utorak, 10. lipnja 2014.

Deset neutralnih paleta koje mi totalno ne trebaju, a koje totalno želim



Dobra večer, ja sam Saša, luda sam za neutralnim paletama sjenila i najradije bih kupila svaku koju vidim. Nasreću ili nažalost, posljednjih godina broj prekrasnih neutralnih paleta neprestano raste, a s njime i moja wishlista. Večeras sam odabrala njih deset koje su mi u ovom trenutku najljepše i s kojima bih se najradije poigrala. No ne bojte se, nisam potpuno skrenula s uma i neću kupiti sve ove palete. Skromno ću se ponadati da ću kad-tad posjedovati barem dvije ili tri. Trebam li uopće napominjati da već imam hrpu divnih paleta sjenila i da je većina njih u neutralnim nijansama? :D

Ali ostavimo li razum na trenutak sa strane, zaista bih rado udomila svih deset prekrasnoća koje vam danas pokazujem. Neću vam opisivati same palete jer bi to kod većine izgledalo otprilike ovako: 'ova paleta sadrži velik broj predivnih neutralnih nijansi, pogodnih za tisuću dnevnih i večernjih kombinacija, nježnijih ili dramatičnih; boje su usklađene i možete birati između svjetlijih i tamnijih nijansi, nijansi za highlight, nijansi izvrsnih za blendanje, za vanjski kut oka, postoji i divna tamna nijansa kao stvorena za obrubljivanje oka ili isticanje vanjskog kuta oka...'. Da, da, svjesna sam ja da su mnoge od njih vrlo slične, no to nimalo ne utječe na moju želju i divljenje. :D Neću ni o cijenama jer je ovo jedan sanjarski post, nećemo ovaj put o realnosti i ciframa. Ako vas ipak zanima više o svakoj od paleta, a sigurno će vas zanimati, ispod svake fotografije nalazi se link na njezin izvor i post o toj paleti sa swatchevima – postove su pisale poznate strane blogerice koje ih posjeduju i moći će vam pružiti više informacija nego ja koja zasada samo slinim za njima. :)

1. Nars NARSissist





2. Lorac PRO Palette





3. Urban Decay Naked3






4. The Balm Nude 'tude






5. Too Faced Chocolate Bar






6. bareMinerals The Power Neutrals






7. Lorac Unzipped Palette






8. Sonia Kashuk Eye On Neutral Palette






9. MAC Warm Neutral






10. MAC Cool Neutral





Mhm, nijedna od ovih divota nije dostupna u Hrvatskoj, kmek! Osim možda The Balm?

A sada da čujem vas, znam da vas puno voli neutralne palete i nadam se da ćemo se raspričati o njima. Koje imate? Koje volite? Koje želite? :)

Broj komentara: 55:

  1. mmmmm daaa :D al zadovoljila bih se sa svima minus bare minerals i the balm :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skromna kao ja! :D A šta da radimo kad su sve redom prekrasne :))

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. The Balm sam vidjela uživo, divne su i nijanse i samo pakiranje... A nakedice će mi se valjda sviđati sve koje izađu, imam prve dvije i Naked Basics i to je čudo od kvalitete sjenila! :)

      Izbriši
  3. ahahahha naslov XDD :D totalno istinito, ne trebaju ali ih želimo :D
    Od ovih spomenutih imam samo The Balm, a od ostalih želim NARSissist,Lorac obje, i Too faced Chocolate Bar :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam The Balm kod tebe, nadam se da ćeš i nakon dužeg korištenja biti zadovoljna, meni baš izgleda obećavajuće :)

      Izbriši
  4. Eh i sama neke želim (nepotrebno) pa za sada sve ostaje na željama :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uopće ne sumnjam da ćeš kad-tad nabaviti barem neke, kao i ja uostalom :D

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Razumijem te u potpunosti, draga Ana! :D

      Izbriši
  6. Meni se jako sviđa čokolada i nadam se da će jednog dana biti moja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se nadam da ću je sad u Berlinu vidjeti uživo <3 Volim Too Faced sjenila, imam neke njihove palete (Naked Eye, Natural Eye) i jako sam zadovoljna kvalitetom.

      Izbriši
  7. Imam sve nejkedice, a imam i složenu paletu neutralnih MAC sjenila i to mi je dovoljno za iduća tri života....i nemoj me ubit ali actually ne želim više niti jednu :) Ove dvije već složene MAC-ove mi baš nisu fora jer se sjenila nemogu vadit već su zacementirana, što nisu mogli napraviti da su kao prazne a sjenila s magnetom pa da se ipak mogu zamjeniti kad potrošiš koje?! Priznajem doduše da sam jučer prekjučer kod Temptalije vidjela najavu za novu Lorac PRO 2 i nekako se ne bih bunila da mi je netko pokloni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali ti si više djevojka od boja na očima. :)) Da sam stavila deset šarenih paleta, sigurna sam da bi ih poželjela barem nekoliko :P
      I slažem se, bilo bi puno bolje da se u MAC paleti sjenila mogu zamijeniti... oh well, ionako si možemo sami slagati MAC palete po izboru pa ajd :)

      Izbriši
  8. Svi vole neutralne palete. Nekada nisam, ali sada da. Ja imam naked 1, a zelim si i 3, takodjer imam mini meet matt od the balm i paulas choice, predivna je apsolutno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, vidjela sam kod tebe tu Paula's Choice, do tada nisam ni znala da oni imaju dekorativu. Super izgleda paleta, nude & mat - meni automatski prekrasna <3

      Izbriši
  9. Chocate bar, NARS, Nejkedica br. 3 iiiii Mac topla :D <3
    jaooo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sviđa mi se tvoj izbor 'the best of the best' :)

      Izbriši
  10. Ovdje su sve same divote, ne znam koja mi je ljepša od koje, ma najrađe bi ih sve, ono da se nađe, jer od viška glava ne boli :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zar to ne bi bilo divno? Eh, sad si mislim, kada bih imala sve ove, više nikada ne bih poželjela nijednu paletu... jea rajt, za godinu-dvije bih opet mogla pisati top listu novih koje želim, sigurna sam! :D

      Izbriši
  11. Odgovori
    1. Lorac palete su mi vrh sa ove liste, općenito među neutralnim paletama, draže su mi nego Nakedice za kojima je nastala opća euforija. I ja sam luda za neutralnim paletama, a sad kako je krenuo taj trend baš sam došla na svoje. :D Nadodala bih još i Stila In the light, ta je prekrasna! *.*

      Izbriši
    2. Slučajno sam izbrisala vlastiti komentar, bravo. Baš sam išla guglati tu Stilinu paletu i skužila sam da je imam. :D Samo se moja drugačije zove, Natural ili Neutral nešto, kupljena je prije 2 godine u USA pa je možda do izdanja za drugo tržište ili do serije. Nažalost, mene je razočarala, divno izgleda ali sjenila se baš dosta truse, ovih tamnijih bude po cijelom licu. A tada sam je svojedobno izabrala u konkurenciji s Nakedicom, što znači da sam imala baš velika očekivanja od nje - šteta što se nismo tako dobro složile.
      I da, i ja sam uz ovaj trend neutralnoga došla na svoje i nadam se da će potrajati! :)

      Izbriši
    3. Ah, znam kako ti je, i ja sam. :D
      Uh, baš mi je žao što imaš takva iskustva s njom, a baš prekrasno izgleda. Vidjela sam ju kod jedne naše blogerice koja se nije žalila na trušenje, možda ima neke razlike između tvoje i njene verzije, ne znam.

      Izbriši
    4. Pa bit će da je to... šteta ove moje jer su nijanse krasne. Moguće je da su poboljšali formulu :)

      Izbriši
  12. Dakle, krenemja gledati koje su ti to palete predivne.. Vidim prvu- predivna je... Onda ova druga Lorac-ova, hm...ajde nije mi nešto... A dalje... Pogubila sam se u toj ljepoti.. i sada bi ih sve htijela.. :D Baš ti hvala.. Samo stavljaš sol na ranu... :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, morala sam... :D A što je najbolje, sad je izašla i druga Lorac PRO paleta, ako ti se prva ne sviđa možda bi druga bila bolja... :))
      Mislim stvarno, nije dosta što ima toliko krasnih paleta koje želimo, nego ih još moraju raditi u serijama! :D

      Izbriši
    2. Loracove su mi inače zbilja predivne... Ali Pro mi nekako ne sjeda prva polovica palete..previše mi je sličnih nijansi na istom mjestu.. :D Ali mi zato na Unzipped oči ispadaju.. :D

      Izbriši
    3. O da, Unzipped <3 I meni je zapravo ljepša od PRO, kad bih već morala birati između njih dvije :)

      Izbriši
  13. Krasne palete! I ja volim neutralne nijanse, stoga me više-manje privlače slične palete :D Slinim nad naked3 i obje lorac palete :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A kao što sam gore napisala, sada je tu i Lorac PRO 2, uh! :D

      Izbriši
  14. hahahha, naslov je za umrijet od smijeha (totalno istinit)
    najveći favorit od prikazanih mi je Lorac Unzipped Palette - od svih neutralnih boja su najviše po mom ukusu
    ne bih se bunila da mi netko khm pokloni :D i Naked3, The Balm palete :D
    MAC sjenila me nikada nisu privlačila (znam da sam luda hehe), više uzdišem za njihovim ruževima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijepe si palete izabrala kao najbolje od najboljih. :) A MAC ima toliko krasnih stvari da se teško ograničiti samo na jednu kategoriju :D Ja imam desetak njihovih ruževa i stvarno sam prezadovoljna njima, a izbor nijansi je beskrajan

      Izbriši
  15. Ja bih obje Lorac palete. :D I Sonia Kashuk paletu naravno, jedno vrijeme sam je baš htjela u svojoj kolekciji. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sonijina paleta je stvarno lijepa <3 imam jednu njezinu shimmerastu pa mogu reći da je i kvaliteta sjenila baš dobra :)

      Izbriši
  16. Lorac Palette su mi već dugo na wish listi i nadam se da ću ih uskoro kupiti. meni se sve sviđaju jer najčešće i nosim nude nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za nas koje volimo nude nijanse svaka od ovih paleta bi bila izvrsna i vrlo iskoristiva :)

      Izbriši
  17. Lorac Unzipped Palette i MAC Warm Neutral su predivne! :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Uff. Čak sam dobra, od ovih bih samo LORAC PRO koju već dugo želim i SONIA KASHUK koju želim još duže :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dvije od deset, priznajem ti da si sasvim razumna! :D

      Izbriši
  19. Ja bih Lorac i The Balm. To su zapravo jedine luksuzne palete koje zelim, iako ne vjerujem da cu ih nabaviti :D Balm mi je genijalno upakovana, a i Essie ju toliko hvali da ju mozda i (nekako, nekada) nabavim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. The Balm se uvijek potrudi oko pakiranja, svi njihovi proizvodi su privlačni već na prvi pogled zbog lijepe i originalne ambalaže :) Nadam se da ćeš nabaviti svoje željene paletice! :)

      Izbriši
  20. SLINIM!!! A tek Marc Jacobs "The Lolita" i Bobbi Brown "Chocolate" ...A dobit ću i ja na lotu, pa makar s 80. :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ufff daaaa, i te dvije su apsolutno prekrasne! Šljakat ću cijeli život za neutralne palete, nema mi druge! :D

      Izbriši
  21. evo još jedne luđakinje :D
    jedina koju bih moožda preskočila (ili koju bih zadnju od svih ovih kad bih mogla imati sve - kad već sanjarimo jel) je MAC Warm Neutral :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :))) Baš smo lude i baš nas briga! :D
      Moj dragi gleda post i nije mu jasno, kaže, pa sve su iste, u čemu vam je svima fora!? :D

      Izbriši
  22. Ah sto reci, sve ih zelim, nemam nijednu, ali svaki put mi mozak kaze da mi ne treba na jednom mjestu 100 sjenila koje na ocima izgledaju apsolutno isto pa ih ipak preskocim xD ali jednog dana kad poludim uzimam ovu od Balma nude tude vjerojatno, eto da se nađe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma takve boje se uvijek iskoristi, to mene tješi! :D Pogotovo kod nas koje volimo neutralna sjenila, ja sam mnogim svojim sjenilima dotaknula dno, a neka sam i potrošila (doduše, ne palete :D )

      Izbriši
  23. Zbilja su prekrasne, sve po redu! Nemam ni jednu, al budući da jedino takva sjenila i koristim zadovoljila bih se s bilo kojom :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš tako, koja god da mi se nađe u rukama, puno bih je koristila i uživala :) Nadam se da ćeš postati ponosna vlasnica barem jedne od njih! :)

      Izbriši
  24. Wow, krasne su! A posebno Too Faced Chocolate Bar O.O Zasad ih mogu samo gledat :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Chocolate Bar je tako divna da bi je čovjek najradije pojeo <3

      Izbriši
  25. Odgovori
    1. Predivna je, jedva čekam da je vidim uživo <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)