dobra i ima odličnu četkicu.
      Nova L'Oreal sjenila su mrak <3 Ona Infallible na kraju nikad nisam kupila, ali ovih ću sigurno uzeti još. S takvom teksturom se još nisam susrela

      Izbriši
  8. Ajme majko koliko stvari.. koliko novaca :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A dobar dio je već polupotrošen ili čak i potrošen, toliko sam odgađala ovaj post, ujme :D

      Izbriši
  9. Opala sam na guzicu od ove divote!!!Morala sam se vracati par puta na sami pocetak da sta ne propustim:-)Jedva cekam recenzije,sve me zanima...mozda malo vise Loccitane piling,i moze par dojmova o ovim Biobaza dezicima,jer citala sam i losu recenziju,a bas me zanimaju!I,ne znam jel ja nisam nikad vidjela Avon pjenu za ciscenje lica ili je to nov proizvod??Ja sam freak za umivalicama i cistilicama pa jedva cekam tvoje dojmove:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su Biobaza dezići dobri, ali moram ti napomenuti da ja nisam pretjerano zahtjevna što se tiče dezića. Bitno mi je da su roll-on (jer mi sprejevi iz nekog razloga često izazivaju alergiju), da ne iritiraju, da ne ostavljaju tragove na odjeći te da se ne usmrdim. A većinom mi 'polože ispit' što se toga tiče. Ovaj Biobazin koji sada koristim je super što se svega toga tiče, ali i ja sam čula da nekima ne odgovara. Mislim da ga je Ana s Ogledala nahvalila, a Marijana (Beauty chat room) je imala loše iskustvo. Na kraju ispada, kao i uvijek, svaka je od nas različita i ne znaš kako će ti odgovarati dok ne probaš... :D
      Avene pjena nije nov proizvod, viđala sam je i prije ali sada je tek isprobavam. Ja inače najviše volim mlijeka za skidanje šminke, ali evo trenutačno slučajno imam čak dvije pjene. :D I mogu ti reći da ova Avene dobro čisti, nježna je, zasad nemam prigovora :)

      Izbriši
  10. Odgovori
    1. Haha, a buljila sam minutu u tvoj prvi komentar i mislila si, pa koja sad Avon pjena. Imam Avene i Baleu, bit će da sam nešto krivo napisala :D

      Izbriši
  11. oh nikad kraja :) mnogo lijepih stvari, naravno mene uvijek više zanima dekorativa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga Jasmina. :) Znam da si ti ljubiteljica dekorative, ja tvoje new in postove obožavam :)

      Izbriši
  12. Koliki New in!
    Paleta je divna,šteta što nije dobro pigmentirana.
    A cupcake gel i losion izgledaju mnogo dobro. :)
    Moram da priznam da sam malčice ljubomorna haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za paletu, da je pigmentirana kako treba vjerojatno bi mi bila među dražima.
      Ova cupcake kolekcija je nešto novo kod nas, nisam je prije viđala. Kad sam je vidjela u Mulleru morala sam uzeti da isprobam jer u hladnijim mjesecima obožavam proizvode s takvim kolačičastim mirisima! :)

      Izbriši
  13. volim ovakve postove - ima puno stvari, gledam ako muha bez glave hehehe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te, i ja volim takve postove :D

      Izbriši
  14. Super post! Ovu Beauty Uk paletu sam recenzirala nedavno i meni je osima dva-tri sjenila dosta dobro pigmentirana pogotovo s obzirom na cijenu, a već je bila i u jednom postu o favoritima kod mene tako da je jako lajkam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Lara :) Meni se jako sviđaju boje u toj paleti i zato je ipak koristim, a i dobra mi je za neke nježne lookove, ali za sličnu cijenu našla sam puno pigmentiranije palete (recimo Makeup Revolution, doduše one se moraju naručiti). Ali mi je super kako smo sve različite i imamo različita iskustva s istim proizvodima :))

      Izbriši
  15. Koja si ti carica, kad je new in, onda je new in sa stilom :D Baš sam uživala i ne znam što da komentiram od silnih divota :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh da, mogla sam ovo razdijeliti na 3-4 mjesečna new ina, ali ne, mora Saša čekati i na kraju danima pisati jedan golemi new in post :D :D Ali drago mi je da ti se sviđa, ja isto jako volim new in postove na drugim blogovima :)

      Izbriši
  16. Fenomenalan new in post, odavno nisam vidjela bolji i zanimljiviji. Odoh se sad vratiti na pocetak posta, pa laganini sve prostudirati. ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Snow, baš si me razveselila komentarom. :)

      Izbriši
  17. Ja sam se pogubila, ne znam šta da komentiram :))) Jedino šta sam zapamtila je GR Vision ruž koji i ja imam i koji mi je odličan! Aj piši o Rouge Bunny Rouge sjenilima što prije, baš mi treba da se opet napalim na neka sjenila :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može, napisat ću post o RBR sjenilima, ali nemoj me kriviti kad odriješiš kesu! :P Sjenila su fenomenalna. Imaju hrpu odličnih nijansi koje ne možeš baš svugdje naći, odlično se nanose i blendaju, traju... Nemam zamjerke, osim cijene :)
      Ako hoćeš još malo 'eyeshadow porna', trenutačno ti najvolim RBR, Burberry, Inglot i ova nova L'Orealova sjenila <3

      Izbriši
  18. Bome se skupilo toga kod tebe da kada sam došla do kraja više ne znam što sve izdvojiti pa ću zaokružiti kako je sve divno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga Ivana :) Hehe tako je i meni kod tvojih new in postova :P

      Izbriši
  19. mama mia koji new in! ima svega lipoga, uzivaj i sad imas toliko toga za pisati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno, ima tu materijala za puuuno recenzija! :)

      Izbriši
  20. Ovo je doslovno new in gigantskih razmjera :D Mozak mi je zbrejkan od ovolko divotica pa neznam kaj bi rekla...veselim se recenzijama! :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome sam ovaj post pisala i sređivala par dana! :D Drugi put bih ipak mogla i malo manje new inove stavljati, hm :)) U svakom slučaju, bit će puuuno recenzija! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)