petak, 1. kolovoza 2014.

Omiljene tuširalice u srpnju



Iako nam srpanj baš i nije donio ljetno vrijeme, moje su tuširalice ipak bile ljetne. Autumn go home, you're drunk! Nadam se da će kolovoz ipak biti sunčaniji, a ja ću svoje omiljene srpanjske tuširalice nastaviti koristiti i u sljedećim tjednima, barem onih dana kada budem kod kuće. Naime, uskoro idem na dva putovanja – početak kolovoza obilježit će izlet u Vojvodinu, a kasnije idem na more, i to u predivnu Korčulu. A na putovanjima, dakako, koristim testere. :)

Titulu srpanjskih favorita nose Balea gel za tuširanje poslije sunčanja, L'Occitane Jenipapo ulje za tuširanje i Balea gel za tuširanje kokos i nektarina. Dva već standardna drogerijska šarenka i jedno predivno profinjeno ulje. Prošlomjesečne favorite mogla sam nazvati i kokos overload, ovaj put ipak sam unijela malo raznolikosti. :D






Balea gel za tuširanje poslije sunčanja u dm-u čak i ne stoji među gelovima za tuširanje nego među proizvodima za sunčanje. Prekrasna plava boja čepa i samog sadržaja bočice te slika koja prikazuje zalazak sunca na predivnoj pješčanoj plaži, uz razigrane valove i palmu čiji se listovi naviruju u sliku, zaslužni su što sam kupila ovu tuširalicu. Prva mi je misao, doduše, bila: zašto bi baš ovaj gel bio prigodan za korištenje poslije sunčanja, a neki drugi ne? No dobro, rekoh, u svakom slučaju ova limited edition tuširalica mirisom i pojavom podsjeća na more i plažu. Na etiketi piše da uklanja ostatke kreme za sunčanje, sol i klor, hladi i čuva kožu od isušivanja ili posjeta solariju. Well, zaista pomalo hladi i to mi se sviđa, i zbog toga priznajem da je zaista odličan izbor za osvježavajuće i rashlađujuće tuširanje nakon dana provedenog na plaži, da ne kažem na suncu. Međutim, u tvrdnju da čuva kožu od isušivanja sumnjam jer zaštitu i njegu kože od ovakvih Baleinih tuširalica nikada ne doživljavam, nešto će mi njege eventualno pružiti Baleine kremasto-uljne tuširalice. Niti kod ove ne osjećam neku posebnu njegu, ali lijepo se pjeni, osvježava me, dobro čisti kožu miriše na ljeto i zaslužila je da je ovih dana često koristim. Miris koji osjećam tijekom tuširanja ne znam točno opisati, svakako je to nešto svježe i morsko, sličan je mirisu nekih Baleinih/Sundance proizvoda za sunčanje. Kao i kod ostalih Baleinih tuširalica, miris se ne zadržava na koži. Vjerujem da bih još više uživala u ovom gelu, tj. u tome što hladi i osvježava, da imamo pravo vruće ljeto. Gotovo mi dođe žao što je nisam ostavila za sljedeće ljeto, koje će valjda (nadam se!) biti sličnije – ljetu. Balea gel za tuširanje poslije sunčanja dolazi u pakiranju od 300 ml, a cijena mu je samo 6,90 kn.


L'Occitane Jenipapo ulje za tuširanje dio je kolekcije L'Occitane au Brésil koja je inspirirana zemljom domaćinom ovogodišnjeg svjetskog nogometnog prvenstva, a dijeli se na dvije linije – Jenipapo i Vitória Régia. Linija Jenipapo sadrži predivne proizvode za zaštitu kože od sunca, a ovaj gel za tuširanje divno će nahraniti i njegovati kožu nakon cjelodnevnog boravka na plaži. Važno je napomenuti da su svi proizvodi iz kolekcije proizvedeni u Brazilu. Jenipapo ulje za tuširanje zlatnožute je boje, ima gustu teksturu, a u dodiru s vodom pretvara se u mliječnu emulziju koja mazi, čisti i njeguje kožu. Vrlo je hidratantno i zaista hranjivo i njegujuće, moja je koža nakon tuširanja glatka i meka. Ne koristim često ovako fine tuširalice i mogu reći da baš uživam dok otkrivam kako jedna (meni) tako uobičajena i standardna vrsta proizvoda može biti profinjena i luksuzna. Također, rijetko koristim prave uljne tuširalice pa mi je osjećaj baš neobičan i zanimljiv. Iako je Jenipapo tuširalica uljne teksture, može se dobro zapjeniti. Potrošila sam nekoliko mini pakiranja L'Occitane bademovog ulja za tuširanje i mogu reći da su tekstura i učinak ovog ulja vrlo slični, samo Jenipapo miriše drugačije, na neko fino egzotično voće. Sadrži ekstrakt plodova jenipapa, autentičnog brazilskog drveta iz Cerrada, za koji proizvođač kaže da kožu obavija svježim i neodoljivim voćno-cvjetnim notama – to bi bio taj egzotični voćni miris koji osjećam i mogu reći da mi se jako sviđa. Bočica u kojoj gel dolazi lijepa je i fino sjedne u ruku, nije skliska; naljepnica podsjeća na egzotičnost brazilske vegetacije. Prigovorila bih jedino čepu jer se moj primjerak malo teže otvara. Za cijenu od 138,50 kn dobit ćete 250 ml ulja za tuširanje. Ja sam svoj primjerak dobila kao poklon uz kupnju dva proizvoda sa zaštitnim faktorom iz kolekcije Jenipapo.


Balea gel za tuširanje kokos i nektarina prošlogodišnji je hit, a možete ga kupiti i ove godine, i to u dm-u za 7,90 kn. Iako mi je bila draža starija verzija s kokosom i cvijetom tiare, jer obožavam tu mirisnu kombinaciju i smatram da je baš idealna za ljeto, ne mogu se buniti ni na ovu kombinaciju koja uz kokosaste mirisne note sadrži i voćne – ovo definitivno nije tipična kokosasta tuširalica i od današnje tri vjerojatno najbolje odgovara ovosezonskom poluljetu. Boja ovoga gela mutno je žućkasta, baš poput kakvog soka od nektarine ili breskve. Ne može se reći da njeguje kožu, ovo je jednostavan gel za tuširanje koji normalno čisti kožu, bez posebnih efekata, dobro se pjeni, a aduti su mu privlačna ambalaža i miris. Količina je standardna za Baleine gelove za tuširanje – 300 ml.


Koje tuširalice volite ovo ljeto? Jeste li isprobali koji od moja tri favorita?

Broj komentara: 18:

  1. Super odabir.. A L'Occitane Jenipapo ulje za tuširanje mi izgleda tako privlačno :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrasno je ulje. Čini mi se da se s L'Occitane tuširalicama ne može pogriješiti <3

      Izbriši
  2. Imala sam prošle godine ovu Baleu od kokosa...ne ...lažem, još je uvijek u tušu i stoji tako čemerna i jadna jer sam je se zasitila, al je bila dobra (tamo negdi oko 10.mjeseca).... :D
    Najviše bi otuda htjela isprobati Jenipapooo!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je Jenipapo, sveee iz te linije! :)
      Hehe a ja se uvijek zakačim za te Baleine tuširalice, onda na kraju imam pun stalak uz kadu Balee i pitam se što mi ih je trebalo toliko, dosade nakon nekog vremena :D

      Izbriši
  3. cim stave na proizvod sliku zalaska sunca, plaze i palme to jednostavno moras kupit, sama ambalaza zove "kupi me, kupi me!" :D bas cu potrazit ovaj gel u sljedecoj posjeti dm-u :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, slažem se s tobom! :D Neka slika ljetne idile na proizvodu i on je sigurno moj :)

      Izbriši
  4. Balea kokosasta tuširalica me najviše privlači :) Ne znam zašto je još nisam nabavila, ali valjda je još bude kad mi ponestane :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije LE, tako da ćeš je sigurno naći kad poželiš. :)

      Izbriši
  5. Nisam ih isprobala, ali Jenipapo me privlaci kao kolekcija opcenito, no trenutno su preskupi malo za moje mogucnosti pa cekam neke akcije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno će biti akcija, ako ništa krajem ljeta. Akcija na kojoj sam ih ja uzela je bila super, uz dvije kupljene Jenipapo kreme sa zaštitnim faktorom dobila sam lijepu torbu/ceker i gel za tuširanje. A taman su mi trebale kreme za sunčanje. :)

      Izbriši
  6. Sviđa mi se odabir, posebno Loccitane ulje koje vjerujem da je mrak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divno je ulje, baš me zainteresiralo za ostale L'Occitane tuširalice :)

      Izbriši
  7. koristila sam stvarno raznee gelove od Balee :D budu bili u empties postu hehe :)
    od navedenih ovdje nisam probala ništa, ali me privlačei ovaj zadnji od kokosa i nektarine i zbog navedenog mirisa i zbog ambalaže :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da sve mi stalno kupujemo Baleine tuširalice - kad su tako šarene, zanimljive, povoljne i dostupne! :)

      Izbriši
  8. Ajme kako mene L'occitane tuširalice privlače, ali škrtica u meni ne želi izdvojiti toliku svotu novca za tuširalicu :( (nadam se da će jednom popustiti ;) )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ništa, na nekoj akciji! :) A ako dobiješ pokoji tester, bit ćeš korak bliže popuštanju... :D

      Izbriši
  9. I meni je ovaj prvi Balea gel predivan! Pokušavam već mesec dana da kupim i za zalihe, ali se jako brzo rasproda. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas ga stalno ima, za razliku od nekih drugih Baleinih tuširalica koje odmah nestanu s polica. Valjda zato što je već dugo u prodaji. :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)