petak, 13. lipnja 2014.

Treći new in – šarena testerijada

Prvi new in koji sam objavila nazvala sam jednostavno – Prvi new in, nedugo zatim uslijedio je Drugi new in, no pusti brojevi nikako nisu moj stil pa ću ubuduće ovakvim postovima dodavati nazive prema onome što ih karakterizira. :) U ovoj rundi našlo se svega i svačega, a čini mi se da je obilježavaju testeri jer još nikada nisam dobila toliko njih s raznih strana. Slikala sam prikupljene stvarčice još prije nekoliko tjedana misleći da ću samo malo pričekati s objavom...




...međutim, u vrlo kratkom vremenu situacija je izmakla kontroli i dogodilo se ovo:





Kada si u razdoblju kozmetičkog no buya (koji mi je postao gnjavaža pa razmišljam o tome da ga ukinem... :P ), pomažu oklade i sklapanje dealova s dragim – u jednom takvom osvojila sam određeni iznos za shopping kozmetike i tu se našlo raznih divota. A neke su mi stvari i zatrebale (u postovima s potrošenim proizvodima, redom – prvi, drugi i treći – mogli ste vidjeti da ja proizvode pošteno trošim :) ). Našlo se tu i raznih poklona. A sad idemo na pojedinačne opise i dojmove, koje za mnoge proizvode već imam jer ih već neko vrijeme koristim.





Yves Rocher i Biobaza poslali su mi uzorke svojih proizvoda, kako sam od oba branda već imala neke odlične proizvode, jedva čekam da ih isprobam još. Yves Rocher pobrinuo se da isprobam različite kremice, serume, parfeme te poneki puder i BB kremu. Biobaza mi je poslala uzorke zanimljivih prirodnih gelova za tuširanje i mazalica za tijelo.






Uzorke svojih proizvoda poslao mi je i Nuxe, konačno ću isprobati hvaljeno suho ulje – Huile Prodigieuse. Testere koji nisu Nuxe, dakle većinu ove hrpetine, dobila sam od prijateljice koja zbog prirode svoga posla ima priliku isprobati veliku količinu kozmetičkih proizvoda, no nije toliko zainteresirana za njih kao ja, pa mi je proslijedila testere za koje je mislila da će me zanimati. Ima tu krema, seruma, šampona, čistilica, pudera... Ako ovo čitaš, hvala ti, draga. <3 Kako sam ovo ljeto nekoliko tjedana na putovanjima, baš će mi dobro doći ova praktična mala pakiranja. :)






Parfemić Essence Like A Day In Paradise nije ni fancy ni trajan, no zato je dovoljno malen da ga lako nosim u torbici i 'popravim' tijekom dana, a miriše na ljeto i koktele. Bebe deo balzam s kuglicom zamijenio je potrošeni Neutro Roberts, to je još jedan od dezića koji su mi sasvim u redu, no nemam previše riječi o njima. Ja sam nezahtjevna korisnica dezića, bitno mi je da su roll on, većina njih dobro mi drži i ne ostavlja tragove na odjeći – ja zadovoljna. Essence Studio Nails Moisturizing Cuticule Cream – čula sam da su mnoge cure zadovoljne ovom kremicom za kožicu oko noktiju te sam joj našla mjesto na stolu pokraj laptopa kako bih usput mazala to područje s kojim uvijek imam problema. Slažem se da je dobra (a uz to i vrlo povoljna, čini mi se oko 18 kn), no malo ju je zasjenila kremica koju ćete vidjeti u nastavku posta. :) Lakić za nokte Smart Girls Get More u nijansi 108 slatke je roskaste boje sa sitnim česticama i još ga nisam stigla isprobati, no čini mi se da bi mi se mogao jako svidjeti. Essence kist za blendanje pravi je mlađi brat velikog blendatelja kojem se klanjam otkad sam ga nabavila – MAC 217. Essence nije MAC, ali posao radi vrlo, vrlo dobro i u Hrvatskoj bolji nećete naći (skoro sam napisala u regiji, ali u Srbiji sada postoji MAC, a i Blush kistovi možda imaju koji valjani kist za blendanje :) ). Misslyn Liquid Eyebrow Pencil u nijansi 01 Blond za mene je fail stoljeća – olovka za obrve u obliku flomastera koja ne izlazi ravnomjerno, ostavlja neujednačenu boju, teško ju je nanijeti... Jedina joj je vrlina to što je postojana kad se osuši. Koristim je kao nekakvu bazu za sjenila za obrve, tako ću je uspjeti potrošiti. Sjajilo L'Oreal Glam Shine dobila sam kao poklon uz kupnju u Mülleru, lijepo od njih, no ja sam davno raskinula sa sjajilima, osim nekoliko njih u predivnim nijansama koja još ponekad koristim. No vjerojatno ću ga ponekad staviti preko nekog od isušujućih mat ruževa.





Za ovaj dio shoppinga krive su Babushka i Petite Chérie koje su ih toliko nahvalile da sam morala provjeriti u čemu je stvar. Kao što ste mogle vidjeti u mom prošlom postu, najdraža su mi neutralna sjenila, pa sam takva i izabrala – Maybelline Colorama Eye Shadow u nijansama 205, 304, 602, 703 i 706. Zajedno s još nekim proizvodima ova su sjenila strpljivo čekala fotkanje, zbog čega ih još nisam isprobala, a kada to učinim, posvetit ću im recenziju.





Aroma Green Line krema za tuširanje jogurt, banana i jagoda, gigantska tuširalica od 400 ml, tu je jer mi se svidjela kombinacija kad sam je vidjela na polici – zvuči poput jednog od mojih smoothieja. :D Le Petit Marseillais maska za suhu i oštećenu kosu s karite mlijekom i medom već je u upotrebi, zasad mogu reći da je vrlo gusta i dobro njeguje moju kosu koja je baš takva kao u opisu. Palmolive Coconut Breeze gel za tuširanje nisam mogla propustiti, asocira na Brazil i svjetsko prvenstvo, a miris je egzotičan i kokosast, baš kako ljeti volim. Sigurno upada u omiljene tuširalice u lipnju. Palmolive Naturals Smooth Delight mlijeko za tuširanje također je kao stvoreno za mene, ali za hladnije razdoblje godine pa će ga i pričekati. Sadrži hidratantno mlijeko i prirodno ulje makadamije i kakaa. L'Oreal Elvital Total Repair Extreme regenerator namijenjen je jako oštećenoj i suhoj kosi, moju izvrsno omekša i raspetlja, baš sam jako zadovoljna. Le Petit Marseillais regenerator s karite mlijekom i medom zaista je gust za jedan regenerator, činilo mi se da mi neće odgovarati, sada polako mijenjam mišljenje, no detaljni će dojmovi malo pričekati. Ovo su moji prvi proizvodi branda Le Petit Marseillais, a sljedeće što želim isprobati jesu tuširalice.





Balea Soft & Clear kremasti piling za pranje lica proslijedila mi je moja draga frendica kojoj nije odgovarao, no obje nas je zanimalo kakav će biti meni. Vidjet ćemo hoću li ga i ja popljuvati ili ću mu uspjeti spasiti čast. :) Shiseido Sheer Eye Zone Corrector u nijansi 101 Very Light odabrala sam nakon što sam potrošila svoje drage korektore Maybelline Age Rewind i Bourjois Healthy Mix. Vrlo sam zadovoljna, lijepo izgleda na licu i nijansa mi je savršena, no bolji od Maybellinea nije. Orofluido maska za kosu proizvod je od kojeg imam visoka očekivanja jer sam oduševljena njihovim uljem za kosu, a to su njihova dva proizvoda koje cure najviše hvale. Kupila sam posljednjih tjedana čak tri maske i dva regeneratora za kosu, no to je neizbježno jer ih trošim kao sumanuta. Pogotovo otkad sam izblajhala nekoliko pramenova i obojila ih u modru boju. Sada mi kosa traži još više njege nego prije.





Nedavno sam prvi put posjetila trgovinu Priroda liječi u Vlaškoj 40 u kojoj možete kupiti sve proizvode iz bogatog asortimana domaćeg branda pod imenom Nikel. Kako sam tada imala prilično proširene pore i prištiće koji su se pojavljivali malo češće nego inače, kupila sam Nikel serum protiv proširenih pora te Nikel S.O.S. koncentrat protiv akni s čajevcem. U međuvremenu mi se koža lica smirila (što pripisujem SAN prirodnoj kozmetici), no ovi će proizvodi svakako dobro doći svaki put kad mi lice poludi. Dobila sam i testere hidratantne kreme s narančom i kreme protiv akni s čajevcem.





Moji dragi prijatelji (i najbolji cimeri na svijetu :) ) bili su na putovanju po Europi te mi je frendica kao zakašnjeli rođendanski poklon donijela nekoliko željenih p2 proizvoda. Našao se tu i jedan lakić iz Francuske po njezinom izboru, a moram reći da je super pogodila nijansu – Laura Clauvi Deep Purple. Nijansa je divna ljubičasta, a lakić se suši mat pa ja preko njega obavezno stavim prozirni nadlak. Ja sam naručila (a stigli su iz Njemačke) p2 Sand Style Polish u nijansi Classy – zanimljiv hrapavac koji sam gledala na brojnim blogovima i jako mi je drago što ga je pronašla. p2 Ultra Rich Cuticule Cream hvalile su Mirna – A Girl In Berlin, Nives – A Little Make Up Obsessed i Di – Sasvim obična devojka, a ja se u potpunosti slažem s njima – ova je kremica super izbor za njegu kožice oko noktiju. I na kraju tu su p2 ruževi u nijansama Place de la Concorde i Rodeo Drive, jedna vrlo svijetla roza i jedna nude nijansa. Već imam jedan p2 ruž i svakako ću složiti poseban post o njima jer su zaista dobri, a vrlo povoljni.

Kao nekozmetički suvenir iz Belgije dobila sam nešto vrlo fino... :D



Hvala, S & A! :)





Nedavno sam započela suradnju s Pink Pandom – za one koji nisu upućeni, preko ove internetske trgovine možete kupiti proizvode brojnih brandova, od kojih nam mnogi prije Pande nisu bili dostupni – BarryM, Sigma, bh cosmetics, Everyday Minerals, Lime Crime, Sleek, Real Techniques... i naravno, Makeup Revolution. Dobila sam paketić s vrlo zanimljivim proizvodima potonjeg branda, od kojih bih većinu i sama izabrala za sebe. Tu je, za početak, Makeup Revolution Redemption Palette Hot Smoked – paleta sjenila s 12 superpigmentiranih i zanimljivo kombiniranih nijansi – ako mene pitate, izvrsna za večernje lookove. Makeup Revolution Cream Blush u nijansi Frambroise Shake nježno je rozo kremasto rumenilo kakvo još nemam u kolekciji i jako mi se sviđa, a Salvation Velvet Lacquer u nijansi Keep Lying For You – tekući mat ruž u intenzivnoj, vrlo lijepoj ljubičastoj boji – možete vidjeti na gornjoj slici s belgijskim pivom. :D Zapravo, na toj slici imam i Makeup Revolution rumenilo i sjenila iz Hot Smoked palete. Sve sam ove proizvode, dakle, već isprobala, a recenziju ću napisati nakon što ih još malo testiram. Makeup Revolution lak za nokte u nijansi Maybe Tonight još nisam isprobala, no to je jedna lijepa tamnosiva nijansa sa shimmerom.





Kako mi je nedavno moj frizer u salonu Antimoda stavio modre pramenove, što mi se jako, jako svidjelo, kupila sam nekoliko Manic Panic boja za kosu kako bih za početak obnovila boju, a kasnije malo i eksperimentirala. :) Trenutačno nosim Rockabilly Blue, a uzela sam još Purple Haze i Atomic Turquoise.
O bojama Manic Panic pisala je Variola Vera, na čijem blogu možete pročitati i pojedinosti o samom nanošenju boje. Za kraj vam stavljam dvije fotke koje sam već podijelila na Facebooku i Instagramu, a na kojima možete vidjeti Manic Panic Rockabilly Blue na djelu – nakon prvog i nakon drugog farbanja. Gornja slika s pivom iz izblijedjele je faze. :D









Kako vam se sviđa moj šaroliki new in? Koje biste proizvode i same rado isprobale, ili možda već jeste? :)

Broj komentara: 30:

  1. Eee svašta ti ovdje imaš :-D Sad na posao i čekamo recenzije većine :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će svakako kad malo isprobam! :)

      Izbriši
  2. Zavidim ti na toliko testera, zaaavidim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skupilo ih se stvarno... :D A taman mi trebaju mala pakiranja svega za more i ostala putovanja :)

      Izbriši
  3. Ženo draga! :D Sviđa mi se hrpica testera, ja sam tek nedavno isprobala svoje prve Yves Rocher proizvode, pa se nadam da ću i ja uskoro "proširiti znanje". :D I ja imam Essence parfemčić i skroz mi je dobar za ljetne vrućine. Moj je Like a walk in the summer rain. Njihov kistić za blendanje moram i ja uzeti! :D Baš me zanima kakva će ti biti Orofluido maska, za nju jedva čekam recenziju, kao i za Nikel stvarčice. :) Ja obožavam Nikelov noćurak, trebalo mi je par pokušaja da se skontam s njim, ali sad ga obožavam. Makeup Revolution stvarčice super izgledaju, meni je pogled odmah pobjegao na rumenilo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma baš je super taj Essence parfemić, idealan za torbicu i špricanje tijekom ljetnih dana! :) Što si probala od Yves Rochera? Ja obožavam njihove Jardins du Monde gelove za tuširanje, dobri im budu i LE gelovi i losioni, volim njihov dvofazni skidač šminke s očiju, probala sam i par drugih čistača i uglavnom mi je sve bilo dobro. I Monoi de Tahiti linija <3
      Javim svakako dojmove za Nikel i za Orofluido masku, od maske očekujem da mi bude odlična, s obzirom na recenzije koje sam čitala mislim da će mi odgovarati. :)

      Izbriši
    2. Probala sam gel za tuširanje sa mirisom cvijeta pamuka i miris mi je presavršen i predivno je kremast, a ovih dana isprobavam šampon i regenerator od zobi. Hvala ti na preporukama, vidim da tu ima još potencijala pa moram istražiti što mi još "treba". :D

      Izbriši
    3. Ima YR super stvari. Prije bih kupovala u njihovim dućanima kad god biih se našla u inozemstvu, srećom pa su otprije par godina ponovno dostupni i kod nas :)

      Izbriši
  4. Hrpa stvari :O zanima me najvise ova Nikel sos krema za pristice i maska za kosu sa karite maslacem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taman su mi se smirili prištići kad sam kupila Nikel S.O.S. i Vichy Hyaluspot! :D No ni najmanje ne sumnjam da će se kad-tad vratiti, a onda javim dojmove! :)

      Izbriši
  5. Ma krasan new in! Baš me zanima kakva će ti biti Maybelline sjenila, lijepe nijanse si odabrala :) P2 proizvodi su preslatki ovako na okupu, žao mi je što nam nisu blizu, zasad imam samo jedan njihov lak kojim sam oduševljena, a voljela bih isprobati i ruževe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako želiš nešto od p2, javi se slobodno na mail ili Fejs, ja za tjedan dana idem u Berlin i rado ću ti uzeti što treba. :) Maybelline ću baš danas isprobati! :)

      Izbriši
  6. Koliko stvarii i testeraa! hehe!
    Baš su mi zapeli za oko ova Maybelline sjenila, nijanse su jako lijepe :)
    Veselim se recenzijama za LPM proizvode
    a i baš mi se svidio ovaj Laura Clauvi lak za nokte *_* još je i mat :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobra je nijansa Laure, ja ne volim mat lakove ali uz sloj top coata je savršen, nosila sam ga neki dan <3
      LPM ću svakako recenzirati kad ih još malo isprobam, Maybelline sjenila isto tako. Zasad mi se sve to čini super! :)

      Izbriši
  7. Obožavam tvoje postove...
    Hrpe kozmetike na jednom mjestu
    #HeavenOnEarth :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Ellena, baš mi je to drago čuti! :)

      Izbriši
  8. Sve mi se sviđa i ne znam što da prije prokomentiram :D Mislim da si se oboružala testerima za nekoliko godina :D Lijepe si nijanse izabrala od Maybelline Colorama sjenila :D Mislim da ću se i ja počastiti kojim. Kako si zadovoljna Nikel serum protiv proširenih pora? Za tjedan dana idem u Njemačku pa ću se počastiti p2 proizvodima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikel serum još nisam isprobala jer mi se koža baš smirila u zadnjih nekoliko tjedana, otkad sam počela koristiti SAN prirodnu kozmetiku. Pore su se smanjile, prištići nestali. I tako je i sada, iako sad koristim malo lakše kreme jer je zaista prevruće za bilo što teže. Serum ću svakako koristiti i recenzirati čim bude potrebe za njime, sumnjam da će ovako krasno stanje potrajati...:D
      Gdje ideš u Njemačku? Ja isto idem za tjedan dana, i to u Berlin :D

      Izbriši
  9. Razdoblje kozmetičkog no buya??? Khm :D:p
    Essence kist izgleda super, nadam se da ću naletiti na njega. Jako me zanimaju Nikelovi proizvodi, posebno serum.P2 za zanoktice žeeelim. Baš ću sad pogledati ako ga ima na ebayu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerovala ili ne, u svim ovim new inovima ja još nisam prekršila no buy :D :D
      Prvo sam imala neke bonove od ranije, pa sam dobila neke poklone, pa sam kupovala stvari kojima sam zamijenila potrošene (to smijem! :D ), pa se moj dragi sjeti oklade/izazova tipa: ajde mi napravi tu i tu uslugu, a zauzvrat dobiješ poklon bon za kozmetiku... Eeee, na ovom zadnjem sam svašta 'osvojila'! :D
      Essence kist bi trebao biti dostupan u Mullerima, vjerujem da ćeš ga naći (ti si iz Rijeke, zar ne?) - ako ga ne nađeš, slobodno se javi da ti ga ja pošaljem :) a također i p2 za zanoktice, za tjedan dana idem u Berlin i već imam nekoliko narudžbi za njega, mogu i tebi uzeti :)

      Izbriši
  10. Ženo, koliko testera imaš :D Javi kakav ti je Nikelov serum protiv proširenih pora, jer stalno gledam njihov asortima i zaista imaju svega i svačega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim da ovaj Nikelov serum mnoge zanima! :) Svakako ću javiti dojmove, trenutačno ga ne koristim jer mi se lice baš lijepo smirilo, no čim opet popeezdi stavljam ga u upotrebu i testiram! :D

      Izbriši
  11. Divan new in, super mi je ta hrpa testera, podsjeća me na moju, Izgaram u želji da čitam o Nikel serumu za proširene pore !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe još jedna koja hoće Nikel serum :D Definitivno ću napisati recenziju. A dio testera sam već odvojila za putovanje na koje idem za tjedan dana, bit će puno isprobavanja Gatineau proizvoda <3

      Izbriši
  12. Ovo se zove new in!!Svakakvih divota kod tebe,uzivaj!veseljm se recenzijama svih proizvoda!Ja sam nekidan dobila svoju hrpu p2 proizvoda i isprobavam ih,medu njima je i ova kremica u preslatkom rozom pakiraniu.Preporucujem ti da probas koju njihovu olovku za oci na izvlacenje,super su nijanse i ne mrdaju dok ih ne skidas.ja sam odusevljena u kratkom roku!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na preporuci, došla mi je u pravo vrijeme jer ću za tjedan dana biti u Berlinu i iskoristiti priliku da konačno proučim p2 asortiman uživo. Svakako ću obratiti pažnju na olovke za oči, njih trošim ko blesava i uvijek volim saznati za neke nove koje su super. :)

      Izbriši
  13. woohoo zavrtilo mi se u glavi od silnih stvari :D svaka cast, izvjestavaj nas kako budes sve koristila :)
    btw pramenovi su prekrasni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga Talisha! :) Ja sam baš zadovoljna kako su ispali :)

      Izbriši
  14. Issss, koliko testera O.O Me wants :D Uglavnom, sve redom zanimljivo, a ono što bi najprije voljela isprobati je Palmolive tuširalica s kokosom, kako me samo mami, joooj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je ta tuširalica, ja je već dva tjedna koristim. Bit će uskoro više riječi o njoj, u jednom od sljedećih postova! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)