srijeda, 24. rujna 2014.

p2mania - ruževi za usne



Kao što znate, prije nekoliko mjeseci bila sam u Berlinu i počastila se jednim lijepim shoppingom. Jedan od brandova koji su najviše privukli moju pažnju jest p2, čiji dvostruki štand možete pronaći u svakom njemačkom dm-u. Zašto, o zašto se u našem dm-u umjesto ove divne dekorative prodaje s.he? Uglavnom, ovo nije bio moj prvi susret s p2 kozmetikom. Prvi proizvod koji sam nabavila bio je upravo jedan ruž. Nakon što mi je prije pola godine prijateljica iz Münchena donijela još dva p2 ruža, a u Berlinu sam odabrala još jedan, mislim da sam ih prikupila i isprobala dovoljno da vam kažem pokoju riječ o njima. :)


 



Odmah na početku odat ću vam da se radi o izvrsnim, a vrlo povoljnim ruževima koji svojom kvalitetom mogu parirati mnogim skupljim ruževima. Uglavnom su kremasti i vrlo ugodni na usnama, no tekstura i svojstva ipak im se pomalo razlikuju ovisno o nijansi. I da, svi su fenomenalno pigmentirani! U jednom sloju usnama daju punu boju koju vidite i u pakiranju.






Pakiranje ovih ruževa izgleda ljepše nego što bismo očekivali od iznimno povoljnih drogerijskih ruževa. Štoviše, ono je i kvalitetno – radi se o čvrstoj plastici srebrne boje s crnim slovima i unutrašnjim dijelom (razlikuje se jedino kod nijanse Island Fever koja je iz ograničene kolekcije), a iako ove ruževe često nosim u torbi, slova se još uvijek nisu počela guliti niti se pakiranje oštetilo.






Moj prvi p2 ruž bio je ljubičanstveni Island Fever. Nažalost, njega više nema u prodaji jer je bio dio ograničene ljetne kolekcije pod nazivom Summer Attack – ova linija ruževa nosila je naziv Tropical Cream Lipstick. Pakiranje je ljepše i luksuznijeg izgleda nego kod ruževa iz redovne linije – boja mu je zlatna s ljubičastim detaljima. Ovo je jedna bogata, moćna, intenzivna ljubičasta nijansa koju, iako je dio ljetne kolekcije, najviše volim nositi tijekom jeseni i zime. Vrlo je trajna na usnama, na poslu stalno nešto grickam, pijem kavu i vodu, ali kad provjerim kako mi ruž izgleda, on je i dalje tu, samo što s vremenom malo izblijedi (ravnomjerno!) i više nema sjaja (koji je na početku dosta prisutan). Ima on i nekoliko mana, ali namjerno ih ignoriram zbog famozne nijanse koju baš i nije lako naći, pogotovo među povoljnim ruževima. Smeta mi to što ima nekakav okus koji mi baš i nije najugodniji. Također, prilično je ljepljiv, rekla bih da mu je tekstura najmanje ugodna od svih koje ću danas predstaviti. I rado bježi s usana na zube. :D Uz ovaj ruž najčešće koristim olovku za usne jer jedini pokazuje blagu tendenciju ka razlijevanju. Uostalom, tamniji ruževi na usnama mi uvijek bolje izgledaju ako su one obrubljene olovkom – dakako, u istoj ili vrlo sličnoj nijansi kao i sam ruž.





Sljedeća tri ruža pripadaju liniji Pure Color Lipstick i dio su redovne ponude. Ruževi iz ove linije nazvani su po poznatim ulicama u različitim svjetskim gradovima, što kao ovisnica o putovanjima smatram odličnom forom. :) Nijedan od tih ruževa ne pokazuje lošije strane koje sam primijetila kod nijanse Island Fever. Svi su kremasti ili čak vrlo kremasti, ugodni na usnama, a postojanost im je prilično dobra za ruževe koje krase tako niska cijena i izrazita kremastost. Ipak, ako jedete ili pijete, blijedjet će, a ubrzo i nestati s usana. Meni ne isušuju usne, ne naglašavaju eventualne ljuskice niti se skupljaju u naborima usana, no nekim se blogericama to znalo događati (s pojedinim nijansama) pa je u svakom slučaju bolje da su vam usne ispilingirane i njegovane balzamom. Ne bježe izvan ruba usana, olovka za usne uz njih nije nužna i ja je često ni ne nosim.


Rodeo Drive lijepi je bež-roskasti nudač, odličan za svaki dan, ali i kao dio dramatičnih večernjih lookova, uz naglašenu šminku na očima. Sviđa mi se kako izgleda na usnama, nije jedan od onih preblijedih, korektorastih ruževa, a ipak je pravi nude. Vrlo je ugodan, hidratantan i kremast, najkremastiji od mojih p2 ruževa. Njegova mi je tekstura najdraža. Čini mi se da Rodeo Drive nikome ne bi mogao isušiti usne. Na početku pruža nešto sjaja, no ubrzo postaje polumat. Vrlo se lako nanosi, zbilja nije zahtjevan i lako ga je nositi.





Place de la Concorde izgledao mi je bolje na fotkama nego uživo. :D Ovo je jedna vrlo svijetla, gotovo mat, hladna roza s kojom moram dobro paziti jer može izgledati prilično cajkasto. Definitivno mi bolje stoji kada sam svjetlija, a preko nje obavezno nosim neko prozirno ili roskasto sjajilo i onda izgleda u redu. Ovaj ruž ne mogu nositi onako bezbrižno, na foru da ga stavim i mirna sam – zahtijeva ponešto kombiniranja i zbog toga ga zapravo najrjeđe nosim. Tekstura mu je, doduše, super, slična je kao kod nijanse Rodeo Drive. Na fotki preko ovog ruža nosim prozirno sjajilo (kao i obično).




Svoj najnoviji primjerak, Market Street, odabrala sam nakon što sam konačno vidjela p2 štand uživo. Boja mu je rozo-koraljno-malinasta, sočna i osvježavajuća, ovih ga dana neprekidno nosim jer predivno „podigne‟ cjelokupni look. Na početku je na usnama sjajan, no taj se sjaj ubrzo izgubi i ruž postaje polumat. Doduše, sloj ruža, a time i sjaj, vrlo se lako može obnoviti bez bojazni da će to izgledati loše ili da će se ruž uvući u nabore usana. Trajniji je od dvojca koji sam prethodno predstavila, no to bih i očekivala s obzirom na nijansu, intenzivniji ruževi uvijek su trajniji od nudača. Nakon nekoliko sati izblijedjet će, no ostavit će blagu boju na usnama, nešto kao nježni stain.




Ruževi su na fotkama svježe naneseni na usne pa se vidi onaj početni sjaj koji se s vremenom izgubi.

Moj je zaključak da su p2 ruževi krasni i kvalitetni, definitivno imaju moju preporuku, samo napominjem da postoje sitne razlike među svojstvima pojedinih nijansi. Zbog toga bi bilo najbolje da, nađete li se pred štandom p2 kozmetike, na ruci isprobate tester nijanse koja vas zanima kako biste mogli ocijeniti teksturu. U svakom slučaju, s obzirom na to da je p2 većini nas nedostupan, bilo bi dobro da pročitate više recenzija različitih nijansi kako biste znali što možete očekivati.






Znate li što je u cijeloj ovoj priči najbolje? To što p2 ruževi koštaju samo 1,95 eura! Na pakiranju nije navedena gramaža, no pročitala sam da se radi o 4,5 grama, a trebali biste ih potrošiti u roku od 24 mjeseca od otvaranja. Nažalost, kao što rekoh, p2 kozmetika dostupna je samo u Njemačkoj. Nekada je bila dostupna i u Austriji, no čujem da to više nije slučaj. 

Imate li iskustva s p2 ruževima ili nekim drugim proizvodima toga branda

Ne zaboravite na darivanje u kojemu možete osvojiti nekoliko p2 proizvoda, među njima i ruž u nijansi Market Street! :)

Broj komentara: 27:

  1. Izgledaju mi divno, pogotovo Rodeo Drive i Place dlC, moje boje :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju predivnih nijansi, mislim da bi svatko mogao naći poneku za sebe. A Rodeo Drive je stvarno krasan, zaljubila sam se u njega čim sam ga swatchnula u dm-u <3

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Stvarno je poseban, rijetko se može naći takva ljubičasta, pogotovo u drogerijama

      Izbriši
  3. Sve pohvale blogu, ali ponajprije pohvale tebi na hrabrosti! Naime, i ja imam strabizam od rođenja i to mi je jedna od najvećih nesigurnosti. Prije par godina sam bila na operaciji i stanje je drastično bolje, ali još uvijek mi je glavni izvor nelagode, posebice ispred fotoobjektiva. Divim ti se na ležernosti, super stav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru, bilo mi je divno ovo pročitati! :) I kod mene je strabizam prisutan od rođenja, prije je bilo puno uočljivije, ali bila sam na dvije operacije i sad se puno manje vidi. Potpuno te razumijem, ja sam godinama imala komplekse u vezi s time, nisam ih se još uvijek baš u potpunosti riješila ali danas jako rijetko pomislim na to. I kad sam započinjala s blogom, mislila sam si - zašto ne bih mogla biti beauty blogerica i objavljivati svoje fotke iako se to ponekad vidi? Mislim da imam puno toga za reći i pokazati, a ako time što radim mogu inspirirati druge cure koje su po nečemu drugačije - i zbog toga nesigurne - da se bave onime što žele i ponosno pogledaju nepoznatu osobu u oči (ili u objektiv :) ), neizmjerno mi je drago zbog toga! :)

      ps. Eh heh, ovdje ipak sama biram slike koje ću objaviti pa je u redu, ali još uvijek se ne volim slikati za dokumente, imam traume! :D Osim kad idem kod jednog provjerenog fotografa za kojeg znam da će me pustiti da se sama namjestim i slikat će me dok ne budem zadovoljna :))
      I da, kamera, tj. snimanje je ipak druga stvar, zbog toga će moji čitatelji vjerojatno zauvijek ostati uskraćeni za moje youtube filmiće! :)) Ali opet, tko zna! ;)

      Izbriši
  4. Ruzevi su divni, a ti si mi preslatka :) Imam par proizvoda od P2 kozmetike (rumenilo, paleticu sjenila) i zadovoljma sam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komplimentu, draga. :) p2 stvarno ima dobre proizvode, drugi put bih baš mogla ugrabiti kakvo rumenilo :)

      Izbriši
  5. ajoooj bas su lijepi, ovaj ljubičasti me podsjeća na Nars- Silvia ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad sam guglala Silviu, na nekim fotkama izgledaju slično ali čini mi se da je Island Fever tamniji i ljubičastiji, Silvia je više rozoljubičasta :) Sad mi se i ta nijansa sviđa! :))

      Izbriši
    2. hehehehe, ruževa nikad dosta :)

      Izbriši
  6. Island Fever je bombastičan. Fenomenalno ti stoji. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Merima. :) Nijansa je stvarno prekrasna i jedinstvena

      Izbriši
  7. Market street moram izdvojiti, osvojio me :D :D Šteta što nisu dostpuni kod nas, mislim da bi se lijepo družili :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Island fever ljubav na prvi pogled..šteta što je limitirana kolekcija.. i ostali su mi također predivni, ali ljubičasti je baš poseban :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Bilo bi super da pripada redovnoj liniji, a još bolje da se može kupiti kod nas :D

      Izbriši
  9. Imam nekoliko p2 komada. Prvi put sam ih kupila prole godine u Palmersu u Austriji ali ih više ne drže.:( Zato sam ovo ljeto zadužila svoje dečke- brata i muža, da mi ih nabave kad su bili u Njemačkoj.( da mi je to bilo vidjeti). Super mi je njihova Ultra rich kremica za kožicu oko noktiju, lakići za nokte pogotovo pjeskići predobri.A udomila sam i par ruževa Kartnerstrasse,Oxford street, Red sqare, Message in the bottle,Via Medici............

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja tu kremicu za kutikule, jako je volim, ali još bolja mi je njihova Apricot cuticule cream, ona je još gušća i baš odlično njeguje kožicu oko noktiju. Pjeskića imam dva i slažem se da su super. Treba svakako iskoristiti priliku kad netko ide u Njemačku i užicati pokoji proizvod :))

      Izbriši
  10. Prelijepi ruževi! Šteta što ih nema kod nas u DM-u

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno su divni i vjerujem da bi se odlično prodavali!

      Izbriši
  11. Imam nekoliko p2 ruževa, a zajednički nam je place de la concorde. :D Mene osobno malo podsjeća na Nicki Minaj (vidi sliku - http://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2014/05/nicki-minaj-at-memorial-day-celebration-at-liquid-pool-and-lounge-in-las-vegas_1.jpg ) hahahahaha . Rodeo Drve izgleda baš super i mislim da ću ga i ja nabaviti. Super post! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha to je to, Nicki Minaj! :D Ja ga, kao što rekoh, mogu nositi samo uz sjajilo i dobro uklopljen ostatak šminke, u protivnom ispadnem cajkača samo takva :D

      Izbriši
  12. sve boje su predivne...nemogu ni jednu izdvojiti

    OdgovoriIzbriši
  13. Imam zasad samo jedan P2 ruž i definitivno me oduševio kvalitetom! Island Fever mi je prekrasan, htjela sam ga nabavit preko jedne cure ali ga više nije bilo za kupit :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta što je bio LE, baš je jedinstvena nijansa

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)