srijeda, 16. srpnja 2014.

The Beauty Blogger Tag


Ovo je moj prvi tag post na blogu, a za njega sam se odlučila nakon što me tagirala draga Ivana s bloga Makeup Break. :)


Koja je fora s ovim tagom? Pravila idu ovako: potrebno je nasloviti post kao The Beauty Blogger Tag, naznačiti da je tag osmislila The Beau Bow, odgovoriti na pitanja i tagirati još beauty blogera. Ja neću tagirati nikoga, no pozivam sve blogerice do kojih ovaj tag nije došao, a zanimljiv im je, da se slobodno osjećaju tagiranima i odgovore na pitanja, bit će mi drago pročitati odgovore ostalih cura. :)


1. Navedi beauty rutinu koju gotovo nikada ne radiš! / Name the beauty routine you barely do!
Nikada ne uvijam trepavice i ne stavljam umjetne trepavice. Nikada nisam ni probala. :) Imam prilično zahvalne i prirodno uvijene trepavice i mnoge mi maskare pružaju odličan efekt pa nemam potrebe za time, a taj me dio beauty rutine nikada i nije toliko zainteresirao da bih ga probala.


2. Pereš li redovito kistove za šminku? / Is washing your make up brushes something you regularly do?
Koliko stignem. :) Često se šminkam taman prije izlaska iz stana i ne mogu odmah oprati kistove, pa kasnije zaboravim, i tako ih se nakupi. No odvajam korištene kistove od čistih, a imam veliku kolekciju i dovoljno rezervi za svaki tip kista. Kad se skupi određeni broj prljavih, idu na pranje i onda to traje sto godina.


3. Koliko dugo ostavljaš oštećeni lak na noktima? / How long will you last with chipped nail varnish?
A što da radim ako se chippne ujutro na putu do posla, a mene do navečer nema doma i ne mogu ga skinuti? :) Promijenim lak čim stignem, općenito ih često mijenjam i oštećeni lak u pravilu ne sjedi dugo na mojim noktima, ali da, zna proći cijeli dan dok se ne uspijem dočepati acetona i blazinica. Odgovor bi onda bio: najviše jedan dan.




4. Koliko odugovlačiš s kupnjom kozmetičkog proizvoda koji zaista trebaš? / How long do you put off buying/replacing a beauty or nail polish product even if you need it? (ie. top coat, foundation, etc.)
Skužim kad mi je proizvod pri kraju i odmah kupim sljedeći, nema tu čekanja. :) Često imam i zalihe.


5. Koja je tvoja najgora beauty navika? / What is your worst beauty habit?
Definitivno prčkanje po sebi – ako imam prištić, ja ću ga raskopati ili barem svako malo dirati, ako imam zanokticu, iščupat ću je ako se odmah ne domognem škarica. Ijuuu. Pokušavam se riješiti tih navika jer sam svjesna koliko su grozne, velika mi je motivacija to što vam želim u svakom trenutku moći pokazati neki od svojih brojnih lakova, a za to trebam lijepu kožicu oko noktiju. :)


6. Navedi nešto nevezano uz ljepotu s čime odugovlačiš cijelo vrijeme! / Name something non-beauty related you put off doing all the time?
Ima toga. :) Naručivanje zubaru/ginekologu/okulistu, pospremanje stana, odlazak na spavanje (jer uvijek želim pročitati još saaamo jedan post na nekom blogu). Ja sam kampanjac u mnogočemu. :) Evo, baš se ovih dana trebam naručiti na pregled kod zubara, a ja pišem o tome umjesto da to učinim. :D


7. Ostavljaš li spremanje za zadnji tren kad izlaziš iz kuće? / When going out somewhere do you leave getting ready to the last minute or not?
Kako kad. Zapravo najviše volim kad si ostavim dovoljno vremena za spremanje, onda je to moj mali ritual u kojem totalno uživam – tuširanje, mazanje, oblačenje, detaljno šminkanje... No ponekad se zanesem obavljajući nešto drugo i onda sve bude u zadnji čas. :)




8. Možeš li se obvezati na zabranu trošenja? / Can you commit to spending bans?
Mogu na neko ograničeno vrijeme. :D Imala sam faze zabrane kupovanja kozmetike, jedna je baš nedavno završila (prije nego što je planirano :D ). Svojedobno sam izdržala godinu i mjesec dana bez kupovanja kozmetike, ponosna sam na to, ali puno mi je draže kad nisam pod ograničenjem. Ipak, znam se kontrolirati, neću svaku kunu potrošiti na kozmetiku – postoji još puno stvari u životu na koje volim trošiti, kao što su druženja s prijateljima, putovanja, odjeća, dobra hrana, stvarčice za stan... :)


9. Koliko ti je organizirana kolekcija šminke i lakova? How organized is your makeup and nail polish collection?
Prilično je dobro organizirana, ali dislocirana. :) Lakovi su u svom ormariću u sobi, sortirani po brandovima. Većina šminke nalazi se u kupaonici, svaka vrsta proizvoda ima svoje mjesto, policu ili ladicu u ormariću. Tu je i preparativa koju trenutačno koristim. Zalihe su u dnevnom boravku, a ruževi u jednoj velikoj kutiji u sobi – posloženi su, ali puno ih je i moram poraditi na njihovoj organizaciji jer je teško brzinski pronaći točno onaj koji u tom trenutku želim. Odnedavno mi je velika želja urediti vlastiti kozmetički kutak, nešto poput onoga što imaju Anaviglam i Makeup Arena. <3 Međutim, da bih takav kutak negdje smjestila, morat ćemo malo pretumbati raspored u stanu, a to će pričekati još koju godinicu. :)




10. Koji je najveći vremenski razmak koji si imala između pisanja dva posta? / What is the longest time you have gone without writing a blog post?
10 dana, kad sam bila u Berlinu, a odmah nakon toga za vikend na moru. Trudim se održavati ritam od barem dva posta tjedno, zasad mi dobro ide. :)



Nadam se da su vam moji odgovori bili zanimljivi. :) Jeste li se prepoznale u kojem od njih, imamo li neke zajedničke navike?


Broj komentara: 16:

  1. Baš mi se sviđa tag, mogla bih ga i ja ispuniti! Slažem se za beauty rutinu koju nikada ne radim, makar bih voljela probati umjetne trepavice, barem one parcijalne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ispuni, ispuni, voljela bih pročitati! :) Ja mislim da bih bila totalno smotana oko umjetnih trepavica, ali tko zna, možda jednom i probam :)

      Izbriši
  2. Odlican post,bas me je zainteresovala tvoja kolekcija ruzeva,mogla bi je uskoro pokazati :-)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuuu bio bi to jedan golemi post! Ali mogla bih jednom, da. :) Do tada, uskoro ide post o ruževima jednog branda koji jako volim :)

      Izbriši
  3. super tag :) pronasla sam se u nekim tvojim odgovorima haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da dosta nas ima slične beauty navike, da ne kažem poroke :D

      Izbriši
  4. Zanimljiv tag :) što se tiče trepavica tu smo iste ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srećom pa su mi trepavice vidljive i bez uvijača i umjetnih trepki, a čini mi se po slikama da su i tvoje lijepe i tamne :)

      Izbriši
  5. Volim tag postove, tako da sam uživala čitajući ovaj :) Ja volim umjetne trepavice, samo što nemam sreće s njima jer se stalno odljepljuju :D Odgovor pod brojem četiri mi je najbolji i baš sam mu se nasmijala :D Totalno smiješno pitanje, koja to beauty blogerica nema zalihe kozmetike i odgađa kupovinu kozmetike :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, mislim stvarno, da budem bez acetona, kreme, maskare ili pudera nekoliko dana? Možeš misliti! :D

      Izbriši
  6. ni ja nikada nisam (sama) stavila umjetne trepavice. mislim da bi samo sve sprtljala i da nebi bilo dobro :D
    jednom mi je frendica koja me šminkala stavila i sačuvala sam taj par trepavica...

    uff i ja odgađam zubara hahahah
    mislim da ne postoji nitko ko voli ići zubaru xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, Ivana, mislim da si u pravu. :D Nažalost, nekad se i to mora obaviti.
      Vidim da nas ima puno koje ne stavljamo umjetne trepavice :))

      Izbriši
    2. bar za neke spešl prigode ;)
      stvarno ima razlike i stvarno začine cjelokupan izgled :D

      Izbriši
    3. Morat ću barem probati da vidim kako bi to na meni izgledalo :)

      Izbriši
  7. Hehehe dosta smo slične :D žene. Kistove moran odmah oprat nakon korištenja, a umjetne trepavice nikako da se natjeram da ih stavim i tako one čame već skoro dvije godine u kutiji. Nada umire zadnja. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja bih najradije oprala svaki kist odmah nakon korištenja, to je najbolje i najpraktičnije. Ali da bih to uspjela morala bih se probuditi i početi sa šminkanjem ranije... što je nemoguća misija :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)