utorak, 12. kolovoza 2014.

Wet n Wild Megalast – Tropicalia



Nedavno mi je na adresu stigao paketić s tri preslatka Wet n Wild proizvoda i jednom malom, praktičnom kozmetičkom torbicom. Zaista sam se obradovala toj suradnji jer je Wet n Wild vrlo simpatičan brand koji nudi pregršt zanimljivih šarenih proizvoda, cjenovno vrlo pristupačnih. Ovo je američki drogerijski brand, a u Hrvatskoj je (čini mi se) dostupan nešto manje od godinu dana. Moram vam ovom prilikom spomenuti da upravo jedan Wet n Wild lak za nokte ima posebno mjesto u mom sjećanju. Naime, sada već davne 2000. godine, tada petnaestogodišnja Saša putovala je s roditeljima po Europi u Ford Fiesti boje trule višnje. Lil'Mee tada još nije postojala, ona je nastala nekoliko mjeseci kasnije, kad je Saša dobila internet i smislila taj nick kojim će se od prvog trenutka pa nadalje predstavljati na internetskim chatovima, forumima, blogovima, u igrama i gdje god je već nick potreban. No vratimo se mi u trulovišnjastu Fiestu. Putovali smo tako do Pariza kako bismo posjetili moju sestričnu i njezinu obitelj, a usput smo obišli i rodbinu u Švicarskoj i Njemačkoj. Bilo je to predivno i uzbudljivo iskustvo, sjećam se da sam pisala i dnevnik na tom putu i baš mi je žao što više nemam pojma gdje se on nalazi. Pitate li se već zašto ja trkeljam o svom tinejdžerskom obiteljskom putovanju u nečemu što bi trebalo biti recenzija laka za nokte? E pa zato što sam već tada bila zainteresirana za kozmetiku, imala svoju kolekcijicu lakova za nokte – koja se uglavnom sastojala od Avon i Constance Carroll lakova – i tijekom šetnje po švicarskom supermarketu primijetila sam lakove raznih boja s imenom branda za koji u Hrvatskoj nikad nisam čula. Bio je to, već pogađate, Wet n Wild, a ja sam odabrala jedan lak i odnijela ga mami uz objašnjenje da mi ga mora kupiti „jer toga nema u Hrvatskoj‟. Bočica je bila okrugla, čep je bio bijele boje i vrlo dugačak, a sama je boja bila nekakva sivkasto-plavkasta sa sitnim shimmerom. Već sam tada, dakle, rado iskoristila put u inozemstvo da kupim komad kozmetike koji mi je kod kuće nedostupan – a to me ludilo drži i danas. :D Sjećam se da sam bila oduševljena svojim malim suvenirom, a imala sam ga i koristila sigurno 7-8 godina. Bočica mu je bila poput ovih na slici.


 


Sada vam je jasno da sam iz sentimentalnih razloga za svoju prvu Wet n Wild recenziju odabrala upravo lak za nokte. :) Današnji Wet n Wild Megalast lakovi za nokte dolaze u bočici zanimljivog četvrtasto-okruglog oblika (pri dnu je bočica okrugla, a pri vrhu četvrtasta), a na vrhu crne drške naznačeno je da sadrži profesionalnu zaobljenu četkicu za nanošenje – ManiCurve Pro Brush. Na prozirnoj bočici crnim slovima piše puni naziv laka – Wet n Wild Megalast Salon Nail Color – te količina od 13,5 ml, a na naljepnici na stražnjem dijelu laka naveden je naziv nijanse: moja je E2103 Tropicalia. Rok trajanja nakon otvaranja iznosi 24 mjeseca, iako se ja tog roka kod lakova ne pridržavam. Dizajn lakova iz ove linije vrlo mi je lijep, kada bih morala odlučiti koji Wet n Wild proizvod ima najljepše i najkvalitetnije pakiranje, ovi bi lakovi bili moj izbor.









Tekstura moje Tropicalie pomalo je neobična i moram priznati da je ovo jedan mali pobunjenik s kojim nije lako surađivati – opire se lijepom, ravnomjernom mazanju na nokte, pomalo se skuplja i razvlači. Pritom je vrlo gust i nije ga moguće nanijeti u tankom sloju. Na jednom noktu ponaša se kao jednoslojac, a na sljedećem ostavlja nekakvu čudnu, duboku crtu, koja čak i ne ispadne kao razrijeđeni dio boje nego je nekako tamna. Možda je do nijanse, možda je do mog primjerka... Prije nekoliko dana prvi sam ga put nalakirala na nokte na nogama i rukama, a dan poslije skinula sam ga s ruku i lakirala ponovno, pažljivije, kako bih izbjegla te neobične crte. Pažljivo sam ga, dakle, nalakirala u dva sloja, prateći situaciju iz svih kutova, i ovoga je puta dobro ispao. A kada dobro ispadne, zaista je predivan – ovo je jedna puna, žarka i intenzivna, kremasta koraljno-roza boja, primjetna, ljetna i tropska. Bez imalo šljokica ili shimmera. Prevladava roza, ali pod određenim kutovima više naginje koraljnoj. Genijalno izgleda na noktima uz tamniju put. Odlično mi izgleda i na nožnim noktima, ovakav i tirkizni spektar boja omiljen mi je za plažu. Lak ima blagi sjaj, kada ga nosim na rukama, obavezno dodajem nadlak kako bih ga pojačala.

Četkici ovog laka skidam kapu. Ovo je moj omiljeni tip četkice za nanošenje laka na nokte – plosnata, široka, četvrtasta, zaobljena na rubovima. Definitivno olakšava nanošenje laka, uz ovakvu četkicu i lak bolje teksture pogreške gotovo i nisu moguće (barem ako niste smotani i brzopleti kao ja :) ). Ako volite široke četkice Essie lakova i nove Essence četkice, voljet ćete i ovu. Možda bi se moglo očekivati da ja neću voljeti ovakve široke četkice jer mi je nokatna ploča prilično malena i uska, ali ipak mi nekako idealno odgovaraju, pogotovo ih volim kad su zaobljene kao što je ova.







Odlična je stvar što se ovaj lak suši vrlo brzo, pogotovo s obzirom na to da sloj koji ostaje na noktima nije previše tanak. Već za nekoliko minuta lak je potpuno suh. O trajnosti ovom prilikom ne mogu objektivno govoriti jer sam pola dana u moru, a meni na moru gotovo svi lakovi na noktima traju strašno kratko i – kad ne bih isključila picajzlastost – mogla bih ih skidati i mijenjati dvaput dnevno, ali čak i u tim uvjetima Megalast je na mojim noktima preživio duže nego mnogi drugi lakovi. Na nekoliko nokatnih vrhova ubrzo je bilo vidljivo sitno oštećenje, no ništa strašno – ostatak je bez problema preživio još 2-3 dana. Procjenjujem da bi mi u uobičajenim uvjetima u Zagrebu potrajao i 5 dana, što je fenomenalno. Lak sadrži kalcij i minerale kako bi se spriječilo oštećenje i žuta boja na noktima. Primjećujem da se lak bez problema uklanja odstranjivačem (ja koristim zeleni Aveo) i nokti ostaju čisti, neobojeni.

Bih li preporučila Tropicaliu? Ljubiteljicama lakova kojima se sviđa boja svakako bih ga preporučila, ostalim curama ipak ne. Imam svakakve lakove za nokte i nisam previše izbirljiva s obzirom na njihova svojstva ako mi se svidi nijansa. Neki od lakova za nokte nemaju idealnu teksturu, drugi imaju lošiju četkicu, treći se teško skidaju (šljokičavci i hrapavci, na vas mislim...), četvrti se brzo oštećuju i skidaju s nokta... Meni ništa od toga ne čini velik problem – često mijenjam lak, lakiranje me zabavlja i opušta, kao i činjenica da imam izbor između najrazličitijih nijansi i vrsta lakova. Ako neki lak traži više pažljivosti prilikom lakiranja, zbog zahtjevnije teksture ili nepraktične četkice, ja ću to zapamtiti i jednostavno ću računati na to, neću ga lakirati kad se žurim, ali to neće utjecati na moju želju da ga ponekad stavljam i nosim. Ali kad bih kupovala ili preporučivala lak frendicama koje nisu toliko u svijetu kozmetike, koje uglavnom žele jednostavan proizvod srednje guste teksture kojim mogu brzo i jednostavno nalakirati svoje nokte, ne bih odabrala lak iz ove linije, barem dok ne probam još koji (a sigurno hoću! :) ) i provjerim je li stvar samo u ovom primjerku ili je čitava linija malo zahtjevnija. Pomalo mi je žao dok to pišem, jer meni se lak ipak sviđa i ima hrpu izvrsnih osobina – tu su predivna boja, lijepo pakiranje, niska cijena, odlična četkica, trajnost, brzo sušenje, lako skidanje odstranjivačem, ostavljanje čistog i neoštećenog nokta – ali zbog cura koje cijene mogućnost brzog i jednostavnog nanošenja morala sam naglasiti tu jednu manu.

Također mi je zanimljivo to što su recenzije lakova iz ove linije vrlo različite – čitala sam što o njima misle domaće i strane blogerice i ispada da neke hvale teksturu i gustoću ovih lakova te ističu da se vrlo lako mažu, a druge smatraju da s njima treba biti vrlo pažljiv; nekima ovi lakovi traju duže nego drugima, nekima se suše brzo kao meni, a drugima sporo... Možda je objašnjenje u različitim proizvodnim serijama, različitim formulama za različita tržišta, možda svojstva svih nijansi nisu identična. Dakako, jedan od važnijih razloga jest i to što smo sve mi različite, kao i naša očekivanja i preferencije u vezi s lakovima za nokte.

Evo i fotke Tropicalie na mojim noktima – kao i obično, stavila sam sloj baznog laka, dva sloja laka u boji te sloj nadlaka.






Wet n Wild kozmetiku možete kupiti u određenim dm i Accessoires prodavaonicama. Ja njihov štand obično proučavam u dm-u u shopping centru na Cvjetnom trgu u Zagrebu. Cjelokupan popis prodavaonica možete pronaći na Facebook stranici Wet n Wild Croatia, u albumu Katalog fw 2013/14. Svakako vam preporučujem da pratite njihovu Facebook stranicu jer ćete tamo pronaći sve potrebne informacije o proizvodima, novitetima i promocijama. Općenito mi se jako sviđa to što sad većina brandova ima svoju stranicu na Facebooku jer je tako puno lakše pratiti novitete i akcije.

Cijena Wet n Wild Megalast lakova za nokte jest 22,90 kn. U našim dm-ovima možete pronaći 18 nijansi, od kojih su meni neke već zapele za oko. 

Jeste li isprobali Megalast lakove za nokte i, ako jeste, kakvi su vaši dojmovi? Sviđa li vam se ova nijansa? Imate li neki drugi Wet n Wild poizvod?

Broj komentara: 16:

  1. Nijanse su divne. Mnogo mi je žao što ovdje ne mogu da nabavim Wet n Wild proizvode.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će jednom biti dostupni i kod vas. I mi smo ih dugo željeli, a onda smo samo odjednom, gotovo preko noći, čuli da će se pojaviti u dm-u. :)
      Odlični su im i ruževi, bronzeri/shimmeri, čujem da hvale i poneki puder.

      Izbriši
  2. Super je nijansa! I ja volim ovakve četkice, najbolje su. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, tako je lako lakirati nokte takvim plosnatim četkicama <3 Sjećam se kad sam prvi put vidjela takvu, bio je to Bourjois 1 Seconde lak, bilo je to pravo oduševljenje i pitala sam se zašto svi ne rade takve četkice za lakove :))

      Izbriši
  3. obožavam ove Megalast lakove, slažem se da im je to proizvod s najkvalitetnijom ambalažom :D baš je onako teška, kao kod skupljih lakova
    imam dvije nijanse ovih lakova Undercover i Through the grapevine i kod jedne i druge je formula laka meni oke :D
    ova tvoja nijansa, kao da je ljetna verzija Undercover :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad sam guglala Undercover, prelijep je, baš za jesen :) A i Through the Grapevine je krasan, što da kažem, stvarno imaju fenomenalne nijanse lakova, a i ruževa (Megalast također :) ) I da, morat ću isprobati još koji lak jer ako je inače formula bolja, u kombinaciji s ovakvom četkicom to je fenomenalno

      Izbriši
  4. Odlični su mi ti lakovi :D Sestra ima baš tu nijansu i predivna mi je, idealna za ljeto :) I volim takve četkice kad gotovo u jednom potezu namažeš cijeli nokat :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, ovakve četkice su vrh. Jednom sam odlučila da ću nadalje kupovati samo lakove s takvim četkicama - ali naravno da je odluka pala u vodu kad svi izdaju toliko divnih nijansi i nemoguće je ograničiti se samo na određene brandove :D

      Izbriši
  5. Predivan ljetni lakic!obozavam ovakve cetkice!I moram ti reci da sam danas kupila ona dva rumenila-bronzera iz prethodnog posta,bas sam happy:-)hvala ti na super recenziji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Woohoooo, super, baš mi je drago da ti je moja recenzija pomogla pri odluci! :) Mislim da je bila dobra odluka da pišem o njima i ukažem na njih dok su još nabavljivi, u našim drogerijima takvi se proizvodi zaista ne pojavljuju često :)

      Izbriši
  6. Šteta za nanošenje, jer je bojica fantastična, a i četkica obećava. Volim te sočne, tropske nijanse, a ova je baš takva.
    Posjedujem samo jedan WnW lak, i to onaj iz Wild Shine linije, i to crveni i baš sam jutros nalakirala nokte s njime i totalno je odličan lak - nema tih problema s nanošenjem, savršene je gustoće, ali mu je zato četkica suicidalna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh kad bi se ujedinile gustoća tvog laka i četkica mog laka bio bi to idealan proizvod! :D Ma volim ga ja i ovakvog, zbog ovakve nijanse mi lakoholičarke svašta možemo oprostiti - a jednom kad ga namažeš fino potraje :))

      Izbriši
  7. eh, od ova tri laka na fotki, ovaj mi se najmanje sviđa, mene više vuku plave i zelene nijanse :D
    imam dva stara wet'n wild laka koje sam naručila iz amerike, otkako je brand kod nas još ništa nisam kupila od njih... svašta nešto mi se sviđa ali ne toliko da to baš moram imati ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim i ja plave i zelene, u biti svakakve nijanse me privuku... Ali mislim da sad više ni ja ne bih kupila onaj stari W'n'W koji me onomad prije 15 godina oduševio - bila je to neka prilično bezlična sivoplava nijansa... Tada sam bila oduševljena, ali očito mi se ukus promijenio :)
      Ali novi W'n'W lakovi stvarno dolaze u lijepim, zanimljivim nijansama :)

      Izbriši
  8. Odgovori
    1. Zaista jest <3 Vrtim je malo na rukama, malo na nogama :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)