petak, 20. lipnja 2014.

Kozmetička hrpica za putovanje u Berlin



Drage moje, dragi moji, večeras vam pišem jedan brzinski post jer već sutra ujutro put putujem. :) Ovoga puta destinacija je Berlin, tamo ću biti tjedan dana, a odmah po povratku idem dalje – u Zadar! Tako vam odmah mogu najaviti da sljedećih desetak dana neće biti postova, no povremeno ću vam se javiti na Facebooku (ako me želite pratiti na Facebooku, ja se neću buniti, dapače, evo i linka! :P ).
  
A koje ja to kozmetičke proizvode nosim u Berlin?






Kao i uvijek, spakirala sam hrpu testera i mini pakiranja koje tamo namjeravam potrošiti i osloboditi mjesto za nove stvari, a bit će ih, o da, sigurno se iz Berlina neću vratiti praznih ruku. :) 


 


Garnier dvofazni odstranjivač šminke s očiju jedini je full size proizvod među preparativom koju nosim, moj provjereni saveznik. Veselim se korištenju L'Occitane ulja za tuširanje od badema te mazuckanju Damana hidratantnim mlijekom za tijelo, nemam pojma što je to i otkud mi ali izgleda egzotično i primamljivo. Od mazalica za tijelo isprobat ću i La Roche Posay Lipikar i Melvita Apicosma body balm. Šampone i regeneratore uzela sam za 2-3 korištenja, regeneratori su uglavnom iz maminih boja za kosu i nadam se da će barem malo usporiti ispiranje mojih modrih pramenova. Za dodatnu njegu kose nosim testere L'Occitane ulja za obnavljanje. Dezić je mini Nivea, sapun za ruke doputovao je iz hotela u Turskoj, čistilice za lice i skidači šminke su Shiseido Pureness pjena za čišćenje i Galenic gelići za čišćenje lica, a mali Alverde tonici možda izgledaju simpatično, no vrlo su mi čudni – ove ću potrošiti, no kupnju neću ponoviti. Što se tiče krema za lice, isprobat ću svašta nešto by Galenic, malo Nuxe kremica, malo Organic Surge, malo Nikela. Birala sam lagane hidratantne kreme za dan te malo jače za noć.





U kategoriji parfema glavna je zvijezda Yves Rocher sa svojim testerima u obliku mirisnih maramica. Nosim još miniće Versace Versus (ups, ne nosim jer sam upravo primijetila da je prazan, a nov – iscurio, zar je to moguće?), Celine Dion, Roberto Cavalli, CK One i Jimmy Choo.





Što se tiče tekućih pudera, ovaj put naveliko eksperimentiram – vjerovali ili ne, imam vrlo malo iskustva s BB kremama (isproban tester Vichy Idealia i L'Occitane BB-ica), a na ovom putovanju to će se promijeniti – nosim testere BB krema Vichy Idealia, Garnier Miracle Skin Perfector i Yves Rocher. Tu je i Caudalie tonirana krema (također neistraženo područje) te, zlu ne trebalo, Clinique, Yves Rocher i Vichy tekući puderi. To je previše mililitara za tjedan dana, čak i u slučaju da se pokoji dan šminkam dvaput, ali namjerno sam ih uzela više jer mi se nekoliko puta dogodilo da mi puder u testerima bude pretaman, a rezerve nemam – e pa ovaj sam se put opskrbila pa ću ih miješati ako bude potrebe za time.





Bila sam dobra, organizirana i praktična što se tiče dekorative. Nosim dvije palete – Makeup Revolution Hot Smoked koju ću sada konačno dobro istestirati te Sleek Au Naturel, jednu od omiljenih neutralki, tanku i praktičnu. Baza za sjenilo bit će MAC Soft Ochre te po potrebi olovčica NYX Milk, oba sam proizvoda već više puta hvalila na blogu. Maskara je L'Oreal Miss Manga (zasad vrlo dobra!), a što se tiče olovaka za oči, tu je već raspašoj jer ih trenutačno ima puno koje volim, a tako su male, tanke i lake za ponijeti... Zato su tu obje debele olovke iz Essence kolekcije Cookies & Cream, dvije Essence neutralne/highlighter olovke za ispod obrva ili za neki neutralni look, Kat von D najcrnija crna olovka te tri olovke iz linije Avon Glimmerstick Cosmic. Za obrve tu je Maybelline Color Tattoo u nijansi Permanent Taupe koji ću fiksirati sjenilima iz Catrice Eyebrow seta. Kao puder u kamenu i bronzer koristit ću Sisley Sun Glow duo, rumenilo je The Balm Frat Boy, a highlighter MAC Soft & Gentle – redom proizvodi koje jako volim i posljednjih tjedana često koristim. Što se čubomazalica tiče, i tu sam bila u modu 'ajmo nešto drugačije nego inače' – ne nosim nijedan klasični ruž i ne nosim nijedan nudač. Pukle su me chubby olovke za usne pa su tu dvije predivne, vrlo pigmentirane olovke iz kolekcije Manhattan Intense Lip & Cheek Balm – fuksijasta i koraljna – te nešto nježnije Max Factor Colour Elixir u crvenoj i ružičastoj boji. Osim obavezne Eveline 8in1 baze za nokte i Sally Hansen nadlaka, tu su tri lakića koja ću prvi put probati – Rimmel Instyle Coral, Max Factor Amethyst i Smart Girls Get More 108 – već ste ih vidjeli u postovima Drugi new in i Treći new in.





Ovdje su trebali biti samo kistovi, no pola dana kasnije ja sam odlučila da na epičko putovanje u Berlin ne mogu samo s jednim rumenilom i highlighterom i ugurala rozo rumenilo Tarte Dollface i obožavanu Mary-Lou, highlighter nad highlighterima. Gdje da šljaštim ako ne u Berlinu!? A onda sam shvatila da još nisam spakirala ni korektore – nepravda ispravljena, Shiseido Sheer Eye Zone za podočnjake i Rimmel korektor u sticku za potencijalne prištiće spakirani. Okej, kistovi. Coastal Scents ravno rezani kist za tekući puder/BB kremu, Ecotools za puder u kamenu, MAC 109 za konturiranje, Real Techniques Contour Brush za highlighter, Real Techniques Blush Brush za Frat Boy, a Body & Soul za Dollface. Sigma P84 za korektor(e), Essence za obrve, a za oči svašta nešto – Essence kist za sjenilo iz kolekcije Bloom Me Up, Elf, Inglot i Bobbi Brown kistovi za nanošenje sjenila te nenadmašni MAC 217 i 219 – blending i pencil brush





Avon krema za ruke s mirisom vanilije i Labello Velvet Rose zaboravljeni su jer su ionako stalno u torbici.



Odbijam pokazati kaladont, pincetu, britvicu, pribor za leće i slično... Meni je to dosadno, a ne mogu dopustiti da mi vlastiti post bude dosadan. Morat ćete mi vjerovati da sam ponijela i to. :D


Mali brzinski post, nda. Oh well, ionako sam nabrijana na putovanje i ne spava mi se. 

Što kažete na moj putni neseser? Premalo, previše? Moram napomenuti da nisam jedna od onih koje ponesu hrpu kozmetike pa se našminkaju dvaput u tjedan dana – ja se dignem i prije ostalih ako treba da to stignem napraviti, šminkam se na putovanju kao da sam u Zagrebu. Čak vjerujem da nijedan od proizvoda neće biti netaknut, osim možda pojedinih testera koji ne stignu na red.

Ostajte mi dobri i veseli! :)

Broj komentara: 26:

  1. Berlin je moja ljubav :) tamo sam živjela godinama i to je grad u kojiidem vjerovatno svake ili barem svake druge godine, samo da bih vidjela šta se dešava :D iako ga gotovo napamet znam, nikada mi nije dosadno. Baš sam vezana za Berlin :) nadam se da ćemo dobiti putopis sa mnogo slika :)
    Nadam se da ćeš se lijepo provesti, a kozmetike nije dosta nikada :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, draga! Ja još nikad nisam bila u Berlinu, ali baš imam osjećaj da ću ga obožavati <3 putopis, hmmmm, mogla bih probati tako nešto, vidjet ćemo! :)

      Izbriši
  2. izvrstan odabir :)
    i sretan put, dobru zabavu i uspješan shopping :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Nives! :) Moram ti reći da zahvaljujući tvojoj recenziji p2 kremice za zanoktice nosim natrag par komada za frendice! :)

      Izbriši
  3. Sretan ti put draga! Lijepo se provedi! Lajkam sve ove testere, ali se nadam da ćeš se vratitit s još puno novih! ;) :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala! Uopće ne sumnjam da ću se vratiti sa svim i svačim, ovakva prilika se ne propušta! :)

      Izbriši
  4. Sretan put i uzivaj u Berlinu :) ovo je bas praktican post za pogledati kad putujes negdje da se podsjetis ako si sto zaboravio hehe :D i sad ces konacno sve testere potrositi, vjerujem da nam je to svima muka xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga! :) Stvarno, dobra ideja, post za pogledati prilikom sljedećih putovanja - mislim da ću i ja to učiniti! :D

      Izbriši
  5. super što nosiš testere, :D moći ćeš svašta istestirati i odlučiti se što kupiti u Full size verziji :D
    vjerujem da će na povratku biti punoo P2 prozvoda i recenzija :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O daa, p2 manija je već počela, a danas ću potražiti Kiko! :)

      Izbriši
  6. ja kad idem na put uzmem dovoljno kozmetike koja ce mi biti potrebna, a vratim se sa duplo kozmetike jer uvijek moram pokupovat negdje nesto :D sretan put i uzivaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, pa tako nekako i ja :D Uvijek moram kupiti barem par stvarčica koje nemamo u Hrvatskoj :D

      Izbriši
  7. Sretan ti put i uzivaj!Zelim ti dobar provod i nadam se gomili novih proizvoda u nekom new in-u!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala! Uživam, divno je <3 i bit će berlinski new in, mali shopping je već pao! :D

      Izbriši
  8. Super odabir :) Ja nikako da počnem nosit testere na putovanja, a to je baš pametno. Uživaj na putovanju. Sretan put :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Testeri su super za putovanja jer zauzimaju malo mjesta, potrošiš i imaš više mjesta za nove stvari na povratku :

      Izbriši
  9. Ima tu puno zanimljivih stvari :) Uživaj i sretan put nazad! :D (jer znam da si već tamo :p)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Stela! Daaa, tu sam od jučer i uživam :))

      Izbriši
  10. Nadam se da se dobro provodiš! :D Fine stvarčice! Super je što ako nosiš da se i šminkaš, da nisi zabadav nosila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo baš se idem našminkati pa ćemo do grada :)) super mi je, baš guštam :)

      Izbriši
  11. Super si ti to spakirala ja se bojim što bih ja odabrala za svoja putovanja jer meni uvijek SVE treba :D
    Lijepo se provedi! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A mogla sam i ja manje ali baš to što kažeš - kad ti sve treba! :D

      Izbriši
  12. Super si se opremila za put, iako znam da ti neće sve to trebati pošto sam već vidjela da si u Berlinu ugrabila razne kozmetičke divote. :)) Uživaj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga! Čak sam dosta toga što sam nosila i potrošila (testeri i minići), a sada tu u Zagrebu slijedi isprobavanje novih divota <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)