petak, 11. srpnja 2014.

Essence Cookies & Cream



Ograničena trendovska kolekcija Essence Cookies & Cream prohujala je kroz naše Müllere još prije nekoliko mjeseci. Slatka kolekcija inspirirana slatkim kolačićima sadrži proizvode nježnih, pastelnih i neutralnih nijansi. Mogle smo birati između tri mono sjenila, shimmerastog pudera u kuglicama, jumbo olovaka za oči lakova za nokte, sjajila za usne, kremastog rumenila, kreme, tj. balzama za ruke te slatke rašpice. 

 


Ja sam odmah znala da ću željeti kremu za ruke, a kad sam se našla pred kolekcijom, pažnju su mi privukle i jumbo olovke za oči. Pod svjetlima Müllera činilo mi se da bi mogle biti dobre čak i za obrve – tu sam se debelo prevarila, no nije mi nimalo žao što sam ih kupila jer ih od samog početka vrlo često koristim.




Iako ih u našim drogerijama više nema, odlučila sam vam pokazati ove proizvode i reći nešto o njima. Naime, u Srbiji se ova kolekcija nedavno pojavila i vjerujem da će mojim tamošnjim čitateljicama post biti koristan, a moguće je da se i u Hrvatskoj poneki od proizvoda pojavi u drogerijskim mix košaricama sa sniženim proizvodima (krema neće, ali olovke bi mogle), ili pak na internetskoj prodaji.



Jumbo olovke za oči




Jumbo Eye Pencil, iliti debela olovka za oči iz kolekcije Cookies & Cream, dolazi u dvije lijepe neutralne nijanse, a nazivi su im baš... ukusni, potpuno u skladu s temom kolekcije. :) 01 Last Night A Cookie Saved My Life neobična je nijansa, kada bih je morala smjestiti u kategoriju jedne boje, bila bi to smeđa, tamnija smeđa, no nije tipična smeđa – pod određenim kutovima naginje ka nečemu crvenkastom, pa malo ka nečemu mauveastom, pa tu ima i malo bronce... i vrlo, vrlo malo shimmera, tek toliko da uspijem razabrati da nije toliko mat kao njezina siva sestra. 02 Yummy, Yummy divna je, hladna mat siva/taupe nijansa u kojoj vidim i malo nježnog ljubičastog podtona. Swatch na ruci ispada prilično vidljiv, no na očima je to jedna vrlo decentna nijansa. Obje nijanse često koristim za obrubljivanje donjeg kapka – na tom su području njihove performanse najbolje. Olovke su među tvrđima, ne bih rekla da su baš tvrde jer sam probala i puno tvrđih, ali definitivno nisu ni mekane i potrebno ih je malo pritisnuti na kožu kako bi se boja vidjela u punom intenzitetu. Zato na ruci lako dobivam intenzivne swatchine, dok pri šminkanju očiju ipak trebam biti lakše ruke pa i sama boja ispadne blaža i nježnija. Na gornjem kapku volim koristiti mekše olovke jer na jednom oku nosim polutvrdu leću i puno je lakše iscrtati liniju ako je olovka kojom to činim meka, podatna te lako ostavlja intenzivnu boju. Za obrubljivanje donjeg kapka odlična mi je tekstura kakvu imaju ove jumbo olovke. Ostavljaju meku, deblju liniju koju nije potrebno dodatno blendati i omekšavati – za tanke, precizne linije definitivno nisu prikladne. Na njima piše da su pogodne za kreiranje intenzivnog looka, no ja se s time uopće ne slažem – ove su olovke kao stvorene za nježne, prirodne lookove jer su tako blage i suptilne. Koristim ih za neutralne dnevne lookove, slažu se s impresivnim brojem sjenila koje posjedujem. Ponekad ih nanesem i u waterline, ponekad samo uz vanjski rub donjeg kapka (upravo sam napisala papka i, srećom, primijetila na vrijeme... kasno je i možda je vrijeme da odem spavati :D ). Također ih volim kombinirati uz neku tamniju olovku – nju stavim u waterline, a jednu od ovih olovaka uz vanjski rub donjeg kapka, kao što bih to učinila sa sjenilom. Trajnost im je sasvim zadovoljavajuća, na kraju radnog dana boja uz donji rub kapka još je dobro vidljiva.





Kao što sam već spomenula, za obrve mi ne odgovaraju – nijanse nisu prikladne za tu namjenu, a same olovke predebele su i premalo precizne da bi glumile olovke za obrve. Bila je to totalno kriva i impulsivna procjena s moje strane. :)

Cookies & Cream jumbo olovke imaju 2,1 g, a na njima je naveden rok trajanja od 24 mjeseca. Nažalost, ne sjećam se točne cijene, no nije bila viša od dvadesetak kuna.




Balzam za ruke




Pakiranje ovog proizvoda toliko mi je slatko i pozitivno da sam ga odlučila preseliti na posao da mi njeguje ruke tijekom dana i veseli me u trenucima gužve i stresa. :) Bež tubica s rozim čepom i slikom ukusnih kolačića zaista je lijep prizor. Sadržaj mi se također jako sviđa – riječ je o kremi za ruke koja nipošto nije tako gusta da bih je ja nazvala balzamom, no odmah napominjem da je njega koju pruža sasvim solidna. Ja sam općenito iznenađujuće zadovoljna njegom Essence krema za ruke, i onih iz redovne ponude i limitiranih izdanja – nije to ona kategorija jeftine kreme za ruke koja je kao vodica, čije djelovanje uopće ne osjetiš pa se nakon dvije minute pitaš jesi li uopće namazao ruke ili si to samo umislio. Svaka Essence krema za ruke koju sam do sada imala (a prošlo ih je kroz moje ruke barem 5-6) zaslužila je barem titulu solidne kremice. I ovaj je slatkiš takav – njega je sasvim okej, tekstura je ugodna i lako razmaziva, a upija se prilično brzo, što je dobra stvar ako je želite koristiti preko dana, u hodu. Krema je bijele boje, a miriše vrlo ugodno, slatkasto, nikako previše intenzivno. Cijena joj je u našim Müllerima bila 17,90 kn. U tubici vas čeka 100 ml proizvoda koje biste trebali potrošiti u roku od 12 mjeseci. 




Moram još napomenuti da je ova krema bila rasprodana gotovo istog trena kad se pojavila. Tražila sam je u nekoliko Müllera, a na kraju mi ju je nabavila i poslala jedna divna cura iz Čakovca. :)

Sastav:
Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Isostearyl Isostearate, Stearic Acid, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Ceteareth-20, Allantoin, Olus Oil (Vegetable Oil), Hydrolyzed Milk Protein, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Extract, Carbomer, Silica, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Propylene Glycol, Gluconolactone, Phenethyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Sodium Benzoate, Methylparaben, Ethylparaben, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance).




Preporučujem li? Preporučujem! Ja sam vrlo sigurna u to da ću sva tri proizvoda potrošiti do posljednje mrvice. Za olovke zaista vjerujem da bi odgovarale većini jer su pogodne za svakodnevni look i vrlo iskoristive. Ako ste ljubiteljica slatkastih, gurmanskih mirisa, ne biste trebali preskočiti ni kremu za ruke.

Nadam se da vam je ova recenzija bila zanimljiva i da će pomoći pri odabiru onim curama koje još imaju priliku domoći se ovih proizvoda. Je li i vas privukla ova slatka kolekcija i jeste li odabrali nešto za sebe? Volite li Essence trendovske kolekcije? Pišite mi. :)

22 komentara:

  1. Sada mi je žao što nisam kupila tu kremu za ruke. Olovke mi izgledaju super :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krema je zaista brzo nestala s polica. Tako je uvijek s njihovim ograničenim kolekcijama, ono što valja nestane u trenu. Olovke nisu bile toliko upečatljive pa ih se moglo lakše pronaći. :) U svakom slučaju, i kremica i olovke su se pokazali kao super proizvodi koje često koristim, nadam se da će biti još dobrih trendovskih kolekcija :)

      Izbriši
  2. ja sam uspjela zgrabit tu kremicu, nasla se u pravo vrijeme u mulleru, taman kad napunili stand :D odusevile su me essence kreme opcenito, a cijena sitnica! :)
    p.s. primjetila sam da i neke plodine sada imaju essence limitirane kolekcije, npr. u mojim obliznjim plodinama stoji cijela kolekcija viva brasil :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super info za Plodine! Čini mi se da sve više velikih marketa radi na proširenju asortimana kozmetike i to mi je drago. Dobro je da se ovakve ograničene kolekcije prodaju na što više mjesta, tako je veća šansa da će ih svi zainteresirani uspjeti ugrabiti. :)
      Essence kreme za ruke su stvarno super, a ova mi je vjerojatno i najbolja od svih njihovih koje sam imala. Probala sam i one iz redovne ponude, a svake zime kupim dvije ili tri iz njihovih slatkih zimskih kolekcija, nijedna me još nije razočarala, ali ova najbolje njeguje. :)

      Izbriši
  3. žao mi je što sam propustila ovu kolekciju, tematika je preslatka.. nadam se da će ponoviti nešto slično, barem oko Božića hehe :)
    olovke su mi divne, volim takve nedefinirane nijanse, koje daju "ono nešto" svakom look-u.. volim što Essence prati trendove i svako malo nas iznenadi originalnošću :)
    kad vidim ambalažu ove kreme, najradije bih ju pojela :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja baš volim ovakve nijanse, zato su mi ove olovke baš dobro došle i odlično se uklapaju u moje uobičajene lookove. :)
      S kremom za ruke su napravili odličan posao, i ja bih voljela da je ponove, sigurna sam da bi se opet rasprodala u hipu :D

      Izbriši
  4. Mene nekako više privlače ime i ambalaža,nego i sam proizvod. Mada mogu reći da mi se 02 doima. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ambalaža je baš slatka i privlačna, naziv i tema kolekcije također, to se mora priznati :) Drago mi je što je ispalo da su i proizvodi koje sam odabrala dobri. :)

      Izbriši
  5. Odličan post!

    Evo link mog bloga: http://classymenworld.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Rumenilo i senke da li si probala? Kupila sam senke i mogu napisati da su u ranku najskupljih... A rumenilo je takodje delovalo kvalitetno... Pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, nisam probala rumenilo i sjenila, zainteresirala me samo ova kremica i olovke. :) No sjenila su baš lijepih boja. A za rumenilo sam čitala da je dosta dobro. Znaju oni dobro pogoditi barem s ponekim proizvodima u svakoj trendovskoj kolekciji :)

      Izbriši
  7. Baš mi je žao što ova kolekcija više nije dostupna kod nas. Uzela bih i kremu i olovke. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će s vremenom izdati neku sličnu kolekciju, ova je sva bila baš kako treba - slatka pakiranja i cjelokupna tema + dobri i zanimljivi proizvodi :)

      Izbriši
  8. Iz ove kolekcije nisam ništa kupila i jako mi je žao, ali nije mi se dalo trčati ko manijak po gradu da bi nešto ulovila :D Inače volim Essence LE kolekcije, a oni kistovi su im bili pun pogodak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ehhh da, to je problem s tim LE kolekcijama... trebaš biti detektiv i sprinter da bi ih ulovio :D Ove najzanimljivije odu u roku keks. Kistići su im stvarno bili odlični, ugrabila sam sve koje sam željela i mogu ti reći da ih baš volim i često koristim, pogotovo rozi flat top kist i kist za puder. I kabuki <3

      Izbriši
  9. Sviđaju mi se olovke, ne znam kako su mi promaknule :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nitko tada nije puno pričao o njima, svi su rejvali o kremi za ruke, eventualno rumenilu. :)) Da nisam naletjela na njih, sigurno ih ne bih tražila kao što sam kremu :D

      Izbriši
  10. Volim Essence limitirane kolekcije, ma u biti volim inače LE kolekcije raznih brendova :D ovu kolekciju sam već prije vidjela, ali iz nekog razloga ove olovke nisam. Super su mi obje nijanse, baš za svaki dan. A, kreme za ruke trenutno uopće ne gledam jer ih imam dosta u upotrebi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja totalno padam na LE kolekcije, obično se brandovi stvarno potrude oko njih, a tu je i ona stvar - za tjedan ili dva više ih neće biti, šteta je propustiti.. :D
      Ni ja više ne smijem gledati kreme za ruke, što je kupljeno, kupljeno je, baš sam nagomilala i sad to treba potrošiti :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)