četvrtak, 3. srpnja 2014.

Četvrti new in – Berlin edition

Prije dva tjedna mogli ste vidjeti hrpicu kozmetike koju sam nosila na jednotjedno putovanje u Berlin. Naravno, vratila sam se s još većom hrpicom noviteta. :D Moram vam priznati da sam se pošteno nakupovala u Berlinu, no nije sve bilo za mene – ponudila sam svojim dragim frendicama, blogokolegicama i suovisnicama o kozmetici da ću im donijeti ponešto iz tamošnjih drogerija i parfumerija. Rezultat toga već sam vam pokazala na Facebooku, evo ga i ovdje:






A danas vam želim pokazati što sam od svega toga kupila sebi. Kozmetički no buy za mene je završio još prije Berlina pa sam si dala oduška pred štandovima p2 i Kiko. Dio toga dobila sam i kao rođendanski poklon od frendice koja je putovala sa mnom (rođendan mi je za tri mjeseca, ali odlučila me se ovako riješiti, i dobro je odlučila :P ), a dio sam si mogla izabrati kao Chakyjev poklon za našu osmu godišnjicu. Već osam godina, kud prije! :D Hvala, Chaky & A.! :)






Ima toga dosta, a nakon što sve pošteno isprobam, čeka nas puno recenzija!





Cure su me poslale po Kiko lakove pa sam ih usput temeljito proučila i za sebe izabrala rozikaste nijanse 505, 501, 504 i 485 (tim redom na slici). Već otprije imam dva Kiko laka i pokazalo se da su odlični – lako se mažu i čak prilično dugo traju na mojim noktima, a izbor nijansi je fenomenalan. Kada sam još u Berlinu poslikala i objavila prvi bućkuriš kupljene kozmetike, jedna me čitateljica podsjetila da sam zaboravila na Kiko Cupcake kolekciju – i ja sam se poslušno vratila po nijanse 649 i 655. :D

Ovo što nije Kiko jest, dakako, p2. Moja draga Roseybelle zamolila me da joj kupim lakić koji joj se svidio u recenziji kod A Girl in Berlin, a nakon što sam ponovno pogledala njezine swatcheve i vidjela lak uživo, uzela sam ga i sebi. Radi se o prekrasnom laku p2 Volume Gloss – 060 Happy Bride. Za posljednji lak, p2 Sand Style – 130 Joyful također je 'kriva' A Girl in Berlin i njezina recenzija. :)




Kao diplomirana kroatistica (i kozmetička frikuša) željela bih vas obavijestiti da se uz imenicu 'ruž' i njezinu množinu 'ruževi' nikako ne preporučuje upotreba priloga 'previše', dakle, nešto kao 'previše ruževa' ne postoji. :P Sada kad smo to riješili, pogledajte samo kako su krasni! Tu se redom šepire: iz nove ljetne kolekcije – Kiko Exotic Shine Lipstick – 06, zatim NYX Paris, MAC Flat Out Fabulous, Maybelline Color Sensational – Brazen Beige, Giorgio Armani Rouge Ectasy – 501 Peony, Burberry Lip Cover – Nude Rose i p2 Pure Color Lipstick – Market Street. Ovaj popis odlično pokazuje presjek moje kozmetičke kolekcije – tu ima svega, od p2 do Armanija. :D Najiskrenije su mi svi predivni i ne znam kojeg bih prije nosila. Uspjela sam ih sačuvati za slikanje i još ih nisam isprobala osim za potrebe swatcheva – usput rečeno, evo i njih.




Sigurno ću vam pisati o svakome od ovih ruževa. Sada kreće isprobavanje, svaki dan po jedan! :)





Mišljenja o tekućem puderu L'Oreal Nude Magique podijeljena su, no meni se čini da bi mi mogao odgovarati te sam ga kupila u nijansi 120 – Pure Ivory. Ebelin ravno rezani kist – Makeup and Concealer Brush – vrlo je hvaljen na stranim blogovima, a ja baš volim takav tip kista za nanošenje tekućeg pudera. Ebelin kist za blendanje izgleda kao sasvim solidan kist, podsjeća me na Essence kist za blendanje koji je dostupan i kod nas. Tu je i Kiko Boulevard Rock Face Brush – ravno rezani kist iz ograničene kolekcije Boulevard Rock, vrlo mekan i ugodan kist koji mi izgleda zbilja kvalitetno i od kojeg puno očekujem. Upravo sam dobila ideju – kada malo isprobam ove kistove, mogla bih vam napisati usporednu recenziju ravno rezanih kistova i kistova za blendanje koje posjedujem. Pretpostavljam da bi vam to bilo zanimljivo, a u mojoj kolekciji nalazi se nekoliko izvrsnih primjeraka iz svake kategorije. 

NYX HD Photogenic Concealer korektor je koji me zainteresirao nakon niza pozitivnih recenzija blogerica iz Srbije. Uzela sam nijanse Yellow i Beige, svakako ću vam javiti svoje dojmove. Tu je i nezaobilazni Maybelline Age Rewind (nijansa 01 Light), korektor koji sam prvi put kupila prošle godine u Španjolskoj i koji me oduševio, taj je primjerak sada na hrpici s potrošenim proizodima i naravno da sam kupila novi. Odličan je za okoloočno područje, prekrasno se nanosi i ne uvlači se u linije oko očiju, jako mi se sviđa spužvica na vrhu (a ona je zaslužna i za to što baš ovaj korektor volim nositi na putovanja), nijansa mi izvrsno odgovara i, kako nije dostupan u Hrvatskoj, kupovat ću ga na svakom putovanju. p2 Catch the Glow Essential Bronzer – 020 Pure Instinct izgledao mi je kao dobar ljetni proizvod za naglašavanje osunčanosti lica, a kako mu je cijena niža od 3 eura, bilo bi ga šteta propustiti. Burberry Sheer Foundation (Trench 06) tekući je puder o kojemu sam puno čitala, ambalaža mu je jedna od ljepših koje sam imala prilike vidjeti, a mene strašno zanima hoće li se približiti mojim najdražim tekućim puderima – Giorgio Armani Luminous Silk, By Terry Cover Expert i Sheer Expert, Estee Lauder Double Wear Light, Givenchy Photo Perfection, Neutrogena Healthy Skin. Ali Burberry puder, kao i L'Oreal Nude Magique, pričekat će jesen jer sam trenutačno malo pretamna za njih, a i moram potrošiti neke od otvorenih tekućih pudera.




Kiko Roller Scents Set sadrži tri divna, lagana ljetna parfema (eau de toilette) u uskim bočicama od 10 ml – Turquoise Tiare & Neroli, Yellow Vanilla & Orchid i Coral Frangipani & Coconut. Na vrhu bočice nalazi se kuglica pomoću koje se parfem nanosi, a u pakiranju se uz tri bočice parfema nalazi i uska baršunasta vrećica u kojoj jedan od njih možete ponijeti sa sobom. Kao što ste mogli vidjeti u mom prošlom postu, upravo ovakve parfeme rado biram za ljeto. p2 Perfect Look Lipliner – 131 Raspberry strašno je povoljna (1,75 eura), a prekrasna i naizgled kvalitetna olovka za usne u zanimljivom pakiranju. p2 Perfect Eyes Illuminator pripada vrsti proizvoda koju odnedavno vrlo često koristim u razne svrhe – ovisno o nijansi i efektu, debele i tanke olovke za oči u nude nijansama koristim za popravljanje luka obrve, kao highlighter ispod obrva, u unutarnjem kutu oka i na donjoj liniji kapka. Svakako ću i ovoj lijepoj olovci dodijeliti barem jedan od tih zadataka. p2 Apricot Cuticule Cream donijela sam u Zagreb u 5-6 primjeraka, kao i njezinu ružičastu 'sestru', p2 Ultra Rich Cuticule Cream koju ste mogli vidjeti u mom prethodnom new in postu. Sve su te kremice bile za moje drage prijateljice i blogokolegice koje su se zainteresirale za njih, a jedan je primjerak ove narančaste kremice za njegu područja oko noktiju ostao meni i zasad sam vrlo zadovoljna učinkom. Kryolan Eyebrow Powder paleta sjenila za obrve proizvod je koji mi je vrlo zanimljiv, neke ću nijanse koristiti za oblikovanje obrva, a svih pet odlično će poslužiti kao neutralna sjenila za oči. Sviđa mi se i kistić za obrve koji dolazi u paleti. MAC kremasto rumenilo Brit Wit predivno je rumenilo u prirodnoj nijansi koje ću sigurno često koristiti. Kiko Infinity sjenilo za oči 237 osvojilo me nijansom koja je izvrsna za blendanje i uklapa se u svaki neutralni look, takvim nijansama najčešće dotaknem dno. Sjenilo je dio sustava clics system, nešto poput onoga što nudi freedom system kod Inglota, no ovaj put ipak si nisam slagala čitavu paletu. Tu su još i testeri parfema i tekućeg pudera Lancome Teint Miracle – pogodili su moju nijansu i veselim se ponovnom korištenju jer je to jedan odličan puder.


Preostalo je još samo da vam pokažem Inglot sjenila (freedom system, dakako) koja nisu stigla iz Berlina nego iz Krakowa. Dok sam ja bila u Berlinu, moj je dragi putovao u Krakow te sam kao suvenir s puta odabrala deset Inglot sjenila i odgovarajuću paletu. Cijene Inglot proizvoda u Poljskoj su puno niže nego u ostalim zemljama, jer Inglot dolazi upravo iz Poljske, pa je to bila odlična prilika. Nažalost, prodavačica mu je dala krivu paletu koju ja nikako ne mogu iskoristiti – ako bi je netko od vas želio, slobodno mi se javite. :)





Međutim, sjetila sam se da imam jednu veliku MAC paletu koju sam tek počela popunjavati te su u nju stala sva moja nova Inglot sjenila. Kao što možete vidjeti na slici, sada je to jedna veeeelika lijepa neutralna paleta. U jednom od prošlih postova pokazala sam vam koje bih neutralne palete željela imati, a sada sam složila jednu svoju – i jako sam sretna. :) U gornjem redu nalaze se MAC sjenila i ona nisu novitet, ali ipak ću vam reći da se radi o nijansama Brule, Malt, Omega i Satin Taupe. Ostala su dva reda Inglot – srednji red: 350, 390, 358, 342, 387; donji red: 339, 363, 348, 378 i 434. Ostalo je još jedno prazno mjesto za neko buduće Inglot ili MAC sjenilo. :)






Konačno smo došli do kraja! Stvarno sam se požurila s ovim postom i izdvajanjem svojih berlinskih noviteta jer znam da su vas jako zanimali. :) Prije odlaska na more svakako će biti još jedan new in jer mi je zatrebalo preparative, a naručila sam i neke stare i nove divote iz Avona.

Moram još reći da bih zaista voljela da se i kod nas mogu pronaći štandovi p2 i Kiko kozmetike, mislim da bi se izvrsno prodavali. Izbor nijansi kod Kika je nevjerojatan, a za p2 mogu reći da nudi odlične proizvode po vrlo niskim cijenama. Kada bi naš dm uveo p2 umjesto s.he, bio bi to pun pogodak.

Kako vam se sviđaju moji noviteti? Jeste li isprobali neki od ovih proizvoda? Kako bi izgledao vaš shopping u Njemačkoj? :)


42 komentara:

  1. Pa odličnoooooo :D I ja bih imala velika očekivanja od KIKO kista, baš izgleda kvalitetno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mekan je kao zeko! <3 Danas ću ga isprobati, baš me zanima kakav je u akciji :)

      Izbriši
  2. koliko stvari, svaka cast :) podsjecas me na mene kad odem negdje van i vratim se sa 3 tone sminke vise u prtljazi haha :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve smo takve. :D A ono što nam je nedostupno je uvijek posebno privlačno... uvijek kad putujem u inozemstvo vratim se s hrpom kozmetike - obično dekorative - koju nemamo u Hrvatskoj, to se već zna! :D

      Izbriši
  3. Koji divni noviteti aaa :-D Zavidim ti :-D Kiko Cupcake lakovi su predivni :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, stvarno se skupilo svega i svačega! :D Gledala sam swatcheve Kiko Cupcake kolekcije na nekoliko blogova i baš su mi se svidjeli. :)

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Hvala ti, draga! Baš uživam u proizvodima <3

      Izbriši
  5. divote :D za kiko se suskalo da ce doc kod nas, al nisam vec dulje vrijeme cula da ce doc, a p2 nam vec godinama govore da nece zbog glupog she koji je bezveze

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooooj, kod nas se stalno nešto šuška pa ništa! :D p2 koliko znam ima samo u Njemačkoj i Austriji, bilo bi pravo čudo da se odjednom pojavi u Hrvatskoj, ali bila bih oduševljena da se to dogodi :))

      Izbriši
  6. Koja perverzija od new ina :) Odličan shopping, odličan! Ovako se i ja raspametim kad odem negdje vani, ali se ipak ograničim na dva tri brenda, ti si bome pokrila sve živo!!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe, a baš jesam! :) A nisam baš namjeravala toliko toga kupiti, ali kako su me cure zamolile da odem u Kryolan, pa Kiko, pa nešto od Burberry... i taaako, vidiš svašta lijepoga i na kraju kupiš svašta lijepoga :D

      Izbriši
  7. WOOOOOOOW! Padoh na dupe!!! :DDD fenomenalno, raspametila si me skroz :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)))) mogu ti reći da je ovo jedan od dražih mi shoppinga! :) <3

      Izbriši
  8. odlična kupovina :D
    sviđaju mi se svi lakovi,,, i ruževi su mi lijepi,, pogotovo Armani i P2 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam se raspištoljila s lakovima i ruževima, ali stvarno sam naletjela na toliko krasnih nijansi da se nisam mogla suzdržati. :) Baš danas nosim Armani ruž i predivan je, nijansa iz snova i odlično izgleda na usnama, a ruž je vrlo, vrlo ugodan. Oduševljena sam!

      Izbriši
  9. Woooooow,i ja hocu sve ovo:-)Odlican shopping,nema sta,sad si mirna neko vrijeme!Sad imas posla jer moras sve isprobati i pisati nam o tim divoticama,hihihi...Ja imam nekoliko lakica,maskara,sjajila,ruzeva i kremicu za nokte od p2(susjed hvala!),a od Kika nemam nista,bas steta da ih nema kod nas:-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Računaj na to, sve ću ja to isprobati i pisati vam o svim tim krasnim proizvodima. :) Sve što sam zasad probala od p2 mi je super, a po recenzijama na drugim blogovima vidim da su i druge cure vrlo zadovoljne njihovim proizvodima. Dobra kvaliteta za malo para, zaista je šteta što nisu dostupni kod nas. Budeš li imala prilike, svakako isprobaj nešto od Kika. Cure najviše hvale njihove lakove, a ja ti mogu potvrditi da su baš dobri - i izbor nijansi je fenomenalan.

      Izbriši
  10. Super stvarčice! :D Ne znam što bih izdvojila, sve mi se sviđa i baš sam odmorila oči na fotkama.
    A za ovo da s-he treba zamijeniti p2 kozmetika se definitivno slažem, i trebaju početi uvoziti i ove Ebelin kistove, to bi se super prodavalo (sjećamo se svi kojom su brzinom nestali oni LE Essence kistovi).
    Eh, kada bi DM-ovci čuli naše vapaje.. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno si u pravu. Kod nas baš fali dobrih, a povoljnih kistova. Da Essence kistove iz Bloom Me Up kolekcije stavi u redovnu ponudu prodavali bi se kao ludi. U Njemačkoj pak ima raznih Ebelin kistova po super cijenama, ja sam uzela ova dva ali primijetila sam još barem tri zanimljiva. :)

      Izbriši
  11. ooooj hocu sve :-D pogotovo ruzeve...uh...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te potpuno, ruževi su moja opsesija :))

      Izbriši
  12. Berlin je kozmetička meka! Svaki put odem sa namerom da "disciplinovano" prošetam radnjama i vratim se sa koferom viška.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, zaista mogu potvrditi da je kozmetička meka! :) A ja tako uvijek u inozemstvu, pomamim se za svime što ovdje ne mogu kupiti. Ovo ljeto idem u Vojvodinu, veselim se Blush četkicama i Auri - ako stignem prošetati pokojom parfumerijom :)

      Izbriši
  13. Wow koje predivne stvarčice! Sve mi je krasno ali ruzevi <3. Pogotovo nyx i mac, savršeni su :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ruževi su stvarno prekrasni - zato im i nisam mogla odoljeti <3

      Izbriši
  14. nude paleta je totalna drama !! Baš ti se fora posložilo :P i jako me zanima burberry tekući, kakav tip kože inače imaš ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, lijepo se skupilo. :))
      Imam mješovitu kožu. I mene zanima kako će mi odgovarati, čula sam dosta pohvala za njega i ovako teksturom mi se čini divan :)

      Izbriši
    2. i moja je mješovita, baš se veselin recenziji :D koliko si ga platila ?

      Izbriši
    3. Oko 40 eura. Bit će recenzija svakako kad ga dobro isprobam! :)

      Izbriši
  15. Odličan shoping :D Vidi se da si imala dosta vremena za kupovanje jer je sve lijepo izabrano :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, bili smo tamo tjedan dana i sve sam stigla isplanirati, pronaći i posjetiti - i što se tiče shoppinga i što se tiče razgledavanja :)

      Izbriši
  16. Woow!! I ja kao Mell padoh na zadnjicu:D Najlepsi cu mi ruzevi Armani i p2, i p2 Catch the Glow bronzer,nijanse su prava psihodelija!! Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, mislim da nikad nisam kupila ljepšu hrpu ruževa nego ovaj put. Ovih dana baš uživam u isprobavanju nijansi, a kako je tek bilo teško čekati s isprobavanjem kako bih ih prvo uslikala dok su netaknuti...:)

      Izbriši
  17. Ovaj Kiko kist :O
    sve sve sveee je tako predivno! :D
    Moramo se počet družiti kad dođem u Zg da naručim nešto kad drugi put budeš išla :D

    xo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad dođeš u Zagreb svakako se javi za kavu, ja sam uvijek za druženje! :))
      Kiko kist je tako mekan, nježan, divota jedna <3

      Izbriši
  18. Kupila si prekrasne stvarčice. Veselim se recenzijama. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga. :) Bit će recenzija u svakom slučaju! :)

      Izbriši
  19. Ahahahah, kupila si me ovim :D

    Kao diplomirana kroatistica (i kozmetička frikuša) željela bih vas obavijestiti da se uz imenicu 'ruž' i njezinu množinu 'ruževi' nikako ne preporučuje upotreba priloga 'previše', dakle, nešto kao 'previše ruževa' ne postoji.

    Mislim da je ovo šoping iz snova, zaista :)

    Prvi put sam na blogu i veoma mi se dopada, odoh da zapratim preko bloglovina :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo pa hvala ti, Ivona, baš si me razveselila ovim komentarom! :) Drago mi je da ti se blog sviđa, hvala ti što si me odlučila nastaviti pratiti. :)
      A Berlin je zaista raj za shopping <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)