ponedjeljak, 19. svibnja 2014.

Biobaza blagi gel za umivanje osjetljive kože lica (bonus: mala litanija o važnosti skidanja šminke s lica)



Drage moje ljubiteljice kozmetike, znatiželjke, slučajne prolaznice i sve ostale čitateljice, kada već pišem o sredstvu za čišćenje lica, voljela bih se kratko osvrnuti na važnost tog koraka u njezi kože lica. Dakle, većina vas barem se ponekad šminka, neke se poput mene šminkaju svaki dan, i ja se nadam da svaku večer temeljito očistite svoje lice i skinete s njega cjelokupan make up. Spavanje sa šminkom za licu nikada nije dobar potez, ni kada ste mrtve umorne, ni kada je 7 ujutro a vi strgane/vesele dolazite iz kluba, ni kada ste se taaako lijepo uvalile u kauč uz dekicu i film i ne da vam se pomaknuti. Sve su to situacije u kojima se nerijetko nađem i razumijem ih, no također mi se ponekad ne da istuširati, skinuti leću, otići na posao – ali, vjerujte mi, bolje je to ipak učiniti nego se suočavati s posljedicama. :D Vaša koža pamti, a spavanje s ostacima make upa na licu onemogućuje joj prirodan proces obnove, guši je, začepljuje vaše pore, uzrokuje nakupljanje nečistoća, što može dovesti do pojave prištića i iritacija. Također ubrzava starenje kože. Vaše će oči vjerojatno biti iziritirane, crvene, krmeljave, trepavice će vam biti slijepljene. Čak i ako ujutro nemate vidljivih simptoma, to ne znači da su vaša koža i oči okej s time što nisu očišćeni. Postoji više vrsta proizvoda kojima možete skinuti šminku i očistiti svoje lice, ja imam svoju rutinu, a o svemu tome pisat ću vam u jednom od budućih postova. Ovdje se posebno osvrćem na skidanje šminke jer je to zaista big, big deal za vašu kožu, no lice bi trebalo čistiti redovito, ujutro i navečer, bez obzira na to nosite li šminku ili ne. Ali ajde mi za početak barem obećajte da ćete redovito skidati šminku prije odlaska u krevet. :)
 
Posljednjih sam mjeseci za skidanje šminke i čišćenje lica koristila Biobaza blagi gel za umivanje osjetljive kože lica s cinkom i kamilicom. Proslijedila mi ga je frendica kojoj nije odgovarao jer je gelovi za lice malo isuše pa više voli koristiti mlijeka. Isprve sam mislila da ga neću uzeti jer sam prije toga i ja dugo koristila mlijeka za čišćenje lica i potpuno sam se odvikla od gelova i pjena. No na kraju sam ga odlučila isprobati i drago mi je da jesam.





Biobaza kaže da je ovaj gel 99% prirodnog podrijetla, idealan za osjetljivu kožu lica, da nježno odstranjuje nečistoće, umiruje crvenilo i sprječava pojavu prištića, kiselog je pH i štiti od razvoja bakterija. Zahvaljujući ekstraktu kamilice i cinku, djeluje protuupalno, pomaže pri obnavljanju oštećene kože, a pritom je ne isušuje i ne čini zategnutom. Mliječna kiselina stimulira aktivnost enzima koji stvaraju lipide koji su nužni za funkcioniranje zaštitnog sloja kože.

Idealan je za sve tipove kože, a posebno za osjetljivu kožu lica. Potrebno ga je nanijeti na vlažnu kožu te kružnim pokretima nježno masirati kako bi se blago zapjenio. Na kraju ga je potrebno isprati mlakom vodom.

Sadrži prirodne sastojke – ekstrakt kamilice, cink i mliječnu kiselinu, a ne sadrži parabene, dodane sintetičke mirise i bojila.







A što kažem ja, vlasnica mješovite kože koja nije previše zahtjevna, no voli dobru njegu? Kažem da ovaj gel savršeno očisti lice, uspješno uklanja cjelokupnu šminku s lica, blag je, ne iritira i ne isušuje moju kožu. Mislim, ja koristim hidratantne kreme, ne znam što bi učinio bez njih, ali uz moju redovnu njegu on mi ne uzrokuje isušivanje kao što su neki gelovi znali činiti. Nije ga potrebno puno, iako sam ga ja u početku vrlo rastrošno istiskala zbog toga što sam se odvikla od gelova i zaboravila da mi ne treba pola bočice da bih očistila lice. Nije mi uzrokovao nikakve iritacije, nikakav neugodan osjećaj, nikakve probleme na licu.

Tekstura ovog gela je rijetka, kada sam ga istisnula na ruku i pokušavala fotografirati, bježao je i sklizao se. :) Proziran je, a miris mu je, rekla bih, nezamjetan (a s time se slaže i Chaky, moj dragi, odnosno moj njuškač u svrhu recenzija :D ). Dolazi u pakiranju od 200 ml, cijena mu je 29,90 kn (dm), a nakon otvaranja treba ga potrošiti u roku od 12 mjeseci. Čep se otvara potiskivanjem, kao što vidite na fotografiji.





Sastav:
Aqua, Coco-Betaine, Lauryl Glucoside, Lactic Acid, Lysine, Alanine, Arginine, Chamomile (Chamomilla Recutita Matricaria) Flower Extract, Polyquaternium-10, Zinc Oxide, Peg-10 Olive Glycerides, Caprylyl Glycol, Cetearyl Isononanoate (and) Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol (and) Glyceryl Stearate (and) Glycerin (and) Ceteareth-12 (and) Cetyl Palmitate, Polyacrylate-1 Crosspolymer






Ne mogu potvrditi da poboljšava izgled kože i sprječava pojavu prištića. U tu svrhu koristim druge proizvode, no svejedno tu i tamo doživim pokoji prištić. Mogu potvrditi da ostavlja lice čistim te brzo i učinkovito uklanja kompletan make up. Za područje oko očiju nisam ga koristila jer šminku s tog dijela skidam isključivo dvofaznim sredstvima za skidanje make upa s očiju. Ali sve ostalo – puder, korektor, bronzer, rumenilo, sve tragove šminke i nečistoće – skida izvrsno i bez maltretiranja kože. Blag je i nije mi iritirao kožu. Nakon umivanja gelom prebrišem lice blazinicom natopljenom tonikom te mogu reći da blazinica ostaje čista, na njoj nema ostataka šminke, što mi potvrđuje da ovaj gel u potpunosti očisti lice. Ovaj se gel baš i ne pjeni, no ne dajte se time smesti, bez obzira na to, on svoju ulogu čistača obavlja odlično.

Usput, Biobaza je hrvatski brand, šteta bi bilo to ne spomenuti. :) A proizvodi su im prirodni i mnogi su od njih vrlo dobri. Velika sam ljubiteljica linije Harmony s bademovim mlijekom koja se sastoji od mlijeka za tijelo, mlijeka za tuširanje i pilinga za tuširanje. Više o ovoj liniji možete pročitati na portalu Ogledalo.

Sve u svemu, ja sam ovim gelom zadovoljna. Dakako, treba uzeti u obzir da smo sve mi različite i koža nam različito reagira na kozmetičke proizvode, tako da ne mogu garantirati da bi ovaj Biobazin gel svakome odgovarao. Moja ga frendica nije zadržala, a na internetu sam našla jednu izvrsnu i jednu lošu recenziju, tako da možemo još jednom zaključiti da je sve to individualno. Ali ako inače volite gelove za čišćenje lica, a nemate nekih opakih problema s kožom, mislim da bi vam mogao odgovarati. Ono najvažnije što ponovno naglašavam jest da zaista odlično uklanja šminku i vratio mi je zanimanje za gelove za čišćenje lica.

Jeste li vi isprobali Biobazin blagi gel za umivanje? Ako jeste, kakvi su vam dojmovi? I najvažnije pitanje: uklanjate li redovito šminku s lica? :)

Broj komentara: 20:

  1. Kad potrošim trenutnu zalihu gelova za umivanje isprobat ću ovaj. Jako jako JAKO mi se sviđa sastav, od mliječne kiseline do cinka. Baš me jako zanima, hvala što si mi svrnula pozornost na njega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, vjerojatno ga ni ja ne bih primijetila da mi ga frendica nije ponudila! :D A šteta jer je baš učinkovit i dobar. Sjeti ga se svakako kad potrošiš zalihe! :)

      Izbriši
  2. Mami me iako trenutno imam i previše umivalica. Cure jako hvale Biobazine proizvode, a ja još ništa nisam probala. Znam da je puno hvale išlo i njihovom mlijeku za skidanje šminke. U svakom slučaju itekako ga se isplati probati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mlijeko imam u obliku testera pa ću isprobati, inače rado koristim mlijeka za čišćenje lica pa će svakako i Biobazin full size jednom doći na red :)

      Izbriši
  3. Koristim već drugu ili treću bočicu tog gela i odličan je. Kako i sama kažeš, ni ja nisam vidjela isušivanje, no opet hidratizim kožu čim ju očistim. I da odgovorim na drugo pitanje: Da, redovito uklanjam šminku s lica. Mislim da nisam nikad otišla spavati našminkana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo, tako treba! :D Drago mi je da nas ima više koje smo zadovoljne ovim gelom! :)

      Izbriši
  4. Djeluje primamljivo moram priznati :) ja nikako da se maknem od svog Garniera, ali tu i tamo isprobam nesto novo pa cu dati i ovom gelu sansu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije skup, vrijedi ga isprobati! :) Ja Biobazu dugo nisam doživljavala, do otkrića linije Harmony - ali sada mogu reći da imaju dobrih proizvoda :)

      Izbriši
  5. imam, probala tek jednom ali mi se čini da prilično isuši lice, barem moje sa sušom kožom...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je što te isušuje, ja mješovita, kao što sam napisala, nisam imala problema s time... Neke moje suhokožne frendice uopće ne koriste gelove za pranje lica jer ih isušuju.

      Izbriši
  6. Bio baza me oduševila. Em što je hrvatski proizvod, em što je na bazi prirodnih sastojaka. Drago mi je što si i ti ukazala na važnost uklanjanja make-upa jer su brojne cure zaista nemarne po tom pitanju. Poludim kad vidim neku prijateljicu da ne skida šminku prije spavanja...jedva čekam post o tvom ritualu čišćenja lica! Super post.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Weeeee, hvala ti, drago mi je da ti se post sviđa! :) Paa da, i ja tu i tamo čujem da je curama normalno zaspati sa šminkom pa ono, kako znam da me čitaju i cure koje nisu toliko u svijetu kozmetike, pokušavam utjecati. I sama znam kako mi se ponekad taaaaaaaaaako ne da... Ali znam da svakako moram skinuti leću pa skidanje šminke prirodno bude obavljeno u sklopu toga - ali mnogim curama treba što više poticaja, o da! :)

      Izbriši
  7. Zvuči vrlo dobro. Mogla bih ga isprobati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što sam ti skrenula pažnju na ovaj gel, pogotovo ako inače voliš gelove za umivanje, stvarno bi ti mogao biti dobar! :)

      Izbriši
  8. Izvrsna recenzija, a posebno pohvaljujem izražavanje i organizaciju misli :)

    Iako sastav nije idealan, svakako je bolji od većine drugih umivalica na našem tržištu. Dodajmo tomu da je riječ o proizvodu hrvatskoga brenda i da je pristupačne cijene, mislim da se zaključak sam nameće ;)

    Inače, već se duže od godinu dana držim uljnih umivalica koje se ispiru i moram priznati da su kao stvorene za okorjele lijenjivce poput mene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Totalno me razveselio tvoj komentar, hvala ti! :) Baš mi je drago da ti se recenzija svidjela.
      S uljnim umivalicama baš i nemam iskustva, koje bi mi preporučila za početak? :)

      Izbriši
  9. Nisam ga još probala, ali ne sumnjam u to jer obožavam sve od Biobaze.
    P.S. baš mi je drago šta smo se upoznale! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni, i meni! :) Jako si lijepa i imaš prekrasnu kosu (a to sam i očekivala prema slikama :)) )
      Ako i inače voliš Biobazu, obavezno probaj ovaj gel, vjerujem da će ti se svidjeti! :)

      Izbriši
  10. Super je za osjetljivu kozu lica.ne isusuje kozu. Medjutim meni je veliki minus jer mi make up ne ocisti u potpunosti.pri tom mislim samo na puder.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam ga dosta davno ali se sjećam da mi je makeup s lica uspješno uklanjao, ali šminku s očiju uvijek čistim nekim dvofaznim sredstvom :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)