utorak, 22. srpnja 2014.

Hair SPA tretman u frizerskom salonu Dessange


Prije nekoliko dana posjetila sam poznati frizerski salon Dessange, luksuzno središte njege i stila smješteno u Ilici 2, na samom Trgu bana Jelačića u Zagrebu. Tjedan dana ranije razgovarala sam s vrlo dragom i ljubaznom Sanjom iz Dessange koja mi je objasnila filozofiju i viziju ove pariške franšize, za koju je zaslužan sam osnivač toga branda, gospodin Jacques Dessange. 






Frizerski saloni Dessange u svijetu, a tako i naš salon na glavnom zagrebačkom trgu, njeguju poseban pristup klijentima i samoj njezi kose. Ako bih samom salonu i svom ukupnom doživljaju morala pripisati tri obilježja, ona bi bila: ljubaznost, profesionalnost, luksuz. Dessange time jednostavno odiše. Osoblje salona iznimno je ljubazno, vrlo posvećeno klijentima i spremno odgovoriti na sva vaša pitanja. Svatko pokraj koga prođete uputit će vam ljubazan osmijeh i pozdrav, i da, možda ovo zvuči kao nešto što se podrazumijeva u svim djelatnostima, no svi znamo da nije uvijek tako i meni je bilo izrazito drago naletjeti na takav srdačan pristup. :) Sam je salon Dessange moderno i profesionalno opremljen, prostor je zaista prostran i kapaciteti su mu veliki. Za klijente koji više vole privatniju atmosferu tu je i poseban VIP salon u kojem sam i ja dobila svoj tretman. To mi se baš svidjelo, iako nisam od onih kojima smeta gužva, vrlo je lijepo da salon nudi tu opciju – to je još jedan od detalja koji salonu Dessange daju na luksuznosti i jedinstvenosti. 

Mojom se kosom bavio simpatični stilist Vedran, koji je pravi stručnjak u svom poslu i kojeg sam tijekom tretmana pošteno izgnjavila pitanjima, a on je strpljivo odgovarao i pričao mi o pristupu i uslugama salona Dessange te o samom tretmanu koji je odabrao za mene. Prvotno smo planirali Hair SPA tretman s palminim uljem zbog toga što je moja kosa kovrčava, duga i prilično suha, no nakon pažljivog pregleda moje kose i vlasišta, Vedran je ipak odabrao tretman 10 minerala. Naime, vlasište mi je dehidrirano, a tretman 10 minerala, osim što jača samu kosu, djeluje na vlasište i pruža mu njegu i hidrataciju koja mu je potrebna. Ovaj tretman djeluje i protiv opadanja kose, a oslabljenoj kosi vraća snagu, gustoću i volumen. Njegova je formula bogata kalcijem, magnezijem i vitaminima. Nakon razgovora s Vedranom i čitanja opisa različitih tretmana, zaključila sam da bi meni trebali gotovo svi tretmani, jer moja je kosa duga, kovrčava, suha, sklona oštećenjima, tretirana bojom, dehidriranoga vlasišta, povremeno mi se pojavi i perut... Sve što možete zamisliti. :D Ovo je moja kosa ujutro na dan tretmana.






Na samom početku tretmana ponudili su me kavom i sokom, što me baš razveselilo. Kao bivša skupljačica šećera iz kafića, odmah sam primijetila da Dessange ima svoje pakiranje šećera – cool. :) Dobila sam svoju kutu koju sam nosila za vrijeme tretmana, a ovdje moram spomenuti da se za svakog pojedinog klijenta koriste posebni ručnici koji se nakon njega operu, a sav je frizerski pribor dezinficiran i upakiran u plastične vrećice. Za svakog klijenta dezinficira se i bazen za pranje kose. Higijena je na razini na koju, moram priznati, nisam još naišla te sam zaista ostala impresionirana. 







Sam se SPA tretman 10 minerala izvodi u nekoliko faza. Za početak mi je Vedran na vlasište nanio dragocjenu zemlju biser, proizvod neobične teksture koja me podsjetila na neke maske za lice. Dragocjena zemlja biser potpuno je prirodan proizvod bogat mineralima, a zadaća mu je da osvježi i detoksicira vlasište te potakne mikrocirkulaciju. Zatim je na kosu, razdijeljenu u pramenove, nanio sprej s oligoelementima (10 minerala), koji sadrži morsku vodu iz arhipelaga Bertage koja jača kosu i potiče rast nove i snažnije kose, nakon čega je uslijedila vrlo ugodna masaža glave i vlasišta – da, kao dio tretmana dolazi i opuštajuća masaža! :) Uz prigušena svjetla i ugodnu glazbu potpuno sam se opustila i zaista uživala. Kosa se nakon toga pere šamponom Trichobiol koji jača kosu i preventivno djeluje protiv ispadanja kose, a kosi daje volumen. Ovaj šampon ne sadrži sulfate i parabene, a sadrži Dessangeov patent - molekulu capillisi koja oživljava umrtvljene stanice na korijenu kose. Završni je korak sprej s gingko bilobom koji se našprica duž kose i vrhova, a olakšava raščešljavanje i regenerira kosu, no ne otežava je. Sastav mu je na bazi bambusa i kivija, a ne sadrži silikone. Kombinacija proizvoda koja se koristi u svakom od Hair SPA tretmana pomno je osmišljena s obzirom na potrebe određenog tipa kose. 








Nakon toga moja je kosa zamotana u turban i time je tretman 10 minerala gotov, a dobila sam i frizuru – dogovorili smo se za ravnu kosu s uvijenim vrhovima, i moram priznati da mi je kosa izgledala baš lijepo, lepršavo, svježe i zdravo. Dugo je nisam vidjela u tako dobrom stanju.







Moram vam reći da sam baš uživala tijekom čitavih sat i pol trajanja tretmana, a posebno u masaži. :) Sve se odvija uz ugodnu glazbu i zaista ukusnu kavicu, možete čitati neki časopis ili čavrljati s frizerom, možete dobiti i slušalice... Stekla sam dojam da se ovdje zaista nastoji postići da se svaki klijent osjeća ugodno i opušteno, znajući da svoju kosu predaje u ruke stručnjaka koji će ispuniti svaku njegovu želju.

Osim frizerskih usluga, u salonu Dessange nude i usluge šminkanja, manikure, pedikure i depilacije, a možete i kupiti proizvode profesionalnih brandova za njegu i stiliziranje kose. Ja sam svoj prvi shopping već obavila! :) Kako sam htjela nekoliko proizvoda za ljetnu njegu kose kako bih je u najvećoj mogućoj mjeri zaštitila od štetnog utjecaja sunca i klora, preporučili su mi Phytodess liniju Symbio Sun. Odabrala sam serum s uljem karanje koji se nanosi nakon izlaganja suncu te masku za kosu s nevenom. U tijeku je akcija u kojoj uz kupnju dva proizvoda iz linije Symbio Sun dobijete pletenu torbu za plažu (ili, recimo, za shopping), svoju sam proslijedila mami jer ona voli skupljati takve torbe gotovo kao ja kozmetiku. :) 






Također, trenutačno uz kupnju dva Kerastase proizvoda na poklon dobivate torbicu s nekoliko Kerastase mini proizvoda. Naravno da sam u iskušenju. :) Osim proizvoda brandova Phytodess i Kerastase, u salonu možete kupiti i proizvode Dessange i L'Oreal Professionel. Ja ću svakako dobro istražiti ponudu i konačno odabrati nekoliko Kerastase proizvoda za sebe – naime, nisam još isprobala ništa od tog izvrsnog i vrlo inovativnog branda za njegu kose.

Na izlazu sam primijetila i da salon Dessange utorkom i srijedom studenticama nudi 30% popusta na sve usluge. Iako više nisam studentica, to mi se jako svidjelo. Na ulazu se nalazi i cjenik usluga koji sam znatiželjno pregledala, uvjerena da su cijene već i zbog same lokacije, a kamoli razine usluge, vrlo visoke. No moram priznati da uopće nisu više nego u nekim drugim profesionalnim salonima koje sam posjetila. Cijena Hair SPA tretmana 10 minerala koji sam ja isprobala ovisi o dužini kose - za kratku kosu cijena je 150 kn, a za dugu kosu 220 kn (frizura nije uključena u cijenu). Cjenik svih usluga možete naći i na Facebook stranici salona Dessange, u albumu Cjenik.

Iako je moj posjet salonu Dessange ostvaren u sklopu suradnje, svi su moji dojmovi iskreni, drugačije ne znam i ne želim, a uostalom – sve je to vrlo lako provjerljivo. :) Moje je iskustvo bilo vrlo ugodno i svakako ću se vratiti, za početak na šišanje vrhova nakon ljeta. Dodala bih i da su članovi osoblja vrlo educirani i spremni pomoći, a uz njegu i uljepšavanje kose rado će vam pružiti i savjete o njezi kose i proizvodima koji bi vam mogli odgovarati.

Jeste li ikad posjetili salon Dessange? Kakva je vaša kosa i kako je njegujete? Ja sam u posljednje vrijeme počela posvećivati više pažnje njezi kose jer želim da bude dugačka (puštam je do daljnjega), a u isto vrijeme njegovana i zdrava, tako da vas očekuje još puno recenzija proizvoda za njegu kose, a rado ću pročitati i vaše preporuke. :)

Broj komentara: 14:

  1. Ja sam toliko uzbuđena bila dok sam čitala ovaj post :D haha, jer jedva čekam posjetiti isti salon kada dođem! Predivna si ti meni i prije i poslije salona!

    xo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Awww, hvala ti, draga! :) Obavezno javi svoje dojmove iz Dessangea nakon što ih posjetiš, sigurna sam da ćeš i ti biti oduševljena! :)

      Izbriši
  2. Bila sam prošle godine i šišao me (čini mi se) Jozo. Stvarno su super, nemam prigovora nikakvih!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je čuti da je i tebi bilo lijepo, stvarno su vrh! :)

      Izbriši
  3. Zanimljivo iskustvo :). Sviđaju mi se pramenčići. Jako volim eksperimentisati sa kosom :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Ja ih baš volim, sada ću neko vrijeme eksperimentirati s tim pramenovima u ludim bojama... Kad mi dosadi plava, ide tirkizna pa poslije ljubičasta, Manic Panic boje su mi već u ormaru! :)

      Izbriši
  4. Drago mi je da si uživala. :) Baš mi se sviđa rezultat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) I meni se svidio rezultat, zato ću se sigurno vratiti tamo :)

      Izbriši
  5. Nisam ga posjetila, no sviđa mi se što su ti napravili od kose, baš osvježenje :) tvoja kosa je slična onoj moje mame, njena je isto jako gusta i kovrčava i nemoguće joj je držati je pod kontrolom al meni je to fora baš nekako, ne znam :D no nekad je i ovako urednije lijepo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i meni je moja kosa fora, ne žalim se u biti na nju - istina je da traži pažnju i da je baš treba održavati da izgleda zdravo kad je duga, ali nisam od onih koje bi dale lijevi bubreg za ravnu :D Čak je i ne peglam i ne feniram, uglavnom je sušim prirodno i tako mi najljepše ispadne. Ali ovako nešto mi je totalno fora za promjenu. A i kao da joj se kvaliteta poboljšala nakon tretmana, baš sam vidjela promjenu, da izgleda zdravije i jače :)

      Izbriši
  6. Nisam još bila u ovom salonu, ali baš mi je drago da ti se svidjelo i kako si ih opisala :)
    A pramenovi su zakon! Ko bi rekao da je boja opstala tako dugo :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Ivana! :) Pramenove sam obnovila još pokoji put, kupila sam Manic Panic boje pa mi ih mama obnovi, ali nakon ljeta idem opet frizeru da mi sredi i izrast.
      Dessange je stvarno odličan i jedinstven salon, drago mi je što sam uspjela prenijeti svoj doživljaj :)

      Izbriši
  7. Voljela bih se ošišati, malo promijeniti oblik frizure, ali ne znam kako. Sve što vidim na internetu nije to to, a frizerka jednostavno ne dijeli moju viziju :(

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)