ponedjeljak, 12. svibnja 2014.

Event: Dreft Fashion Week Zagreb + LOTD



Prošli se tjedan u prostorijama Hypo centra u Slavonskoj aveniji održao Dreft Fashion Week Zagreb, internacionalni modni događaj koji se u Zagrebu održava još od 2003. godine. Ove je godine održan 7., 8. i 9. svibnja, a ja sam ga posjetila u četvrtak 8. svibnja. Zahvaljujem curama s Girlysh beauty bloga na ulaznicama koje sam osvojila u njihovom darivanju. :)
 
Na Dreft Fashion Week otišla sam sa svojom prijateljicom Teddeom koja je luda za modom koliko i ja za kozmetikom. :) Naravno, bilo je tu puno zafrkavanja i naslikavanja...





Haljina koju nosim je iz Zare, a cipele su Cubanas. Teddea je nosila lijepu haljinu na točkice iz H&M-a, sako iz Primarka i Deichmann cipele iz kolekcije Halle Berry. 

Evo i mog looka:




Pokušat ću se sjetiti proizvoda koje sam koristila:

Lice:
Tekući puder: Giorgio Armani Luminous Silk u nijansi 4
Korektor: Maybelline Age Renew na podočnjake, Essence match2cover (10 natural beige) + Rimmel Hide the Blemish Concealer (103 Soft Honey) na nepravilnosti
Puder u kamenu: Arteco Glam Vintage shimmer powder
Bronzer: Burberry Earthy
Rumenilo: The Balm Frat Boy
Highlighter: The Balm Mary-Lou Manizer

Oči:
Baza za sjenila: Mac Paint Pot u nijansi Soft Ochre
Sjenila: mislim da su bila MAC (Brule, Satin Taupe) i Urban Decay Naked Basics
Olovka: Kat von D Autograph pencil (crna), Essence Cookies & Cream jumbo eye pencil (01 Last Night a Cookie Saved My Life)
Maskara: Makeup Forever Aqua Smoky Lashes

Obrve:
Maybelline Color Tatoo – Permanent Taupe, Catrice Eyebrow Set

Usne:
Versace Versace's Lips u nijansi V2700-L (više se ne proizvodi)


Naša lijepa blogerica Zora - Beauty of Dawn kao sudionica okruglog stola, temu ne znam 
jer smo taman odjurile u dvoranu



Toga dana vidjele smo revije sljedećih osam dizajnera (klikom na link možete posjetiti galeriju fotografija s revije svakoga od dizajnera na web stranici Dreft Fashion Weeka):





Moje fotografije sa same revije nisu baš reprezentativne jer s mjesta na kojem sam sjedila nije bilo moguće dobro uslikati reviju. No evo zato još par fotografija mene i Teddee kako isprobavamo prekrasne ekstravagantne šešire Stasha hats dizajnerice Staše Čimbur. Stašina revija otvorila je sam Fashion Week u srijedu, a čule smo da je i Josipa Lisac vjerna obožavateljica njezinih šešira. Teddea pretpostavlja da će se i njezina mama obeznaniti od oduševljenja kad ih vidi. :)












Nas je dvije, osim Staše i njezinih šešira, oduševila revija Iggyja Popovića, šarena i razigrana, za čiji bi potpuni doživljaj valjalo pogledati snimku jer bio je to pravi doživljaj ludih sedamdesetih uživo. Jako nam se svidjela i grunge kolekcija Simone Manojlović te neobične urbane kreacije i cjelokupna izvedba kuće Tzuji, London.

Fotografije sa svih revija tijekom sva tri dana Dreft Fashion Weeka možete pogledati u galeriji fotografija na službenoj web stranici događaja.

Ako vas zanima podrobnija analiza trendova koje su dizanjeri pokazali na Fashion Weeku, možete je pročitati na stranicama modnog portala La Couture.

I za kraj fotografija kojom smo vas već pozdravile na Facebooku i Instagramu. :)





Broj komentara: 20:

  1. Volimo se isto šminkati :)
    Prekrasna ti je haljina, mnogo mi se sviđa. Vidi se da ste se lepo provele :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neutralne oči i ruž u nekoj jarkoj boji, u zadnje vrijeme baš volim takve kombinacije. :)
      Hvala ti, draga, jako sam sretna što sam svojedobno slučajno vidjela i kupila tu haljinu, i meni je baš lijepa i posebna :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Jesu, jesu :) Osjećale smo se kao dive dok smo ih isprobavale :D

      Izbriši
  3. vidim da ste baš uživale, drago mi je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesmo, baš smo uživale! Hvala još jednom <3

      Izbriši
  4. Makeup ti je divan. Baš se vidi da uživate sa šeširićima :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Sara, drago mi je da ti se makeup sviđa. :) A to isprobavanje šeširića je bilo ful zabavno, baš je super što smo ih smjele isprobati :)

      Izbriši
  5. Aaaaa,slatke ste obje! Vidi se po fotkama da ste uzivale,sa sesirima ste bas kao prave dame:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala! :) Hehe da, i osjećale smo se kao neke dive isprobavajući ih, nemaš baš svaki dan takvu priliku :))

      Izbriši
  6. Baš mi je drago kad vidim da je nekome super. :)) Ja sam bila na DFWZ-u prošle godine i bilo je odlično, čak mislim da smo iste dizajenere gledali. Iggy mi je super bio prošle godine, mislim.

    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iggy je zakon, baš je odskakao od svih drugih :)

      Izbriši
  7. jako lijepo.. makeup mi se jako sviđa, nijansa ruža je posebna :D
    vidi se kako uživate hehe
    baš mi je drago da ste se lijepo provele ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) Eto, kako si rekla, mogle smo se i sresti! :D

      Izbriši
  8. Prelijepe se obje, jako mi se sviđa tvoja haljina i ruž koji se više ne proizvodi :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga Martina! :) Šteta za ruž, slažem se, inače, dobila sam ga kao poklon uz Versace parfem prije nekoliko godina. Inače mislim da se Versace kozmetika nikad i nije prodavala kod nas. I duuugo nisam nosila taj ruž jer, kao, što ću ja s tako intenzivno narančastom bojom!? :D Eto kako se stvari mijenjaju, sad mi je drago što ga imam :))

      Izbriši
  9. Moram i ja reći da ti je ruž divan, kad je :D Obje ste bile jako lijepe, posebno mi se svidjela tvoja haljina :) Drago mi je da ste uživale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti u Teddeino i moje ime! :) Čini mi se da ću nakon svih ovih komplimenata stalno nosati taj ruž i haljinu :)))

      Izbriši
  10. slatko!
    btw divan ruž!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2014/05/leopard-is-neutral-ptii.html

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)