srijeda, 2. srpnja 2014.

Moj izbor parfema za ljeto 2014.



Kratko i jasno – ljeti obožavam kokosaste, pinacoladaste, tropske i svježe parfeme. Čak mi ni trajnost nije najbitnija (iako inače jest), u torbici uvijek nosim jedan od malih parfema koje ćete vidjeti na fotkama te se prema potrebi ponovno našpricam.









Danas ću vam pokazati parfeme koji ulaze u kategoriju ljetnih i koji su posljednjih mjesec dana moji vjerni pratitelji, a to će ostati i sljedećih nekoliko mjeseci. 

Nisam baš dobra u opisivanju mirisa pa ću se poslužiti opisima sa stranice PunMiris, prave enciklopedije mirisa na kojoj uvijek čitam o parfemima koji su mi zanimljivi. 






Escada Island Kiss inspiriran je karipskim plažama, mirisnim obalama, slanim zrakom i bujnim notama voća i cvijeća. U gornjim su notama passion flower, naranča i mango koji naglašavaju da je riječ o egzotičnom izdanju osvježenom vodenastim, sočnim i voćnim notama breskve u srcu koja je pomiješana s cvjetovima magnolije. U donjim su notama drvenaste note i senzualni mošus.

Gotovo svake godine svidi mi se Escadin ljetni miris i imala sam ih već nekoliko. Neki se bune da nisu dovoljno trajni, no na meni se osjete dobar dio dana i znala sam čak i poslije posla dobiti kompliment za parfem, a nisam ga obnavljala od jutra. Island Kiss koristila sam i prošlo ljeto, volim ga nositi i danju i noću. Sočan, voćan i osvježavajuć, odličan je za proljeće i ljeto.


Escada Born in Paradise poziva nas na bijeg od stvarnosti u zamišljeni tropski raj, poziva vas da letite slobodno i upijete raskošne sokove i mirise osunčane prirode. Kompozicija predstavlja delicioznu fuziju egzotičnog voća koje budi osjetila. Gornje note: zelena jabuka, lubenica, guava; srednje note: kokosovo mlijeko, ananas; bazne note: drvo sandalovine, cedar, mošus.
 
Ovoljetno Escadino izdanje, željela sam ga čim sam pročitala opis na Ogledalu i ubrzo sam ga dobila od Chakyja. Jako mi je drag, puno smo se družili protekloga mjeseca. Pravi je ljetni miris, podsjeća na plažu i koktele - najviše na pinacoladu. 






Issey Miyake L'Eau d'Issey „čist je kao izvorska voda‟, objedinjuje u sebi hladne kapljice vodopada, aromu cvijeća i mirise proljetne šume. Ovo je cvjetno-vodeni miris s prozračnim notama lotusa, frezije, ciklame i sočne dinje. Srednje note božura, đurđice i karanfila otkrivaju karakter parfema. Završna bazna nota jest elegantna drvena s cedrovinom, sandalovinom, mošusom i jantarom.

Nekada davno imala sam nekoliko testera ovog parfema. Nikada u životu nisam dobila toliko komplimenata za parfem kao kad sam ga nosila, bilo mi je to fascinantno – frend mi je neprekidno šnjofao ruku (i danas mi je urnebesno smiješno kad se sjetim :D ), tata mi je rekao da bih uvijek trebala nositi taj parfem, nekoliko frendica reklo mi je da je L'Eeau d'Issey „totalno ja‟ i da mi izvrsno paše. Naravno da sam ga nakon svega toga morala kupiti. Ljudi u mojoj okolini i dalje ga često hvale i ispituju me na što to mirišem. Miriše apsolutno svježe, prekrasno, nisam imala nijedan parfem sličan njemu. Na meni je vrlo trajan. Baš se osjećam posebno kada ga nosim, uvijek me podsjeti na to kako su svi poludjeli onih prvih par puta kada su ga nanjušili na meni. Mislim da ću uvijek imati jedan u kolekciji.


Yves Rocher Retropical jest cvjetno-voćni miris. U kompoziciji parfema sudjeluju sljedeće note: bergamot, mandarina, naranča i pijesak.

Tropski ljetni mix, odlučila sam se za njega nakon što sam potrošila gel za tuširanje iz iste linije. Puno sam ga nosila prošlo ljeto, sada imam još samo par kapljica. Miriše mi na tropsko voće.


Yves Rocher Monoi Eau des Vahiness ne sadrži alkohol i idealan je za korištenje na plaži. Miris odiše egzotičnim notama cvijeta tiare, ylang-ylanga, kokosa i vanilije.

O da, ovo je doživljaj odlaska na plažu uhvaćen u bočicu. Odličan je i za plažu i za ljeto u gradu. Ovaj EDT ima 100 ml i trajat će vam zaista dugo. Još jedan od ljetnih parfema koje bih uvijek željela imati u kolekciji – ako mene pitate, Yves Rocher rastura s ljetnim mirisima, a u ovoj liniji nalazi se još mnoštvo divnih proizvoda kao što su gel za tuširanje, suha i svjetlucava ulja za tijelo.






Yves Rocher Les Plaisirs Nature Ananas – Noix de Coco sočni je tropski miris idealan za ljetno osvježenje. Sastoji se od slatkog kokosa i svježeg i sočnog ananasa.

Ovo malo čudo miriše poput ljetnog koktela ili smoothieja, čista pinacolada. Malena bočica koju imam kao stvorena je za to da je utrpam u torbu i nosim sa sobom. Volim ga i u vrućem ljetnom Zagrebu i na moru. 


Yves Rocher Noix de Coco sadrži egzotičan i ukusan miris kokosa i svojim tropskim dahom budi sva naša osjetila. Prirodni je organski ekstrakt kokosa, intenzivan i gurmanski.

Kokos, kokos i još jedan kokos. :) Ovo je raffaello, bounty, liker od kokosa, idealan mirisić za sve ljubiteljice kokosa. Ovi mirisi nisu previše trajni, no moje bočice od 20 ml dovoljno su malene da ih bez problema nosim sa sobom i po potrebi se ponovno našpricam. Obožavam ga koristiti na moru, nosim ga na plažu, na kave, u grad, prilikom večernjih izlazaka...


Essence Like A Day In Paradise jest cvjetno-voćni miris. Gornje su note breskva, limun, rabarbara i crni ribizl; srednje su note magnolija, bijela frezija i jabuka; bazne su note drvo sandalovine, vanilija i kokosovo mlijeko.

Još jedna malena bočica koja me često prati tijekom dana. Obično se ujutro našpricam jednim od Escadinih parfema, a poslije posla prema potrebi obnovim Essence parfemićem. Nije među postojanim mirisima. Kao i ostali koje biram ljeti, miriše voćno, egzotično i osvježavajuće – ovo je jedan sladak, nježan parfemčić koji bi se posebno mogao svidjeti mlađoj publici.




Moram vam priznati da mi se nakon pisanja ovog posta totalno pije neki osvježavajući smoothie s kombinacijom kokosa i ananasa i iz ovih stopa idem si složiti jedan. :)

Dijelimo li ljubav prema ovakvoj vrsti parfema? Koji su vaši najdraži ljetni parfemi? Imate li koji iz moje kolekcije? 

Broj komentara: 18:

  1. Escada Born in Paradise je savršen. Moj omiljeni parfem ikad!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš je divan, stalno ga nosim zadnjih tjedana <3

      Izbriši
  2. Monoi...Escada....imaš dobar ukus Sale :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe, hvala ti! :)) Ja sam manijak za ljetne parfeme, mazalice, tuširalice, hm, hranu... daj mi kokosastu tekućinu koju mogu namazati na sebe ili popiti i ja sretna! :D

      Izbriši
  3. Jedan od meni naj mirisa je Escada Magnetism, ali volim i te ljetne Escadine mirise jer su baš slatkasti i veseli :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš tako, uvijek to bude neki veseli miris baš kao stvoren za ljeto. A Magnetism sam imala kao tester i mogu ti reći da mi se jako svidio! :)

      Izbriši
  4. Privukli su me Yves parfemiiii :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Escada definitivno. :D Stalno ih njuškam u parfumerijama i nikako da kupim jedan.
    Ja po ljetu obožavam koristiti Biotherm Eau Pure. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još probala Biotherm Eau Pure, svakako ću ga pomirisati u parfumeriji! :)

      Izbriši
  6. Odlican izbor!Ja sam nekidan kupila u Yves Rocheru novi Edt LE,totalno vristi ljeto,limun,mandarina,naranca i bergamot,mislim da bi ti se i taj svidio,probaj ako si u prilici:-)
    Btw,kad ce novi new in,jedva cekam?!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam novi Yves Rocher EDT u izlogu, morat ću i njega probati - po tvom opisu izgleda da bi mi se svidio! :) Bit će new in danas ili sutra, ima toga za uslikati i napisati... :)

      Izbriši
  7. Super izbor! :) Ja volim kokos ali jedino na moru, ne znam kako i ne znam zašto, kada sam u gradu ne mogu ga podnijeti ali na moru obožavam! Već vidim da bi mi Noix de coco bio jako drag. Escade volim i ja, ove nisam pomirisala ali vjerujem da su super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jap, na moru kokos najbolje i paše. Makar meni paše i u gradu, cijelo ljeto. :) Probaj Noix de Coco, vjerujem da bi ti za more bio idealan. A Escada rastura, svaki ljetni miris je super, a moram jednom nabaviti i Magnetism. :)

      Izbriši
  8. Yves Rocher Monoi želiiiiiiiim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nećeš pogriješiti s njime ako voliš takve mirise - predivan je Monoi <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)