petak, 30. svibnja 2014.

Lipstick love: Estee Lauder Pure Color



Estee Lauder jedan je od onih bezobrazno skupih brandova koji ima bezobrazno dobre proizvode kojima ponekad jednostavno ne mogu odoljeti. :) Ono što me oduševilo toliko da sam se vratila po još jest linija ruževa Pure Color. Kupila sam i imala ukupno četiri ruža iz ove linije, dva sam potrošila, kupnju jednoga ponovila i sada uživam u tri predivne neutralne, prirodne nijanse: Crystal Baby, Vanilla Truffle i Beige.






Ovi ruževi dolaze u luksuznom zlatnom pakiranju s prozirnim dijelom kroz koji se nazire nijansa ruža. Pakiranje je čvrsto i kvalitetno, a sadržaj dobro zaštićen. Na poklopcu se vidi svaka packa, oh well, tako je to kod fensi zlatnih pakiranja. Koliko sam vidjela, ostale su nijanse također svakodnevne, ništa previše divlje – decentna klasika u stilu Estee Lauder. :)






Tekstura ovih ruževa podsjeća me na kvalitetne balzame za usne. Nisu premekani, ne bih ih zapravo nazvala ni kremastima nego baš balzamastima. Lako ih je kontrolirati i dozirati, ne razlijevaju se preko ruba usana. Hidratantni su, vrlo ugodni na usnama, uopće ne isušuju i s lakoćom ih nosim i nekoliko dana ili tjedana zaredom. Uopće nisu ljepljivi. Usnama daju prekrasan prirodan sjaj. Prije nastavka recenzije moram napomenuti da su sve moje nijanse neutralne, nude, dakle, ne znam kako se intenzivnije nijanse ponašaju na usnama. Moj je dojam da su svi ruževi iz ove linije taman pigmentirani, nisu među najpigmentiranijima koje ćete vidjeti, no ostavljaju divnu, punu, kremastu boju, prekrasno izgledaju na usnama. Nisu među postojanijim ruževima, ja ih relativno često obnavljam, no to mi nimalo ne smeta jer hidratiziraju i njeguju usne baš poput balzama. Kod Mikke sam pročitala da sadrže karite maslac pa njegu koju osjećam pripisujem tom sastojku koji i inače obožavam. A što se postojanosti tiče, treba uzeti u obzir da su moje nijanse neutralne (a one su često manje trajne) te da ja često pijem vodu, kavu, pričam, oblizujem usne...






Ovi ruževi dolaze u količini od 3,8 g, a troše se iznimno sporo. Cijena im je visoka, u Mülleru ćete ih platiti 256,90 kn. Osim u Mülleru, možete ih kupiti i u Irisu, Douglasu i sličnim parfumerijama koje drže Estee Lauder kozmetiku. Moji su ruževi kupljeni na sniženjima pa nije bilo toliko bolno – iskreno, puni iznos za njih baš i ne bih dala, ali mi je drago da sam ih ulovila po nižoj cijeni (a tada im je i puna cijena bila niža), volim ih i često koristim (potrošena dva, hej hej!) i smatram da su vrlo kvalitetni. Jako mi se sviđa njega koju pružaju, tekstura poput balzama i vrlo ugodan osjećaj na usnama. Voljela bih da sam naišla na više takvih linija. Cijenim kvalitetne hidratantne ruževe, zbog čega su ovi ljepotani često na mojim usnama.

Ovo su moje tri nijanse:




Evo i kratkog opisa i swatcheva na usnama:


Crystal Baby – ovaj ruž pripada podliniji Crystal Creme, to je jedna kremasta, prirodna i nenametljiva nijansa između roskaste i boje mesa; mislim da bi dobro stajao većini žena. Odličan mi je za svaki dan, lako ga uklapam u različite lookove, idealan je za posao ili neki casual dnevni look. Ovaj sam ruž potrošila i ponovila kupnju. Prvi mi se primjerak djelomično rastopio tijekom ljetnih vrućina, što me začudilo jer stvarno nisu onako mljackavo kremasti, no to se s ostalim primjercima nije ponovilo.






Vanilla Trufflenude nijansa iz podlinije Lasting Creme, na swatchu na ruci vuče na breskvasto ali na mojim usnama ovo je pravi svijetli nude, krem ruž, obožavam ga nositi uz tamniji, intenzivni smokey eyes i konturirano lice, odličan je za izlaske. Ako želite oponašati Kim Kardashian look, mislim da je ovaj ruž odličan izbor.






Beige – ova nijansa više nije dio asortimana. Ovo je nešto tamnija boja mesa, također je idealna za svakodnevne prilike. Sadrži sitni shimmer koji više primjećujem na samom ružu i na swatchu na ruci nego na usnama.

 



Četvrta nijansa koju sam imala također je bila nude, nešto tamnija od Vanilla Truffle, a svjetlija od ostalih, mislim da se zvala Nude. No ona također više nije dio asortimana.

Jeste li isprobali ove ruževe ili nešto drugo iz Estee Lauder asortimana? Volite li neutralne, nude ruževe?

Broj komentara: 17:

  1. Kako si lijepa na svakoj slici :D Morala sam dvaput pogledati, jer sam zaboravila na ruževe ;) Sve tri nijanse su mi savršene, no ajde dat ću malu prednost nijansi crystal baby, ipak volim one roskaste/boje mesa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ujme, hvala ti na komplimentu! :) Ruževi su stvarno divni, i inače volim nudače, a Estee rastura.

      Izbriši
  2. Divno ti stoje sva tri. Nemam nijedan EL ruž, ne znam da ću ikada i imati, ali izgledaju predivno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Nadam se da će jednog dana jedan od EL ruževa doći u tvoje ruke, vjerujem da bi ti se jako svidjeli! :)

      Izbriši
  3. Vanilla Truffle mi se uzasno sviđa, a svi ti super stoje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, draga Ivana! :) Super je Vanilla Truffle, ne bih se čudila da i njega uspijem potrošiti. :D Baš je kvalitetan nudač, ne ulazi u borice, na usnama baš izgleda onako časopisno lijepo :))

      Izbriši
  4. Volim nudače i vjerujem da dobro hidratiziraju, ali nisam uvjerena da bih toliko dala za ruž kojeg moram obnavljati svako malo. Ali s druge strane, tko zna:D A i da naiđem na popust ko ti vjerojatno ne bih odolila:D Vanilla i Crystal su mi favoriti <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ja sam ih uzimala na nekim bijesnim popustima od 40-ak% koji budu kad se parfumerije zatvaraju, kad se mijenja ambalaža i slično, ne sjećam se što je bilo u pitanju ali svaki sam platila manje od 170 kn :)
      Puna cijena stvarno je jako visoka. Privlače me HE ruževi, po mom iskustvu su super - i Estee i YSL i Shiseido, Lancome, Dior... i stvarno se vidi razlika u kvaliteti u odnosu na drogerijske ruževe, ali otkad su im cijene skočile toliko iznad 200 kn kupim pokoji samo na takvim akcijama. :)

      Izbriši
  5. Sva tri ti predivno stoje! mislim da sam jednom prilikom čak i isprobavala Vanilla Truffle ali ne stoje meni te nude nijanse izgledam mrtva :)) Ja imam i par intenzivnijih i trajnost im je skroz dobra. Više volim da moram malo češće popraviti nego da mi isuši usne što mi se nažalost s mnogim drugim nehidratantnim ruževima događa koliko god konstatno njegovala usne, jednostavno su mi takve da se za čas isuše...EL Crystal Creme liniju obožavam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Mikka! :) Tebi Crystal Baby prekrasno stoji, vidjela sam taj ruž već u hrpi tvojih lookova i, kao što sam ti već rekla, odabrala si idealnu svakodnevnu nijansu za sebe. :) I slažem se s tobom, i ja ću radije malo češće popraviti ruž, ali da mi bude ugodan na usnama i hidratantan. Zato baš i nisam odvalila za mat ruževima, iako je lijepo imati i poneki za koji znaš da će trajati satima i satima ako treba.

      Izbriši
  6. Jako lijepi i jako ti lijepo stoje <3. Imala sam jedan Estee Lauder ruž i dala ga mami, njoj se svidio pa eto. Jedino što mi se kod njihovih ruževa ne sviđa je miris.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aaa ja imam jedan pink ruž u zlatnom pakiranju i miris obožavam, nekako je balzamast i sladak! :D

      Izbriši
    2. Da, dosta cura se žali na miris EL ruževa. Ja nisam baš osjetljiva na mirise pa ga ni ne doživljavam. :D

      Izbriši
  7. nikad nisam probala njihove ruževe, ali trenutno koristim maskaru i korektor njihov, o kojima ću recenziju napisati..
    jako mi se sviđa i predivno ti stoji Crystal Baby, baš zahvalna, lijepa nijansa
    svaka čast što si uspijela potrošiti ruž, meni se to nikada nije dogodilo hehe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam recenziju maskare i korektora! :) Imala sam njihovu Magnascopic maskaru i bila sam oduševljena, još uvijek je ubrajam u svoje top 3 maskare ikad. Volumen do neba. :) Ama sve što sam probala od Estee Lauder pokazalo mi se izvrsno.
      Potrošila sam ja i više ruževa, o da! :D Pogotovo u razdoblju kad ih nisam imala toliko puno kao danas.
      I hvala ti na komplimentu, Crystal Baby stvarno onako nježno osvježi lice, krrasan je <3

      Izbriši
  8. Bas si lijepa na sva tri looka,posebno na drugoj slici!Meni je najljepsi Crystal Baby,tako osvjezi lice i idealan je za svaki dan:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Renchice, baš si draga! :) Crystal Baby je zakon, jedan od onih ruževa koje bih predlagala kada bih nekome morala naslijepo preporučiti dobar ruž - vjerujem da bi mnogima izvrsno stajao!

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)