utorak, 9. rujna 2014.

Eucerin AQUAporin Active – lagana hidratantna krema za lice i bogati intenzivni losion za tijelo


Eucerinova linija AQUAporin Active na tržištu se pojavila prije nekoliko godina, a ja sam već unaprijed, zbog naziva linije i izgleda pakiranja, dobila dojam da će mi se svidjeti. Volim proizvode namijenjene hidrataciji kože i velika je šansa da ću se prilikom prvog susreta s brandom odlučiti upravo za isprobavanje hidratantnih krema za lice. Proizvodi o kojima vam danas pišem, doduše, nisu prvi iz Eucerinovog asortimana s kojima sam se susrela. Isprobala sam hidratantne kreme iz starije linije, koja se više ne proizvodi, izvrstan šampon protiv prhuti, sredstva za čišćenje lica te poneki losion za tijelo. Ali ova me linija dugo privlačila jer vjerujem Eucerinu i nisam ni sumnjala da će unaprijeđena linija za hidrataciju biti odlična.

U liniji AQUAporin Active možete izabrati između tri hidratantne kreme za licelagane kreme za normalnu do mješovitu kožu, bogate kreme za suhu i osjetljivu kožu te SPF 15+ UVA kreme za sve tipove kože koja pruža UV zaštitu. Tu su i hidratantna krema za zaštitu područja oko očiju (koju sam svojedobno imala i bila sam zadovoljna hidratacijom koju pruža), osvježavajući gel za tuširanje (koji bih voljela isprobati) i bogati intenzivni losion za tijelo. Svi proizvodi dolaze u ambalaži koja odražava prepoznatljiv Eucerinov stil, bijele tubice i bočice obilježene su plavim detaljima, što me odmah asocira na čistoću i hidrataciju te nekako ulijeva povjerenje. Volim kad su pakiranja proizvoda namijenjenih hidrataciji u plavoj boji ili s plavim detaljima, plava boja u ovom kontekstu podcrtava očekivanu hidrataciju, priziva slike vode, kupanja, osvježenja.

Prije nekoliko mjeseci kupila sam laganu hidratantnu kremu za normalnu do mješovitu kožu, a uz nju sam kao poklon dobila putno pakiranje bogatog intenzivnog losiona za tijelo. Odmah vam mogu reći da su mi se oba proizvoda zaista svidjela te sam im odlučila posvetiti post prije nego što ih iscijedim do posljednje kapljice. Bila bi šteta da tako dobre proizvode samo kratko spomenem u postu o potrošenim proizvodima. :)






Eucerin AQUAporin Active lagana (light) hidratantna krema za normalnu do mješovitu kožu, prema riječima proizvođača (preuzeto s Eucerinove web stranice), osvježavajuća je hidratantna krema za lice koja pruža intenzivnu, trenutnu i dugotrajnu hidrataciju. Da bi bila zdrava, koži je potrebna voda. Ne radi se samo o količini vode, već o tome koliko je učinkovito raspoređena, što je bitno kada je riječ o osiguravanju dovoljne hidratacije kože. Eucerin AQUAporin ACTIVE lagana hidratantna krema podržava prirodnu mrežu hidratacije kože kako bi joj pružila potrebnu vlažnost.

Eucerin AQUAporin ACTIVE lagana hidratantna krema inspirirana je otkrićem akvaporina, nagrađenim Nobelovom nagradom. Akvaporini su kanali koji kontroliraju prijenos vode od stanice do stanice. Formula sadrži gluko-glicerol za koji je znanstveno dokazano da potiče nastanak akvaporina, čime se poboljšava prijenos molekula vode u koži. 

Eucerin AQUAporin ACTIVE lagana hidratantna krema pogodna je za normalnu i mješovitu kožu, uključujući i osjetljivu kožu, a njezina brzoupijajuća formula čini je idealnom podlogom za šminku. Koža izgleda sjajno i zdravo, a na dodir je meka, podatna i svježa. Takva i ostaje tijekom vremena.

U mom slučaju ova je krema u potpunosti ispunila obećanja proizvođača. Jedna je od najboljih i najugodnijih hidratantnih krema koje sam koristila. Bijele je boje, vrlo blagog mirisa koji se gotovo i ne osjeti (ja ga više ne osjećam, Chaky kaže da osjeti nešto malo :) ), lagana je, ali ne fluidna, divne vlažno/kremaste teksture koja se vrlo lako razmazuje. Koristila sam je kao dnevnu kremu, a posebno sam je voljela kao podlogu za šminku jer se brzo upija (potrebno joj je tek par minuta) i pruža zaista savršenu podlogu, odlično je surađivala sa svakim od mojih tekućih pudera. Osjećaj nakon nanošenja ove kreme vrlo je ugodan, istoga trena pruža hidrataciju, i taj se osjećaj na koži zadržava prilično dugo. Nikada nisam osjetila nikakvo peckanje, zatezanje niti bilo kakav negativan efekt. Moja je koža mješovita, ponekad prolazi razdoblja dehidriranosti, i uvijek voli lagane hidratantne kreme, dok mi bogate znaju biti preteške. Nije uvijek lako pronaći laganu hidratantnu kremu koja će zaista dobro hidratizirati kožu, koja će mi biti dovoljna i pružiti koži taj nepogrešivo ugodan osjećaj optimalne vlažnosti. E pa ova je krema to uspjela. Koža je nakon nanošenja meka, glatka, blistava i vidljivo osvježena. Tijekom dana nema zatezanja. Nije mi izazvala prištiće niti iritacije. O dugoročnim pozitivnim učincima teško mi je govoriti jer ovo nije jedina krema koju sam posljednjih mjeseci koristila. Ovoga sam ljeta dosta putovala i eksperimentirala s raznim kremama – testerima, ali kad sam bila kod kuće, ujutro sam najčešće nanosila upravo ovu kremu i koža mi je u tim razdobljima izgledala najbolje i najzdravije. Proizvođač naglašava da ova krema nije komedogena te da je pogodna za osjetljivu kožu. Mislim da bi se svidjela svima s mješovitom kožom koji traže laganu, ali učinkovitu hidratantnu kremu. Napominjem da ona nije hranjiva, ne sadrži vitamine, ne matira (ali i ne masti), ne djeluje na prištiće – hidratacija je njezin adut i efekt. Hidratacija i totalno rasturanje u funkciji podloge za šminku. :)

Eucerin AQUAporin Active lagana hidratantna krema dolazi u mekoj tubici od 40 ml. Šteta, to je nešto manje od prosjeka, obično kreme za lice dolaze u pakiranju od 50 ml. Također, čini mi se da sam je prilično brzo potrošila, pogotovo kad uzmem u obzir da je nisam koristila svaki dan. Bez obzira na to, svakako ću je ponovno kupiti kad potrošim zalihe. Zaslužila je status kreme kojoj ću se vraćati. Rok trajanja ove kreme iznosi 12 mjeseci, cijena joj je oko 125 kn, a možete je kupiti u ljekarnama i dm-ovim poslovnicama koje imaju ljekarnički dio. 






Sastav:
Aqua, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Dicaprylyl Carbonate, Distarch Phosphate, Glyceryl Stearate Citrate, C12-15 Alkyl Benzoate, Dimethicone, Myristyl Myristate, Octyldodecanol, Cetearyl Alcohol, Butylene Glycol, Carbomer, Sodium Polyacrylate, Alcohol Denat, Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol, Parfum



Eucerin AQUAporin Active bogati intenzivni losion za tijelo namijenjen je normalnoj do mješovitoj koži, kojoj pruža intenzivnu, trenutnu i dugotrajnu hidrataciju. Istaknuta svojstva, priča o sastojcima te način na koji pruža hidrataciju isti su kao kod lagane hidratantne kreme za lice. Losion je pogodan za suhu kožu, uključujući i osjetljivu kožu. Proizvođač tvrdi da koža nakon nanošenja izgleda sjajno i zdravo, a na dodir je meka, podatna i svježa te takva ostaje i tijekom vremena.

Pakiranje koje sam dobila uz laganu hidratantnu kremu sadrži 75 ml, što je meni bilo dovoljno za otprilike četiri korištenja, no u originalnom pakiranju dobit ćete čak 400 ml, a cijena mu je oko 132 kn. Rok trajanja nije naveden na ovom malom pakiranju. Miris ovog losiona blag je i nezamjetan. Iako se uvijek nakačim na neke mirisne mazalice, mislim da bismo svi uvijek trebali imati poneki bezmirisni hidratantni losion za tijelo. Fora je s ovom stvarčicom u tome što koži zaista pruža hidrataciju i osvježenje, ali se brzo upija i već nakon nekoliko minuta možete se obući. Obično mazalice pripadaju jednom od dva tipa – ili su brzoupijajuće, ali nedovoljno hidratantne, ili pružaju bolju hidrataciju i njegu, ali potrebno je čekati neko vrijeme da se upiju. Ova me pak zadovoljava u obje kategorije – plus za hidrataciju, plus za upijanje. Još jedan plus za fenomenalno razmazivanje, bez ikakvih bijelih tragova na koži. Kao i krema za lice, ovaj losion pruža ugodan osjećaj na koži i trenutno osvježenje, kao u reklamama u kojima se nakon mazanja hidratantnom kremom osjećate kao da ste u nekom spa bazenu. :) Međutim, nikako ne bih rekla da je bogat kao što mu ime tvrdi. Taj epitet ipak zaslužuju gušći losioni i maslaci za tijelo. Nisam sigurna bi li vlasnicama vrlo suhe kože bio dovoljan, no mojoj koži pružio je odličnu hidrataciju. Napominjem da moja koža tijela nije previše suha i zahtjevna, ali nakon ljetovanja, baš u razdoblju kada sam koristila ovaj losion, noge su mi se prilično perutale i pružio je potrebno olakšanje. Sigurno se vraćam po veliko pakiranje jer želim i dalje uživati u ovom hidratantnom losionu.






Sastav:
Aqua, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Dicaprylyl Ether, Alcohol Denat, Glyceryl Stearate SE, Isopropyl Palmitate, Nylon-12, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Butyrospermum Parkii Butter, Sodium Carbomer, Sodium Cetearyl Sulfate, Phenoxyethanol, Parfum







Na kraju mogu zaključiti da oba ova proizvoda smatram izvrsnima. I krema za lice i losion za tijelo ispunili su moja očekivanja, odličan su izbor za hidrataciju, imaju moju preporuku, a i sama ću ih ponovno kupiti kad potrošim zalihe koje trenutačno imam. :)
Jeste li isprobale neki od proizvoda iz linije Eucerin AQUAporin Active? Pazite li na redovito hidratiziranje lica i tijela? Koje hidratantne proizvode volite?

Broj komentara: 14:

  1. Ovu kremu za lice jako, jako volim, Bolja mi je od rich verzije, na neku foru bolje hidratizira. Sad koristim istu ali sa spf 15 i isto je dobra. Jedino za tijelo nisam probala ovaj losion

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago čuti da se i tebi sviđa. :) Ozbiljno, bolje hidratizira od rich? Ja sam se bojala da bi mi rich mogla biti i preteška. U svakom slučaju, drago mi je što sam kupila ovu jer je zaista genijalna <3

      Izbriši
  2. Super recenzija :). Do sada nisam probala Eucerinove proizvode, ali me jako privlače nakon čitanja ovog teksta :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Marija :) Eucerin ima puno izvrsnih proizvoda, sigurna sam da ćeš naći nešto što bi ti moglo biti dobro. Ja ti ovu liniju svakako preporučujem ako tražiš proizvode za hidrataciju, a super su im i proizvodi za čišćenje lica, šampon protiv prhuti je jedini koji meni svaki put djeluje, a imaju i još puno različitih linija za njegu lica, samo što njih nisam isprobala. :)

      Izbriši
  3. Ovu kremu za lice obožavam i drago mi je da i tebi odgovara iako imamo različit tip kože. Na losion za telo nisam nešto obratila pažnju ali sada definitivno hoću :) Lidija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je čuti još pozitivnih mišljenja o ovoj kremi, baš me zanimalo kakva je curama s drugačijim tipom kože. Kakva je tvoja koža? :)
      Losion svakako isprobaj u kakvoj ljekarni, vrijedan je pažnje! :)

      Izbriši
    2. Moja je normalna ali naginje ka suvoj. Tako je lepo hidrira ova krema da je to fantazija :)

      Izbriši
    3. Definitivno se premalo priča o ovoj kremi <3

      Izbriši
  4. Nisam jos ništa do sada probala od Eucerin , ali mislim da je došlo vrijeme da se to promijeni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eucerin je odličan brand, doduše, ponekad nepotrebno zapostavljen uz Vichy i Avene. :) Svakako pogledaj njihovu ponudu, sigurno ćeš naći nešto zanimljivo za sebe :)

      Izbriši
  5. Potpisujem sve navedeno.i ja sam je dosta dugo koristila jer jedino ona mi je mogla dati dovoljno hidratacije , Aquaporin light (rich je premasna za moju kozu koja je sama masna, ali trazi puuuno vode tako je light bio pravi izbor) :)
    p.s. trenutno je ne koristim jer probavam neke druge opcije,ali nije iskljuceno da se njoj ponovo vratim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja baš volim isprobavati razne proizvode, ali postoji par hidratantnih krema kojima se svako toliko vratim, sada će i ova biti jedna od njih. :) Vidim da odgovara curama s različitim tipovima kože, stvarno su napravili super posao s njom! :)

      Izbriši
  6. za mene koža nikada ne može biti previše hidratizirana :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)