utorak, 29. srpnja 2014.

Orange is the new Red – Misslyn ruž i olovka za usne



Već znate da sam velika ljubiteljica i skupljačica ruževa za usne, no možete li vjerovati da u svojoj kolekciji donedavno nisam imala nijedan ruž u pravoj narančastoj boji? Nije da me ta boja ne privlači, dapače, smatram da narančasta boja na usnama izvrsno paše uz preplanuli ten i ljetni brončani look, ali nekako uvijek posegnem ili za nude ružem, ili pak za nekom intenzivno rozom, nježno roskastom ili ljubičastom nijansom. Tu i tamo za crvenom. Zato me poprilično razveselio paketić koji mi je prije nekoliko tjedana poslala Kameja, službeni zastupnik Misslyn, Artdeco, Phyris i Make up Factory kozmetike u Hrvatskoj.
 
U paketiću sam pronašla ono što mi je u kolekciji nedostajalo – prelijep narančasti ruž i olovku za usne u pripadajućoj nijansi.






Moram napomenuti da već dugo volim Misslyn ruževe i već otprije imam četiri neutralne nijanse. Dobro sam upoznata sa svojstvima ovih ruževa, svi su redom vrlo kremasti, hidratantni, vrlo se lako nanose. Tekstura im je meka i podatna, no nisam imala nikakvih problema s topljenjem ovih ruževa, nijedan se nije rasklimao, slomio niti se izvukao iz pakiranja, a imam ih već godinama. Nešto se brže troše jer su izrazito kremasti, no meni to nije nikakav problem.

Moj najnoviji narančasti ljubimac dolazi u nijansi 71 You Jane, a dio je ljetne kolekcije Perfect Match. Ova najnovija Misslyn kolekcija temelji se na retro ideji prema kojoj je nijansa koju nosimo na usnama identična nijansi na noktima. Kolekcija sadrži devet ruževa, šest lakova i tri olovke za usne u bright, ljetnim, ženstvenim nijansama. Od devet nijansi ruževa, njih je šest u potpunosti usklađeno s lakovima za nokte iz kolekcije i nose slatka i usklađena imena:

– Ave Caesar & Cute Cleopatra
– Me Tarzan & You Jane
– Gentleman's Love & Sexy Marilyn
– Lovely Romeo & Julia in Love
– Adam's True Love & Eva's Paradise
– Ken's Darling & Barbie's Favorite







Olovke za usne iz ove kolekcije – Smooth Lip Liner – osmišljene su tako da odgovaraju većini ruževa u kolekciji. Moja nijansa, 13 Jungle Bird, odlično se slaže s narančastim ružem You Jane. Malo je tamnija i malo crvenija od samog ruža, no na usnama se nijanse divno stope i razlika se uopće ne vidi. Tekstura je olovke, rekla bih, taman – nije od onih mekših koje se tope i koje se lako razmuljaju, dapače, kad sam je isprobala na ruci, činilo mi se da je prilično tvrda, no izrazito se lako nanosi i pigment se bez teškoća prenosi na usne. Pigmentirana je, ostavlja ravnomjernu boju i lako obrubljuje usne tankom, preciznom linijom. Dugotrajna je na usnama, ja obično njome obrubim usne, a malo nanesem i unutar ruba, na same usne, preko nje stavim ruž You Jane i primjećujem da olovka produžuje trajnost samog ruža. Lako se šilji i ne puca. Dolazi u količini od 0,78 g, nije ekstremno dugačka, ali mislim da može dugo trajati. Vrlo sam zadovoljna ovom olovkom i svakako ću pogledati ostale nijanse koje Misslyn nudi.






Misslyn ruževi dosta su pigmentirani, spomenula sam da imam četiri nude nijanse, i razlika među njima vrlo je vidljiva u pakiranju, na swatchevima na ruci i na usnama. Neću više duljiti o njima, swatcheve ću vam uskoro pokazati u posebnom postu, no samo želim naglasiti da ovo nisu neki poluprozirni ruževi. You Jane jarka je narančasta nijansa. Pigment je intenzivan i ruž i na usnama ostavlja vidljivu, punu boju i sjajni finish. Ne sadrži nikakve svjetlucave čestice. Ne suši se mat, samo će nakon nekog vremena izgubiti onaj početni sjaj. Kao ni ostali Misslyn ruževi, ni ovaj nije od onih vrlo trajnih ruževa, neće preživjeti obrok, ali pokoje piće hoće – a moram priznati i da ostavlja vrlo vidljiv trag na čaši (i tuđim usnama :D ). To mu je jedina mana. Bez obzira na to, meni su ovakvi kremasti, hidratantni ruževi vrlo dragi, ugodan osjećaj na usnama koji oni pružaju nikada ne dobijem od, primjerice, mat ruževa. Ispod ovog ruža ne moram nužno staviti balzam za usne kako bi lijepo izgledao, iako to uglavnom činim. Ne isušuje mi usne.






Preostalo je još da vam pokažem ovaj dvojac u akciji, mislim da se lijepo uklopio u ljetni look koji je nastao nakon vikenda na moru. :)






Pakiranje Misslyn ruževa pokazat ću vam i opisati u sljedećem postu u kojem ćete vidjeti ostale nijanse koje posjedujem. Pakiranje u kojem sam dobila You Jane malo je drugačije jer je riječ o probnom primjerku. 

Cijena ovog ruža i ostalih ruževa iz ove kolekcije iznosi 53,90 kn, a dobit ćete 4 grama proizvoda. Olovku ćete platiti 22,90 kn (0,78 g). Misslyn kozmetiku možete kupiti u Mülleru, a ja vam moram napomenuti da, osim prekrasnih ruževa, imaju i odlične lakove za nokte i olovke za oči, a volim i njihove bronzere/highlightere iz sezonskih kolekcija.


Jeste li isprobali neke od Misslyn proizvoda? Imate li svoje favorite? Volite li narančaste ruževe za usne i imate li koju preporuku za mene? :)

Broj komentara: 6:

  1. Odgovori
    1. Hvala ti, Goga :) Nakon godina i godina šminkanja, konačno sam otkrila narančastu boju! :)

      Izbriši
  2. Super ti stoji!Taman na malo preplanulu put odlicno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Renčice! Slažem se s tobom, odlično paše uz preplanulu put i zato je odličan za ljeto :)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Hvala ti, Marijana - mislim da ću ga ovo ljeto često nositi <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)