utorak, 3. lipnja 2014.

MAC Dainty



Za danas sam vam pripremila recenziju i swatcheve jednog proizvoda koji obožavam – MAC mineralnog rumenila u nijansi Dainty. Zašto sam odlučila pokazati vam baš to rumenilo? Pa, potaknulo me nešto slično onome što me inspiriralo za usporedbu neutralnih rumenila – u jednom internetskom razgovoru o rozim rumenilima obećala sam curama usporedni swatch Daintyja i dva slična rumenila – i kako sam ga uzela u ruke, više ga nisam ispuštala, cijeli sam prošli tjedan na obrazima nosila samo njega. Da imam rubriku Proizvod tjedna, ovaj bi tjedan Dainty bio zvijezda te rubrike. Definitivno je zaslužio da vam ga pokažem.





Dainty pripada liniji mineralnih rumenila – Mineralize Blush. Smješten je u crnu kutijicu s prozirnim poklopcem kroz koji se vidi nijansa proizvoda – ambalaža tipična za MAC. Moj je primjerak kupljen u Douglasu u Münchenu, tako da sam sigurna da je original. Općenito više ne kupujem MAC preko interneta, previše fejkova kruži uokolo, ne želim riskirati te kupujem samo na ovlaštenim mjestima koja prodaju MAC. Prilikom putovanja u inozemstvo MAC mi je obavezna postaja. :)






Dainty je prelijepo rozo-breskvasto rumenilo sa zlaćanim sjajnim česticama. MAC ovu nijansu opisuje kao light yellow pink with gold pearl – svijetlu rozu nijansu žutoga podtona sa zlatnim shimmerom. Shimmer je predivan, nije prenapadan, no highlighter uz ovo rumenilo nije potreban. Mislim da bi Dainty dobro stajao većini žena, nisam još vidjela sliku na kojoj 'nositeljici' ne stoji. Kada netko na internetu traži preporuku must have MAC proizvoda, Dainty je jedno od rumenila koja se najčešće preporučuju.









Kao i sva MAC mineralna rumenila, ovo je pečeno rumenilo, no nije tvrdo poput Bourjois ili nekih Chanel rumenila – ovo je predivno pigmentirano, meko i podatno rumenilo kojim se vrlo lako rukuje. Na kistu ostaje pristojna količina rumenila koju ćete lako nanijeti na obraze i izblendati. Možete ga nanijeti lagano i u tom je slučaju vrlo nježno i decentno, no možete ga i nadograđivati. Ja ovo rumenilo najradije nanosim većim fluffy kistom (recimo Real Techniques Blush Brush, Ecotools kist za rumenilo), no dobro surađuje s većinom kistova za rumenilo. Pomalo se trusi, no ništa strašno. Na meni je vrlo postojano, preživjet će cijeli radni dan, a nosila sam ga i duže – nakon 8-10 sati izblijedjet će, ali lagano i ravnomjerno, i dalje se vidi da imam nježno rozo rumenilo.






Rumenila iz ove linije imaju 3,5 g, a cijena im ovisi o tome gdje ih kupujete. Njihova cijena u europskim državama, barem u većini njih, iznosi 24 EUR, no u Americi su znatno povoljnija – oko 25 dolara. Moram napomenuti da se rumenila ovoga tipa jako sporo troše. 






Kako sam ga nosila cijeli prošli tjedan, možete ga vidjeti i na mom licu. :) 
Na usnama je predivni Manhattan Intense Lip & Cheek Balm u nijansi First Class, proizvod kojem sam posvetila svoju prvu recenziju na blogu.






I za kraj jedna mala galerija usporednih swatcheva – pokušala sam usporediti Dainty s ostalim roskastim rumenilima iz moje kolekcije. Nekima je od njih sličan, nekima manje sličan, no dvojnika mu baš i nisam našla. No vrlo je blizu Chanel Rose Initiale. :)













Kako vam se sviđa Dainty? Imate li koje MAC rumenilo? :)

Broj komentara: 20:

  1. Izvrsna recenzija, zaista si pokrila sve segmente! ;)
    Jako mi se sviđa Dainty, no kako mi MAC nije dostupan a ne naručuje mi se online nemam zasad još ništa njihovo. Ako me put odvede nekamo s njihovom trgovinom svakako ću čekirati i ovo rumenilo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Mell, to mi je jako drago čuti! :)
      Jednom kad se nađeš u MAC trgovini i vidiš sve te divote uživo na jednom mjestu, teško ćeš se oduprijeti da ne kupiš pedeset stvarčica, vidjet ćeš! :D

      Izbriši
  2. Dugo sam zeljela ovo rumenilo i kad sam ga se napokon dokopala ostala sam razocarana koliko je roz na mom licu. Tebi predivno stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, draga Martina :) A na tebi mi prekrasno stoje koraljne nijanse, i ruževa i rumenila <3

      Izbriši
  3. Htjela sam ga kupiti nedavno kad sam išla u Graz ali Marinaud ga ne drži jer kako mi lijepo objasni prodavačica nisu MAC seller A kategorije (zato nemaju ni sjenila u refillovima za palete), Razočaranje stoljeća. Valjda će se ukazati neka ponovna prilika :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako želiš, ja ti ga mogu kupiti za tri tjedna u Berlinu. :)

      Izbriši
    2. Oooo, surprise, surprise, pa znaš da ću morat prihvatit tu ponudu :) Aj javim ti se na mail pa se dogovorimo...usput sretnice, ideš u Berlin :)

      Izbriši
    3. Nema uopće problema, samo se ti javi, sve ćemo se dogovoriti! :) Bit ću tamo tjedan dana, imat ću vremena za shopping :D

      Izbriši
  4. Prelepo rumenilo, tebi još lepše stoji. Ja nikako da se odlučim za kupovinu nekog MAC proizvoda i ako su nam dostupni. Prosto ne znam šta bih izabrala. Znam da zvučim smešno, ali valjda će mi trebati vremena da se sa proizvodima bolje upoznam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijo, to je potpuno razumljivo. Ali svakako će ti biti lakše izabrati nešto sada kada ti je MAC dostupan i kada možeš do mile volje razgledavati i isprobati proizvode. Ja se nadam da ću jednom svratiti u beogradski MAC :)
      I hvala ti na komplimentu <3

      Izbriši
  5. Predivno je,bas lijepa bojica!A ti si mi tako lijepa:-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam ga i također ga obožavam! Prijateljica mi je isla u ny i morala sam tu prigodu iskoristiti, a kako nisam imala priliku uživo vidjeti tu nijasnu uzela sam je upravo zbog toga jer su na forumu i svuda sve cure predlagale upravo tu nijasnu kao must have... I bile su u pravu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dainty je stvarno rumenilo s kojim teško možeš fulati. Drago mi je čuti da ga i ti voliš! :)

      Izbriši
  7. nemam nažalost niti jedno MAC rumenilo :) ovo mi se jako sviđa, i sama nijansa i opisana tekstura
    baš je nešto što bi i sama nosila svaki dan, uz neutralne oči i maskaru :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, tekstura mu je predivna! Ne volim rumenila koja su previše tvrda, a za mineralna uvijek sumnjam da će biti takva.... međutim, MAC mineralna rumenila su taman!

      Izbriši
  8. Vjerojatno zvuči glupo, ali ja tvoju ljubav prema kozmetici baš osjetim :D Rumenilo je predivno, uostalom kao i sva MAC rumenila. Da mogu svih bi kupila i ne, nije me sram to reći:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wooow, Sara, to je baš lijepo pročitati, hvala ti na komentaru! :) Pa izgleda da sam jedva dočekala da počnem pisati o kozmetici. :))
      Ja bih kupila ajmo reći pola MAC rumenila, neke mi se nijanse ne sviđaju, ali ima ih bome previše koje su mi prekrasne! :D

      Izbriši
  9. Divno rumenilo, a posebno mi se sviđa usporedba s nekim drugim sličnim nijansama. Ima tu puno prekrasnih rumenila :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se usporedba sviđa, i ja volim takve postove pa sam ga zato tako i predstavila. :) Ima divnih, da, nekad je teško odlučiti se koje da stavim :D <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)