srijeda, 14. svibnja 2014.

Drugi new in



Drage moje, dragi moji, tko je rekao da dugo neće biti novog new in posta, lagao je! :D Neke su se stvari potrošile ili su pri kraju pa sam kupila nove, imala sam sreće i s akcijama pa sam uz većinu kupnji dobila još neki proizvod, išle su mi i nagradne igre, moj dragi me malo počastio za Uskrs, i tako vam danas pokazujem svoje najnovije novitete! :) Također je uletjelo nekoliko stvari koje sam vam zaboravila pokazati u prvom new in postu.




Idemooooo...!




Vichy proizvode kupila sam u ljekarni Farmacia tijekom promocije uz popust od 20%. Obožavam ljekarničke popuste, samo treba pratiti Farmacia web stranicu i saznati kada je u vašoj najbližoj ljekarni Farmacia popust na Vichy, La Roche Posay, Biodermu, Avene, L'Erbolario ili neki drugi brand koji volite. Ja sam ovaj put kupila Vichy Pureté Thermale 3 u 1 njegu za čišćenje lica. Nakon potrošene Apivita pjene i Biobaza gela za umivanje lica, zaželjela sam se mlijeka za skidanje šminke, a Vichyjevo sam imala već nekoliko puta i izvrsno mi je. Otklanja sav make up s lica bez problema, jedino ga nisam koristila na očima jer u tu svrhu koristim dvofazna sredstva za odstranjivanje šminke s očiju. Vichy Idealia Eyes (ili po naški Vichy Idealia Oči) bit će moja sljedeća jutarnja okoloočna krema, očekujem da mi osvježi, lagano posvijetli i zagladi okoloočno područje i bude dobra podloga za korektor. Vichy Normaderm Hyaluspot njega za ciljano i brzo uklanjanje nepravilnosti baš je ono što mi treba kad me napadnu prištići. Prije sam uvijek imala neko takvo gelasto sredstvo za prištiće, sada već neko vrijeme nisam imala tako nešto jer imam Babylove zelenu kremicu s cinkom, koja je odlična i djelotvorna, ali i bijela i vrlo gusta, prelazi na sve – kosu, odjeću, jastučnicu... Stvarno nije za dane u kojima mi se ne da biti ekstra pažljiva. Hyaluspot već testiram i mislim da će mi biti najbolji frend u danima PMS-a i obaveznih prištića. Uz kupnju sam dobila i testere Idealia kreme i seruma te proizvoda iz linije Normaderm.






S oduševljenjem vam pokazujem ovu skupinu delicija, ali nemojte ovo čitati ako ste gladni. :D Zajednički nazivnik proizvoda s ove fotografije: božanstveni mirisi, primamljive kombinacije, a vjerujem i dobra njega kože. I sve ih redom mogu preporučiti svima koji dijele moj ukus za mirise kod tuširalica i mazalica. Essence Cookies & Cream balzam za ruke iz ograničene kolekcije, My Body losion za ruke s kokosom i vanilijom i Bottega Verde krema za ruke s marokanskim arganom pridružuju se mojoj kolekciji krema za ruke. Essence se, nažalost, više ne može nabaviti (osim ako u nekom Mülleru još ima zaostalih primjeraka, no sumnjam), a My Body i Bottega Verde možete kupiti u Bipi (Bottega Verde kremu za ruke dobila sam uz kremu za lice iz iste linije, s time da je krema još i na popustu od 20%, možda ta akcija još uvijek traje). Burt Bees krema za ruke sa pčelinjim voskom i bananom (baanaanaaaaa!!! :D ) bit će moja 'noćna' krema za ruke, tj. zamijenit će Lush Lemony Flutter koji je pri kraju. Krenula sam s opakom njegom ruku i zanoktica jer ih želim srediti kako bih vam mogla pokazivati i lakove za nokte. :)
 
Yves Rocher Jardins du Monde krema za tuširanje – makadamija iz Guatemale bit će odlična tuširalica, to pretpostavljam i prije isprobavanja, jer obožavam i ostale kreme za tuširanje iz te linije (kava, badem, kakao...). Subrina Pina Colada gel za tuširanje moj je prvi Subrina gel, a godinama slušam pohvale na njihov račun. Donio mi ga je dragi kao suvenir s izleta u Maribor. :) A ja bih sad rado i ostale Subrina gelove za tuširanje, kombinacije su im famozne i pozivaju na ispijanje koktela i smoothieja. :D Dove Purely Pampering gel za tuširanje s pistacijom i magnolijom također procjenjujem kao budućeg favorita jer sam ljubiteljica druga tri gela iz linije Purely Pampering – s kokosom, karite maslacem i vanilijom te bademom.






Dvofazna sredstva za skidanje šminke s očiju trošim brzinom munje, nosim kontaktne leće i takva sredstva pokazala su mi se najboljim izborom pa samo njih i koristim. Ovaj put odabrala sam Garnier Eye make-up remover 2in1 i Mixa Bi-phase Cleanser Optimal Tolerance. Garnier sam već imala i trenutačno mi je među favoritima (uz Douglasov dvofazni koji mi je valjda najbolji koji sam probala, kako ga ja trenutačno nemam, pogledajte recenziju kod Anaviglam, koja je zaslužna za to što sam ga otkrila :) ). Učinkovito skida šminku, trljanje i navlačenje okoloočnog područja nije potrebno, i najvažnije – ugodno je i nimalo ne iritira oči i okolno područje. A i dolazi u zgodnoj, malenoj, kompaktnoj ambalaži pa mi je vrlo praktično za putovanja. Mixu još nisam isprobala no mnogi hvale proizvode ovog branda pa se nadam da će mi odgovarati. Nivea 3 u 1 micelarnu vodu za čišćenje osvojila sam u nagradnoj igri na Girlysh beauty blogu i uskoro krećem s isprobavanjem. Bottega Verde regenerativnu kremu za lice s marokanskim arganom trenutačno koristim kao noćnu kremu i baš mi se sviđa, a izabrala sam je tako slučajno – bila sam uvjerena da ću kupiti neku od Vichy krema, ali prilikom slučajnog posjeta Bipi pozornost mi je privukla ova kremica jer sam uz nju mogla dobiti i kremu za ruke, a željela sam isprobati ovaj, kod nas relativno novi brand. Krema je hidratantna i hranjiva, ali nimalo teška, tekstura joj je poput maslaca i baš me oduševila, dugo nisam imala kremu za lice s tako divnom teksturom. Krema sadrži arganovo ulje i maslac te ekstrakt pustinjskog jasmina. Nekima bi mogao smetati miris koji se osjeti prilikom mazanja, no čini mi se da brzo nestane. Tu je opet i malena Nivea krema, iskreno, nisam sigurna kako se ona tu našla. :D Ne, to nije ista Niveica iz prvog new in posta koju sam osvojila kod Chloee, provjerila sam, imam dvije, no porijeklo ove trenutačno mi je nepoznato. :D Kako sam je u nekom trenutku očito stavila u torbicu s novim proizvodima, moram vjerovati sama sebi da je dio new in stuffa. :D






SAN prirodna kozmetika simpatičan je brand iz Čakovca čiji mi je tim poklonio povjerenje i poslao na recenziju tri kreme – dnevnu hidratantnu kremu za lice, noćnu hranjivu kremu za lice i dječju kremu za njegu i zaštitu kože. Veselim se isprobavanju, sama nemam puno iskustva s prirodnom kozmetikom pa me baš zanima kakvi će mi dojmovi biti, a vjerujem da će to biti zanimljivo i mojim frendicama koje prate moj blog, a zanimaju se za prirodnu kozmetiku. :) Dnevnu i noćnu kremu počinjem koristiti od ovog tjedna, a dječju zaštitnu kremu, koja smanjuje osip i crvenilo te smiruje razne iritacije, testirat ćemo dragi i ja na osjetljivim i iritiranim dijelovima kože, poslije sunčanja te poslije depilacije (ja, ne dragi :D ). Kreme i njihovu namjenu detaljno ću predstaviti u posebnom postu, a recenziju ću napisati kada budu potrošene ili pri kraju.






Moj Essence nadlak pri samom je kraju i jedva ga dosežem, mislila sam da će mi sljedeći biti hvaljeni Misslyn, no on će ipak malo pričekati jer sam na internetskoj prodaji kozmetike ulovila Sally Hansen Insta-dri Top Coat. Kupila sam ga od jedne vrlo drage cure od koje i inače vrlo rado kupujem, a uz nadlak sam dobila i preslatki lakić idealan za proljeće i ljeto – Rimmel 60 Seconds u nijansi Instyle Coral. Hvala ti, T.! :) Za ostatak ekipe zaslužan je moj dragi u kombinaciji s Bipinom akcijom, ne znam traje li još, no za cijenu jednog Max Factor laka (49,90 kn) mogu se (ili su se mogla) izabrati dva. Dobila sam Max Factor Glossfinity – Raspberry Blush, Burgundy Crush (njih sam baš željela), Disco Pink i Amethyst. Nijanse su mi prekrasne, a i čula sam brojne pohvale za tu liniju. Davno sam imala Max Factor Glossfinity lakove, sigurno je prošlo 8-9 godina od mog posljednjeg primjerka. Tu je i Essence Colour & Go u nijansi Miss Universe.






I za kraj tu su jedna maskara i jedan parfem. Nova L'Oreal Miss Manga bila je lijepa gesta od mog dragog frenda koji se našao u dm-u, sjetio se mene i odlučio mi nešto kupiti, i od svih stvari koje je mogao izabrati uspio je upiknuti baš novu popularnu maskaru koju sam jako željela isprobati jer sve blogerice pričaju o njoj, a dugo je ne bih smjela kupiti jer imam maskara na lageru. Danke, D.! :) Intimissimi Romantica Eau de Toilette dobila sam kao poklon uz kupnju, mogla sam birati između tri parfema, a ovaj mi je bio najljepši. Inače, Intimissimi je moja najdraža marka donjeg rublja i jako mi je fora što sada imam i njihov parfem.

Što kažete na moje novitete, što vam se najviše sviđa? Koje biste recenzije htjeli čitati?

42 komentara:

  1. Divni noviteti :-D Sigurna sam da ćeš ih s užitkom trošiti :-D Čekam recenziju ove prirodne kozmetike :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već mnoge trošim s užitkom! :) Bit će recenzija SAN prirodne kozmetike čim malo bolje isprobam sve kremice :)

      Izbriši
  2. Lijepih stvarcica si kupila i dobila. Najvise me mami ona mirisna grupica :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj dio stvarno i je najprimamljiviji ovako na prvi pogled :))

      Izbriši
  3. Ovu Dove tuširalicu moram isprobati, ta kombinacija nije još prošla kroz moje ruke :) Zanima me ovo Vichy mlijeko i mislim da ću si uzet za probu ovaj Garnier dvofazni kad potrošim ovo što sad koristim. Jel ti iti malo isušuje okoloočno područje? Po svemu ostalom zvuči savršen :) I pojma nisam imala da Intimissimo ima parfeme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vichy mlijeko mi je super, pogotovo u razdobljima kad mi je koža suha, tako da mislim da bi i tebi moglo biti dobro. Dvofazni Garnier mene ne isušuje, zasad stvarno još nemam nikakav prigovor na njega. Ali tu inače nisam toliko sklona isušivanju, vjerojatnije je da će se to što mi proizvod ne odgovara manifestirati kao nekakvo iritiranje nego kao isušivanje.
      Nisam ni ja donedavno znala da Intimissimi ima parfeme, mislim da možda i nisu u slobodnoj prodaji, ali stalno imaju akcije da za potrošenih 300, 400 ili koliko već kuna dobiješ jedan od parfema. :)

      Izbriši
  4. Burt's Bees sam imala i imali smo love-hate odnos, na kraju sam kremu bacila jer se usmrdila :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da ću je ja itekako potrošiti. :) Namazala sam je par puta prije spavanja i to je čudo jedno, legnem s groznim zanokticama, a probudim se s potpuno oporavljenim područjem oko noktiju, nema iritacija, nema crvenila, ničega! Izgleda da mi baš odgovara, srećom, ostalo mi je još malo Lush Lemony Fluttera pa ću ih usporediti, čini mi se da imaju sličan učinak na moje ruke i nokte.

      Izbriši
  5. p.s. želim ovu Yves Rocher Makadamija tuširalicu!!! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam je još isprobala ali ako je po svojstvima slična drugim tuširalicama iz te linije - kava, badem, kakao - bit će odlična! :)

      Izbriši
  6. odmah me zanimao ovaj Dove gel za tuširanje, s mirisom magnolije i pistacija, sigurno je njamii :D
    Mixa odstranjivač šminke i sama koristim neko vrijeme i testiram :)
    San prirodnu kozmetik utakođer,, zasad su mi odlična noćna i dječja, a dnevna čeka prvo isprobavanje :D zasad sam oduševljena :D
    joj ovaj parfem baš mami :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dove je baš njami, jedva čekam da ga stavim u upotrebu. :)
      Ja već par dana koristim SAN kremice, koliko vidim, dječja odlično oporavlja iritacije, a dnevna i noćna su čudo od hidratacije, mislila sam da će mi biti preguste i masne ali zasad mi stvarno odgovaraju. Drago mi je da si i ti zadovoljna :)

      Izbriši
  7. Khm, da je sve ovo ispred mene ne znam s čime bi počela. Toliko mazalica <3 Ja čekam recenzije dvofaznih skidača šminke ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može, bit će recenzija kad još malo isprobam Mixu :) Za Garnier već mogu reći da je jedan od najboljih drogerijskih

      Izbriši
  8. Ajme lijepih noviteta! Mene najviše zanimaju ove prirodne kremice i strpljivo iščekujem recenziju, a znatiželjna sam i u vezi ovoga Intimissimi parfema. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će svakako recenzija SAN prirodna kozmetika kremica :) A parfem možeš i probati u Intimissimiju, imaju i nekakve spužvice - osvježivače prostora u iste 3 verzije kao i parfeme, mislim da njih daju kao testere :)

      Izbriši
  9. Obožavam New in postove! :) Meni je tako žao što nema Subrininih gelova kod nas. Ja imam kombinaciju naranča-cimet, kako to fino miriši... :) I da se pohvalim, ja sam Čakovčanka! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si onda susjeda ekipi iz SAN prirodna kozmetike! :) Vidiš, ja nikad nisam bila u Čakovcu, a volim landrati okolo, pa je to pravo čudo! :D Morat ću jednom s dragim u vlak pa na izlet! :)
      Šteta za Subrinu, apsolutno se slažem, mislim da bih ih sve pokupovala. Koliko sam vidjela, znaju imati i neke LE koktelaste gelove... joooj divote :)

      Izbriši
    2. Jooooj, dođi u Čakovec, pa ćemo na kavu u Flash ili Millenium.. :D

      Izbriši
    3. Može, jednom kad dođem obavezno idemo na kavu! :))

      Izbriši
  10. Super noviteti. :D Pina Colada i Macadamia su mi najdraže tuširalice, moram isprobati još ovu od pistacija. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, stvarno se skupilo puno toga finog! :) Svakako probaj Dove pistacio, ako voliš ove dvije voljet ćeš i njega! :)

      Izbriši
  11. Subrina gelove za tuširanje OBOŽAVAM!!!
    Max Factor lakovi su baš svi po mom ukusu, a i ostale stvarčice mi se sviđaju, lijep new in :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa, a mislim da sam davno kod tebe čitala o Subrina gelovima :) Pa kad nam već svašta novog dolazi u zadnje vrijeme, baš bi i oni mogli! :)

      Izbriši
  12. Super mi je sve! Najviše mi se sviđaju Vichy noviteti. Ja biiiiih :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I svi su odlični, ja inače baš volim Vichy i puno mi proizvoda odgovara :) Tebi je ono Idealia Eyes također dobra, jelda?

      Izbriši
  13. Jaoooj, svašta nešto si kupovala! :) Meni su, kao i obično, najviše pažnje privukle tuširalice (moraću da potražim pina coladu, zvuči divno) i krema za ruke sa mirisom kolačića... Baš sam u potrazi za nekom tako mirišljavom kremom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znala sam da će se tebi svidjeti tuširalice! :) Ne znam ima li kod vas Subrina tuširalica... kod nas nema, no ima u Sloveniji :)

      Izbriši
  14. Koliko noviteta :) Zanima me ta San kozmetika i dvofazni skidači šminke. Dosad ih nisam koristila, no ako ne isušuju i ne iritiraju oči, mogla bih uzeti jedan za probu. Javi kakva je Niveina micelarna, pri kraju sam s L'orealkom, a nije mi nešto, pa dvoumim se oko Afrodite i Nivee. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni dvofazni savršeno odgovaraju, ni s čim drugim ne skidam okoloočnu šminku. Naravno, nisu svi dvofazni jednako dobri, recimo Essence i Bourjois mi nisu odgovarali, no većina njih ipak dobro radi svoj posao - Garnier i Mixa iz ovog posta definitivno vrijede isprobavanja :)

      Izbriši
  15. Mene najviše zanimaju prirodne kreme a i Vichy normaderm :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vichy Normaderm proizvodi su me uvijek spašavali kad bi mi lice bilo u problematičnoj fazi pa očekujem da će mi i Hyaluspot odgovarati, zasad mu dobro ide! :)

      Izbriši
  16. Divan new in, posebno ono na fotki broj 2 i onoj koja pokazuje lakove ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam da mi lakovi dođu na red za isprobavanje, neke od ovih MF sam duugo željela :)

      Izbriši
  17. Hrpica divotica! <3 Bottega Verde kreme mi djeluju posebno primamljivo. Imam par proizvoda od tog branda i odlični su mi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova krema za lice koju ja imam ima predivnu teksturu, baš je kao neki nježni maslac, hidratantna i hranjiva, ali ne i preteška. Te su dvije kremice, za lice i ruke, prvi njihovi proizvodi koje sam kupila i mislim da ću s vremenom sigurno isprobati još toga jer mi se čini da su stvarno super :)

      Izbriši
  18. Koliko lepih stvarcica:) Moram da kupim Nivea micelarnu,mada me zanimaju i ovi dvofazni skidaci(iako sam sa Mixinim imala peh,otvorila ga u drogeriji da vidim kakav miris ima,i sljuuus! po mojoj novoj tek kupljenoj jakni:(,morala sam je nositi na hemijsko ciscenje) Kris

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoooj, šteta za jaknu! Tako sam ja jednom upropastila divnu novu torbu jogurtom iz menze koji se otvorio u njoj :D
      Imala si loš početak s Mixa sredstvom ali daj mu šansu, dobro skida šminku i nježan je za oči, mogao bi ti se svidjeti! :) Bit će uskoro recenzija oba čistača.

      Izbriši
  19. Predivan new in :D Nadam se da ćeš biti zadovoljna s Vichy Idealia okoloočnom kremicom, ja ju obožavam i lijepo mi djeluje na tamne podočnjake :) Mirišljavi noviteti su predivni tako na okupu. Veselim se recenzijama San prirodne kozmetike :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zasad sam baš zadovoljna Idealiom, lijepo me osvježi ujutro i super je podloga za korektor. Recenzija SAN prirodne kozmetike će svakako biti, kremice su baš hranjive! :)

      Izbriši
  20. Mislim da prvi put čujem za SAN prirodnu kozmetiku, djeluje zanimljivo i jedva čekam recenziju kremica :D A ova Pina Colada od Subrine, mmmm, mogu mislit koji je to senzacionalni miris. Uživaj i za mene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, stvarno i uživam u isprobavanju svih tih divota :) A o SAN prirodnoj kozmetici ćeš svakako još čitati na blogu :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)