ponedjeljak, 30. lipnja 2014.

Omiljene tuširalice u lipnju



Stiglo nam je ljeto, a s njime moje tuširalice i mazalice mahom postaju kokosaste i egzotične. Ovakav đir kod mene uglavnom traje do kraja kolovoza, uz ubacivanje ponekog cvjetnog, voćnog ili osvježavajućeg gela za tuširanje.
 
Ovoga lipnja rado sam koristila Palmolive gel za tuširanje Coconut Breeze, Aveo gel za tuširanje Pina Colada te Yves Rocher Les Plaisirs Nature kremu za tuširanje kokos/ananas.






Palmolive gel za tuširanje Coconut Breeze jedan je u nizu Palmolive gelova koji su me oduševili. Znala sam da ću ga kad-tad kupiti još kad sam vidjela najavu za njega kod Pudrijerice. Ovo je gel za tuširanje s ekstraktom kokosa koji me u sekundi teleportira na brazilske plaže. Ambalaža je prigodno posvećena Brazilu jer ovaj gel pripada liniji Sensação do Brasil, u kojoj možete naći još jedan gel egzotičnoga mirisa – Passion Fruit. Tirkizni čep i vesela naljepnica s kokosom, tropskim biljem i simpatičnim kakaduom poziva na osvježenje, kupanje, ispijanje koktela... Sam je gel bijele boje, prave gelaste teksture i ima divan, svjež miris kokosa. Mene ne isušuje (no kako sam rekla, rijetko imam problema s time), ne bih se usudila reći da njeguje, no u svakom je slučaju vrlo ugodan. Dobit ćete 250 ml tropskog osvježenja za 15-ak kuna, nisam sigurna je li limited edition, no zbog tematske povezanosti s Brazilom u kojem se trenutačno održava Svjetsko nogometno prvenstvo ne bih se čudila da jest. Ovo je jedini od gelova koje danas predstavljam za koji sam sigurna da ga u ovom trenutku možete naći u drogerijama i svima koji vole ovakve mirise od srca preporučujem da ugrabe svoj primjerak.


Aveo gel za tuširanje Pina Colada još je jedna egzotična divota, a ja se nadam da mi nećete zamjeriti što pišem o nečemu što je limited edition od prošlog ljeta. Aveo gelovi za tuširanje dolaze u količini od 300 ml, cijena im je pišljivih 6,90 kn (s čestim sniženjima na kojima se mogu naći za 4,90 kn), a često izdaju zanimljive ograničene kolekcije pa sam sigurna da i ovoga ljeta možete izabrati između nekoliko primamljivih mirisa. Ja pina coladu obožavam i nije nikakvo čudo što sam kupila ovaj gel čim sam ga vidjela, htjela sam uzeti i pokoji za rezervu no prebrzo su nestali s polica Müllera. I ovaj je gel bijele boje, ne isušuje niti njeguje, onako, što se učinka tiče, kako bi Chaky rekao: sve standardno, ništa neobično. :D Njegov je adut predivan miris, kombinacija kokosa, ananasa i nečega limunastog, asocira na ljetne koktele i najradije bih ga popila. :D Ambalaža je vesela i ljetna, sa žutim čepom i komadićima kokosovog oraha i ananasa na naljepnici.


Yves Rocher Les Plaisirs Nature krema za tuširanje kokos/ananas pobjednik je u konkurenciji ova tri gela u kategorijama 'njega' i 'prirodno'. Dio je prošlogodišnje ljetne kolekcije (ili još starije, no prošlog ga je ljeta ponegdje još bilo u ponudi) pod nazivom Smoothie. Sadrži kokosovo mlijeko i ekstrakt ananasa, a miriše više na kokos nego na ananas, no taj je miris blag i nenametljiv, vrlo ugodan. Pakiranje sadrži čak 400 ml gela, a cijena mu je bila 39,90 kn, kao i svim velikim gelovima za tuširanje iz Yves Rocherove linije Les Plaisirs Nature. Za ovaj mi se gel čini da nikako ne bi trebao isušivati, meni to u svakom slučaju ne čini. Bijele je boje – čini se da su svi gelovi za tuširanje s kokosom bijeli. :) Za one koji su se zainteresirali, Yves Rocher u stalnoj ponudi ima gel za tuširanje od kokosa, iz iste je linije, jednake mililitraže i cijene te također predivnoga mirisa. A za ljubitelje drugačijih ljetnih mirisa, čini se da s njihove web stranice još uvijek možete naručiti dvije prošlogodišnje smoothie kombinacije – crvene bobice te mango i marakuja.


Volite li i vi ovakve tuširalice ljeti? Kojim ste se tuširalicama osvježavale u lipnju? :)

Broj komentara: 8:

  1. Odličan post ;)
    Moram pogledati Aveo gelove jer do sad nisam obraćala pozornost na njih :/
    Kod Yves Rocher gleova i mazalica me živcira ovo pakiranje od 400 ml i što se pumpica mora kupovati posebno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Ana :)
      Da, ti Yves Rocher gelovi znaju dosaditi, tih 400 ml stvarno dugo traje. Ali kod ovog gela mi to ne smeta jer ga baš volim. :) Već je drugo ljeto u upotrebi, imao je zimsku pauzu. :)

      Izbriši
  2. Ljeto i kombinacija kokosa i ananasa, genijalno :D Imala sam prošlogodišnji YR mango-marakuja i bio mi je odličan, a ovaj kokos-ananas mi izgleda još bolje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek imaju neke super ljetne sočne voćne tuširalice, najradije bih sve uzela! :)

      Izbriši
  3. privlače me sva tri gela za tuširanje, vjerujem da imaju lijepi, ljetni miris :D
    pošto nemam problema s isušivanjem kože, mislim da bi sva tri odgovarala i meni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sva tri su baš krasna ljetna <3 uljepšat će mi ljeto u Zagrebu, tj. ovih mjesec dana do mora! :D

      Izbriši
  4. Znam kako ti je - prošlo ljeto mi je baš sve sve moralo mirišati na kokos. Gel za tuširanje, dezodorans, maska za kosu... Coconut overdose :) hahaha. Ovo ljeto pak više koristim proizvode koji mirišu na šumsko voće :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja kokos faza traje već godinama, hehe :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)