petak, 8. kolovoza 2014.

Manhattan Glowing Goddess Shimmer Powder



Dragi moji, pozdravljam vas iz predivnog grada Korčule na očaravajućem istoimenom otoku. Slijede mi dva tjedna prepuna uživancije, odmaranja, kupanja i sunčanja, istraživanja korčulanskih uličica i restorana, izleta i razgledavanja okolnih ljepota... Ali to ne znači da će Lil'Mee's lil'blog utihnuti na dva tjedna, dapače. Uzbuđuje me to što ovdje imam osunčanu terasicu s pogledom na staru gradsku jezgru Korčule, okružena sam lijepim plažama i prirodom i imam uvjete za fotografiranje o kakvima u svom lijepom, ali premalo osvijetljenom stanu u Zagrebu mogu samo sanjati. 


 



Požurila sam se s recenzijom Manhattan Glowing Goddess Shimmer Powdera, koji su naprosto sjajni, u doslovnom i prenesenom smislu. Želim što prije objaviti pokoju riječ o njima jer je upravo ljeto najbolje vrijeme da ih nosite, a ako bih s postom o njima pričekala par tjedana, ljeto bi tada već bilo na izmaku i njihova ljepota više ne bi toliko došla do izražaja. Osim toga, ovi su proizvodi limited edition, tj. pripadaju ograničenoj ljetnoj kolekciji Glowing Goddess i nakon nekog vremena više ih nećete moći kupiti. A ja vam preporučujem da svakako obratite pažnju na njih dok ih još ima. :)






Manhattan kaže da je ovo višebojno (pet nijansi) rumenilo i bronzer s nježnim shimmer efektom za zdravi sjaj kože. Za postizanje glamuroznog izgleda treba ga velikim kistom nanijeti na lice ili dekolte. Svaka od pet nijansi u pakiranju u teoriji se može koristiti i zasebno, ali mislim da to kod ovakvog tipa proizvoda nije nimalo praktično. Trakice pojedinih nijansi prilično su tanke (iako znaju biti i tanje nego kod ovog konkretnog Manhattan proizvoda, ovdje su još i prilično široke s obzirom na ostale koje sam viđala), a prilikom prelaska kistom površinski sloj nijansi lako se pomiješa pa ćete ionako dobiti mix susjednih nijansi. Kod ovih shimmera to je posebno izraženo jer im je tekstura meka i mislim da ćete i na slikama vidjeti da su najsvjetlije, highlight trakice već malo potamnjele zbog utjecaja susjedne nijanse. Pojedinačne boje eventualno će dobro poslužiti kao sjenila. Međutim, sjenila imam hrpetinu, a ove ljepote koristim tako da pomiješam sve boje i kistom ih rasporedim na željena područja na licu i dekolteu.






Manhattan Glowing Goddess Shimmer Powder dolazi u dvije nijanse – Pink Paradise i Moroccan Sun. Kad sam vidjela swatcheve na netu i fotografije koje pokazuju kako izgledaju na licu, zainteresirala sam se (zaista jako volim ljetne bronzer/shimmer proizvode), ali bila sam sigurna da ću odoljeti. Ipak imam dosta sličnih prugastih shimmera, odmah sam se sjetila Bobbi Brown Shimmer Bricka i Essence prugastog shimmera iz neke davne ljetne kolekcije (Essence Sun Club All Over Shimmer) koji naizgled neodoljivo podsjeća na Manhattanov Moroccan Sun. Međutim, kad sam ih vidjela uživo u dm-u, sjetila sam se one iz Star Treka – Resistance is futile – jer sam ih bez ikakve dvojbe oba stavila u košaricu i krenula prema blagajni. :) Naime, uživo su apsolutno prekrasni. A naknadno sam utvrdila da i nisu tako slični Shimmer Brickovima by Bobbi Brown, iako vam to sada ne mogu dokazati – moja dva primjerka Shimmer Bricka ostala su u Zagrebu. Shimmer Brick priča je za sebe, predivan i vrlo kvalitetan proizvod koji više pripada redu highlightera, dok ove Manhattan ljepotane komotno mogu nazvati bronzerom (Moroccan Sun), odnosno rumenilom (Pink Paradise). Moroccan Sun nije ni dvojnik iliti dupe za spomenuti Essence prugasti shimmer – Essence ostavlja tamniju brončanu boju i dok sam svijetla moram dobro paziti s njim. Manhattan je nježan, blag i nenametljiv, a iako sam spomenula da su njegove performanse na vrhuncu upravo ljeti, sigurna sam da ću ga voljeti i koristiti tijekom čitave godine.






Ovaj prugasti shimmerasti proizvod u kamenu smješten je u četvrtastu plastičnu crnu kutijicu s prozirnim poklopcem koji je također plastičan i, onako, masivan – možda je mogao biti malo tanji pa bi samo pakiranje bilo manje i praktičnije. Ovako zapravo u pakiranju ima mjesta i za nekakvu spužvicu, iako sumnjam da bi itko nosio spužvicu uz ovaj proizvod – za nanošenje je idealan široki (za dekolte ili all over nanos preko cijelog lica) ili srednje široki (za malo precizniji nanos na dio lica) kist. Pakiranje će se lako zaprljati, vjerojatno će se s vremenom i izgrebati, no čini mi se da je prilično čvrsto i da se neće tako lako rasklimati. Prilikom zatvaranja čuje se klik i proizvod se sigurno neće otvoriti sam od sebe. Ne bih voljela da mi koji od ovih shimmera padne na pod jer mi se čini da bi se oštri rubovi plastičnog poklopca mogli oštetiti, a i sam je proizvod toliko mekan i butterast da se bojim da bi se prilikom žešćeg udara mogao raspasti – naime, tekstura me pomalo podsjeća na Artdeco sjenila, a njih sam često koristila u tinejdžerskim godinama kad baš i nisam bila pažljiva (kao da sad jesam, ahh...) i nekoliko sam ih uspjela razbiti. Anyways, stražnja strana pakiranja otkriva podatke poput naziva nijanse, gramaže (15 g) i roka trajanja nakon otvaranja (30 mjeseci) te nalijepljenu deklaraciju na hrvatskom jeziku. Redovna im je cijena u dm-u 59,90 kn, a do kraja kolovoza sva Manhattan rumenila možete kupiti uz 20% popusta dakako, u akciju ulaze i Glowing Goddess shimmeri pa vam preporučujem da iskoristite priliku. :)






Kao što sam već rekla, tekstura ovih proizvoda meka je i svilenkasta, vrlo podatna, divno sjeda na kožu i blenda se kao san. Prilično su pigmentirani, ovo nikako nije jedan od onih sheer proizvoda koji daju više sjaja nego boje, no nijanse su im nježne i nenametljive, nije baš da ćete pretjerati čim kistom dotaknete obraz. Obje se nijanse predivno stope s bojom tena. Sjaj koji daju tenu zaista je predivan, nema vidljivih, nedajbože velikih čestica shimmera – tu je samo krasan, ravnomjeran trag sjajne boje. Trajnost im je nekoliko sati, ovisno o uvjetima u kojima ih nosite, no ne bih rekla da mogu izdržati cijeli radni dan. Ja sam ih ovih dana koristila za večernje šetnje i izlaske. Sinoć sam Pink Paradise upotrijebila kao rumenilo, a Moroccan Sun kao bronzer na rubnim dijelovima lica i dekolteu. Kada sam izašla, još je bio dan i bilo je prilično toplo, a šest sati kasnije, kada sam se vratila u sobu, proizvodi su još bili vidljivi na koži, iako u slabijem intenzitetu i s manje sjaja.

Slika koju sam okinula kod kuće pokazuje netaknute proizvode, no kad sam došla na more, moji nestrpljivi prstići morali su isprobati obje nijanse (još jednom, resistance is futile... :) ), stoga na ovim „morskim‟ fotkama vidite shimmere nakon swatchanja i jednog ili dva korištenja. Ali i to će ispasti korisno jer lijepo možete vidjeti kako highlight nijansa nakon prvog korištenja više nije tako čista – kada bih je željela vratiti u prvobitno stanje, morala bih ostrugati gornji sloj proizvoda, no to mi nije potrebno jer ove proizvode ionako koristim tako da kistom obuhvatim sve nijanse. Također, sama površina proizvoda više nije onako savršena, pojavili su se nekakvi, da ih tako nazovem, mjehurići – pripisujem ih činjenici da mi zbog vrućine lice nije bilo potpuno suho kad sam ih nanosila – kist je putovao između mog lica i proizvoda te im je prenio malo vlage koja je promijenila teksturu površine, no to nije ništa strašno i laganim struganjem oštećenje se jednostavno makne.

Preostalo je još da vam kažem ponešto o samim nijansama i da vam pokažem swatcheve na ruci i licu. 







Pink Paradise nježna je roza nijansa, savršena kao rumenilo za svjetliji i srednji ten. Sigurna sam da će zimi, kada sam dosta svjetlija nego sada, sama boja biti vidljivija na mome licu. Sada je to na meni zaista nježno rozo rumenilo, a mogu ga koristiti i kao highlighter preko nekog drugog roskastog rumenila. S obzirom na to da ću još dosta potamnjeti (nijansa mog tena prilično se razlikuje zimi i ljeti), krajem ljeta ovaj bi mi proizvod mogao biti presvijetao kao rumenilo i pretvoriti se u punokrvni highlighter. :) Na swatchu se lijepo vidi da možete dobiti drugačiju nijansu ovisno o tome koje trakice boje obuhvatite – na srednjem prstu nalazi se tamnija koraljno-roza nijansa koju sam dobila zahvaćanjem donje tri nijanse (srednja i dvije donje), a na kažiprstu su gornje tri nijanse (dvije gornje i srednja) koje zajedno daju svijetlu, sjajnu rozu boju.






Moroccan Sun decentna je smećkasto-pješčano-brončano-bež ljepotica, prije svega sjajna i baš nekako ljetna. Divna je kao lagani all over puder za tamniju put – to je nešto što s Essence i ostalim sličnim prugastim shimmerima ne mogu postići ni kad sam najtamnija jer su jednostavno pretamni, previše narančasti ili previše šljokičasti, ili sve zajedno. I ovdje sam swatchala posebno gornje tri od pet nijansi, pa nakon toga donje tri, ali kod ovog proizvoda razlika se baš i ne vidi – ako se jako potrudim i usredotočim na najsvjetliju, highlight nijansu, swatch gornje tri nijanse bit će nešto svjetliji i sjajniji, no najljepši se rezultat dobiva upravo miješanjem svih pet nijansi. Licu i dekolteu daje divnu brončanu nijansu i ljetni sjaj te naglašava preplanulu put. Vrlo tamnoj puti dat će samo lijepi sjaj, sumnjam da bi boja bila vidljiva. Mislim da će ga cure svjetlije puti koje vole ovakve proizvode obožavati.







Evo ih i na licu, uklopljenih u večernji ljetni look. :)




Ovdje sam na jagodice nanijela Paradise Pink u službi rumenila/highlightera, a preko i oko njega išao je lagani nanos shimmera Moroccan Sun kao all over bronzera. Nanos je malo jači kako bih bila sigurna da će se vidjeti na fotkama. Uvijek me pitate za ruževe – ovaj put na usnama je Classics ruž u nijansi 223 – ovi se ruževi prodaju zajedno s kozmetikom Golden Rose i proizvođač im je isti, a i ja ove ruževe nekako doživljavam kao Golden Rose, da nisam pogledala pakiranje slagala bih vam da mi je na usnama GR ruž iz linije Classics. :)



Paradise Pink kao rumenilo, Moroccan Sun na rubnim dijelovima lica i dekolteu. Prethodne večeri uvjerila sam se da se shimmer dobro vidi na fotkama pa sam malo smanjila doživljaj s količinom proizvoda. :) Na usnama je predivnoća od Kiko ruža iz linije Exotic Shine, nijansa je 06.

Sve u svemu, ja sam ovim proizvodima oduševljena, zaista mi je drago što sam ih kupila i sigurna sam da ću ih puno, puno koristiti. Ne bih se čudila da vam jednog dalekog dana pokažem prazne ambalaže ovih shimmera u empties postu. :)

Sviđaju li vam se ovi Manhattan shimmerasti puderi? Jeste li kupili koju od ove dvije lijepe nijanse? Recite mi u komentarima koje shimmere i bronzere volite i preporučujete, ja sam ljeti luda za tom vrstom proizvoda i ljetni look nezamisliv mi je bez njih. :)

Broj komentara: 14:

  1. Pink Paradise will be mine! :D Kao maca oko vruće kaše sam se motala oko ovih stvarčica, ali njihova sudbina je zacementirana ovim postom - kupujem u ponedjeljak Pink Paradise i nadam se da neće biti rasprodano :) I super izgledaju na tebi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago što je moj post presudio kupnji, vjeruj mi da nećeš požaliti! :) A tek kad isprobaš teksturu, kad ga staviš na lice... super proizvod, trenutno u našim drogerijama nema sličnog! I hvala ti na komplimentu :-*

      Izbriši
  2. Imam pink paradise i kao higlighter je mrak! Odlican sjaj daje licu a nije preumjetan... to mi je utjeha dok ne kupim mary lou manizer :D
    I odlican je kao rumenilo ofkors...
    p.s. ispravih ime tvog bloga u postu :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da je i tebi dobar! Ali daaa, moraš jednom nabaviti i Mary-Lou! :) Ma meni su svi ti highlighteri/shimmeri lijepi i rijetko kad su baš identični, svaki ima neki svoj efekt i ja ih sve rado koristim :)
      Hvala na ispravku :)))

      Izbriši
  3. ooh pa moroccan sun izgleda super za nas koji smo kao duh :D i pink paradise je prekrasan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, Moroccan Sun je idealan za svjetliju put! A znam koliko je jako svijetlim curama teško pronaći odgovarajući proizvod ovakve vrste... obavezno ga pogledaj! :)

      Izbriši
  4. Prekrasna su oba i divno ti stoje!A ti si mi bas lijepa,vidi se da gustas na moru!Zamisli,jucer sam se motala u Dm-u oko njih,uzmem,vratim i odustanem,ali su mi od jucer u mislima,i dodjem sad na tvoj blog i post o njima-ma di ces bolji znak??Trebaju mi oba i sutra ih kupujem!!Imam toliko rumenila i mislim da ovo necu nikad potrositi ali bilo bi mi zao da ih ne kupim,pogotovo zato sto su LE.Odlicna,odlicna recenzija!Pozdrav sa susjednog Hvara!Ako te put nanese,javi se!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Renchice! :) O daaaa, baš guštam na moru, tako mi je drago da sam konačno otišla na neki naš otok na dva tjedna, ovakva vrsta odmora baš je neprocjenjiva. Eto, drago mi je da ti se recenzija sviđa i da sam te potaknula na kupnju jer su stvarno odlični proizvodi, kod nas nema puno takvih i vjerujem da nećeš požaliti. Jedinstveni su. <3
      Mislim da ovaj put nećemo stići do Hvara, ali ako me kad put nanese tamo obavezno ti se javljam za kavu! :) Bila sam na Hvaru par puta prije dosta godina, sjećam se da je prekrasan, voljela bih otići tamo i sad kao odrasla osoba :))

      Izbriši
  5. stvarno je predivna terasa/balkon na kojem pišeš :) vjerujem da odmah dobiješ inspiraciju
    boje baš lijepo dolaze do izražaja na fotkama
    a ja bih se odlučila za Moroccan Sun, više je po mom ukusu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E da mi je doma ovakva terasa, ovakvo sunčano vrijeme i ovoliko svjetla, gdje bi mi bio kraj s fotkama za blog! :)

      Izbriši
  6. Koji prekrasan pogled s terase, vidi se da uživaš :D Predivni proizvodi i jako lijepo ti stoje :D Kako sam svijetle puti mislim da bi mi odgovarali :D Pogledat ću u DM možda ih pronađem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oba su baš dobra za svjetlopute cure, probaj ih! :) I stvarno svima krasno stoje, vidjela sam već nekoliko fotki i na svakoj su curi predivna. Vidim da ih cure i dalje kupuju, mislim da još nisu nestali iz dm-ova.
      Ah terasa, da mi je takva doma <3 Makar tamo pogled ne bi bio toliko prekrasan :D

      Izbriši
  7. Odgovori
    1. Vidjet ćeš uživo da su neodoljivi! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)