ponedjeljak, 5. svibnja 2014.

Avon True Colour Eyeshadow Quad palete sjenila – Mocha Latte i Stone Taupes


Nakon što sam nedavno pisala o Avon Glimmerstick Cosmic olovkama za oči, danas vam donosim recenziju još jednog Avon proizvoda – paleta Avon True Colour Eyeshadow Quad. Nije nimalo čudno što uvijek imam dosta stvarčica iz Avona jer sam se prije desetak godina, u srednjoj školi i na početku faksa, bavila kataloškom prodajom Avon kozmetike. Tako sam se dobro upoznala s tadašnjim asortimanom, imala prilike isprobati hrpu proizvoda po povoljnim cijenama, uvjerila se u kvalitetu mnogih proizvoda i ostala mi je navika da prolistam svaki katalog i naručim poneku zanimljivu stvarčicu od frendice koja se i sada bavi prodajom Avona (ako vam treba pouzdana Avon Lady, javite mi se da vas spojim! :) ).
 
Avon je prije nešto manje od godinu dana redizajnirao svoje glavne dekorativne linije i začinio svoje kataloge mnoštvom novih zanimljivih proizvoda. Zaista mi je svašta zapelo za oko, a među prvim novitetima koje sam naručila bile su dvije palete iz linije True Colour Eyeshadow Quad. Riječ je o paletama koje se sastoje od četiri nijanse sjenila, u katalogu je trenutačno moguće izabrati između 10 kombinacija. Koliko sam vidjela, u svakoj od tih kombinacija nijanse su pogodne za međusobno kombiniranje i stvaranje lijepog i potpunog očnog make upa. Svaka paleta sadrži 5 grama sjenila, a puna im je cijena 85 kn. Ipak, često se mogu naći na sniženju, ja sam svoje kupila po cijeni od 49 kn po paleti, a trenutačna cijena u katalogu 06/2014 (koji vrijedi još sutra, 6. svibnja) iznosi 59 kn.




Moj su izbor dvije palete u neutralnim nijansama: Mocha Latte i Stone Taupes. Nikakvo čudo jer i inače volim i najčešće biram neutralne nijanse sjenila, rado ih nosim na posao, u ležernim kombinacijama, za izlaske... Pakirane su u sjajnu crnu ambalažu na kojoj se savršeno vidi svaki otisak prsta. :D Po tome je slična ambalaži Chanel proizvoda. Ambalaža je, provjereno, dovoljno kvalitetna da preživi nekoliko padova, a s unutarnje strane nalazi se veliko ogledalo, što je zakon i automatski ih svrstava među palete – kandidatkinje za nošenje na put ili u torbici. Uz sjenila dolazi dvostrani aplikator čija je jedna strana nešto šira, a druga uža, i zapravo je sasvim dobar i upotrebljiv. Volim kistove, ali ova sjenila često nanosim pripadajućim aplikatorom. Sama sjenila označena su nijansama od 1 do 4, što bi trebalo sugerirati način nanošenja (1 kao highlight ispod obrva, 2 na sam kapak, 3 na pregib kapka, a 4 kao najtamnija nijansa na vanjski kut oka), no naravno da je moguće još puno kombinacija prema vlastitoj mašti i volji. Ja svoje dvije paletice kombiniram na milijun načina, same, međusobno i s drugim sjenilima koja imam. 





Ovim je paletama zajedničko to što bez baze sjenila nisu jako pigmentirana, ali baza za sjenila izvuče ono najbolje iz njih i tada se dobije puna boja, tada je pigmentacija na visokoj razini i sa sjenilima se može lijepo raditi. Ipak, Mocha Latte pigmentiranija je od Stone Taupes. Sjenila se truse samo mrvicu. S bazom su vrlo postojana i na očima stoje cijeli radni dan, odnosno cijeli izlazak. Bez baze ih nisam probala jer sjenila uvijek nanosim preko nje, no mogu reći da različite baze pružaju različite efekte. Too Faced Shadow Insurance i MAC Prep + Prime baza s njima ne surađuju tako dobro kao što to čini MAC Paint Pot (koristim Soft Ochre), NYX Jumbo Eye Pencil (koristim Milk) i Maybelline Color Tattoo, a mislim da bi im izvrsno odgovarala i Artdeco baza za sjenila – ova sjenila kao da traže jaču, kremastu bazu na koju će se dobro zalijepiti. Tada se pretvaraju u malu braću Urban Decay ili MAC sjenila. Okej, sad sam ga ipak malo prećerala. :D Ali poanta je da se uz dobru bazu ova sjenila transformiraju u vrlo kvalitetne proizvode s kojima možete napraviti najrazličitije lookove i koji će vam se vrlo dugo zadržati na mjestu. I da, lako ćete ih nanijeti i izblendati, na tom polju ne stvaraju nikakve probleme.




U paleti Mocha Latte dvije su nijanse mat (2 i 4), a dvije su svjetlucave (1 i 3). Paleta se temelji na smeđim tonovima i izvrsna je za svakodnevni look, za smeđi smokey eyes, a ja je također volim kombinirati s crnom bazom (Maybelline Color Tattoo Timeless Black) i/ili crnom olovkom za oči za intenzivni večernji look. Pod brojem 1 skriva se nijansa idealna za highlight, nešto između svijetlobež i boje šampanjca, 2 je srednja smeđa, 3 prilično shimmerasta smećkasta, a 4 tamna čokoladnosmeđa. Nijanse 2 i 4 mogu se koristiti i kao sjenila za obrve.







Stone Taupes blaže su sivkasto-taupe nijanse, također pogodne za mnoštvo dnevnih, ali i večernjih neutralnih kombinacija. Nešto manje pigmentirane od prethodne palete, no preko dobre baze tu razlike u kvaliteti nema. Nijansa 1 vrlo je svijetla bež, highlight boja, 2 je sivkastoroskasta, 3 je srednje siva/taupe, a 4 najtamnija, duboka tamnosiva. Shimmer je tu, ali je nježan i neupadljiv.







Ja ih rado i često koristim, mislim da je ova kolekcija sjenila trenutačno najbolja u Avonovoj ponudi i svakako preporučujem da prelistate katalog i proučite izbor nijansi jer vjerujem da bi između 10 ponuđenih svatko mogao pronaći paletu po svom ukusu. Sniženja znaju biti zaista velika, a ova su sjenila uz bazu izvrsna za razne kombinacije i za svačije potrebe.
A evo i nekoliko lookova u kojima nosim sjenila iz jedne ili obiju paleta, nadam se da vam se sviđaju. :)








Imate li i vi koju od paleta iz ove linije? Koje nijanse sjenila najčešće nosite? :)

Broj komentara: 10:

  1. Razmišljam da ponovo naručim Mocha Latte samo zbog prve nijanse, koju nikako da prežalim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, kod njih nikad ne znaš koliko će dugo koji proizvod (odnosno nijansa) biti dostupan. Mislim da bih i ja s vremenom mogla dotaknuti dno kojoj od ovih paleta :)

      Izbriši
  2. Mocha Latte mi se svidjela na prvi pogled... Al zbilja ne smijem vise kupovati neutralna sjenila...a ta zlatna treća me baš privlači :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako ti je, i ja imam hrpu neutralnih sjenila i paleta. Ali njih daleko najviše i trošim pa ajd :D

      Izbriši
  3. nemam ni jednu Avon paletu.. ali imala sam nekada, i sjećam se da su bile kvalitetne i da su to sjenila koja sam stvarno koristila i trošila, voljela sam njihove aplikatore :)
    od ove dvije mi je favorit Mocha Latte, mislim da se s njom stvarno svakakav look može napraviti :) uz malu pomoć tuša ili crne olovke :)
    najviše volim ljubičasta, smeđa i brončana sjenila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je većina nas još prije dosta godina došla u dodir s Avonovim proizvodima. Kad sam ja bila u srednjoj školi svi su kupovali Avon. :D
      Sviđa mi se tvoj izbor sjenila, i sama volim te boje na kapcima! :)

      Izbriši
  4. Lep post! Imam Stone Taupes i odusevljena sam svim njenim osobinama,meni je ova paleta jedna od omiljenih<3 Inace,dugo sam volela ljubicastu boju,sada obozavam 50 nijansi sive:D A tebi divno stoje sve nijanse na ovim slikama:) Kris

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komplimentu, draga Kris! :) Sviđa mi se tvoj izbor boja, a i siva i ljubičasta u kombinaciji odlično izgledaju! :)

      Izbriši
  5. Ja imam jedan njihov i to Glow Teal ali još ga nisam recenzirala :D Super su ovi tvoji, ali ja imam previše nude sjenila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čini mi se po komentarima da puno nas voli nude sjenila :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)