nedjelja, 7. rujna 2014.

Ljeto 2014. – omiljeni dekorativni proizvodi


Moram priznati da nisam od onih koje ljeti zaborave na make up i na moru koriste samo dva ili tri nužna dekorativna proizvoda. Ipak, to ne znači da se šminkam za odlazak na plažu, apsolutno ne – na plaži ne koristim ništa osim kreme sa zaštitnim faktorom i balzama za usne, ali zato su tu večernje šetnje i izlasci, odlasci na večeru i/ili pivu. :) Navečer se našminkam kao što bih to učinila u Zagrebu – full make up look – i uživam u isprobavanju nekih novih kombinacija koje odlično izgledaju na preplanuloj puti. Ljeti se okrećem olovkama za oči u intenzivnim bojama, a ove godine jedna Avonova linija bright olovaka tu je upala kao naručena (zapravo i jest naručena :D ). Vesele nijanse olovaka za oči uglavnom kombiniram s neutralnim sjenilima. Tu su i nezaobilazni bronzeri i shimmeri, proizvodi koje obožavam, ali s kojima tijekom godine ipak moram biti pažljiva, međutim, ljeti si dam oduška i u potpunosti uživam u efektu koji pružaju. Jako volim taj ljetni bronze goddess look. Također, ljeti mi lice zna biti nekoliko nijansi svjetlije od vrata i ostatka tijela, a taj efekt pripisujem tome što lice ipak više trljam i čistim te ga svakoga dana tretiram proizvodima za skidanje šminke. Bronzeri mi pomažu da ujednačim boju lica s bojom ostatka tijela, što je dodatni razlog zbog kojeg su neobilazni u mojoj rutini šminkanja ljeti. 







Na moru sam bila dva tjedna i nosila sam oveći neseser pun šminke. I ponosno mogu reći da sam sve koristila. Svaki komad dekorative koju sam nosila upotrijebila sam barem jednom, no neki su se proizvodi izdvojili kao posebno vrijedni pažnje i zaslužili su da ih češće koristim te da ih na koncu predstavim vama. U prošlom postu pokazala sam vam svoje favorite među kremama za sunčanje i ostalim proizvodima koje sam nosila na plažu, a danas ćete vidjeti i moje dekorativne favorite s ljetovanja. Primijetit ćete da nisam izdvojila nijedan tekući puder, a to je zbog toga što sam prikupila različite testere i marljivo ih trošila. Svi su puderi i BB kreme koje sam tako isprobala bili više ili manje u redu, ali nijedan od njih nije me osvojio. Bili su to Avene Couvrance tekući puder, Nivea Teint Delight, MAC BB krema, Vichy Aera Teint i još neki koje sam već zaboravila.





Kada je riječ o proizvodima za usne, ljeti najviše volim ruževe u žarkim bojama, a upadne tu i kakav zgodan nudač u danima kad mi je šminka na očima intenzivnija. U svakom slučaju, ljeti više volim sjajne ruževe nego njihovu mat braću. Nosila sam 7-8 ruževa, ali najčešće sam posezala za ova četiri potpuno različita ljepotana. Golden Rose ruž u nijansi 53 jedan je od klasika među nijansama toga branda. Divna koraljna nijansa, idealna za ljeto. Kremast je i odlično pigmentiran, a postojanost mu je za svaku pohvalu. Voljela sam ga koristiti uz brončane tonove na očima i licu, on bi dao onaj kick boje mojim ljetnim osunčanim lookovima. Iskoristit ću ovu priliku da vam od srca preporučim Golden Rose ruževe – samo ova linija ima bezbroj predivnih nijansi, a postoji još puno linija s različitim svojstvima, zaista mislim da svatko može pronaći nešto za sebe, i to po vrlo povoljnoj cijeni. Revlon Lip Butter u nijansi Crème Brulée moj je suvenir s Malte koji me prati već treće ljeto. Volim njegovu prekrasnu nude nijansu i sjaj, koristim ga isključivo ljeti jer mi se jako sviđa kako izgleda na meni kada sam tamnija, ali nikako ne volim to što je dozlaboga ljepljiv. Kiko Exotic Shine Lipstick u nijansi Voluptuous Pink (06) objedinjuje najbolje osobine balzama za usne, ruža i sjajila, dolazi u lijepoj koraljno-rozoj nijansi, a nedavno sam mu posvetila i recenziju u kojoj možete pročitati zašto ga volim. Max Factor Colour Elixir Giant Pen Stick u nijansi Designer Blossom jedna je od verzija popularnih chubby, debelih olovaka za usne, a ja sam u posljednjih godinu dana zaista zavoljela takav tip proizvoda. Konkretno, ova mi je olovčica draga jer joj je nijansa vibrantna, prozračna crvena, na usnama je primjetna, no u isto vrijeme i casual. Ovo nije zahtjevna crvena koja traži mirnu ruku, koncentraciju i sexy ili vamp raspoloženje, ovo je crvena koju opušteno možete nositi svaki dan. Opisala bih je kao sočnu i osvježavajuću. 

Evo i swatcheva mojih najdražih ljetnih ruževa:



 

Što se tiče sjenila, odmah vam moram reći da ja sjenila obožavam još od tinejdžerskih dana. Oduvijek sam voljela kombinirati različite nijanse na svojim kapcima, a čak i moj minimalistički look obavezno će uključivati barem jedno neutralno sjenilo. Nikada ih ne nanosim bez baze, ali ovaj put nisam izdvojila nijednu jer sam ih koristila više i u ovom trenutku ne bih izdvojila nijednu – pišem si podsjetnik da bih mogla sastaviti post o proizvodima koje koristim kao bazu za sjenilo. 




Na ovo sam ljetovanje ponijela nekoliko paleta sjenila, a kada je došlo vrijeme da izdvojim one koje sam najviše voljela i koristila, jednostavno nisam mogla odabrati – naime, koristila sam ih sve te ih sve moram i spomenuti. :) Moja najnovija paleta koju sam kupila upravo u Korčuli, Beauty uk posh palette u nijansi Eden, nježna je neutralka, nježnih nijansi i, khm, vrlo, vrlo nježne pigmentacije. Zaista, za pedesetak kuna danas možete kupiti puno bolje, kvalitetnije i pigmentiranije palete sjenila, tu su za početak Make up Academy i Makeup Revolution, a za malo više kuna možete kupiti fenomenalne Sleek palete. Ipak, priznajem da ova paleta sadrži vrlo lijepe nijanse koje sam ja rado koristila u nježnim, neutralnim lookovima te kao prijelazne boje u jačim lookovima. Koristim je i kod mene ima svoju svrhu, no ne bih je ponovno kupila niti je preporučujem. Za razliku od nje, paleta Makeup Revolution Hot Smoked za približno jednaku cijenu nudi izvrsnu pigmentaciju i postojanost te lakoću nanošenja i blendanja, super je izbor za večernje lookove, a uvjerena sam da ću je rado koristiti i tijekom hladnijeg razdoblja. Ovu plavu nijansu koja vam je vjerojatno prva upala u oko naprosto obožavam. Uskoro ćete moći čitati i recenziju ove palete na Lil'Mee's lil'blogu. Clarins Colour Quartet u nijansi Nudes nije nešto što sam namjenski ponijela na ljetovanje, nego je ova mala, praktična paletica u smeđim nijansama neprestano uz mene jer je nosim u torbi za eventualne popravke i dopune svakog looka tijekom dana. Najviše sam koristila najdonju nijansu na slici jer nešto tako zlaćano-bež-shimmerasto nisam imala u ostalim paletama, a divno je izgledalo uklopljeno u ljetne brončane kreacije na licu. NYX Caviar & Bubbles nudi prekrasne neutralne nijanse idealne za svaki dan, ali i za kombiniranje s nekim intenzivnijim nijansama, no za razliku od beauty uk palete, nudi i odličnu pigmentaciju. Vrlo je lako raditi s ovom paletom i ja je rado preporučujem svima koje me pitaju za dobre neutralne palete po povoljnoj cijeni. Kao posljednju, ali ne i najmanje važnu, želim vam pokazati paletu Sleek Original. Obožavam Sleek palete jer su strahovito pigmentirane, na očima izgledaju apsolutno prekrasno, traju i traju, kombinacije nijansi u paletama odlično su složene... Svjesna sam da ovoliko pohvala u jednoj rečenici izgleda pomalo nerealno, ali to je moje iskreno mišljenje o njima, i zbog toga sam iz Londona svojedobno dovukla čak četiri Sleek palete. Neke se nijanse truse, no meni to nimalo ne smeta. Sleek Original sadrži nekoliko intenzivnih nijansi koje ljeti obožavam, tu su plava i zelena, ljubičasta i brončana, rado sam ih kombinirala međusobno i s ostalim (neutralnim) paletama.




Pri uređivanju obrva pomogla su mi dva proizvoda koja sam koristila u kombinaciji. Maybeline Color Tattoo u nijansi Permanent Taupe sam za sebe mojim obrvama daje previše sivu nijansu, ali ih lijepo definira i dovede u red te stvara odličnu podlogu za sjenilo za obrve koje stavljam preko njega. Ovaj proizvod ponekad koristim i kao bazu za sjenilo (tanak sloj preko tankog sloja MAC ili Too Faced baze za sjenilo), jako mi se sviđa to što vidljivo pojačava boju sjenila na kapcima. Pravi je mali multipraktik i uskoro ću ga dokrajčiti, svakako ga kupujem ponovno. Moj putni set sjenila za obrve zove se Catrice Eye Brow Set. Kod kuće sam posljednjih mjeseci opsjednuta Kryolan paletom sjenila za obrve koju sam kupila u Berlinu, ali ona mi je prevelika za putovanja pa tada u upotrebu vraćam ovog malca koji je vrlo praktičan i lako je raditi s njime, a nijanse mi odlično odgovaraju. U ladičici ispod samih sjenila nalazi se minijaturna beskorisna pinceta i još manji kistić/češljić za obrve koji sam u početku s prijezirom otpilila, da bih kasnije na nekom od putovanja zaboravila svoj Essence kist za obrve i, primorana nuždom, naučila raditi s njime i došla do zaključka da je zapravo vrlo upotrebljiv. Obrve sam fiksirala Essence gelom za obrve, ali njega ne smatram dobrim proizvodom pa nije zaslužio moju pažnju u ovom postu.





Avon Glimmerstick Brights već sam spomenula na početku posta – ovo su olovke za oči na izvlačenje u veselim ljetnim nijansama, vrlo su praktične za nanošenje i čudesno su postojane. Imam ih u nijansama Aqua Shock, Turquoise Burst i Purple Punch, recenzija je u pripremi. Maskara koja je svaki dan uljepšavala moje trepavice izvrsna je Max Factor 2000 Calorie Curved Brush. Obećaje volumen i uvijanje trepavica i nimalo ne laže, što ću vam jednoga dana pokazati u recenziji. Volim isprobavati kozmetičke proizvode, pa tako i maskare, no svako toliko vratim se dobroj staroj Max Factor 2000 Calorie ili nekoj od njezinih izvedenica. Avon Precision Glimmer Powder Eyeshadow proizvodi su koje imam već dugo, ali svako toliko zaboravim na njih, onda ih opet izvadim i tako ukrug, a na ovom ljetovanju bili su mi pravi hit. Na fotki su nijanse Pinky Peach, Deep Purple i Bronze, ja ih najviše volim nanositi ispod donjeg kapka, u kombinaciji s olovkom za oči, jer su u toj funkciji ova svilenkasto-praškasta sjenila najpostojanija. Maybelline Instant Age Rewind Eraser u nijansi 01 Light (na mom primjerku piše njemački naziv, ali to je taj proizvod) moj je najdraži korektor. Obožavam njegovu spužvicu za nanošenje, njegovu kremastost, lakoću kojom se blenda, nijansu koja mi savršeno odgovara, njegov prirodan izgled, to što se ne uvlači u linije oko očiju. Koristila sam ga i na okoloočnom području i za prikrivanje prištića i nepravilnosti.








Dolazimo i do shimmerastih pudera, mojih ljetnih miljenika. Dvije prekrasne nijanse Manhattan Glowing Goddess Shimmer Powdera, Moroccan Sun i Pink Paradise, potpuno su me osvojile i već sam ih opjevala u recenziji, svakako je pročitajte jer svoje oduševljenje želim podijeliti sa svima. Ovo pripada mojim najdražim kozmetičkim otkrićima ovoga ljeta. L'Oreal Glam Bronze Sun Radiance Trio u nijansi Blondes imam već nekoliko godina, volim ga jer licu daje divan zlaćani sjaj, postojan je i nije prenapadan. Dakako, svaku od tri nijanse možete koristiti pojedinačno, no ja ih najviše volim pomiješati, iako na taj način ružičasta nijansa nekako biva „progutana‟.








Na kraju ove priče želim vam pokazati bronzere koje sam koristila. Ovdje sam malo varala, nisu baš svi bili u redovitoj upotrebi – konkurencija je jednostavno bila velika i bilo je nemoguće da svi dobiju jednaku količinu ljubavi od mene, ali svi su vrijedni pažnje te ću napisati pokoju riječ o njima. p2 Catch the Glow Essential Bronzer u nijansi 020 Pure Instinct u pakiranju izgleda pomalo shimmerasto i crvenkasto, no na licu je to jedan fini smeđi bronzer, gotovo mat, samo uz pokoju sjajnu česticu, koji prekrasno naglašava preplanulost. Jednostavno se nanosi, lako se blenda, decentan je i mislim da bi bio dobar za početnice. Nažalost, nedostupan nam je na nekoliko načina – p2 kozmetika nije dostupna u Hrvatskoj i susjednim zemljama, a osim toga, ovaj bronzer pripada ograničenoj ljetnoj kolekciji. Beauty uk matte bronzer – No. 2 dark zaista je mat i zaista je taman, ne znam što ću o njemu misliti kad se vrati moj zimski bijeli ten, ali sada mi odlično odgovara. Ovo je tamnosmeđa nijansa, ali hladnija, s primjesom taupe, ovaj proizvod bez ikakvih problema mogu koristiti za konturiranje. Za razliku od nekih drugih proizvoda s ove fotke, ovaj je bronzer dostupan (u Kozmu), a i povoljan, te postoji i barem jedna svjetlija nijansa. Avon Glow Illuminating Bronzer Duo – Medium Bronze osim toplog smeđeg bronzera sadrži i highlighter. Nisam mogla odoljeti ovom malenom, tankom, praktičnom pakiranju i divnoj reljefnoj površini inspiriranoj nanosima pijeska. Zaista, ovaj je proizvod višestruko praktičan. U slučaju manjka mjesta u koferu, od proizvoda s ove slike ponijela bih samo njega jer zauzima najmanje mjesta, a u jednom pakiranju nosim dva proizvoda, od kojih oba lijepo izgledaju na licu. Bronzer je tople smeđe boje, sadrži mrvičak sjaja i smatram da je puno bolji izbor za naglašavanje preplanulosti nego za konturiranje, a highlighter je lijepe, svijetle bež boje i odabranim točkama (u mom slučaju jagodicama) daje finu, umjerenu dozu sjaja. Misslyn Terracotta Powder u nijansi Sahara dio je jedne starije kolekcije i više se ne može nabaviti. Svjetliji je od ostalih bronzera koje imam te ga ljeti koristim kao puder u kamenu, preko cijelog lica. Ima crvenkasto-roskastu notu pa sam s njime uvijek oprezna, ali u kombinaciji s bronzerom ljeti ga mogu nositi. Bila sam uvjerena da se ovaj proizvod preko noći samoobnavlja – naime, ovog sam ga ljeta puno koristila, i to preko cijelog lica, a nikako da mu dotaknem dno. Ipak, to se neki dan konačno dogodilo. S druge strane, Aura Sunkiss Bronzer u nijansi Sunset Brown proizvod je kojem pak nikada neću dotaknuti dno jer je ogroman. :) Iako tamnoj, ljetnoj verziji mene odgovara, ima dvije mane zbog kojih ga ne bih preporučila početnicama i curama koje traže nešto jednostavno i praktično. Za početak, pomalo je crvenkast, terracotast – ništa strašno, ja ga sada kad sam tamnija mogu iznijeti i uklopljen u neki brončani look izgleda dobro, ali mislim da svjetlijim curama ne bi odgovarao. Druga stvar, na swatchu ćete vidjeti da se u njemu nalaze poveće zlatne čestice. Zapravo je velik dio površine bronzera na početku bio prekriven slojem zlatnih čestica, no nakon dva-tri korištenja taj sloj u potpunosti nestaje, a ostaje terracota nijansa s pokojom zlatnom česticom koja baš i nije sitna. Vjerujte mi, na licu to izgleda puno prirodnije nego na swatchu na mom prstu, no bez obzira na to smatram da na tržištu ima ljepših bronzera. Uostalom, u Hrvatskoj ionako nemamo Auru, što je šteta jer se u asortimanu toga branda može naći dosta zanimljivih proizvoda. Yammay Beauty Bronzing Powder u nijansi 02 dio je moje kolekcije zbog toga što očito padam na taj pješčani reljef, a i iznenadilo me što Yammay u ponudi ima ponešto dekorativne kozmetike. Pa sam tako uz jedan badić, koji sam ove godine obožavala i neprestano nosila, kupila i ovaj bronzer. Sviđa mi se njegova smeđa nijansa, nije crvenkast, ne vuče na narančasto. Lijepo se blenda. Ovaj je proizvod za mene ugodno iznenađenje.

Evo i swatcheva svih bronzera koje sam spomenula:






Što kažete na moje ljetne dekorativne favorite? Dijelimo li koji? Šminkate li se tijekom ljetnih mjeseci i kakve lookove tada volite? :)

Broj komentara: 20:

  1. Meni su palete nekako najviše zapele za oko,divne su :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja uvijek padnem na palete sjenila, koliko god da ih imam, uvijek me još neka kombinacija nijansi privuče <3 Od ovih bih stvarno preporučila sve osim beauty uk :)

      Izbriši
  2. Auuuuu, koliko bronzera na okupu :) Ja se preko godišnjeg uistinu minimalno šminkam, ali me zato otkada sam se vratila u Zg uhvatila volja opet pa sad opet uživam u trackanju. Izgleda da mi je promaknula recenzija ovog ružičastog Kiko ljepotana, idem je čitat iz ovih stopa! E da, i ova Sleek paleta mi divno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi da, na more uvijek nosim puno bronzera, to je razdoblje u kojem ih najviše koristim i ne mogu im odoljeti. :) Kiko je fenomenalan, ne samo bojom nego i svojstvima, tako je divno balzamast, milina. A Sleek palete uvijek divno izgledaju, baš puno koristim ove četiri koje imam, u svakoj se nađu barem 2-3 posebne nijanse koje ne možeš baš kod svakog branda naći <3

      Izbriši
  3. Ja takodjer obozavam nositi jarke nijanse ruzeva ljeti. Izgledaju tako dobro uz preplanulu put. A bez bronzera nikud :D !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se nas dvije ljeti slično šminkamo! :)

      Izbriši
  4. Baš mi je drago čuti kad netko kaže da nosi full makeup i ljeti jer obično svi briju na lagan makeup, bez puder, bez obvog, bez onog... kako bi koža disala...ahh :DD

    Meni je cijela ova postava divna i definitivno bih ti čopila koji bronzer :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što ti se sviđa moj izbor, Mell, baš sam nedavno u tvom postu pročitala da se i ti ljeti voliš šminkati i baš sam tada pomislila - jeij, ima nas još! :)

      Izbriši
  5. Divnih stvarcica kod tebe,vidim i Manhattan bronzere koje dijelimo(zahvaljujuci tebi)!!!Ja i nisam bas od nekog velikog sminkanja preko ljeta,ali zato nadoknadim ostatak godine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelda da su super Manhattan bronzeri/shimmeri/što već jesu? Pink Paradise ću nositi tijekom cijele godine, a možda uklopim i Moroccan Sun. :)
      Šminkale se ljeti ili ne, bilo bi super da nam je ljeto potrajalo malo duže, ali eto... :)

      Izbriši
  6. Super proizvodi..neke i sama koristim, a od njih je i meni ovaj maybelline korektor super. Palete su ti predivne i meni se možda najviše sviđa nyx paleta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što ti se moj izbor sviđa. :) Maybelline je zakon, mnogima je upravo taj korektor najdraži, i ja sam ga isprobala zbog blogerskih preporuka i eto, ostala sam oduševljena. <3
      NYX je odlična paleta, nijanse su jako nosive, blenda se kao san, cijena nije visoka... Po meni je ona najbolja među povoljnijim neutralkama!

      Izbriši
  7. Koliko predivnih stvari, a najviše su mi za oko zapela Avon sjenila i predivni shimmeri. Totalno sam poludila za šljokama i shimmerom, pogotovo u brončanim nijansama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljeto je pravo vrijeme za shimmer ludilo! :D A ova Avon sjenila su meni stvarno super stvar kad ih koristim ovako kako sam napisala - ispod donjeg kapka. Na gornjem kapku sam ih probala samo par puta, jako davno, i pomalo su se nakupljala u pregibu pa sam odustala od toga. Ali nisam sigurna ima li ih uopće još u ponudi :)

      Izbriši
  8. Joj koji divan osjećaj vidjeti ovoliko makeupa na jednom mjestu <3<3<3 Loreal trio želim već dugoo. I sad je bio popust 40% u Kozmu, ali naravno u mom malom Kozmu njega nema:( Ali dočepat ću se ja njega:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uzmi ga ako budeš u prilici, nenormalno se sporo troši, a prekrasno izgleda na licu. Zlaćano <3

      Izbriši
  9. super je što si sve ovo koristila i po ljeti :)
    sviđa mi se May Factor olovka za usne :)
    i sama imam i volim Maybelline Permanent Taupe sjenilo, ali ga koristim baš za oči, samo nekad za obrve :)
    velika mi je želja doći do Maybelline Anti age korektora <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Te Max Factorice su baš super zato što su tako jednostavne za upotrebu, ono, ni brige ni pameti :D Kad stavljam pigmentirane ruževe, pa i druge chubby olovke u intenzivnijim bojama, moram biti pažljiva, a s ovom to nije potrebno. I još je dugotrajna na usnama :)
      Maybelline Permanent Taupe svi vole, čini mi se, i može se koristiti za razne stvari, to mi je odlično!

      Izbriši
  10. Imam ovakvu Avon olovku i tako je postojana da nisam mogla vjerovati. A samo sam ju onako bezveze naručila. Definitivno puno pogodak i cijena je vrlo povoljna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjet ćeš kad napišem recenziju, išla sam swatchati te olovke na ruci i nešto kasnije perem ruke, onako kao i obično, sapunom i vodom... Kad ono malo kasnije pogledam ja, NIŠTA se nije skinulo! Te olovke ne mrdaju! :D A takve su i na kapcima, stvarno traju koliko god treba, idealne su za ljeto, znoj i vrućina im ništa ne mogu :)) Drago mi je pročitati da si i ti zadovoljna! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)