utorak, 8. srpnja 2014.

Biobaza Harmony – linija za ljubiteljice badema, citrusa i finih prirodnih proizvoda



Prije nekoliko godina, kada bih u časopisima i na poslu naletjela na tekstove o određenim proizvodima ili tretmanima u kojima bi pisalo nešto poput „razmazite se ovim božanskim mlijekom za tijelo‟ ili „osjećajte se kao egipatska kraljica dok nježnim pokretima nanosite naš novi proizvod na svoje tijelo‟, umirala sam od smijeha. Da, volim kozmetiku, ali da će jedan proizvod učiniti da se osjećam poput božice, princeze ili kraljice... kako da ne. Ali u međuvremenu sam se ugrizla za jezik jer sam naletjela na nekoliko proizvoda koji su mi pružili taj osjećaj, uz koje sam shvatila što to znači „razmaziti se svojim kućnim ritualom njege‟, a Biobaza Harmony linija svakako pripada toj kategoriji.
 
Već nekoliko dana jutro započinjem doručkom u obliku smoothieja čiji su obavezni sastojci bademi i bademovo mlijeko, uz dodatak različitog voća. Inspirirana svojim jutarnjim napicima, odlučila sam da je sada pravi trenutak da konačno objavim ovu recenziju koju sam vam već nekoliko puta najavila. :)

Proizvodi iz linije Harmony obogaćeni su hranjivim bademovim uljem i mirisnim notama limuna, naranče i grejpa. Linija se sastoji od tri proizvoda, a to su koncentrat bademovog mlijeka za tijelo s citrusima, bademovo mlijeko za tuširanje i bademov piling za tuširanje. Imala sam i potrošila sva tri proizvoda i sigurno ću ih kad-tad opet kupiti jer su mi se zbilja svidjeli. Zajednički im je meni vrlo ugodan miris badema u kombinaciji s citrusima. Blag je to i nježan miris, a na koži se ne zadržava dugo. Moram napomenuti da ja volim miris badema i velika je šansa da ću voljeti proizvode koji mirišu na njih. Kod sva tri proizvoda primijetila sam da njeguju moju kožu. Ne sadrže umjetne boje, mirise i konzervanse te nisu testirani na životinjama. Sva tri proizvoda dolaze u vrlo simpatičnim kartonskim kutijama na kojima možete pročitati opis proizvoda te pažljivo osmišljene poruke koje se odnose na njegu kože. Na hrvatskom jeziku, naravno – Biobaza je hrvatski brand. :)







Bademov piling za tuširanje odavno sam potrošila i nemam njegovu fotku, stoga ću se poslužiti službenom fotografijom s Biobazine web stranice. Ovaj je piling gust i, rekla bih, srednje nježan. Biobaza kaže da su zrnca soli zadužena za nježno čišćenje i uklanjanje odumrlih stanica, a blagotvorna ulja badema i pšeničnih klica hrane i zaglađuju kožu te je ostavljaju svilenkasto mekom i svježe mirisnom. Piling je 100% prirodnog porijekla, a sadrži bademovo ulje, morsku sol, ulje pšeničnih klica, eterično ulje limuna, naranče i grejpa. Preporučuje se posebice za suhu i osjetljivu kožu, no trebao bi odgovarati svim tipovima kože. Kako je ovaj piling prilično gust, morat ćete upotrijebiti malo više snage da ga istisnete iz tubice, no pakiranje je kvalitetno i ne bi trebalo biti većih problema, osim pri kraju, kada mi je bilo zaista teško istisnuti ostatke pilinga. Zrnca su sitna i vrlo efikasna. Smjesa nije onako kremasto nježna i blaga kao što je, recimo, Avonov piling od vanilije, u svakom je slučaju Harmony piling učinkovitiji, a ako me sjećanje dobro služi, mogla bih ga usporediti s Melvitinim raskošnim pilingom za tijelo. Pri upotrebi ovog pilinga osjećala sam da dobro radi svoj posao te da koži pruža njegu, no svakako bih se nakon njega namazala komplementarnim bademovim mlijekom za tijelo. Mogu vam reći da dobro riba kožu, no nije od grubljih – ovo je zlatna sredina. Piling dolazi u tubici od 150 ml, a cijena mu je 49,90 kn. 






Bademovo mlijeko za tuširanje već sam nahvalila u postu o omiljenim tuširalicama u svibnju, počela sam ga koristiti dok je još trajala zima, nastavila sam tijekom proljeća, a zapravo sam ga pomalo i štedjela jer mi je postalo iznimno drago i htjela sam ga imati za prilike u kojima se baš želim, kako sam, jelte, rekla – razmaziti. :) Ovo je kremasto, nježno mlijeko koje vam pod tušem klizi niz kožu baš poput neke fine svile. I miriše kao moji bademasto-citrusni smoothieji, vjerujte mi da sam jutros išla uspoređivati miris tek smućkanog napitka s mirisom koji se još osjeti iz prazne bočice ovog mlijeka. :) Kada već spominjem bočicu, ona je vrlo zgodno dizajnirana, valjkastog oblika, matirana je i nije nimalo skliska, a ima i suženi dio koji odlično sjeda u ruku. Mnoge tuširalice nezgodne su za držanje i zna se dogoditi da ih morate loviti po kadi, no ekipa iz Biobaze pobrinula se da s ovom bočicom tih problema nema. Ovo je mlijeko vrlo hidratantno, divno njeguje kožu i pruža osjećaj ugode, nije mi se dalo izaći van iz kade kada sam ga koristila. :) Ja vječno isprobavam i koristim svašta, ali volim i cijenim dobre, kvalitetne tuširalice kao što je ova. Itekako se osjeti razlika u odnosu na random drogerijske tuširalice koje najčešće kupujem. Ovo se mlijeko ne pjeni puno, neka vas to ne zabrinjava, takav je proizvod. U bočici je vrlo gusto, no u dodiru s vodom tekstura mu postaje baš mliječna, kremasta. Ne isušuje kožu, dapače, koža mi je nakon tuširanja bila meka i nježna. Biobaza kaže da je 100% prirodnog porijekla te sadrži bademovo ulje, ulje pšeničnih klica, eterično ulje limuna, naranče i grejpa. Bočica sadrži 200 ml proizvoda, a platit ćete je 39,90 kn.






Koncentrat bademovog mlijeka za tijelo s citrusima mazalica je koju sam s užitkom nanosila nakon tuširanja i pilingiranja proizvodima koje sam upravo opisala. Ugodne je, lagane teksture, no nije rijetka i ne curi. Koži pruža divnu njegu, hrani je, obnavlja i umiruje, vrlo se lako razmazuje i dovoljno brzo upija. Miriše potpuno u skladu s ostatkom linije – nježno i ugodno, na citruse i bademe. Biobaza kaže da štiti kožu od isušivanja, a ja to potvrđujem i dodajem da mi je ovo mlijeko pružalo izvrsnu hidrataciju. Daje isti predivan osjećaj ugode kao i mliječna tuširalica. I ovaj je proizvod 100% prirodnog porijekla, a sastojci kojima se diči jesu shea maslac, bademovo ulje, maslinovo ulje, ulje avokada i pšeničnih klica, eterično ulje limuna, naranče i grejpa te ekstrakt lista masline. Ovo prekrasno mlijeko za tijelo pakirano je u teglicu od 250 ml, a cijena mu je 89,90 kn. 






Kako biste se uvjerili da nisam jedina koja se oduševila ovim proizvodima, tu su i druge recenzije vrlo zadovoljnih korisnica. Na lošu recenziju ovih proizvoda još nisam naišla, a pohvalile su ih Mell, A Girl in Berlin, Blusherful i Ana s portala Ogledalo. :)

Jeste li koristili neki od proizvoda iz Biobaza Harmony linije? Ako niste, jesam li vas zainteresirala? :)


Broj komentara: 16:

  1. Čitala sam o Biobaza mleku za telo sa bademom kod Mell i imam ga na zimskoj wishlisti. Sve mi ovo deluje jako primamljivo :). Pakovanja su preslatka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mell ga je baš ishvalila, a ja se slažem sa svime što je rekla :) Svakako ga isprobaj, to je vrlo kvalitetan proizvod divnog mirisa i vjerujem da će ti se svidjeti

      Izbriši
  2. Imam samo mlijeko koje sam recenzirala i stvarno je dobro. Baš sam ga jutros izvukla iz ladica i namazala se njime jer se baš brzo upija i ne ostavlja ljepljiv i masan osjećaj na koži. Zato mi odlično paše i u ovim toplijim danima. :D
    Izvrsna recenzija kao i uvijek ;)
    Btw. hvala na linkanju mog posta :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, draga Mell. Drago mi je što ti se moja recenzija sviđa :)
      Ovo je mlijeko odlično i ljeti i zimi, to mi se jako sviđa kod njega. Samo što sam ja ljeti luda za kokosastim i egzotičnim losionima, tuširalicama itd. :D

      Izbriši
  3. Ja sam sinoć potrošila zadnje kapljice mlijeka. Bilo je preslabo u zimske mjesece, ali kako je stiglo ljeto odlično mi je poslužilo. Mislim da ću ponoviti kupovinu, ali tek kad potrošim sve sline zalihe. Odlična recnzija. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Mirna :) Meni je i zimi odgovaralo jer nemam zahtjevnu kožu tijela. I ja ću kad-tad ponoviti kupovinu jer su ovi proizvodi stvarno vrijedni toga, ali baš kao što kažeš, treba prije toga potrošiti gomilu zaliha... a i stalno nas privlače neki novi proizvodi :D

      Izbriši
  4. Ne znam koja je to kvalitetna kemija u Biobazi, ali obožavam njihove proizvode!
    Bilo koji da kupim, presretna sam i mirisom i učinkom! ovo mlijeko kako si opisala samo me mami da isprobam, a mogla bih sad ga kupiti za more :D inače imam od Biobaze 3u1 šampon za kosu i tijelo od smilja i maslinovog ulja i nevjerojatno ali taj šampon me svaki puta tak dobro umiri kad se tuširam obožavam taj miris ljeta! mislim da kad dođe jesen da ću posegnut za toplim mirisom badema i tog mlijeka kojeg kanim kupiti! hvala za recenziju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marisha, baš mi je drago što ti se recenzija sviđa. :) Ja nisam probala taj 3u1 šampon, ali imala sam Biobazin gel za umivanje i bio mi je super (ima i recenziju na blogu), a na moru ću isprobati i njihov pekmez za tamnjenje. Sve u svemu, imaju dosta zanimljivih i dobrih proizvoda! :)

      Izbriši
  5. Nisam probala ništa iz ove linije, ali si me zaintrigirala :D A bademe obožavam u svim kombinacijama, bilo mirišljavim, biolo jestivim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam te zaintrigirala jer, ako voliš bademe, ovo bi ti se stvarno moglo svidjeti! :D Svakako probaj u dm-u. Imaju oni često i sniženja na brandove prirodne kozmetike, tada se svakako isplati isprobati ovu liniju :)

      Izbriši
  6. Ja trenutačno koristim piling i isto imam sve pohvale za njega. Savršena mi je ta gruboća (ili grubljina?! grubost? već vidim da ti se diže kosa na glavi :))) čestica, nisu ni preblage, ni preoštre, baš onako taman. Jedino mu miris meni nije baš nešto ali hajde...Tuširalice baš i nisam nešto sklona mijenjati, ali bi zato definitivno htjela isprobati još mlijeko. Jel baš identičan miris kao kod pilinga?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je super ispalo, u isto vrijeme ti meni pišeš komentar i ja tebi (na post o kistovima za oči) :)
      Miris ovih proizvoda meni je baš tu negdje... Moj ih nos ne razlikuje previše, možda bi malo bolji ulovio neku suptilnu razliku. :) Ako dođeš u priliku, svakako isprobaj tester (nisam sigurna ima li ih u dm-u).

      Izbriši
  7. Već sam odavno napikirala cijelu liniju Harmony, samo nikako da kupim nešto hahha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako isprobaj barem nešto iz ove linije, sva su tri proizvoda super - što god uzmeš, nećeš pogriješiti :)

      Izbriši
  8. Kako oboje fino djeluje, moram nabaviti nešto od ovog :D Ne znam kako već nisam, a volim bademe, joj joj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako voliš bademe, to je to! :) Vjerujem da će ti se svidjeti :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)