četvrtak, 24. travnja 2014.

Orofluido Beauty Elixir ulje za kosu

Brand Orofluido ima brojne poklonike koji hvale njegove visokokvalitetne proizvode za njegu i bojenje kose. Za sada nisam isprobala ništa osim ulja, tako da ostale proizvode ne mogu komentirati, no moje kolegice blogerice uglavnom hvale ulje i masku, dok šampon i regenerator smatraju manje isplativim proizvodima. Više o brandu i samim proizvodima možete saznati na internetskoj stranici Orofluida.




Orofluido Beauty Elixir ulje za kosu vrlo je gusto, žute boje i (meni) vrlo ugodnog, dosta intenzivnog orijentalnog mirisa. Jantar (amber) i vanilija, kaže proizvođač. Sadrži, između ostaloga, tri organska prirodna ulja – arganovo i laneno ulje te ulje papirusa. Pogodno je za sve tipove kose. Proizvođač savjetuje nanošenje na mokru ili suhu kosu, a obećava lako raščešljavanje, svilenkastu i sjajnu kosu, poboljšavanje njezine teksture, brže sušenje te kontrolu naelektriziranosti.




Moj je primjerak u staklenoj bočici od 100 ml, no može se nabaviti i pakiranje od 50 ml. Kupila sam ga u frizerskom salonu Antimoda u Zagrebu, platila sam ga 150 kn, a koliko mi je poznato, Orofluido proizvodi mogu se nabaviti u još nekim frizerskim salonima i trgovinama frizerskim priborom u Hrvatskoj. Ipak, većina korisnica Orofluido proizvode naručuje s interneta, uglavnom sa stranica Feelunique i BeautyBay na kojima se mogu naći na raznim akcijama, po znatno nižim cijenama (trenutačna je cijena 21,25 EUR na Feeluniqueu, 21,30 EUR na BeautyBayu).


Sastav:
Cyclopentasiloxane, Cyclotetrasiloxane, Dimethiconol, Argania Spinosa Kernel Oil, Cyperus Esculentus Root Oil, Parfum (Fragrance), Isopropyl Palmitate, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, CI 47000 (Yellow 11), CI 26100 (Red 17)


Moji dojmovi:



Moja je kosa duga, kovrčava i prilično suha, pogotovo u svom 'donjem' dijelu, od polovice prema vrhovima. Općenito mi neka ulja za kosu odlično sjednu, a druga mi znaju otežati kosu ili je prebrzo zamastiti. Ovo je ulje među gušćima koja sam isprobala. Može se nanositi na mokru ili suhu kosu, a ja ga najviše volim nanositi kada je kosa napola suha (kosu uvijek sušim prirodno, bez upotrebe sušila). Potrebna je vrlo mala količina ulja, čak i za moju dugu i gustu kosu. Zbog toga se sporo troši i trajat će vam zaista dugo. Moj jedini prigovor upućen je otvoru na pakiranju, voljela bih da ima pumpicu ili da je još uži, jer iako je ulje gusto, brzo klizi i dogodi se da ga 'uhvatim' previše, a u tom slučaju zamastit će kosu. No možda je to samo do moje smotanosti. :D

Orofluido Beauty Elixir izvrsno djeluje na moju kosu. Istovremeno je njeguje i pomaže mi pri stiliziranju, eliminira naelektriziranost kose, ukroti je, dovede u red, uz njegovu pomoć kovrče mi se lijepo oblikuju. Inače mi je kosa nakon pranja naelektrizirana i, ako ne upotrijebim kakvo sredstvo za njegu i/ili stiliziranje, prilično ide u širinu, ovo ulje savršeno riješi taj problem. Kosa je nakon upotrebe svilenkasta, meka i lijepoga sjaja, što mi se posebno sviđa jer mojoj kosi često baš nedostaje sjaja. Dobar je i kao tretman za njegu samih vrhova, no ja ga rasporedim po čitavoj kosi radi cjelokupnog efekta. Obavezno pripazim na količinu kako mi zbog pretjerivanja ne bi zamastilo kosu. Kosa će neko vrijeme zadržati njegov prekrasan miris. 

Cijena ovog ulja, kao što sam navela, nešto je viša, no ja smatram da je ono u potpunosti opravdava i kupit ću ga ponovno. Od srca ga preporučujem kao sredstvo za njegu i oblikovanje kose, pogotovo ako vam je kosa naelektrizirana i neposlušna te ako joj želite pružiti dodatni sjaj. Orofluido Beauty Elixir ispunjava sva svoja obećanja, a moja ga kosa obožava. 




Koristite li ulja za kosu? Jeste li isprobali ovo ulje ili neki drugi Orofluido proizvod? Ili mi možda preporučujete neko drugo ulje za kosu?

Broj komentara: 14:

  1. Nisam cula za ove proizvode, za kosu koristim arganovo ulje koje nanosim na isti nacin kao i ti, na polusuhu kosu od sredine prema vrhovima, a ponekad znam i par kapi utrljati u tjeme dok je svjeze oprano. Posto mi se to pokazalo kao odlicna njega, mislim da skoro necu mjenjati tu rutinu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam prilično zahtjevnu kosu pa koristim i isprobavam svašta, bez ovakvih proizvoda mi je čista lutrija kako će mi ispasti nakon pranja :D

      Izbriši
  2. Imam ovo ulje i diiiivno mi je, također sam ga nahvalila u recenziji :D Najviše mi se sviđa miris i to što ne masti dodatno kosu. Ja sam kupila bočicu od 50ml i nepotrošiva mi je, ne znam što bih sa 100ml :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što se i tebi sviđa, ovo ulje je stvarno dobra investicija. :) Evo ja skoro potrošila 100 ml, možda je i do toga što mi je na početku znalo previše iscuriti, dok nisam znala kako s njim i koliko ga zapravo malo treba :)

      Izbriši
  3. Imaš divnu kosu :D Moja je ravna, svilenkasta i brzo se masti te nemam potrebe za uljima, osim za vrhove i to mi bočica od 30 ml traje više od šest mjeseci :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Mona! :) Da, prema opisu tvoje kose, ti vjerojatno ne bi bila oduševljena uljem. A za vrhove je meni zakon Avonov serum :)

      Izbriši
  4. Nisam koristila ništa Orofluidovo, ali me mamite s dobrim recenzijama:D Imam Loreal ulje i zaista mi dugo traje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, probaj! :) Ti nemaš kovrčavu kosu, tebi bi trebala još manja mrvica nego meni, tako da ti preporučujem pakiranje od 50 ml :)

      Izbriši
  5. Vidjela sam tvoju kosu nekoliko puta u ćivo i mogu potvrditi koliko je predivna <3
    Probala sam ovo ulje i pošto je moja kosa jadna i ne podnosi ulja tako mi je i ovo nepotrebno, divno miriši!
    Tu i tamo stavim GG ulje za na vrhove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga! :)
      GG ulje bih mogla probati kad ovo dokrajčim, što će biti uskoro :)

      Izbriši
  6. Imam ga....ne mogu reći koliko sam zadovoljna najbolje ulje za kosu ikad,nezamjenjivo mi je za njegu kose. Miris mi je predobar i kosa je mekana i sjajna i divna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam s uljem tako tako zadovoljna, ali maska mi je zato super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, čitala sam kod tebe da ti nije odgovarao... Ovisi to i o samoj kosi. A ja ću morati isprobati i masku. :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)