utorak, 23. rujna 2014.

Instant crushes #1



Za prošlu nedjelju zapisala sam si puno obaveza i „obaveza‟, stvari koje sam željela obaviti, a između ostaloga bio je tu i, recimo to tako, Sašin spa tretman – dio dana kada si priuštim piling lica te stavim masku, zatim se duuuugo izležavam u kadi, perem kosu, lakiram nokte... Planirano odvojeno vrijeme za beauty rituale. :) Igrom slučaja, tijekom svog sinoćnjeg „tretmana‟ isprobala sam dosta novih proizvoda i promatrala njihova svojstva i djelovanje. Kasno navečer shvatila sam da se dogodilo nekoliko stvari istodobno: lice mi je izgledalo, hm... neću reći bolje nego ikad, no zaista dugo vremena nije bilo toliko glatko, koža je bila nevjerojatno meka, sjajna, elastična, hidratizirana i nahranjena. Koža tijela bila je toliko glatka i meka da bih se usudila reći da su mi se kriteriji za pilinge, tuširalice i mazalice instantno povisili za dva koplja, a kosa mi je također nakon pranja ispala odlično, kovrče su bile definirane i lijepe, a dobar izgled potrajao je i danas. Mislim da mi se te tri stvari nikada dosad nisu dogodile odjednom! Odmah sam poželjela podijeliti svoj doživljaj s vama jer neki od proizvoda koje sam koristila tijekom svoje spa večeri zaslužni su za ovo postignuće. Tako sam dobila ideju da vam povremeno predstavim proizvode koji su me odmah osvojili, ili pak neke koji su se u određenom razdoblju posebno istaknuli. Trenutačni favoriti, hitovi tjedna ili pak mjeseca, proizvodi koje ovih dana obožavam iliti moji instant crushes. Danas je to isključivo preparativa (zbog sinoćnjeg iskustva ruka mi je instinktivno posegnula za tim proizvodima), ali u budućnosti u ovoj rubrici možete očekivati svašta. :) 







Apivita Express Beauty hranjiva i regenerativna maska s mrkvom zaista se pokazala hranjivom i regenerativnom, a i hidratantnom. Ova maska za lice dolazi u mini pakiranju koje sadrži dvije vrećice, a u svakoj od njih ima dovoljno proizvoda za jednu do dvije upotrebe – ja sam ovaj put upotrijebila malo više od pola. Očekivala bih neku mrkvastu, narančastu masku, ali ona je nježno žućkasta. Koža moga lica nakon upotrebe bila je predivna, glatka i meka, maska mi je pružila baš ono što na njoj piše – express beauty. Prije nje upotrijebila sam piling koji ću spomenuti nešto kasnije, kombinacija ova dva proizvoda učinila je čudo za moju kožu, a ja moram priznati i da sam se tijekom ljeta ulijenila što se tiče korištenja maski i pilinga, tako da sam sada gotovo čula svoju kožu kako viče YES! YESSSS! :D

Himalaya Herbals Gentle Exfoliating Apricot Scrub – nježni piling za lice od marelice ja i ne bih nazvala toliko nježnim, tj. to mu nije primarna osobina, ima i nježnijih pilinga. Ipak, ovaj je ugodan, a učinkovit, nije od onih kremastih pilinga u kojima jedva osjetite zrnca – sadrži mljevene koštice marelice koje učinkovito čiste kožu, zaista ih osjetite, ali nisu previše grube i piling ne iritira kožu niti je isušuje. Piling sadrži i ulje pšeničnih klica koje održava prirodnu vlažnost kože te divlju jabuku koja hrani kožu, no da ja ne meljem previše o sastojcima o kojima zapravo ne znam previše, usredotočit ću se na učinak – koža mi je nakon upotrebe bila čista i sjajna, izgledala je zdravo i svježe i spremno je prihvatila sljedeći korak njege – masku za lice. Imam cijelu tubicu ovog pilinga i strašno se veselim daljnjem korištenju!

Keune Keratine Curl Shampoo – šampon za kovrčavu kosu proizvod je od kojeg nisam očekivala puno. Šampon ko šampon, please, nemoj mi zapetljati kosu i bit ćeš dobar. Kako mi se ovih dana pojavila prhut, dvojila sam između ovog šampona i Eucerinovog šampona protiv prhuti, na kraju sam se odlučila za Keune i baš me iznenadilo to što mi je nakon pranja vlasište bilo u odličnom stanju, a od prhuti ni traga. Nije stanje takvo nakon svakog šampona koji nije baš namijenjen za rješavanje tog problema. Ovaj šampon nimalo mi ne zapetlja kosu, ima fini voćni miris (koji se, ipak, ne zadržava na kosi kao kod Aussie šampona), potrebno ga je zaista malo i dugo će mi trajati. A pakiranje izgleda odlično, ovako neobično i okruglo. :) 

Keune Keratine Curl Conditioner – hidratantni regenerator za kovrčavu kosu. Prvo sam mislila da ću ga samo kuditi, naime, začudilo me to što je za moju kosu potrebna zbilja izdašna količina ovog regeneratora. Stavila sam onoliko koliko mi se činilo dovoljnim, pa još malo, pa još malo. Okej, meni inače treba dosta regeneratora, ali ovo je stvarno previše – minus za ultrabrzo trošenje. Ipak, nakon upotrebe spomenutog šampona i ovog regeneratora, vrlo sam uspješno raščešljala svoju dugu, suhu, kovrčavu, zapetljanu kosu (mogu to zahvaliti i svojoj novoj Hello Beauty četki), a najviše od svega začudilo me to što je kosa nakon pranja izgledala ODLIČNO bez puno truda. Kosu nikada ne feniram, sušim je prirodno. I ovisno o šamponu i regeneratoru ili maski, zna ispasti svakako. Često je trebam spašavati leave-in regeneratorima, uljima i sličnim sredstvima. Dakako, dodatna njega uvijek dobro dođe, i sada sam stavila malo Gliss spreja, ali onako reda radi jer naizgled to i nije bilo potrebno. Kovrče su bile na svom mjestu, kosa je lijepo uokvirila lice, nigdje nije podivljala. Tako je bilo i sljedećeg jutra. Izvrstan instant efekt, zapisujem si ovu kombinaciju – Keune Keratin Curl šampon i regenerator – kao sigurno rješenje kada želim da mi kosa izgleda lijepo, zdravo i prirodno.

Na tanjuriću se nalaze komadići nečega što je nekada bio veliki, ponosni sapun by Sapunerija Rustika – Perfect Day. Oduševio me svojim mirisom i izgledom, njegova je prošaranost još uvijek vidljiva na ovim malenim ostacima. :) Koristila sam ga za tijelo i ruke, izvrstan je, sadrži eterično ulje kadulje i naranče i ja taj miris zbilja nadaleko osjetim i strašno mi paše. Uzmite u obzir činjenicu da moje osjetilo njuha baš i nije istančano, osjetim proizvode dok ih koristim, parfeme dok ih špricam (ali ne i satima kasnije), tuširalice i mazalice osjećam dok ih koristim ili ih stavim pod nos. Mirise sapuna rijetko doživljavam, ali ovaj... ovaj... Svaka mu čast! Jučer je dao ostavio dušu (i raspolovio tijelo :D ) prilikom pranja kistova. Jap, isprobala sam sapune Sapunerije Rustike za pranje kistova i oduševljena sam. Sviđa mi se što im je površina velika, dobro se pjene i zaista dobro i brzo operu moje kistove. Ovdje moram odati počast još jednom sapunu Sapunerije Rustike, Immortelle, koji sam potrošila, no svejedno ću ga spomenuti. Miris ovog sapuna od smilja nije me toliko opčinio (osjetila sam ga, no nisam ga previše doživljavala), ali učinkovitost prilikom pranja mojih kistova bila mu je nenadmašna. Pranje kistova pružilo mi je odličnu priliku da usporedim učinkovitost ovih sapuna, a posebno me fasciniralo kako je Immortelle brzo oprao čak i najgušće kistove za tekući puder s kojima uvijek imam problema. I da, kistovi mi nikada nisu bili toliko meki kao nakon pranja ovim sapunima (opet, posebno se istaknuo Immortelle). 

L'Occitane Aromachologie revitalizirajući piling za tijelo – kada bi pilinzi imali osjećaje, svi bi zamrzili ovaj piling jer nakon njega više nijedan nema šanse! :D Dosad bi me poneki piling za tijelo znao oduševiti svojom finom kremastom teksturom, sitnim gustim zrncima koja su odlično radila svoj posao, lijepim mirisom ili pak solidnom njegom – ali ni od jednog pilinga nisam doživjela njegu kakvu ovo čudo pruža. Ni blizu. Tekstura mu je odlična, vrlo gusta, sadrži zrnca različitih veličina – kristaliće šećera – i zaista dobro riba, ali nije grub niti su kristalići oštri i neugodni. Bogat je njegujućim uljima, a to sam znala i osjetila i prije nego što sam pogledala sastav i pročitala nešto o njemu. Nakon tuširanja i pilingiranja započela sam s uobičajenim mazanjem losionom, no odmah sam shvatila da mi losion ovaj put zaista, ali zaista ne treba. Imam normalnu kožu tijela, uglavnom nije suha (osim ponekad zimi ili kad joj dođe), ali već godinama nije bila ovako glatka i fina. Zapravo sam pomalo i zaboravila da može biti takva, a kad je i bila toliko divna, za to nikada nije bio zaslužan neki piling nego dobra hidratantna ili hranjiva mazalica. Kažem vam, kriteriji su mi se naglo povisili. :) Skup je, da, 236 kn za piling jest puno, ali ako se želite počastiti, vjerujte mi da s ovim proizvodom nećete pogriješiti. Pakiranje i način otvaranja naprosto su genijalni, ali o tome ćete čitati u recenziji. :)


Neke od ovih proizvoda dobila sam od proizvođača ili uvoznika (u new in postovima uvijek napišem porijeklo svakog proizvoda), ali vjerujte mi da su moji dojmovi o svima njima iskreni. Većina današnjih zvijezda dobit će svoju recenziju, no jednostavno sam osjetila potrebu da vam već sada napišem ponešto o njima. Moj slučajni izbor nekolicine proizvoda tijekom jedne večeri tako se dobro poklopio i doveo je do tako dobrih rezultata da me inspirirao za novu rubriku. A već je bilo i vrijeme da na blog uvedem neki oblik rubrike s favoritima, zar ne? :)

Jeste li isprobali neki od ovih proizvoda? Koje vi proizvode volite ovih dana? 
I svakako mi napišite koji je vaš najdraži piling za tijelo. :)

Broj komentara: 10:

  1. Himalaya proizvode moram probati jer su dosta hvaljeni, dok si Loccitane piling opisala tako dobro da bi ga ovog trena probala :D Također mislim da je vrijeme i da ja sebi priuštim sličnu večer :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je moj prvi Himalaya Herbals proizvod, zapravo sam ga već odavno dobila uz neku kupnju na forumu. Nisam puno očekivala, ali ispao je odličan! :)
      Ah L'Occitane, L'Occitane, uvijek sam voljela taj brand, a u zadnje vrijeme sve više i više. Što god probam, ispadne fenomenalno. Ovaj piling je toliko dobar da nemam riječi, rezultat na koži nakon korištenja ono je što ga izdvaja od svih ostalih pilinga koje sam u životu probala :)

      Izbriši
    2. Onda će biti red iskeširati 240 kn :D

      Izbriši
    3. :)) jedva čekam tvoje dojmove!

      Izbriši
  2. Oooodlicna ideja za post :) jako mi se svida!
    a ovo 'yes, yes' za kozu dobro znam kako je hahaha :D locitanne piling zvuci jebeno!! moj najdrazi piling je zapravo onaj garnier novi sa 4 ulja i sapunotekin (isto nahrani kozu i netreba se opce mazati poslije) . spa rituali su zakon :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se ideja sviđa :) I ja volim čitati o tuđim favoritima i trenutačnim hitovima pa je red da i ja ponekad podijelim svoje! :)
      Taj Garnier piling sam isto kupila, moram ga isprobati. Spa rituali <3 posebno kad imam vremena pa mogu stvarno uživati u svakom dijelu <3

      Izbriši
  3. Totalno si me sada zapalila sa Apivita Express Beauty maskom i L'occitane pilingom jer mi je to omiljeni brend i mislim da ću ga već ovaj tjedan kupiti iako sam na nekom režimu da ne pretjerujem sa kupovinom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš biti zadovoljna kao i ja :) Ja sam već sada uvjerena da ću ponoviti kupnju L'Occitane pilinga, a što se tiče Apivitinih maski, namjeravam ih redom istražiti :)

      Izbriši
  4. Odlična mi je nova rubrika :D Apivitu obožavam kao brend i puno toga sam isprobala, ali nikako da probam njihove maske, ali moram to uskoro promijeniti :D Afrodita piling mi je za sada odličan piling za hladnije dane :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Mona, baš mi je drago da ti se nova rubrika sviđa! :) Ja zapravo i nisam isprobala puno Apivitinih proizvoda, imala sam i obožavala pjenu za umivanje, a sad isprobavam maske za lice i balzam za usne. Bilo je tu i testera kremica i seruma, mislim da bi mi krema Aqua Vita bila super, a jedva čekam da isprobam plavi i zeleni serum! Uglavnom, sve s čime se susretnem ispadne odlično! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)