četvrtak, 28. kolovoza 2014.

Darivanje za kraj dvadesetih – p2mania! – ZATVORENO



Jutros sam se probudila i letimičnim pogledom na kalendar shvatila da je mom dobrom prijatelju rođendan. A kako je njemu rođendan točno mjesec dana prije moga, sljedeća je spoznaja u mojoj glavi bila: ostalo mi je još mjesec dana do velikog tridesetog! :) Mislim da je ovo odličan dan za otvaranje darivanja koje sam vam već suptilno najavila prije nekoliko mjeseci. Sjećate li se mog putovanja u Berlin? Prvo sam vam pokazala kozmetičke proizvode koje sam nosila sa sobom, a zatim i one koje sam kupila na putovanju. Prišapnula sam vam tada da među golemom hrpom koju sam dovukla u Zagreb postoji i par stvarčica za nekoga od vas, a danas ću vam konačno otkriti o čemu se radi!






Većina vas već zna za p2, njemački drogerijski brand koji nudi pregršt odličnih proizvoda po izrazito povoljnim cijenama. Nažalost, proizvodi ovog branda nisu dostupni kod nas, prodaju se samo u Njemačkoj i Austriji. Puno je blogerica pisalo o različitim p2 proizvodima, a ja vam obećajem da ću u sljedećih mjesec dana i ja recenzirati proizvode koje sam kupila i koje koristim već nekoliko mjeseci. Mogu vam već sada potvrditi da me svaki proizvod koji sam isprobala oduševio. Prije shoppinga čitala sam brojne recenzije, ali neke sam stvari kupila onako na blef, jer su mi se svidjele – i sve je ispalo odlično. Sljedećih tjedana čitat ćete o p2 ruževima, lakovima za nokte, bronzeru, olovci za oči i usne te kremama za njegu kožice oko noktiju.

Za nekoga od vas odabrala sam četiri proizvoda za koja sam čitala izvrsne recenzije, a kako sam većinu njih u međuvremenu i sama isprobala, sada sve te pohvale mogu i potvrditi. Dakako, nisam isprobala nagradne primjerke! :D I sebi sam kupila tri identična proizvoda iz ove hrpice, a četvrti imam u drugoj nijansi. 






Sretnica među vama (ili sretnik? stalno pišem u ženskom rodu jer je vrlo vjerojatno da će se prijaviti samo ženske osobe, no to ne znači da ću uskratiti nagradu nekom dečku ako ga izvučem :) ) osvojit će:


  •         p2 Apricot Cuticle Cream
  •      p2 Ultra Rich Cuticle Cream
  •          p2 Pure Color Lipstick u nijansi 151 Market Street
  •         p2 Sand Style Polish u nijansi 110 Classy

Troškove darivanja i poštarine snosi autorica bloga – it's me, Lil'Mee. :)


Pravila darivanja:

1. Ispod ovog posta trebate ostaviti komentar u kojem ćete navesti tri kozmetička proizvoda koja biste kupili da se sutra nađete u inozemstvu s neograničenim budžetom. Bilo koji proizvodi, bilo koji brand, bilo koja zemlja – važno je da ono što odaberete nije dostupno u vašoj zemlji. :) U komentaru se obavezno potpišite imenom ili nadimkom.

2. Bilo bi mi vrlo drago da pratite moj blog putem Facebooka jer sam tamo dosta aktivna i puno komuniciram s čitateljima upravo preko te društvene mreže – klik na Lil'Mee's lil'blog na Facebooku. :) Puno bi mi značilo i da podijelite (share) ovu objavu darivanja na Facebooku. Međutim, ne želim da to činite samo zato da bi vam se šanse za dobitak nagrade povećale, tako da praćenje i dijeljenje putem Facebooka nisu uvjet za sudjelovanje. Učinite to ako vam se sviđa moj blog, ono o čemu pišem i nagrada koju nudim. :)  

      3. Nepotpune i dvostruke prijave neću uzimati u obzir.

4. Darivanje završava točno na moj trideseti rođendan, 28. 9. 2014. u 5 sati ujutro. :)

     5. Dobitnicu bira random.org, a rezultat ću objaviti 29. 9. 2014. na blogu i Facebooku. Dobitnica mi se mora javiti u roku od 48 sati, u protivnom biram novu.

           6. Darivanje je otvoreno za čitateljice iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Makedonije.


Sretno svima, veselim se vašim idejama za shopping u komentarima! :)


Broj komentara: 48:

  1. Pa mi smo vršnjakine , s tim da sam ja svoju 30 zaokružila na proljeće :-)
    e sad si me zadala u maštanje, mada sam skromna....
    prvo bih si zbavila Nuxe suho ulje sa šljokicama, ne sleek ne bih zaobišla (palete i rumenila su mi mrak), a P2 mi je velika želja da probam(posebno lakove), ali po vragu nikako da skoknem do njemačke :-)
    MARYA

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno je darovanje i dobra ideja za malo drugacije ucestvovanje.
    Uh da se nadjem negdje vani, pa jos sa neogranicenim budzetom, koja mastarija-to bi bilo super. :-) Mada sam upravo dosla iz Grcke i nisam kupila nista kozmeticko, odjeca mi je bila prioritet ovaj put.
    Voljela bih u Ameriku, tu bih kupila Eos balzame za usne, i to ono pakovanje u kojem dodje 6 komada. :-) Zatim bih tu kupila i neki dobar Niche parfem kojih kod nas nema, a razmislila bih jos tacno koji. Trece sto bih kupila je nesto od Victoria Secret, neki dobar set sa losionom i body mistom.
    Da malo bolje razmislim, vjerovatno bih izmisljala ko zna sta, ali evo, ovo mi je prvo palo na um. :-)
    Pratim kao Ksenija Snow na FB.
    snow81a@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, ovako na prvu mi uz neograničeni budžet padaju na pamet Lorac pro to go paleta, Naked Basics, MAC Blot puder za matiranje, The Body shop parfimirana ulja, Stila Stay all day ruž i Tarte rumenila i BB krema Amazonian clay. U stvarnosti bi se sigurno smirila sa svojim idejama. :D
    Super si darivanje organizirala!

    OdgovoriIzbriši
  4. Želja mi je kupiti nešto (čitaj: što više) od MAC kozmetike: pudere, rużeve, rumenila...
    Renata

    OdgovoriIzbriši
  5. Eh da mi se bar ostvari želja sa neograničenim budžetom za shopping u inozemstvu... U slučaju da mi neka viša sila ostvari želju definitivno bi se opskrbila Nuxe prozvodima jer ih nikad nisam probala, a čitala sam tako puno o njima *_* Također bih kupila nešto od Korresa... Ma ne nešto, hoću sveeee!!! Željela bih i neke (čitaj:sve) Shiseido proizvode. Ima toga još, ali ova tri branda su mi prva pala na pamet... Skromna sam, znam hahahahaha.
    Tebi želim sve najljepše i najbolje za rođendan, sa puno zdravlja, sreće, ljubavi i kozmetike ;)
    Pratim te na fejsu, čak primam i obavijesti...
    Emina

    OdgovoriIzbriši
  6. uh,tesko pitanje.Verovatno bih uzela p2 ruzeve,eos lip balzame i lorac pro paletu.Srecan rodjendan,sve najlepse ti zelim.Pratim te na FB pod imenom Daliborka Filip Mihajlovic.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajme, nebih ti nikada toliko dala.. Kao moj dragi si, ne kuže vam se godinice.

    Ovako, što se tiče budžeta, vjerojatno bih si priuštila MAC jer sanjam o njemu od kada sam počela sa svim ovim, zatim Urban Decay i vjerojatno Anastasia Beverly Hills. Eto, skroman trojac, ali skup :D

    OdgovoriIzbriši
  8. MAC ruževi All fired up i Flat out fabulous te Stila tekući ruž u Aria nijansi :D

    Ni ja ti ne bi dala toliko godina!

    Rene

    OdgovoriIzbriši
  9. Kao se odlučiti samo za tri proizvoda ? :D Ali evo, neka to budu Urban Decay Naked 3 paleta, MAC Matchmaster tečni puder i Real Techniques Sam's Picks Collection četkice za šminkanje. :) Pratim ne na Facebook-u pod imenom Emilija Živković.

    Želim ti srećan rođendan i puno uspeha u daljem blogovanju !:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Eos balzame za usne, p2 ruževe i lakove, te lorac pro paletu :)
    Matea

    OdgovoriIzbriši
  11. Ne razumem se mnogo u našu šminku a kamoli inostranu da budem iskrena al definitivno bi volela Mac paletu,neki sjaj i recimo tečni puder :) Ove nagrade su mi baš primamljive
    Pratim kao Tijana Ilić i podelila sam objavu na fb :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Kupila bi si Korres bazu za lice, MAC Painterly paint pot i Glamglow masku za lice :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Au bre, neograničeni budžet a samo tri stvari, to je paradoks :)
    Elem, mislim da bih se odlučila za parfem (Prada Candy), tečni puder (npr Lancome Teint miracle) i Benefit rumenilo Coralista. Očigledno, nije bitno što je inostranstvo, ima toga i kod nas, ali za samo tri proizvoda, htela bih da uzmem nešto skuplje.

    A sa manjim budžetom ali neograničenim brojem komada, Kiko, Catrice, Essence (jer je mnogo veći izbor) i p2 bi me potpuno zadovoljili

    Ivona Stefanović
    ivonareg@rocketmail.com
    pratim na fejsu :)

    OdgovoriIzbriši
  14. To je lako, kupila bih Naked 3 paletu, Naked 2 paletu, i Naked 1 paletu ♥
    misspopulazzi@gmail.com
    The Glam Monster

    OdgovoriIzbriši
  15. Uf sto samo 3 :D Eos sweet mint mi je prvi na listi moram da priznam ^_^ Sleek Limited Edition Arabian Nights Smoke&Shadows <3 I verovatno Urban Decay Naked2 Basics :) Zlatna trojka, mada bih se verovatno udavila u moru kozmetike o kojoj mozemo samo da sanjamo :/ No lepo je sanjariti :) FB: Jovana Veljkov
    FB post: https://www.facebook.com/jovanaveljkov/posts/549009121894043
    Twitter post: https://twitter.com/JovanaVeljkov/status/505050028633645056

    OdgovoriIzbriši
  16. uff, ovako formulirano pitanje stvarno nije humano :P :D samo 3 stvari? - pokušat ću s ovim što mi u zadnje vrijeme ne izlazi iz glave: Glamglow supermud, Anastasia BH contour kit i Sigma professional kit....a jel imamo pravo na joker proizvod? :D u mom bi to slučaju onda bilo još nešto od Hourglassa (Ambient Lighting Powder ili Blush...vidiš, rekla sam odmah da nije u redu postaviti ovakvo pitanje :p :D :) )

    PS - p2 se već neko vrijeme ne može više ni u Austriji kupiti, šmrc :(

    OdgovoriIzbriši
  17. kupila bih neke od proizvoda od apivite, zatim nuxe proizvode i eos balzam za usne. pratim te preko bloglovina kao Jelena Skoro:)

    OdgovoriIzbriši
  18. Mac paletu sjenila, eos balzame za usne i p2 lakove za nokte. :)
    Tea Š.

    OdgovoriIzbriši
  19. ahh, sta da ti kazem meni je na prvom mestu PUPA DOL BIG, mada moze i Small :) volela bih da ih imam sve iz te kolekcije, makar samo da ih cuvam kao dekoraciju :), pa onda MAC Marge Simpson kolekciju :) i naravno p2 metal eyes senke... ja ko dete.. :)
    fb: Suzana Petrovic
    gfc: suzana

    OdgovoriIzbriši
  20. Suzana Sakovic
    Volela bih u Americi, recimo da bi to bilo mac studio fix fluid, aussie maska I naked palete

    OdgovoriIzbriši
  21. Lorac Pro
    Morphe Brushes 35warm paletu
    Zoeva kistove
    :D
    Super darivanje
    Muki

    OdgovoriIzbriši
  22. Naked 3 paletu, MAC Pro Longwear Foundation i MAC Mineralize Rich Lipstick u nijansi Everyday Diva :)
    Marina

    OdgovoriIzbriši
  23. Kupila bih Lorac Pro paletu, Anastasia Beverly Hills brow wiz i Benefit They are real maskaru :D Tiki

    OdgovoriIzbriši
  24. uh gdje me nađe, ne znam šta prije da izaberem.. uzivila sam se malo u ulogu, heheeh.. ovako sigurno bez razmišljanja bih uzela Naked Basics paletu, posto volim kistove uzela bih ili Zoeva ili Real Techniques Sam's Picks Collection četkice, a treći izbor bi mi bilo 100% prirodni DOMAĆI proizvod (zemlje u kojoj se nalazim) za njegu masnog lica ili tijela..
    Melisa Zaimović

    OdgovoriIzbriši
  25. teško je izabrati samo 3 proizvoda, ali unatoč tome sve pohvale za odabir nagradnog pitanja... ;) Definitivno bi uzela Naked 3 paletu, zatim p2 lak za nokte,a treći bi proizvod bio MAC puder. :)
    Janja

    OdgovoriIzbriši
  26. Kupila bih Naked Basics paletu, eos balzam za usne i MAC Up the amp.
    FB: Slađana Sušilović

    OdgovoriIzbriši
  27. Joj,to je odlicno pitanje! Sta bi bilo kad bi bilo :) Pa u tom slucaju neka bude bas "siroko":
    1. La Mer The Essence (bas sam "skromna"),
    2. Guerlain Orchidée Impériale i
    3.Yves Saint Laurent (YSL) Rouge Volupté Silky sensual radiant SPF 15 (sto je jos i najjeftinije :D )
    Podelila sam naravno :)
    Jasmina S.D.

    OdgovoriIzbriši
  28. Kupila bih sve UD palete, mac ruzeve, sve p2 sand lakove i dalje neznam ;)

    FB:Tina Perić

    OdgovoriIzbriši
  29. EOS balzam za usne, UD Naked 3 paleta sa senkama, Sleek Kayal Eyeliner.
    Fb: Desanka Savic

    OdgovoriIzbriši
  30. Odlično darivanje! :) Mislim da bi def uzela kvalitetne umjetne trepavice kao što su House of Lashes, neki MAC ruž te Sigmine kistove. Težak odabir, moram priznati :P Ida

    OdgovoriIzbriši
  31. Kupila bih Urban Decay Naked 3, Real Techniques Sam's Picks kistove i ruž MAC Craving.
    FB: https://www.facebook.com/jasna0301/posts/319546411558255
    Jasna

    OdgovoriIzbriši
  32. Jako teško pitanje, ali ovako na prvu bi to bio Body&soul kist za rumenilo (uskorooo), definitivno koji primjerak Macovih ruževa, te Revlon Nearly Naked puder :)

    OdgovoriIzbriši
  33. Naked Basics paletu,EOS balzami i Alien Essence Absolue Thierry Mugler parfem.
    FB> Anita Davis SotirovJigsaw

    OdgovoriIzbriši
  34. Ja sam se ponadala da je napokon u HR P2

    OdgovoriIzbriši
  35. planiram iduće godine putovanje također u Berlin i već si guštam kako ću si kupiti Mac Russian Red ruž, jer mi je predivan, Mac Prep + Prime Transparent Finishing Powder, jer mi treba dobar matirajući puder i vjerojatno bih pogledala nešto od p2 asortimana, možda ruž ili lak za nokte :)
    I sve najbolje povodom rođendana! :D
    Valentina

    OdgovoriIzbriši
  36. Odlično darivanje, aninkutakbg@gmail.com
    Izabrala bi neku Catrice paletu senki za oči, eos balzam za usne i nešo od p2 šminke baš jer je nikad nisam probala.
    Pozdra i srećan blogorođendan :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Hm, prvi na listi bi bilo Mac Blot puder za matiranje, nakon toga vjerojatno svi Anastasia Beverly HIlls proizvodi, ali kad bih morala odabrati jedan bila bi to olovka za obrve i Sonia Kashuk Eye On Neutral paleta :)
    I želim ti sve najljepše!
    Marina

    OdgovoriIzbriši
  38. Uf,uf...definitivno MAC ruz,a ako moram navesti nijansu to bi bila trenutna na mojoj wish listi Le vie en rouge. Nadalje jedan Terry ruz i jedan D&G ruz. Da,ja sam ruzomanijak;) sretan dirty thirty. *fb ana rak

    OdgovoriIzbriši
  39. Uf....uzela bi naked palete ili basic ili trojku, Mac blot puder i smash box primer :)))

    Anamarija :)

    OdgovoriIzbriši
  40. Defnitivno bi to bili MAC -ovi puderi,EOS balzami za usne i Sigmini kistovi :)



    FB: Andrea Čretni (share-ano)

    OdgovoriIzbriši
  41. MAC kozmetika
    KORA Organics,P2
    Kardashian Kollektion,Victoria s Secret..
    .happy..
    FB Dina Topolko Medvid
    dina.medvid@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  42. Garantujem da bi to bili p2 tuševi za oči u olovci, pre, preee preedobri su! Uz to i neka catrice paletica sjenila i bebe kremu za lice, koju nikako da pronađem u Bosni :/

    Fb : Vanesa Jašarević

    vanesa_jasarevic@live.com

    OdgovoriIzbriši
  43. Uzela bi MAC-ove proizvode sve do jednoga :)
    Dolores Kulaš
    mail: doliii@hotmail.com
    fb: Dolly Cool
    fb share: https://www.facebook.com/doli.doli.315/posts/342566195907272

    OdgovoriIzbriši
  44. Tesko za odlucit..al definitivno Mac proizvode..cine mi se zanimljivima i kvalitetnim..i da si ih mogu priustit rado bih...<3
    Mail: melissabellucci1@gmail.com
    fb: Melissa Bellucci :)

    OdgovoriIzbriši
  45. Lijepo je maštati....a moj odabir bi bio Hourglass veil mineral primer, Skindinavia finishing spray -bridal i Temptu airbrush makeup system...

    I naravno, najljepše želje povodom jubilarnog rođendana! A kako su tridesete nove dvadesete vjerujem da nema potrebe za strahopoštovanjem prema broju 30. Godine zaista brzo prolaze i zapravo je samo bitno da ćovjek iskoristi svaki dan na najbolji mogući način.

    Anita

    OdgovoriIzbriši
  46. Hmmm, težak izbor. Dosta super kozmetike još uvijek nema kod nas, pa kad bih i imala priliku i neograničen budžet, vjerojatno ne bih stala na samo tri proizvoda:P Ali dobro, ako bih baš morala birati, to bi vjerojatno bila Naked 2 paleta, MAC ruž u nijansi Creme d'Nude i Benefit the POREfessional primer. :)

    FB: Petra Kos
    FB share: https://www.facebook.com/pmrkoci/posts/592855290825027

    OdgovoriIzbriši
  47. hmm..Kupila bih neki dobar kist od Mac, puder od Mac tecni, te neizostavnu Urban Decay Naked 3 paletu... toliko hvaljeni proizvodi...ali eto, bice nekad.
    Mirnesa Mioč

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)