subota, 10. svibnja 2014.

Usporedba neutralnih rumenila – MAC The Perfect Cheek, MAC Blushbaby, Nars Douceur, Tarte Exposed



Nedavno sam sudjelovala u jednom internetskom razgovoru o neutralnim rumenilima nakon kojeg sam shvatila da imam četiri popularna neutralna rumenila za koja se cure često raspituju. Uglavnom ih zanima razlika u nijansama jer su ova rumenila sličnih nijansi, no ipak se svako razlikuje od onoga drugoga, a sva su četiri nedostupna u Hrvatskoj pa otpada opcija odlaska u parfumeriju i usporedbe uživo. Ja ću ih pokušati usporediti i nadam se da će ovaj post biti koristan svima koji (točnije, koje :D ) razmišljaju o tome da nabave koje od tih rumenila, ili pak imaju jedno od njih i pitaju se trebaju li im i ostala. :)




Moja malenkost viri iz ogledala :D


Četiri su zvijezde ovog posta MAC The Perfect Cheek, MAC Blushbaby, Nars Douceur i Tarte Exposed. Sve su to rumenila izvrsne kvalitete koja možete lijepo kombinirati i uklopiti u većinu lookova. U tome je, barem za mene, čar ovakvih neutralnih rumenila. Odlično se uklapaju u neutralne, no make-up lookove, ali i u one gdje dominiraju crvene usne, ruževi u jarkim bojama za koje niste sigurni s kojim ih rumenilom upariti, različite boje sjenila na očima itd. Na meni sva ova rumenila prežive radni dan, odnosno izlazak. Sva su dobro pigmentirana i nadogradiva. Sva su mat (Tarte Exposed nije u potpunosti ali prolazi pod mat), a ja ih ponekad nosim samostalno, a ponekad preko njih stavim highlighter. Sva se lijepo blendaju. Meni su sva četiri prekrasna, slična su ali nisu identična i nijednog se ne bih odrekla. Ipak, želim li biti objektivna, moram priznati da su dovoljno slična da sam na fotografije sa swatchevima brzo morala pisati koje je koje kako se ne bih zabunila. Da, ako niste kozmetički svežder kao ja i meni slične, možda vam ipak ne trebaju sva četiri. :D




Nosila sam ova rumenila posljednjih tjedan dana kako bih vam svako od njih mogla uslikati na licu i kako bi mi dojmovi o njima bili svježi. Ni u jednom looku nisam stavljala highlighter, željela sam postići da što bolje vidite samu boju rumenila. Bronzer koji sam koristila jest Burberry Earthy, a ostatak make upa različit je na svakoj fotografiji.






MAC The Perfect Cheek, nažalost, nije dio stalne postave. Bio je dio jedne limited edition kolekcije iz 2009. godine (Makeup Art Cosmetics), a krajem 2012. MAC ga je ponovno uvrstio u jednu od svojih limited edition kolekcija – Marilyn Monroe. Naravno, brzo je rasprodan jer je ova nijansa vrlo tražena, a ja sam svoj primjerak nabavila preko e-baya zahvaljujući jednoj divnoj curi. The Perfect Cheek svijetla je mat nijansa, neutralna bež/roskasta/smećkasta (neutral pink beige, kaže MAC). Možete nadograđivati nanos na licu, a mislim da tamnijim curama ne bi odgovarao jer bi se vidio vrlo slabo ili nikako. To je jedno od mojih najdražih rumenila, rumenilo za koje ne moram razmišljati hoće li odgovarati nekom jačem ružu ili ludoj kombinaciji sjenila. Siguran pogodak. Vrlo je slično rumenilo Cargo Tonga koje, naravno, također želim. :)




MAC Blushbaby dio je stalne postave (linija sheertone) i možete ga kupiti na bilo kojem mjestu koje drži MAC kozmetiku (primjerice novi MAC store u Beogradu :D ). Mnoge ga cure vole jer je to jedna, kako kaže MAC, beige-pink nijansa, tamnija od The Perfect Cheeka i također mat, koja većini dobro stoji. Cure kojima su rumenila poput The Perfect Cheeka presvijetla uglavnom su zadovoljne Blushbaby rumenilom. Ja u njemu vidim man
je bež, više rozog, smeđeg, mauve. Obrazi s ovim rumenilom izgledaju vrlo prirodno. Oba MAC rumenila imaju 6 grama.





Nars Douceur opisan je kao soft pink brown nijansa. To je za mene jedna vrlo lijepa mat svijetlosmeđa do prljavoroza nježna nijansa. Blago, ali lijepo pigmentirano rumenilo. Moj drugi izbor najljepšeg neutralca nakon The Perfect Cheeka (iako ih zaista sve volim). Paše uz sve lookove, odličan je izbor u svakoj situaciji. Bojim se da tamnijim curama ne bi odgovarao iz istog razloga kao i The Perfect Cheek – na tamnijoj koži ne bi se vidio. Douceur dolazi u količini od 4,8 grama.




Tarte Exposed, po opisu jednostavno nude, vrlo je pigmentirano i beskrajno trajno rumenilo, možda najviše od ova četiri. Linija čiji je dio zove se Amazonian clay 12-hour blush, i ja bih rekla da i traje 12 sati, ovaj put ambiciozna brojka ne laže. Još jedna smeđeroza nijansa, rekla bih i da je nježno plum – šljivasta, intenzivnija od ostalih, s više roze u sebi nego ostale nijanse. S njime bi se čak moglo i pretjerati ako baš pokušavate. :D Nije u potpunosti mat, ali je vrlo blizu tome. Dolazi u pakiranju od 5,6 grama. 





Kada bih ih morala poredati od najnježnijeg, najsvjetlijeg prema najintenzivnijem, išlo bi ovako: The Perfect Cheek, Douceur, Blushbaby, Exposed.

Douceur u sebi ima više roze od The Perfect Cheeka, Blushbaby od Douceura, a Exposed od Blushbabyja.

The Perfect Cheek najviše je bež, roskasta je u njemu jako nježna, samo kao dašak tog tona. Veliki udio bež tona ima i Douceur.
 
Donosim vam i nekoliko verzija swatcheva kako biste što bolje vidjeli razliku među njima.







Sva ova rumenila izgledat će različito na različitim tonovima i podtonovima kože te u različitim make up kombinacijama. Također neće jednako izgledati na nekome tko je vrlo svijetao i na nekome tamnijem. Neutralci su, o boji lica i o ostatku šminke ovisi hoće li se u njima više isticati bež, rozi ili smeđi tonovi.
Naravno, kada govorim o rozim i smeđim tonovima u ovim rumenilima, to nisu one vidljivo roze ili smeđe boje kao u nekim drugim rumenilima. Tu su boje neutralne i prigušene. 






Nadam se da vam se recenzija sviđa i da sam vam fotografijama i opisima uspjela prenijeti razliku među mojim prekrasnim neutralcima. :) Recite mi u komentarima, jer me živo zanima, koje vam je najljepše. Koje bi bilo vaš izbor?

24 komentara:

  1. Sva su mi baš lijepa i nježna, no Tarte mi nekako mrvicu prednjači <3 I molim te, koje to ruževe imaš na slikicama, divni su!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tarte je jako lijep, imam i Dollface i stvarno mogu reći da su to jako kvalitetna rumenila, a pakiranje je preslatko. :)
      Ruževi, hmmm ovako: uz The Perfect Cheek nosim NYX Thalia, uz Blushbaby iskreno više nemam pojma :D, uz Douceur je Avon Berry Smooch (linija Perfect Kiss), a uz Exposed imam Versace narančasti ruž koji se više ne proizvodi.

      Izbriši
    2. Eh, a baš mi ej taj narančasti najviše zapeo za oko :/ moram si staviti na listu ova ostala dva :)

      Izbriši
    3. Taj narančasti sam prije par godina dobila od tate i dugo sam ga ignorirala misleći da mi ne stoji i kako uopće da iznesem nešto tako narančasto :D i nedavno sam ga se sjetila i ponovno ga stavila, kad ono skroz drugačiji doživljaj! U međuvremenu sam promijenila boju kose, naučila se bolje šminkati, a i navikla se na intenzivne ruževe, dapače, baš sam ih zavoljela, i sad ga ponosno nosim po svijetu! :D

      Izbriši
  2. Predivna su mi sva cetiri,ne mogu se odluciti za jedno(kako smo mi zene neodlucne):-)Ali i ruzevi su mi super,odlicno ti stoje!!
    I da,svaka cast na opsirnoj recenziji,stvarno si se potrudila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Renchice, lijepo je to čuti. Baš se i jesam potrudila jer sam htjela dobro prenijeti i sličnosti i razlike među tim rumenilima, drago mi je što ti se recenzija sviđa. :)
      A ruževi su moja velika ljubav, od nude do jarkih, svega se kod mene nađe! Bit će u ovom mom kutku i puno recenzija ruževa :)

      Izbriši
  3. Na tebi mi najbolje izgleda MAC The perfect Cheek :) To nisu nijanse kakve nosim, ali mi se jako sviđaju, pogotovo kad su mat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš njega najviše i volim :) iako su mi sva draga i izbor uopće nije lak :)

      Izbriši
  4. Jučer sam dvaput pisala komentar i još u drugom napisala da će vjerojatno doći dva komentara i sad nema ni jednog:^O Pa da se okušam treći put:D
    Divniii, ali kao što sam rekla bolje da se suzdržim do jeseni jer sad imam i prećih stvari za kupiti. Nakon tvojih slika više mi se sviđa Nars od MACa i jedva čekam da ga se dočepam:p
    Tarte sam ganjala 6 mjeseci i neizmjerno mi je drago što sam ga kupila <3
    Mislila sam i pitati koji ruž je na slici s Blushbaby rumenilo, ali vidim da si već napisala da ne znaš :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooooo pa što mi se to događa s komentarima :-/ Nemam pojma, ništa mi nije stiglo. Nadam se da se neće ponavljati. :)
      Tarte je stvarno krasan i drago mi je što ti uživaš u njemu. :) Svidjet će ti se i Doueur, sigurna sam. A što se tiče ruževa, skužila sam da me često pitate za njih pa si sada zapisujem kad uslikam look :))

      Izbriši
    2. Nije do tvojih kometara nego očito do mog compa tj. mene, jer mi se to već dešavalo s mojim compom, a i sad s deckovim pošto je moj pokvaren. Sad ni comp ne mogu okriviti:^O

      Izbriši
    3. Uh ta tehnologija... ne možeš s njom, ne možeš bez nje :D

      Izbriši
  5. Lijepa su sva rumenila, ali ne trebaju mi jer imam jaaako slično od Elf-a :) Mislim, nije da ne bih htjela, ali eto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još isprobala ništa od Elfa osim kistića, ali mnogi hvale dekorativu, pogotovo s obzirom na cijenu... Mene zanimaju oni njihovi četverobojni bronzeri (studio bronzer) :)

      Izbriši
  6. Tarte Exposed favorit , a ti super izgledaš :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. 1. imaš predivan ten
    2. taman izbacim iz glave Blushbaby i eto te :P i tarte mi mislim treba :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj hvala ti, Nives! Imao je i boljih dana, ali tu su moji dragi puderi da malo poprave stvar :))
      Tebi bi ova rumenila super stajala, čini mi se!

      Izbriši
    2. ja ne mogu zamisliti boljih dana od ovog, ali ako ti tako kažeš... :))))
      i ja mislim da bi mi dobro stajala, oba su mi sad na listi :D

      Izbriši
    3. Hvala ti još jednom, čim ti to tako kažeš, odmah se i meni ten čini super! :)))

      Izbriši
  8. Ovo su moja najdraža rumenila-neutalna! Imam Narsovo a sad jako, jako želim Blushbaby i Tarte, u slučaju da ne znaš kud s njima, znaš kome se možeš javiti !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaaaa, znam da i ti voliš ovakva neutralna rumenila :) Ako ih se ikad poželim riješiti, idu direktno tebi! :))

      Izbriši
  9. Taman mi stigao Blushbaby prekjučer i danas ima premijeru :) Preeedivan! Baš mi je pravo osvježenje nakon svih super-ultra-pigmentiranih rumenila koje imam, jako mi se sviđa kako prirodno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga i danas nosim. :) Svakako treba imati i takvih rumenila, ako ništa za one dane kad želiš prirodne obraze ili kad bi rumenila u jačim bojama teže iskombinirala s ostatkom šminke na licu. Jako zahvalne nijanse :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)