srijeda, 30. travnja 2014.

Maybelline Color Sensational Vivids



Ne sjećam se da me prošle godine neka od novih linija ruževa oduševila kao Maybelline Color Sensational Vivids, linija koja sadrži deset prekrasnih intenzivnih nijansi. 



U hrvatskim je drogerijama, nažalost, dostupno samo njih pet, koje su podebljane na mom popisu svih nijansi koje čine ovu liniju:

                Pink Pop
                Fuchsia Flash
                Shocking Coral
                Vivid Rose
                Electric Orange
                Vibrant Mandarin
                Neon Red
                On Fire Red
                Hot Plum
                Brazen Berry

Prikupila sam četiri nijanse – Fuchsia Flash, Shocking Coral, Vivid Rose i Hot Plum. Jednu od njih (Hot Plum) donijela sam čak iz Londona. :)  Silno sam željela kupiti još i Brazen Berry, predivnu ljubičastu kakvu u svojoj brojnoj kolekciji još nemam, no nisam je našla u nekoliko europskih država pa sam se zasad zadovoljila ovom krasnom četvorkom koju vam danas pokazujem. Sve su to redom intenzivne, jarke, uočljive, predivne boje, idealne za predstojeće proljeće i ljeto (hm, nadam se da će ta mitska godišnja doba uskoro doći u naše krajeve...). 




Karakteristike ovih ruževa zaista su izvrsne. Sve su nijanse divno kremaste, ne sadrže nikakav shimmer ni šljokice, ali neko vrijeme nakon nanošenja daju usnama kremasti sjaj, nešto poput MAC amplified finisha. Vrlo se lako nanose, iako su vrlo pigmentirani i intenzivnih boja, nije ih problem precizno nanijeti. Ja volim koristiti olovku za usne uz njih (Fuchsia Flash i olovka Look by Bipa u nijansi Bonbon idealan su par!), ali ona nije nužna. Ovi ruževi prekrivaju usne u jednom sloju. Nakon nekog vremena na usnama se fiksiraju i postaju mat, nimalo se ne razlijevaju, postojani su satima i neće se tako lako obrisati. Možete se pouzdati u njih sigurno 3-4 sata. Blijede ravnomjerno i na usnama dugo ostaje lijepi trag boje. Nije ih potrebno često obnavljati. Ni najmanje mi ne isušuju usne, osjećaj na usnama vrlo je ugodan.




Pakiranje je slično kao i kod ostalih Maybelline ruževa, nije pretjerano kvalitetno ali je sasvim solidno. Poklopac je plastičan, proziran, narančasto-crvenkaste boje, a na dnu se nalazi naljepnica s brojem i nazivom nijanse, u boji same nijanse (odlično, po tome ih u sekundi raspoznajem u gomili! :) ). Brojevi kojima su nijanse označene različite su za europsko i američko tržište, no nazivi su identični. Naveden je rok trajanja od 24 mjeseca. Moguće ih je kupiti u dm-u, Kozmu, Bipi, Mulleru, Nami, dakle svim drogerijama koje imaju Maybelline, dakako, samo u pet nijansi koje sam označila. Cijena im je 64,90 kn. Podatak o gramaži nije naznačen na pakiranju. Usput rečeno, vrlo se sporo troše i dugo će mi trajati, a jako ih volim i često nosim.




Krenimo na opise i swatcheve mojih ljubimaca:

                Hot Plum – nešto tamnija ružičasta koja susreće ljubičastu, magenta
                Fuchsia Flash – hladna, prava upečatljiva fuksija
                Vivid Rose – 'staložena' srednje ružičasta, bogata ali najmanje 'divlja' od ove četiri ljepotice
                Shocking Coral – lijepa koraljna koja ide na rozikastu stranu

              


Zaista, kažem vam, ovo su predivni ruževi koji itekako opravdavaju svoju cijenu i ako volite jarke nijanse svakako biste ih trebali isprobati. Za kraj prilažem swatcheve na usnama jer želim da vidite kako su divni kada su uklopljeni u cjelokupni look. :)


             





Imate li koju nijansu Maybelline Color Sensational Vivids ruževa? Koja vam se od mojih nijansi najviše sviđa?

32 komentara:

  1. Nemam nijednog, ali sad kad gledam ne znam kako mi je ovaj Rose nijansa mogla promaknuti. Tebi svi od reda predivno stoje i hvala za fotke cijelog lica jer ja stvarno tako najlakše mogu procijeniti jel bi meni nešto stajalo! A ako se ne varam ovo je i prvo pojavljivanje na blogu? Bravo, samo tako naprijed, odlično je ispalo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga Mikka, drago mi je da ti se fotke sviđaju! :) I ja dobijem puno bolji uvid kad vidim proizvod na licu, zato ću se i potruditi barem ponekad tako i sama napraviti. Ruževi su stvarno divni i vjerujem da bi većini cura barem jedna od njih dobro stajala, pogledaj ih svakako uživo.
      A što se tiče pojavljivanja na blogu, imaš me u prva dva posta - O meni i Manhattan Intense Lip & Cheek Balm :)

      Izbriši
    2. Promaklo mi, sram me bilo :))

      Izbriši
  2. Prva fotka najbolja, a nijansa mi je najbolja Shocking coral :) Pozdrav iz Branimirove ;):)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako misliš na fotke face, prva je slikana vani, zato je posebna, bio je lijep sunčan dan :)
      A tebi bih ja stavila Vivid Rose! :)

      Izbriši
    2. Onda mi moramo jednom staviti! :)

      Izbriši
  3. Sve i jedna nijansa ti dobro stoji.Moj favorit je definitivno shocking coral :) iako mi je i vivid rose krasna. Morat ću ih malo pogledati u svom dm-u, jer mislim da od srednje nisam kupila niti jedan Maybellinov ruž, a tad sam samo njih koristila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Rebeca! :) Ovo je stvarno super kolekcija, ako si bivša obožavateljica Maybellinea moraš ih probati! :D

      Izbriši
  4. Dok čitam i gledam slike ne mogu vjerovati da nemam nijedan!! Sve nijanse su mi zaista prekrasne, ali najviše me privlači hot plum <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh da, Hot Plum, nažalost kod nas nedostupan... Baš su ga smućkali s ovom kolekcijom, u svakoj državi dostupne neke druge nijanse! :D

      Izbriši
  5. imam Fuchsia Flash i Vivid Rose, a Hot Plum si želim jako :D
    super su mi ti ruževi i divno ti stoje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :) Tebi baš lijepo stoje takve boje :)

      Izbriši
  6. Shoking coral!!! Ajme, moram ga imati, predivan je! A predivna si mi i ti na svakoj fotki <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komplimentu, imala sam tremu sa stavljanjem tih fotki, drago mi je čuti da je dobro ispalo! :) A Shocking Coral je stvarno lijep ruž i vidim po komentarima da se mnogim curama sviđa, a mislim da bi tebi od ova četiri baš on najbolje stajao!

      Izbriši
  7. Shocking coral je predivna nijansa, ali kod nas nema vivids-a. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš šteta što ih nema kod vas! Ako ćeš putovati po susjednim zemljama svakako iskoristi priliku. :) A u međuvremenu uživaj u MAC-u, ajmee što bih ja dala da se kod nas otvori... :)

      Izbriši
  8. joooooooj divni su svi i definitivno zelim sve nijanse osim koraljne jer mi takve ne pristaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe ti si skoro jedina koja se nije pomamila za Shocking Coral :D

      Izbriši
  9. imam Fuchsia Flash i obožavam taj ruž! kupila sam ga jer su svi pisali kako je dugotrajan. odlično mi sjedne na usne, kremast je, nije da stoji vječno, ali da, definitivno jedan od najdražih ruževa. zavidim na kolekciji. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, super boje ima puno brendova, ali rijetko kad uz to ide i takva kremastost, pigmentiranost i postojanost... I to po sasvim prihvatljivoj cijeni :)

      Izbriši
  10. Ja imam svoj obožavani 914! <3 :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasno ti pristaju, posebno nijansa Shocking Coral <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow! sjajni su, a tebi svi prekrasno stoje ♥

    OdgovoriIzbriši
  13. Zaista su predivni! <3 Odabrala si odlične nijanse. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Rado bih odabrala još koju, ali što je previše previše je :D (iako me to neće spriječiti ako ikada naletim na Brazen Berry :D )

      Izbriši
  14. Imam Vivid Rose i jos neki zaboravila sam koji XD spremila sam ih u ladicu, ljetos sam ih nosila i zaboravila na njih. Sad ce lijepo vrijeme ( nadam se ) pa ce opet nastupati. Fuksija ti super stoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Anela! Sjećam se tvog posta o tim ruževima, baš sam ga sad ponovno išla pogledati i oba ti prekrasno stoje (imaš Vivid Rose i Shocking Coral :D )

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)