utorak, 19. kolovoza 2014.

Kiko Exotic Shine Lipstick – Voluptuous Pink (06)

Drage moje, dragi moji, večeras vam želim pokazati jedan ruž koji ovoga ljeta obožavam zbog njegove predivne nijanse i lagane hibridne teksture naime, ovo je ruž, sjajilo i balzam za usne u jednom proizvodu. Mogli ste ga već vidjeti među novitetima koje sam donijela iz Berlina. Radi se o ružu talijanskog branda Kiko koji, nažalost, nije dostupan u Hrvatskoj – ja sam njihove trgovine viđala u Italiji, Njemačkoj i Španjolskoj, a sigurna sam da ih ima i u drugim zemljama Europske unije pa se nadam da će s vremenom doći i kod nas. :) Koliko mi je poznato, njihove proizvode možete naručiti s web stranice http://hr.kikocosmetics.eu.

Ruževi pod nazivom Exotic Shine Lipstick dio su ograničene kolekcije Life in Rio – još jedna od ovoljetnih kolekcija inspiriranih Brazilom. :) Imala sam sreće i u berlinskom Kiku naletjela sam na tu kolekciju dok još nije bila rasprodana. Iskreno, ne znam kakvo je sad stanje, no moram napomenuti da sam prošle godine krajem 9. mjeseca u Španjolskoj uredno kupovala Kiko proizvode iz proljetnih i ljetnih kolekcija pa se ne bih čudila da je i sada ostalo ponešto iz ove kolekcije. 

Ruževima Exotic Shine zajednički su duguljasto (stylo) zlatno pakiranje, jarke, vibrantne boje, balzamasta tekstura i sjaj koji daju usnama. Za cijenu od 7,50 eura (ako ih još ima, sada su na sniženju – 5,90 eura!) dobit ćete 3 grama proizvoda, a njihov je rok trajanja 18 mjeseci od otvaranja. Samo je pakiranje usko, lagano, elegantno i naizgled vrlo fancy zbog zlatne boje. Sjajno je i na njemu će vaši prstići neprestano ostavljati otiske, ali oni nisu toliko vidljivi kao kod nekih drugih (crnih!) sjajnih pakiranja.






Ovi ruževi dolaze u šest nijansi, a ja sam izabrala nijansu 06, čiji je puni naziv Voluptuous Pink, iako sam to saznala tek googlanjem za potrebe ove recenzije – naime, na samom pakiranju naveden je samo broj, a sam naziv vjerojatno piše na kartonskoj kutiji u kojoj ruž dolazi, a koju sam odmah bacila. 

Voluptuous Pink prelijepa je nijansa – srednja koraljno-roza, ni presvijetla ni tamna. Jarka je, sočna, vedra i ljetna, vrlo privlačna. Odlično mi je odgovarala dok sam bila svijetloga tena, ali i sada kada sam dosta tamna. Kasnije ćete na fotkama možda uspjeti primijetiti kako različito djeluje uz različitu boju tena – na početku ljetovanja na meni se više isticao koraljni ton, a sada, nakon dva tjedna, roza je puno izraženija i sam se ruž čini svjetlijim. U svakom slučaju, u pakiranju je primjetnija koraljna, a na swatchevima na mojoj koži i usnama roza nijansa.







Na usnama ostaje vidljiva boja, ali ona nije intenzivna, nego nekako nježna, prozračna – doduše, možete je pojačati nanošenjem dodatnog sloja ili više njih. Tu je i divan, nježan sjaj koji ostaje na usnama. Kiko kaže da ovaj proizvod objedinjuje najbolje osobine ruža, sjajila i balzama, a ja bih se s time u potpunosti složila. Pri aplikaciji ponaša se poput balzama, iznimno se lako nanosi i pritom vam nije potrebna duboka pažnja i koncentracija. Ne razlijeva se izvan rubova usana. Kada ga nosim, ne ocrtavam usne olovkom za usne, a razlog je to što ga volim baš tako nježnog, balzamastog, prirodno nanesenog, bez pretjerane muke i preciznosti. Ovo je jedan casual ruž, udoban poput fotelje koja je vrlo lijepa i privlači poglede, ali to ne znači da u njoj morate mirno sjediti i da će se deformirati ako podignete noge ili se rastegnete. :) Također, ovaj mi ruž ne isušuje usne i ispod njega mi balzam nije potreban, iako ga volim staviti prije svakog ruža. Ne naglašava linije unutar usana i ne uvlači se u njih. Malo je, sasvim malo ljepljiv, puno manje nego sjajila – toliko malo da je to gotovo zanemarivo, no ipak moram spomenuti jer bi nekome moglo smetati.

Trajnost mu nije jača strana, ali to ni ne očekujem od ovakvog ruža. Jedete li, pijete ili često oblizujete usne, sjaj će brzo nestati, a potom će blijedjeti i boja, no ponovno nanošenje ili dodavanje novog sloja meni kod ovog ruža nije nikakav problem. Ne troši se brzo i sigurna sam da će mi dugo trajati. Volim ga zbog ugodne teksture koja mi trenutačno baš odgovara, a još više zbog lijepe, sjajne nijanse koja mi osvježi lice i izvrsna je za lagane ljetne lookove

Pigmentiranost, dakle, nije glavna osobina ovog ruža i trebale biste ga preskočiti ako tražite nešto takvo. Ipak, dosta je pigmentiran za jedan sjajni, sheer ruž. Za mene je ovo odličan kompromis i super izbor kada na usne želim staviti nešto lagano, ugodno, vidljivo, ali ne prenapadno. Kiko Exotic Shine Lipstick izvrstan je hibrid ruža, sjajila i balzama za usne i ima moju preporuku. Drago mi je što sam ga kupila, iako se to dogodilo slučajno, nakon što sam nijansu primijetila na prodavačici i oduševila se. :) 

Kako ga ovdje na moru često nosim, pokazat ću vam i kako izgleda na meni, uklopljen u dva ljetna looka. :)








Volite li ovakav tip ruževa i sviđa li vam se moja nijansa? Jeste li probali nešto od Kiko kozmetike, imate li možda neke preporuke za mene? :)

22 komentara:

  1. Odgovori
    1. Stvarno jest, a znam da i ti voliš takve nijanse i ne čudim se da ti se sviđa :))

      Izbriši
  2. Ja živim u nadi da će Kiko i p2 jednog dana doći kod nas! Odličan je ovaj hibrid :D Pakiranje mi se jako sviđa, obožavam zlatnu ambalažu! A i tekstura mi se sviđa, mislim da je u nadolazećim zimskim mjesecima poželjno imati koji ovakav proizvod za usne koje će ih i njegovati i pružati laganu bojicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eeeee kad bi bar došli... Čini mi se da za Kiko imamo više šanse jer je on ipak rasprostranjeniji po Europi, a p2 imaju samo Njemačka i Austrija.
      Inače, ja baš i volim ovakve 3u1 ruževe, koji su sjajni, a tekstura im je balzamasta i njeguju. Ma dobro, volim ja svakakve ruževe :D ali ovakvi su mi baš posebno ugodni na usnama.

      Izbriši
  3. I ja se, kao i Petite, nadam da će Kiko i p2 jednom stići i na naše police...pa pogle kaj mi propuštamo :D
    Ruž je odličan i prozračan kolko vidim, krasno ti stoji :)
    A ambalaža je mrakec :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Držim fige da dođu do nas... kako sam i Petite napisala, barem da Kiko dođe, ima ga pola Europe pa zašto ne bismo i mi :))
      Hvala ti, meni se baš sviđa kako mi stoji na tamnu put i jako mi je drago što sam ga kupila! :) I da, prozračan je, ali je boja na usnama vidljiva, baš super kombinacija

      Izbriši
  4. Često se zaljubim u ovakve nijanse, ali mi nekako ne stoje :).
    Na takvom tenu izgleda ultra sexy.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je na tamnom tenu, a i nijansa mi je nekako baš ljetna :)

      Izbriši
  5. Jao što je prekrasna nijansa, baš po mom ukusu :D Predobro ti stoji na taman ten!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Stela :) Znam da i ti voliš takve nijanse, mislim da bi ti se ovaj ruž baš svidio! :)

      Izbriši
  6. Ajme kako divan ruž! :O
    Baš mi se sviđa look,prekrasna si.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Juj, hvala ti! :) Ja baš volim te ljetne brončane lookove, sve mi nekako bolje izgleda na tamniju put nego kad sam skroz bijela :D

      Izbriši
  7. Nijansa je baš divna i jako ti lijepo pristaje. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ruz je predivan, tekstura mi se svidja podsjeca na maybelline color elixire! Divno ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam nijedan Maybelline Color Elixir, ali se slažem da je tekstura ovog Kikača predivna, i super je to što nije skroz sheer nego baš ostavlja boju na usnama :) Hvala ti na komplimentu! :)

      Izbriši
  9. Nisam još probala ništa od Kiko kozmetike :( Ruž je predivan, pravi ljetni i predivno ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako budeš u prilici, probaj, imaju stvarno krasne proizvode. Svi ruževi koje sam probala su super, lakovi su fenomenalni, sjenila, LE kistovi... i imaju ogroman izbor nijansi, zanimljive LE proizvode - ako ikad dođu kod nas, sigurna sam da će se svi pomamiti :))

      Izbriši
  10. Prekrasan ruž, šteta što ga se ne može nabaviti kod nas.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom, bilo bi super da imamo Kiko :)

      Izbriši
  11. Divan je, baš po mom guštu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što je najbolje, imam tonu ruževa, ali ovakav baš nisam imala. :) Jako mi je drago da sam ga uzela <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)