nedjelja, 15. lipnja 2014.

By Terry Sheer Expert i Cover Expert

Ajmo, ruke u zrak – znate li za By Terry? Ja sam za taj francuski high end brand saznala preko forum.hr, na temi o tekućim puderima. Nekoliko cura nahvalilo je njihove tekuće pudere, zainteresirale su me, no mislila sam da nikako neću doći do njih jer su definitivno preskupi za naručivanje na blef i potencijalno odabiranje pogrešne nijanse. No prošle godine dogodilo se moje putovanje u Rennes i Pariz i izravno suočavanje sa štandom By Terry u Sephori. Nije bilo dileme, isprobala sam nijanse uživo i kupila Cover Expert, a nekoliko dana kasnije i Sheer Expert. Pokazali su se odličnima te vam moram reći ponešto o njima prije nego što ih potrošim.






Pakiranja ovih pudera identična su, smješteni su u tamnoplavu tubicu s metalnim čepom na odvrtanje. Oprez, puderi nisu gusti i moguće je da vam iscuri prevelika količina, meni se znalo dogoditi. Možete ih držati vodoravno položene kako se puder ne bi nakupljao pri dnu i 'eksplodirao' prilikom otvaranja, a u svakom slučaju preporučujem nježno naginjanje i pažljivo rukovanje prilikom nanošenja kako ne biste potratili dio ovih divnih proizvoda. Dolaze u količini od 35 ml, što je super jer većina tekućih pudera ima 30 ml. Potrebno ih je potrošiti u roku od 6 mjeseci, no moram priznati da ih ja koristim duže i apsolutno im se ništa nije dogodilo, a ni meni. :) Svaki od pudera platila sam 48 EUR. Visoka cijena i nedostupnost u Hrvatskoj jedine su im mane. Znam da ih je moguće naručiti putem interneta, no s time nemam iskustva pa neću ni pričati o tome.






Moja je koža lica inače mješovita, zimi naginje na suhu stranu, a u PMS-u se zna pojaviti pokoji prištić, nekad i kolonija. Imam faze kada mi lice vrlo dobro izgleda, a dogode se i razdoblja u kojima konstantno imam barem jedan upaljeni prištić. Ne volim preteške pudere, volim da na licu izgledaju koliko je moguće prirodno, uglavnom ih kombiniram s korektorima. Uvijek imam nekoliko tekućih pudera u upotrebi, različitih finisha i za različite namjene. Najviše volim pudere sa srednjim prekrivanjem, uglavnom ne koristim matirajuće pudere, volim dewy i prirodan finish.


By Terry Sheer Expert
Proizvođač obećava da će Sheer Expert pružiti besprijekoran ten uz prirodni sjaj i svjež izgled kože. Ovo je zaista krasan, vrlo lagan puder s pomalo dewy završetkom, možda je bolje reći s glowy završetkom. Na koži izgleda potpuno prirodno i na meni nevidljivo. Nije mu namjena prekrivanje većih nepravilnosti niti to čini, prekrit će eventualno one vrlo male i lijepo će ujednačiti ten. Ako bih podijelila pudere na one sa slabim, srednjim i jakim prekrivanjem, Sheer Expert definitivno je u kategoriji 'slabo'. Zaista je prekrasan, lijepo osvježi ten i preko njega stavljam minimalnu količinu pudera u kamenu ili prahu, tek toliko da mi bronzer i rumenilo ljepše sjednu, no njegova je završnica perfektna i sama po sebi, barem za one koji nemaju masnu kožu i ne traže mat efekt. Na meni je trajan i izdrži cijeli dan na poslu, i duže. Sati koji prolaze ne utječu na njegov izgled na licu – na kraju dana koža je i dalje divna. Divno je kremast, lako ga je nanijeti i blendati do efekta nevidljivosti. :) Čitala sam da ovaj puder uspoređuju sa Sisley Phyto Teint Eclatom – meni je efekt Sheer Experta daleko bolji, bolje mi i ujednači ten, sam po sebi izgleda bolje na licu, ljepše je teksture i kremastiji, lakše se nanosi, a i cijena mu je niža. Moja je nijansa 7 – Vanilla Beige. Možete birati između 12 nijansi i, prema recenzijama koje sam čitala, sve su vrlo prilagodljive.







By Terry Cover Expert
Prema nazivu bi se reklo da ovaj puder nudi savršeno prekrivanje, no odmah na početku moram vam reći da nije tako. Meni to odgovara, a i znala sam to prije nego što sam ga kupila, no oni koji traže jako prekrivanje trebali bi ga preskočiti. Izvrsno će ujednačiti ten i prekrit će manje nesavršenosti, no istaknute prištiće i kratere neće – svrstala bih ga u kategoriju pudera sa srednjim prekrivanjem. No super je što ga možete nadograđivati tamo gdje je to potrebno, i dalje će izgledati potpuno prirodno. Kao i Sheer Expert, divan je na licu, pruža efekt zdrave, sjajne kože. Tekstura mu je prekrasna, kremasta, no malo gušća nego kod Sheer Experta, fenomenalno se razmazuje i blenda. Užitak ga je nanositi i nositi. Proizvođač kaže da ovaj puder ima baršunastu teksturu i pruža mat završetak. Ipak, to je više glowy nego mat puder, no nije poput klasičnih dewy pudera – lice uz njega sjaji zdravim i prirodnim sjajem. Moja je nijansa 3 – Cream Beige, a swatcheve svih nijansi možete vidjeti kod Beauty Professor. Moja je nijansa kod Cover Experta malo svjetlija nego kod Sheer Experta, no na licu su identične jer se savršeno stope s kožom.






Efekt oba ova pudera na licu je jedinstven, zbog čega imaju puno obožavateljica diljem svijeta – daju licu potpuno prirodan sjaj, kao da imate prirodno lijep, ujednačen, sjajan ten. Ne mislim pritom na bilo kakav masan sjaj, to je jednostavno prirodan glow koji kao da dolazi iznutra. Sami puderi ne sadrže nikakve sjajne čestice. Prekrasno se stapaju s kožom, prirodni su i nevidljivi na licu. Vrlo su kremasti i hidratantni. Imaju, zapravo, puno zajedničkih osobina, samo što Sheer Expert prekriva slabije. U slučaju prištića i nepravilnosti ispod njih stavim malo korektora, a u slučaju da mi je lice u nešto lošijem stanju, radije bih izabrala Cover Expert. Oba se fenomenalno blendaju i stapaju s kožom. Nanosim ih nekim od svojih kistova, najradije flat top kistom kao što je Essence rozi kist za rumenilo iz kolekcije Bloom Me Up. No lijepo se nanose i prstima. By Terry puderi imaju blag miris, što bi moglo smetati curama koje ne vole mirise u ovoj vrsti proizvoda. Ja ga ne doživljavam previše.

Prema mome mišljenju, oba bi pudera trebala odgovarati normalnoj, suhoj i mješovitoj koži. Ne bih ih preporučila jedino curama čija je koža masna i onima koje vole matirajuće pudere.

Na internetu postoji gomila recenzija i swatcheva ovih pudera, strane blogerice puno su pisale o njima. Ja vam također prilažem swatcheve te slike ovih pudera na svome licu, ovdje nosim samo make up na očima i nude ruž te tekući puder, nemam korektor, puder u prahu/kamenu, bronzer ni rumenilo. Ipak, s obzirom na to da su mi ovo prvi swatchevi pudera i da osvjetljenje u mom stanu nije idealno, ako sam vas zainteresirala za pudere, svakako potražite još swatcheva na netu. Nažalost, osim ako se nađete u Francuskoj ili nekoj drugoj zemlji u kojoj ih možete vidjeti uživo, istraživanje i naručivanje preko interneta jedina je opcija.









Moje lice bez šminke:






By Terry Sheer Expert na mom licu:






By Terry Cover Expert na mom licu:






Da zaključim priču, jako mi je drago što sam naletjela na ove pudere i kupila ih. Efekt im je savršen, fenomenalne su teksture, trajni, daju nenadmašan prirodan sjaj i zaista su me oduševili. Ipak, u međuvremenu sam pronašla jedan koji mi je još bolji – jednako bezobrazno skup i nedostupan Giorgio Armani Luminous Silk. No priča o njemu ide neki drugi put. :) A By Terry puderi svakako su među najboljima koje sam ikada imala i ukaže li mi se prilika, kupit ću ih opet. 


Jeste li isprobali By Terry pudere ili možda neki drugi proizvod ovoga branda? Čitala sam da su im i korektori izvrsni. Koji puder ili pudere trenutačno volite? Kupujete li high end pudere ili ste našli svoj najdraži među drogerijskima? 

Broj komentara: 14:

  1. po efektu na tvom licu mi se više sviđa Cover Expert :)
    Nisam probala, nekako se uvijek vratim svom omiljenom EL DW :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja još nisam probala EL DW, ali imala sam DW Light i bio mi je baš dobar. Mislim da bi mi DW bio pretežak, ali jednom ću to svakako provjeriti. :)

      Izbriši
  2. opis ovih pudera me podsjeća na moju Bourjois CC kremu,, koja isto daje taj svijetli, svježi izgled licu, i prirodni sjaj,, ali ne na onaj ružan način, nego skroz, lijepi prirodan :)
    nisam nikada čula za brend ovaj :)
    By Terry Sheer Expert mi vjerojatno koristila u toplim mjesecima, a By Terry Cover Expert u nešto hladnijim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i ja, i taman sam neki dan potrošila Cover Expert, a sad ću Sheer Expert dok mi ne postane presvijetao :)
      Baš sam danas kod tebe čitala o Bourjois CC kremi, inače mi oni imaju odlične pudere pa vjerujem da je i ta krema odlična!

      Izbriši
  3. Cover mi nekako bolje leži na tvom licu i pruža ti prekrasan sjaj. Ali to mi je nešto puno za puder. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dosta su skupi, da. Ali morala sam isprobati i eto, ispali su sjajni. Cover <3

      Izbriši
  4. Ambalaža mi je predivna!! Imaš lijep ten i bez pudera mogu ti reć! Ja sam isto tek sad prvi put čula za ove pudere..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga! I ja sam trenutačno baš zadovoljna tenom, nakon razdoblja konstantnog pojavljivanja prištića sada mi se lice baš lijepo očistilo :)
      Jap, ambalaža im je super, jednostavna i higijenska, ne volim kad skupi puderi imaju nepraktičnu ambalažu (npr. Nars Sheer Glow). Blogerice baš nisu puno spominjale ove pudere, ali se na forum.hr dosta piše o njima :)

      Izbriši
  5. Predobro izgledaju!!! Nisam ih prbala, ali obožavam pudere s dewy finishom, baš ono obožavam. Skupi su, al ako vride, onda je to to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovi bi ti se onda sigurno jako svidjeli! :) Meni za puder nije žao dati više para ako mi super odgovara, a kod By Terry pudera je to definitivno slučaj :)

      Izbriši
  6. Nisam ništa probala od ovoga, jer kako i sama kazes, By Terry je prava muka za nabaviti. :/
    No, po opisu bi mi se mogao svidjeti By Terry Cover Expert, tako da ako budem na nekom putovanju svakako ću imati na umu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta što je By Terry tako nedostupan... Što je najbolje, naša Sephora je par godina prije nego što se zatvorila jedno vrijeme imala njihov štand. :D Naravno, tada ih nisam ni najmanje doživljavala, a sad bih se raspametila da ih netko uvede u svoje parfumerije :D

      Izbriši
  7. Nisam ništa probala od By Terry i sad slinim nad ovim puderima jer mi izgledaju predivno :) Slažem se da Cover Expert bolje leži na tvom licu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi se slažu oko Covera, vidim :)) Šteta što je potrošen i sada čuči među proizvodima za empty post, ali sad si bar znam nijansu pa ga možda jednom opet naručim :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)